BMW 320si (Wii-Jay)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 22.02.11 16:52
« Re: TOP GEAR
Wii
Napsal jsem přece už na začátku naší diskuse, že M3 nad RS5 vítězí, protože primární hledisko je u takových a jim podobných (i to EVO) testů, sportovnost/zábavnost. Já bych si taky na okruh vybral (z těchto dvou!) M3. Od začátku píšu, že to jsou výborná auta s tím, že M3 dává větší akcent na "zábavnost" (zadek/hmotnost) a RS5 na "univerzálnost" (quattro/trakce), je snad závěr TG nějak zasádně odlišný? -
Wiii 22.02.11 12:37
« Re: TOP GEAR
WL:
Víceméně ti za mě odpověděl Ypsi videem z Top Gearu >:D >:D Mluví tam o všem co jsem říkal já ;-) Začínám přemýšlet o kariéře automobilového novináře, není to až tak těžké >:D >:D >:-[] Jinak naftu nech naftou.... O te me nebavi si povidat >:D :-!
Ypsi:
JJ, vim a je to velice smutné ;-\ :no: Jinak ano, o tom jsme si už nejednou povidali >:D Já jem rád že jsem koupil krásnou M3 E46 ;-) Jinak - co psali v lednovym EVU o RS5 vs. M3? ;-)
rarsch:
Protože 320si je prostě nejlepší a ted ve spojení s dalším úžasným autem v jedné recenzi to nemohlo dopadnout jinak >:D >:D
Thomasino:
Tak bral bys M3 E46, M3 E46 CSL nebo MB CLS? >:D >:D Kdo se v tom má vyznat >:D >:D
Steven:
M3 jasně vede a jinak to zatim nebude - to se změní až když se R6 twin turbo v M3 stane realitou ;-\ :no: -
white label 21.02.11 19:49
« Re: Rada
Ypsi
Souhlas, tahle nová generace 8st. automatů je zase o kus dál, a to jak u BMW, tak u Audi....
Mezi dvojspojkama zase udělal velký skok 7st. S-Tronic, který jsem zkoušel v A7. Na dvojspojku hodně kultivovaný...
Jinak věřím, že by se držela i nad těch 220km. -
ypsilon 21.02.11 19:01
« Re: TOP GEAR
steven casey-ja jsem to dokoukal pred chvili..hele byla to m3 s competition paketem(kola,lak,ktery je ale za priplatek, a hlavne naladeni podvozku)..tak na jejich tabuli byla competition pomalejsi,ale cas standartni m3 e9x byl meren na suche trati..delaji si to trosku jak chteji ze jo ;-) ..tohle je snad 3. srovnani,co jsem videl nebo cetl a vzdy zvitezila m3 :-) ..
p.s.: pro ostatni tady [odkaz] je vystrihnuta srovnavacka m3 s rs5 ze vcerejsiho top gearu ;-) .. -
ypsilon 21.02.11 15:33
« Re: Rada
steven casey-zrejme myslis ten TP,ktery sel vcera na bbc..ten uz stahuju,takze diky za echo ;-) ..mam v kompu celou 15. serii a ted kazdy pondeli stahuju a nasledne sleduju 16.
wl-s a8 v8 tdi jsem nejel,takze nemohu bohuzel porovnavat..jen ale muzu podotknout,ze oproti starsim automatum od bmw,audi nebo vw,je tenhle novej osmistupen uplne nekde jinde..to zrejme ano,otazkou je,jak by se ji drzela ve vyssich rychlostech nad 220km/h treba..
rarsch-ty jsi stejne rizek,diky zes nam ji objevil ;-) ..pred hodinou jsem ji videl a jeste ted jsem unesenej,proste pecka :yes:
320si-jj,to vim i ze ma pan bychl x5m,z8 a m3csl,ale o matne m3 jsem nevedel..peknej komplitek,to se hold nekdo ma :-) -
-
white label 21.02.11 01:09
« Re: Rada
Ypsi
K těm super turbodieselům.
Vysloužilý V 10 TDI (PD) za nijak zvlášť kultivovaný rozhodně nepovažuju a ani jsem nikdy nepovažoval, spíš naopak (viz můj příspěve), takže v kultivovanosti vede V8 a V12 (oba TDI), na které se V10 TDI dívá (zejména v tomto ohledu) s obrovským odstupem.
Ta A8 V8 TDI (o které jsem psal) měla velmi podobný 8st. automat, jako BMW a třeba u X6 40d se kterou jsem taky jel (černá jako 99% BMW u nás), jsem žádný podstatný rozdíl mezi automaty nezaznamenal. To se ovšem nedá stejně říct o srovnání V8 TDI a šestihrnkového 40d (viz mé P.S. z 20:14). A nejde jen o kultivovanost, 800Nm (příp. 1000Nm) taky "neokecáš". Současná A8 V8 TDI by neměla žádný větší problém držet se třeba minulé S8čky s V10 FSI. (navíc se zcela jiným dojezdem na jednu nádrž).
Souhlas, RS5 je univerzálnější s parádním zvukem, M3 zase o něco zábavnější (drift-maschine), osobně se mi M3 pořád nejvíc líbí v trochu nápadnější bílé s carbonovou střechou..., tedy výhradně jako kupé... U RS5 bych šel spíš do šedé Daytona, ale určitě ne do červené...