BMW 320si (Wii-Jay)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 24.05.11  23:10

    « Voucher v hodnotě 5000,-

    Nechcete někdo Voucher v hodnotě 5000,- Kč na montáž vyhledávacího zařízení SHERLOG?? Ted jsem ho tu našel a je platný už jen do konce května... ;-) Daruju zdarma!
  • « 00 Reagovat !

    foto Vampix-Diesel-Power-

    Vampix(Diesel Power) 13.04.11  23:35

    « Otázka

    Wii: Hele nechci být zvědavý, ale kde je Ypsi? To zabalil s kariérou internetového diskutéra? A nevíš co chystá za káru? Našel sem inzerát na 330i. Já jen tak abych si aktualizoval třeba info pokud je veřejně dostupné :-)

    Normálně mi to rve srdce když ji tam vidím, tahle E90 je pro mně jedna z mála šedivých aut, které jsou krásné ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 13.04.11  21:02

    « Re: Mrtvo

    Zaprvé pominu to, že řízení (a ono i zbytek techniky) Nissanu 350 Z , 370 Z a Infinti G37 je technicky víceméně stejné - tak je pravda,ale jen částečně,navíc každej má jiný rozložení,rozchod,podvozek atd.atd.
    Pokud máš v garáži GT-R tak gratuluji,rád bych chtěl model po faceliftu,ne kvůli designu,ale kvůli techn.vylepšením.Ale jako jediný auto bych ho nechtěl.
    Všechno sportovní je těžké a tuhé? :*) To je vtip?
    Já svou žábu považuji částečně za sportovní vůz,páč některé parametry ho k tomu označují i když SPORTOVNÍ je podobný pojem jako ZÁBAVA.

    K poslednímu odstavci : tak taky jsi zrovna u mě krutě přestřelil,moje recenze na auta patří k těm nejvíc kritickým,jen velmi,převelmi těžko budeš hledat obdobnou a kdo mě zná,moc dobře ví,že objektivita pro mě není cizím pojmem.

    Z určitých důvodů (místní ví) jsem se dříve zařekl k pravidelnému annoncování reakcí,což se mi zrovna v posledních dnech zde vůůůbec nedařilo,ale pokud se někdo ,,otře,,o zetko,většinou to nevydržím >:-[]

    Dikuze,nejen s tebou,byla velmi zajímavá a i když se v leččem lišíme (já bych téměř žádné auto krámem nenazval a zvlášť ne na aut.webu - to je zhovadilost a neberu omluvu,že to někdo neunesl) tak auta máme snad všichni rádi.
    Nechci tady dělat reklamu,místní ti popř.napíší,kde najdeš mě (nás) a recenze.
    Zatím čau a hodně radosti s Godzillou.

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.04.11  16:04

    « Re: Debata o hypotetickém citu v řízení :-)

    Honzo - samozřejmě že vím, že základ G37 a 370Z je stejný (350Z ale už ne, pokud vím), to ale neznamená, že jsou pak ty auta stejná. Každé je naladěné jinak, jak podvozek, tak zvuk motoru atd. O váze nemluvě. 370Z jsem ještě neřídil, ale i v testech se psalo že je naladěné jinak než G37S, nedá se brát že jsoou to stejná auta. To je jako když napíšeš, že Golf GTI je stejný jako Oktávka RS, protože vychází ze stejného podvozku (ani motor nemají stejný mimochodem) a jejich naladění je dost odlišné. Napsat to může jen ten co je neřídil (a nečetl žádné testy) >:D
    Hele, pokud má tvoje GT-R stejný přeposilovaný řízení s malým citem jako G37S, tak je mi to líto, ale já za to nemohu >:-[] Nejsem Fefe a Mojito, aby pro mě byl GT-R DreamCar, líbí se celkem tvarově, uznávám ho pro jeho schopnosti a prý neskutečnou přilnavost, ale na můj vkus to není pravý supersport, je moc těžkopádné (stejně jako G37 ve třídě kupátek) a znám pár lidí co je po nějaké době GT-R omrzelo. A co jsem četl, tak to řízení tam také zdaleka nedosahuje úrovně třeba Porsche. Osobně bych místo GT-R pořídil spíše právě to Porsche, kdybych na to měl, jako že nemám a než dosplácím bydlení, tak mít nebudu >:D >:D
    A netvrdím, že je moje GTI nejlepší auto, psal jsem to několikrát, že třeba ohledně toho citu v řízení měl o trochu více citu můj předchozí Ford C-MAX (nebo i dřívější Mondeo), nebo jakýkoli dvojkový Focus s hydraulickým posilovačem (bohužel nový trojkový Focus už má taky elektrohydraulický :-( ) Nicméně GTI má stále o něco více citu v řízení než běžný Golf (a šestkový Golf byl za trochu citu /pro VW překvapivě/ hodnocený poměrně dobře proti pětkovému), natož běžná Oktávka apod. Posilovač má mnohem menší účinek, řízení je upravené a o spoustě změn na podvozku ani nemluvě. A není to jen o tom jak moc síly musíš použít do otáčení volantu, nejsem blondýna ;-) :-) Osobně se dost těším na chystanou Toyotu FT86 jako malou lehkou zadokolku, snad se jim povede. Případně pár let jetý Cayman S by se mi jako auto pro zábavu (víkendové) taky líbil :-! K tomu nějaké obyčejné vozítko do města, klidně pár let starý Focus nebo Fiesta. Začalo mě bavit ježdění na okruhu (a svižně po okreskách nebo v Itálii v horách) a přišel jsem na to, že nejde spojit auto pro zábavu a auto na denní jěždění. Spojit oboje bude vždy kompromis jako třeba nyní u GTI. Chce to jedno auto pro radost a druhý na popojíždění...

    P.S.: Ta hláška je fakt dobrá!! >:D :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 13.04.11  14:38

    « Re: Trapas

    a celej se otočit můžeš? >:D >:D >:D >:D

    denní použití supersportu je velmi diskutabilní. Z mého pohledu i denní ježdění s 911 potřebuje notnou dávku entuziasmu a lehounkou kapičku masochismu...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 13.04.11  14:26

    « Re: Trapas

    >:D >:D Tak to je dobrá hláška....to jsem neznal. Mě teď bolí už skoro měsíc krk a každé parkování i vyjíždění je pro mne utrpení, protože doleva otočím hlavu jen asi o 45 stupňů. Ještě že nemám supersport! Vypadal bych podezřele! >:D >:D [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 13.04.11  14:12

    « Re: Trapas

    poustniku, někdy je nejlepší si tzv. "auta snů" nekupovat. Předejde se mnohému zklamání. jak nemám rád Top gear, tak hláška že superauta jsou jako pohlavní nemoc, je příjemné si jí pořídit, ale žít se s ní moc nedá, to platí bezezbytku...
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 13.04.11  13:56

    « Re: Mrtvo

    Thomassino, ty kluku jedna ušatá, nesnaž se mě rozesmát... Zaprvé pominu to, že řízení (a ono i zbytek techniky) Nissanu 350 Z , 370 Z a Infinti G37 je technicky víceméně stejné, to nonšalantně přejdu... Ale co mi odpovíš na názor, že řízení G37S a Nissanu GT-R je velmi velmi podobné, resp. přenos vjemů od předních kol se u obou aut téměř neliší... jo, teď mi napíšeš, že nevím o čem mluvím, bla bla bla, protože napsat že tvůj G6 GTI je lepší než GT-R ani tobě nepůjde přecedit přes zuby. No vzhledem k tomu, že GT-R mám v garáži a nejeto mám skoro 40tkm, tak vím trošíčku o čem mluvím...

    Ale já vím, proč se ti řízení v Infi moc nezdá.. ono je docela lehké viď? a přece všechno sportovní je těžké a tuhé, jinak to není ono... Hm, ono to tak ale není, to ovšem z časopisu nevyčteš.
    A ano, Infi není výkonově nic moc, asi jako Rocco R...

    Hoši hoši, proč se na svoje auta nedíváte trošku kriticky... z rukávu jsem schopen vysypat tucet různých velkých mínusů všech svých aut, které mám nebo jsem měl... nemám s tím problém. Nic není dokonalé...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 13.04.11  13:33

    « Re: Trapas

    Proč Fefe? Já si to pročetl a je to poměrně klasická "pánská" rozprava. Jen není u piva, ale na internetu. Někdy trochu já o voze, ty o koze, ale když si některé výrazy vydělíš dvěmi, nebo třeba deseti, aby ses neurazila, když se jedná o 350Z, tak docela zajímavá. Já si stejně nikdy takhle silná auta nekoupím, tak to beru s nadhledem..... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 13.04.11  11:35

    « Trapas

    Ježííš,kdyby jste se viděli a četli "zvenčí"....pravděpodobně by jste se dost styděli...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.04.11  11:04

    « Re: Mrtvo

    Cože?? Infiniti G37S že má zajímavé řízení? To si děláš pr.Dell 8-s 8-s
    To auto jsem řídil (jak ve městě, tak po okreskách) a nedá se to srovnávat co se řízení týče ani s tím Sciroccem R, ani s mým G6 GTI, natož s Nissanem 350Z, které je úplně jinde... To ti možná jen kvůli tobě vypnuli posilovač řízení, ne?? >:D >:D Výkonově to auto nic moc, takové těžkopádné, přeposilované, prostě jen velké těžké GéTéčko, kterému to na okresce nandá průměrný HotHatch ;-) :-) Kdybych si měl vybírat auto pro zábavu kolem mega, G37S to rozhodně nebude :-!
    WL - ty jsi taky řídil Me R.S. Cup? Tobě přišlo že má řízení dobré? Nebylo vyloženě špatné, ale žádná sláva to nebyla. Spíše jsem cítil podvozek, co se děje, ale řízení mohlo být lepší :-( Běžný dvojkový Focus ho má lepší...
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 13.04.11  09:30

    « Re: Mrtvo

    První odstavec - napsal jsem pouze reakce lidí, o ostatním jsem se bavili,pojem zábava má tisíc podob a mimochodem GT-R je můj (náš) sen - ale ne jako jediný auto).Já nehoním desetiny a za každou cenu nehledám limity,mě stačí svižná a pro MĚ ZÁBAVNÁ jízda
    Druhý odstavec - já netvrdím,že není rocco nedotáčivé,ale není MASIVNĚ nedotáčivý.V ceně,za jaké jsem koupil šíro toho moc není,takže poměr vzhled/cena/výkon/každodenní použitelnost je plně dostačující.A mimo Clio nic sportovního není.
    Třetí odstavec - a kde píšu,že ho vydávám za sportovní náčiní? :*) :*)
    Definuj mi prosím sportovní,oproti Fabii má erko sportovnosti na rozdávání,na rozdíl od Radicalu ne,ale to většina....

    btw : ano 350 Z roadster je horší než kupé,přesto po něm dlouhou dobu pokukuji :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.04.11  00:20

    « Re: Mrtvo

    Tak pokud ho koupil vloni jako nové, je to určitě poslední, druhá generace FoRS. Na výkonější předokolku, měla velmi obdivovanou komunikativnost řízení naopak předchozí, první generace se kterou by i nějaká ta zadokolka mohla mít "problém" a nejen s ní...
    Ale dnes je na tom (v tomto ohledu) z předokolek lépe (než FoII RS) hlavně Renault Sport, myslím Clio/Megan RS.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.04.11  00:06

    « Re: Mrtvo

    Že je rocco jízdně "jen" o něco málo sportovnější, než Golf GTI (nejvíc svým vzhledem, i když nejen tím) a přitom znatelně méně praktické, tomu rozumím, ale že má podle tebe rocco (R) !"masivní"! nedotáčivost, je buď konkrétní malou zkušeností s ním, nebo momentální ztrátou soudnosti...
    350Z je i podle mě lepší, než 37OZ a klidně bych dal přednost eRku před Zetkem, a to i přes absenci zadku, ale ani přesto bych Zetko "krámem" prostě nenazval a vůbec mi podobné "výkřiky" připadají zbytečné a dětinské...
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 12.04.11  23:41

    « Re: Mrtvo

    tak objevné to být ani nemůže...kolo znovu objevit nelze

    Focus RS myslím poslední generaci, tedy doufám, že poslední, tolik nabídku Fordu zase nesleduji, ale kolega to auto vloni koupil jako nové... a na srovnání lze vzít třeba když budu trochu neortodoxní tak Infiniti G37S, které se dle osobní zkušenosti dá nové koupit kolem 1mio s DPH, takže cenové to odpovídá, výkonově také, dynamikou sice zaostává, ale na řízení je zajímavější.

    Já měl několik zadokolek, až poslední rok mám dvě čtyřkolky a přicházím jim na chuť. Ono mě hodně překvapilo, jaký je to právě u 911 při přímém přesednutí obvroský rozdíl. A zase např. u GT-R když člověk sleduje chvíli rozdělení výkonu mezi nápravy, tak si všimne, že auto pohon na předek používá jen při plné akceleraci nebo necitlivém zásahu v zatáčce. A možná i proto působí tak agilně a zadokolkově... Ale stejně tohle všechno je o osobních preferencích a potřebách...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 12.04.11  23:33

    « Re: Mrtvo

    K druhému odstavci: Tohle je stará, obecně známá věc, z velké části je to logicky pravda, zbytek je omílané petrolheadské klišé.
    Rozhodně nepaltí obecně/absolutně, že stejně výkoná zadokolka musí být vždy "zábavnější", než předokolka. Příklad s Focusem RS je zavádějící, protože neuvádíš, kterou generaci máš na mysli, např. co se týká právě zpětné vazby a "citu" v řízení, je u něj (v tomto ohledu) mezigenerační, relativně "propastný" rozdíl. Navíc k němu ani neuvádíš konkrétní zadokolku pro přímé srovnání.

    K třetímu odstavci: Mimo to určitě není, ale stejně tak to není nijak objevné. Že je zadek víc o "zařídit si" a 4kolka víc o "dojet", je snad dostatečně známé a logické, taky proto to neplatí jen pro tu 911ku...
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 12.04.11  23:31

    « Re: Mrtvo

    Mojito, jestli ty nepiješ moc Cuba Libre...

    350Z zábavnější než Boxster? dej mi chvíli to prodýchat.... 350Z jsem měl - ano roadster, který je horší, ale měl. Jediný důvod proč jsem jej koupil bylo, že na jaře pár let zpátky jsem chtěl kabrio a Z4 nebyla skladem... Jediné co mě napadá je, že Ztko má níže položené limity než Porsche, což může spoustu lidí vést k pocitu, že z auta mačkají maximum a "baví se". To je třeba podle mě důvod, proč hodně lidem, včetně mě, připadá GT-R R35 sterilní, má tak vysoko své limity, že i velmi nadprůměrný řidič se k nim nemůže skoro ani přiblížit, protože to je nad jeho limity.

    Jinak Rocco je nedotáčivé! To že v testech vychází dobře znamená, že novináři srovnávají podobný typ aut(např. Rocco/TT/RCZ a hot hatche). Tedy předokolky s 200bhp a víc. Ale kupe rocca má na výběr mnohem větší paletu a zvlášť u Rka se v této ceně dají najít i opravdu sportovní alternativy. A právě v tomto světle již Rocco není tak úžasné, resp. klasický příklad mězi slepými...

    Ale jak píšeš, potřebuješ kufr a Rocco se ti líbí, rozumím chápu... ale nemusíš to vydávat za sportovní náčiní, to prostě rocco není - a ani žádný VW.

    btw. klasickou limuzínu nemám, mám víc aut, ale ještě před 4-5 lety jsem také měl jedno a také jsem řešil podobné kompromisy podobně jako ty, měl jsem alfu GT 3,2 V6, úžasné auto, ale v dněšním světle, po zkušenostech, mi připadá velmi pošetilé, za jak neskutečně sportovní a dokonalé jsem to auto považoval.. Ikdyž do dneška jsem neřídil FWD s takovým citem v řízení...(možná kromě Focusu RS, ale nebylo to přímé srovnání, takže berte s rezervou)
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 12.04.11  23:16

    « Re: Mrtvo

    whitelabel: tleskám a podepisuji se pod. Sám mám na denní ježdění BMW s aktivním řízením a xdrivem :-) na pohodovou jízdu super věc, na ostřejší k ničemu...
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 12.04.11  23:02

    « Re: Mrtvo

    Ještě k Mazdě MX 5.Nevím,jaký máš auto,nejspíš to bude limuzína pokud uvádíš,že eRko má prkenný podvozek,ale jednou z našich národních vlastností,je neustálé kafrání,jak jsou MX5,Panda,MeRS,Clio,FoRS apod. skvělá auta,který se MUSÍ koupit a pak jdou ti ,,interetoví teoretici,,do showroomu Škoda a koupí si 1,9 TDi s obřím kufrem,samozřejmě kombi,popř.nekoupí ani to a kdákají dál.Snad to není tvůj případ.
    Já neplkám,3 ze 4 máme ,,nepraktická,,auta,navíc dvě skoro stejný (možná budou v budoucnu dvě dvojičky-kdo ví),takže zrovna mě nemusíš nic vykládat o kontroverzi,mám ji na rozdávání
    :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 12.04.11  22:49

    « Re: Mrtvo

    K tvému zobecňování údajně shodného myšlení všech majitelů konkrétní značky (případně "koncernu") je možná i těch 11 "sebevtipných" smajlů málo...
    Ono se totiž to zaměňování nižšího účinku posilovače se skutečnou zpětnou vazbou týká (některých) "řidičů" napříč všema značkama, stejně jako reálného "vymírání" této vlastnosti u sériové produkce automobilů...
    Pokud zůstaneme u značky u BMW, tak stačí např. porovnat řízení 3er současné a předchozí generace, klidně i M3!
    Znalosti/zkušenosti/myšlení jednotlivých majitelů/řidičů opravdu nejsou primárně podmíněny značkou vozu který zrovna vlastní/řídí.
    Je snad méně "komické" (teď samo nemám na mysli Wiii-ho) považovat za řízení s parádní zpětnou vazbou současná BMW s x-drivem, nebo aktivním řízením, případně s obojím najednou. Nikdy ses nesetkal s majitelem podobně současného BMW, který je přesvěčen o samozřejmé sportovnosti svého klenotu s vrtulkou a ostentativně opovrhuje nesportovní konkurencí, včetně všech! hh, zejména s velmi podřadným předním pohonem...?
    K smíchu tak není "každý" majitel jedné konkrétní značky, ale "každý" komu podobně nedochází logické souvislosti, ať už z důvodu neznalosti, nezkušenosti, nebo vlastní malosti, to je totiž něco, co si nikdo s žádným! autem automaticky nekoupí...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…