Felicia 1.3 50 kW cuká, co s tím?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.2009  21:08

    Felicia 1.3 50 kW cuká, co s tím?

    Dobry den vsem diskutujicim. Prosim o radu ohledne divneho chovani auta, prosim o trpelivost, jsem naprosty laik ;-) Auto neni moje, ale pribuzneho, leju do toho na sve naklady jen benzin, takze me to pri malych problemech netrapilo, darovanemu koni na zuby nehled, ale ted uz to prerostlo unosnou mez. Predem upozornuji, ze majitel je fanousek znacky a do jineho nez jednoho konkretnihoo znackoveho servisu muze auto jen pres jeho mrtvolu.

    1) Poprve jsem do auta sedl asi pred ctyrmi lety. Jednou za cca ctvrt roku auto prestalo tahnout, cele auto zacne silne vibrovat, vytocil jsem to na pet tisic otacek (lide se na dveste metru otaceji) a byl klid. Obcas, hlavne pri vysokych venkovnich teplotach, byly slabsi rozjezdy, plyn na podlaze a auto 2-3 sekundy premyslelo, zda se ma rozjet. Ale dalo se na to zvyknout. Proti dalsimu odstavci sice byly problemy mene caste, daly se "odstranit", ale navic se jeste objevoval jeden efekt- obcas na neutral to i z kopce docela silne brzdilo (nedelam si legraci) a z motoroveho prostoru bylo slyset huhuhuhuhu...

    2) Ted to pred STK bylo v servise, nevim co na tom delali, predpokladam v motoru maximalne olej a svicky. Ale nastala zmena. Prestava to tahnout co minutu, vytoceni motoru nepomaha, nejdrive obrovske vibrace celeho auta, pak plyn na podlahu, pak 1-3 sekundy poskakovani a pak plny zatah. A po chvili opet od zacatku...

    Dokoaze nekdo takto na dalku tipnout pricinu?
    • 00 Reagovat !

      foto Ronnyp-RSKa-

      Ronnyp (RSKa) 31.03.2009  21:18

      « Re: Felicia 1.3 50 kW cuká, co s tím?

      zkus natankovat na jine benzince nebo vymenit kable od svicek :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.03.2009  21:38

        « Re: Felicia 1.3 50 kW cuká, co s tím?