Porsche Cayenne (švihák (RaceFans))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Sleeper 04.08.08 22:28
« Byl jsem přesvědčen....
...že máš, šviháku, trochu vkus. Ale zbavit se range jen proto, aby sis koupil nafouklou devětsetjedenáctku s dvěřmi navíc? Hm....proti gustu....... Hodnotit nemůžu. Naštěstí pro Tebe :-) Výkřiky ostatních na téma "Když nemáš auto, tak nekritizuj" hodlám ignorovat. Tohle auto se mi prostě nelíbí. Tečka. -
MINIak 04.08.08 12:27
« Pro pobaveni
Jede chlápek v novém Porsche Cayenne s plnou výbavou, nadupaný elektronikou. Zastaví na červenou na křižovatce, stojí, čeká na grín, rosvítí se oranžová, a v tu chvílí QQUUIIIIIIII!!!
Zezadu do něj vrazí trabant. S Cayennem to jen téměř neznatelně zakývá, chvilku se nic neděje a potom se na palubním počítači objeví hláška:
“Bylo zjištěno nové zařízení, instalují se ovladače.” -
Dylan McKay 04.08.08 10:03
« Včerejší sraz v Plzni
Nečekaná a neplánovaná akce, půvoďně setkání Šviháka a Frpeho, se změnila v jeden z největších srazů MACZ- 7 aut!
Poznal jsem další nicky, konečně mají svoji tvář, a já jsem nadmíru spokojený. Plzeňské křídlo MACZ je plné příjemných lidí.
Těším se na další a další setkání! ;-) :yes: -
Dylan McKay 04.08.08 09:33
« Re: hmmm
Johne, kola šílený? Nevnucuj svůj názor. Včera kluci říkali, jak jsou kola perfektní. Ještě nikdo ta kola živě neosoudil, naopak. Mě se zdá spousty věcí šílených, jen to neventiluju jako názor celého světa...
Máš jinej vkus, a ten zase nechápu já... ;-) -
"-- skrytý --" 04.08.08 00:43
« Re: hmmm
Asi jsi to nepochopil ;-)
On myslel, že na to, jak je Cayenne velký a těžký, tak je to v podstatě ve své kategorii supersport. ;-)
A motor 4.8 snad ani neexistuje do Cayenne předchozí generace...pokud se nemýlím...a v roce 2003 to bylo nejsilnější sériově vyráběné Porsche...Cayenne Turbo S se začalo vyrábět později. -
"-- skrytý --" 04.08.08 00:41
« hmmm
pekne,jsem rad zes nesel do ty 3.2,nebo 4.8,cerna je pekna,kola sileny,ale co...jen par vytek,cayenne neni supersport,a ani nikdy nebude.Supersport ma metr pade vysku,minimalne stejne silnej motor a o tunu min.2)neni to nejsilnejsi motor,predchozi generaci(ci predfacelift,zalezi jak moc jim zeres PR) delali v turbo S,tuzim ze s rovnymi 500 konmi a 700Nm.Ale jinak je to porad bestie,skoda ze si ho nenechas,s podvozkem na sport a snizenym na minimal to dokaze nadherne prekvapit nejednoho typka ve sportaku,obvzvlast s timhle motorem >:-[]