Najlepší pohon 4 X 4
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
superkutil 10.08.10 09:36
« Re: offroad
Katikaktus: Nic jsem vykrádat nechtěl, jen jsem nechtěl dávat odkaz na celý článek, chtěl jsem jen zveřejnit zmíněnou stať. S Yeti nemám žádnou zkušenost. Ale pro Tebe a další vždy k textu uvedu zdroj (snad tě to uspokojí).
Zaujalo mne srovnání Yeti s Ford Kuga, která mi připadá o hodně menší a odradila mne vnitřním prostorem. Yeti mi připadá praktičtější. Jen ten pohon Haldexem není pro moc náročný terén.
Slavek-TDM: Problém je plyn, často jezdím do podzemních garáží a tak nepřichází v úvahu. :'-( -
Slavek-TDM 09.08.10 21:27
« Re: Re: offroad
Pisu 2.5X AT LPG tudiz na plyn (prestavba primo od dovozce, vstrik kapalneho paliva). Zadna silnicni dan (pokud vim), spotreba 11 litru plynu je nakladove jeste pod naftou. Jestli se nepletu, tak dvouapullitr ma SOHC a ventilove vule se nastavuji vahadly (nutno overit u prodejce), coz vyznamne zlevni kontrolu a serizeni ventilu kazdy druhy servisni interval. Porad to vypada tak spatne? ;-) -
superkutil 09.08.10 20:22
« Re: offroad
Yeti je SUV určené jednoduše pro ty, co potřebují především trochu univerzálnější auto, než jen rychlík na asfaltové silnice. A k tomu tu nesmí chybět ani velká dávka praktičnosti. V čemž Yeti nezklame. Najdete tu totiž dost odkládacích prostor, tak i dostatečně velký kufr, který v základu nabízí 405 litrů a nezadá si tak i s o něco málo většími konkurenty. A ani lehčího terénu se nebojí. Nechybí tu protiprokluzový systém ESP, hillholder samočinně držící vůz v kopci nebo systém automaticky brzdící při sjíždění kopců na nezpevněných cestách. Stačí stisknout k tomu určené tlačítko a Yeti sám bude udržovat rychlost nepřesahující 8 km/h. A v kombinaci s dvoulitrovým turbodieselem samozřejmě nabídne i relativně nízké náklady na provoz. Ve městě se spokojí s 8,5 litry nafty na 100 km, mimo město se šesti, na dálnici zhruba do 7 litrů. Což jsou očekávatelné hodnoty od takhle velkého a těžkého auta. Takže proč si zákazníci kupují menší Yeti, když je na trhu velmi schopný Nissan Quashquai, navíc nově nabízený s velmi povedeným faceliftem nebo ve třídě zřejmě nejlépe fungující malé, cenově dostupné SUV Ford Kuga? No je to zřejmě o té ceně. Tam, kde zmínění dva rivalové začínají, je Yeti už velmi schopně vybavený vůz. Takže jestli vám nevadí jeho účelový design, který svou jednoduchostí a prapodivnými, ne nijak lahodně navazujícími tvary, ve skutečnosti připomíná spíše pěknou dodávku, pak by pro vás mohl Yeti být skutečně schopným, univerzálním a velmi dobře postaveným společníkem. A nakonec můžete říkat, že vám na vzhledu nezáleží. Že přeci nakupujete s rozumem. :-) -
superkutil 09.08.10 14:26
« Re: offroad
Slavek-TDM: Abych šel do benzínu, tak to by Forester musel být levnější. Jestli jezdit za 6,5 litru nafty nebo za 13litrů benzínu, to je rozdíl. Mě to měsíčně dělá rozdíl 6000Kč, to je za 6let skoro 430tis.Kč. 8-s
A ten Yeti nevím, mám historicky odpor ke Škodovkám (předražené a kradou se). -
WinDiesel 09.08.10 13:32
« Re: Re: offroad
Můj názor znáš. Většina offroadů jsou kompromisy. GLK se osvědčilo, bezporuchové a nekompromisní, můžeš si vybrat mezi silniční verzí, kterou mám já a v zimě a na louce je také perfektně použitelná, a verzí offroad s různými asistenty, zvýšenou vnější a spodní ochranou a zvýšenou světlostí.
Být Tebou bych to bral třeba na leasing, ale hlavně bych nedělal kompromisy. Verze 220 CDI 125 kW 400 Nm je zcela dostatečná a jezdí za 8 l po záběhu motoru. A už má na rozdíl od řady E k dispozici i 7automat. Cena by se možná dala trošku usmlouvat, to je můj názor. Možná bych Ti helpnul, dal bych ti tip na prodejce a mohl by to brát jako fleetový prodej, máme jako firma registraci fleetového odběratele... -
superkutil 04.05.10 18:04
« Re: offroad
Mitsubishi Pajero a Nissan Patrol dobrý, Suzuki Grand Vitara je pěkná, ale motor je slabý. Na VW Tuareg jsem slyšel dost hrůzu, hlavně co se týče výroby.
Ale nepotřebuju až tak úplný Off-road. To bych si pořídil Jeep Wrangler. >:D
Proto mi Subaru Forester připadá jako rozumný kompromis do terénu i na dálnici. Vyzkoušení mě celkem přesvědčilo, auto se dobře ovládá a dieselový motor krásně táhne i okolo 4000ot. A spotřeba do 7mi litrů a přitom zrychlení kolem 10sec. Bral bych i Mercedes GLK, ale to je cenově až moc vysoko. -
-
Barrichello 23.04.10 09:57
« Re: Najlepší pohon 4 X 4
Já dělal rozvody na japonským motoru před 5,5 lety - Mitsubishi - neorigo kit Gates - rozvodák + kladky za 3500,- Kč + 3 tis kč za práci...
Už tehdá stály rozvody na francouze a některý německý auta 15-20 i víc..
Jo není servis jako servis... -
Kolík80 22.04.10 15:10
« Re: Najlepší pohon 4 X 4
Nezkousel, kupoval jsem ho tam jako prvni, kdyz prisel tenhle model na trh... Ale stejne by mi to nepomohlo, cena prohlidek neni tak strasna, jako treba to, ze tedka nechavam menit rozvody po 120 tisicich, no jo, jenze Mitusbishi ma fikane v cene prohlidky pouze cenu rozvodoveho remene. Jelikoz je motor vw, tak servis zjistoval co vsechno meni ve Skodovce, a oni meni samozrejme i kladky a vodni pumupu. A co ted s tim, servis rekne prohlidka rika pouze remen, ale my samozrejme doporucujeme i ty kladky a pumpu. Tazke razem je cena o 10tis. jenom za material jinde.
Neber to jako skuhrani, ja to vidim tak, ze kdo chce opicku musi mit na banany, to ja jenom pro ty co tvrdej ze skodovky a jejich servis jsou drahy jako ostatni auta... -
superkutil 22.04.10 13:21
« Re: Najlepší pohon 4 X 4
Dával jsem benzínové Mondeo po 15tis.km a stálo to vždy kolem 10tis. Teď dávám dieselové Mondeo po 20tis.km a stojí to taky kolem 10tis.Kč. Takže z tohoto pohledu je diesel lepší. >:D
Ale třeba Subaru říkají po 15tis.km tak 12tis.Kč. Ale podle dokumentace je po 15tis.km výměna oleje ale prohlídka je po 30tis.km.