SsangYong Musso
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Off-road
všechny ze 2
všechny ze 2
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Off-road
Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…
Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…
Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…
Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…
Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…
Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…
Musso & Korando mají až na délku identický podvozek, nápravy, převodovky, motory.
Motory jsou bez problémů, hlavně diesely 2,9D a 2,9TD které sice z dnešního hlediska nemají proti moderním motorům výkon, na druhou stranu najezdí milion třeba na stolní, jedlý, slunečnicový olej místo nafty. Utáhne od 2.800kg a proto si Mussa, Koranda lidé pořizují.
Pokud se něco rozbilo, slyšíme, že je to krám, že se zadřela např. převodovka... Jenže tohle se nestane nikdy samo.
V CZ mají samozřejmě všechna auta celý život najeto do 150.000km a pokud někomu evidentně po deseti letech provozu teče olej z převodovek jako Dunaj, tak by to chtělo olej minimálně dolejt, nebo za 2.000kč převodovku přetěsnit... jaksi bez oleje nepojede žádné auto, zato nadávek jaký je to krám je slyšet dost - spíš neschopnost servisů, jelikož co nemá logo VW&Audi&Skoda z toho mají kopřivku.
Jenže pokud třeba převodovku přivezete mechanikovi Ssangyong do Velkých Přílep vymontovanou, za jednu hodinu odjíždíte s přetěsněnou a repasovanou - vlastní i známých zkušenosti.
Odchází jen běžný spotřebák, po 10letech s naší solankou povrchová koroze rámu, občas orezlá zadní vrata v dolní části, protože jak se jezdí terénem do kopce, zadní masivní nárazník dostane ránu, lehce se posune malinko nahoru... zadní vrata při každém zavření se odírají o plast, barva sleze a koroze je na světě - může za toto ale auto?.
Tady umí nejvíc a vždy mi vše na počkání vyřešili, nebo do druhého dne dodali i na Rexton který teď mám: www.1234.cz