Porsche 996 Turbo (s-mike (RSKa))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 03.04.08 12:12
« zdravím tě Miku!
Jsem také majitelem šedé 911/996 2S (už jsme si párkrát psali ;-)
Pro všechny pochybovače potvrzuji pravost fotek i auta, majitele a všeho co ještě chcete :-)
Jinak k tématu, u mé 911 je tlačítko výsuvu u levé nohy řidiče pod palubkou a musí se držet do doby úplného vysunutí, tvoje tlačítko je tak mnohem pohodlnější, na druhou stranu jsem ho nikdy nepoužil jelikož ve 120km jde nahoru automaticky.
Zazněla zde námitka od někoho kdo jel s M3 a Carrera se mu zdála být ve vyšších rychlostech ,,nevyvážená,, to je samozřejmě naprostý nesmysl, moje maximum je 290 km/h a žádné nevyvážení jsem nezaznamenal, naopak auto je mimořádně stabilní, kopíruje silnici nic se neklepe. Troufám si tvrdit že s M3 by těchto rychlostí bylo možné dosáhnout až po příslušných úpravách navíc Carrera má oproti BMW výrazně lepší kapkovitý tvar a tím i bez diskuze lepší parametry pro typ takovéto jízdy a z mých zkušenosti se ani příliš nebrání takto zrychlovat ;-)
To co mi velmi vadí (oproti halekání různých jak kolega říká BESIPÁŘŮ) je stav našich silnic, když jsem se ze Sloupu na Blansko díky najetí zadním kolem v zatáčce na hrb dostal do velmi nepříjemné situace, ze které jsem zázrakem vyvázl v pořádku jak já tak i auto. Myslím že tam by měl směřovat proud jejich energie, protože provoz i výkony aut vzrůstá a silnice jsou de facto stejné. -
"-- skrytý --" 03.04.08 10:05
« Re: Re: Má poklona
Sorry, nebylo mým cílem zpochybňovat nádherné auto. Ani jsem pravost auta nijak nezpochybňoval. Jen jsem jinými slovy konstatoval, že grafickou úpravou došlo k zásadnímu nepoměru struktury asfaltu s vozem. Nic víc. Při práci s pozadím by měl zůstat výsledek přirozený. Nic víc. On je asfalt na origo fotkách velmi hrubý a úpravou došlo ještě více ke zvýraznění této hrubosti. -
s-mike (RSKa) 03.04.08 08:17
« Re: Má poklona
ach jo, diskuze na tema retuší nekonci.. vydavam toto oficialni prohlaseni. Auto je foceno v Brne - Luzankach u zimniho stadionu. Jedinym zasahem do originalni fotky je rozostrene pozadi ve Photoshopu (byval bych to udelal uz primo pri foceni, napr. nizsim clonovym cislem, ale to by me to ten obycejnej automat Nikon Coolpix L15 musel dovolit). Fotky jsem si upravoval sam pro sebe, do mobilu, do noťasu a pro kamose. Na web mojeauto.cz jsem prisel az ted na zacatku dubna a do recenze jsem samozrejme pouzil ty (dle meho nazoru) nejhezci fotky, ktere mam k dispozici. Motivem tedy neni a nebylo kohokoli z Vas mást. Pro uplnost tedy jeste na nejakou omezenou dobu povesim za clanek par originalnich zaberu bez retusi ve photoshopu.. -
s-mike (RSKa) 03.04.08 08:08
« Re: Stories.
a jeje, schyluje se k prvni ostrejsi vymene nazoru :-) Nissan GT-R peclive sleduju uz od prvniho predstaveni, tusim, v Tokiu. Zcela bych si umel predstavit, ze bych ho mel v garazi (kolega ma 350Z, casto mi ho pujcuje a je to za ty penize super kara). Pomer vykon/cena asi opravdu nebude mit konkurenci. Ale zaroven v tom bude ten povestny hacek. Lepsi cenova dostupnost z nej udela auto, na ktery dosahne spousta zajemcu a pak nebude mit tu spravnou "snovou" auru. Nejsem zadny rigidni a nekompromisni stoupenec znacky Porsche, nechodim v cepici s logem, ani nejsem organizovan v zadnem klubu, ale Nissan s vyjimkou Asie (a diky Skylinu - jak o tom psal Mateo) nema tu zarivou image a historii vyrobce sportovnich aut, jako treba Ferrari, Aston, Lambo a .. Porsche. O tom, ze je to uplne jina liga bych taky polemizoval. Maximalne je to liga stejna. A to jeste musime pockat na realna mereni, protoze veskere svalnate reci zatim prichazeji jen od samotneho Nissanu. Nedavno uz jsem slysel, ze prave ten udaj z 0 na 100 za neuveritelnych 3.5 s je vlastne meřen jen z 0 na 96, a to uz je rozdil! -
s-mike (RSKa) 03.04.08 07:55
« Re: Stories.
taaakze, v "civilu" stridam auta dve (bez rozliseni, ci je ktere si je vymenujeme s mym otcem), do mesta je to Seat Ibiza Sport 1.4 100 koni a na štreky Octavia 2.0 TDi 140 koni. K Seatu nemam zadny extra vztah, presneji, dostal jsem se k nemu tak, ze mi jako zastava nejakyho byznysu propadl do vlastnictvi. Ale do mesta naprosto staci. Ani jedno z techto aut nepovazuji za natolik fatalni, abych na ne psal recenzi. U toho BMW 850 je to jine, tam ta recenze bude skoro jiste, ale az po nejake dobe.. -
-
"-- skrytý --" 03.04.08 06:51
« Re: Re: Re: Má poklona
Nevím, ale mám pocit, že auto s detailama je nafoceno v prodejním centru v Mnichově a ostatní jsou kouzla s grafikou. Opravdu fotky na asfaltové ploše vykazují zásadní nepoměr struktury asfaltu s autem. Ale přesto obdivuji některé pohledy záběru, retuše a grafické úpravy. -
"-- skrytý --" 02.04.08 23:50
« Re: Re: Stories.
Hele poslyš ty já nevím, buď to auto máš opravdu rád nebo je v tom něco jiného......zas taková rarita to není, za chvíli jich bude v USA jezdit víc než hodně, tady u nás se určitě pár objeví, ale sám máš Nissan 350Z, což je taky svým způsobem vzrušující auto. :-) -
"-- skrytý --" 02.04.08 22:26
« Re: Re: Stories.
Nissan GT-R má image jako legendární Skyline, který známe z filmů, ale je to jiný pocit, než u Porsche.
Každopádně co se týče schopností, tak se říká, že schopnější auto za danou cenu snad ani není, co se týče akcelerace, tak prý 3.5 sekund na stovku nebo snad něco podobného.
Asi to bude hodně velký extrém... -
"-- skrytý --" 02.04.08 22:25
« Re: Re: Stories.
Tak to je skvělé :yes: :yes: Takový pocit znám moc dobře, těšit se na auto, které stojí u tebe v garáži a je TVOJE. :-) :-)
Každé ráno se probudíš a víš, že tam dole na tebe čeká něco zvláštního.
BMW 850 je také parádní auto, ale v životě jsem ho viděl jenom párkrát a tudíž ani netuším jak jede.
Každopádně jaké civilní auto používáš?
Já jsem tu před časem měl tři recenze na různá auta, a právě kvůli bývalým anonymům jsem je smazal........ale jinak se celkem s uživatelama MACZ znám, občas se mrknu na sraz, rád tě někdy potkám.