Mercedes-Benz E (jpor (RSKa))

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 24.10.09  17:00

    « Re: Re: řidič

    A vieš čo? Prišiel som na niečo: V utorok cca 12 hod končím v Prešove a idem domov. Ak to zoberiem cez Martin, môžem byť v MT cca o 15 hod a to by šlo. Tak to skúsime. Ak máš číslo na Nissan MT...ja som kdesi stratil ich vizitku.
  • « 00 Reagovat !

    foto ROBERTOO

    ROBERTOO 24.10.09  10:12

    « Re: Re: řidič

    Máme ho tu stále,čaká na teba ;-) Otestujem ho za teba? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 24.10.09  01:14

    « Re: Re: řidič

    Robertoo: tak to by som rád vedel... Ked som bol vo februári v Nissane MT, tak bol sneh a na test to nemalo zmysel. Teraz už bude zase o chvíľu zima, na test nevhodné... CHcelo by to stihnút to GTR vyskúšať ešte teraz, ale ked si predstavím moj kalendár v najbližších 14 dňoch, tak ma obchádzajú mdloby... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 24.10.09  00:06

    « Re: Re: řidič

    babo: aftermarket kotúče sú dostupné, aj drážkované, aj deravé, aj obojaké. CHvíľu som rozmýšľal, či to nie je hovadina meniť iba kotúče, ale asi ide práve o tú odolnosť voči praskaniu pri drážkovaných...?

    Luboš bol vcelku nadšený, ono to auto je také brutálne, že samotný výkon ti prilepí na ksicht úsmev >:D A kým sa toho nabažíš, tak to dosť potrvá... Však nič nám nebráni sa stretnúť a skúsiš si to sám...
    Audi je stále ešte starej koncepcie motor daleko vpredu, tak sa nedivím, že na zákruty moc nie je.

    Brzdenie na AMG - stačí priemerne stlačiť pedál a brzdí jaxviňa, preto mal Martin námietky a ja som opakovane robil to isté. Ak by som na to skočil, vyzeralo by to možno ešte horšie...ale aj tak: musím si to pekne všetko nacvičiť od pomala, potom pridávať, ked budú správne návyky v krvi.

    Ostré auto - a to sú ktoré napr.?

    Cayman vs GT-R - to chce určo vyskúšať, v tomto bude jedna skúsenosť za 1000 slov. Ale pre mňa zatiaľ treba citlivé auto, aby som sa naučil jemným povelom a feelingu. Sa obávam že GTR toto až tak nemá. A práve ostatné veci má, čo treba v civile - 4x4 na zimu, ked by boli s AMG problémy na snehu, kufor, sedačky vzadu...no čiastočne. Tak to nejako skrížiť... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 23.10.09  23:55

    « Re: Re: řidič

    MarTin: OK, beriem to, však si to aj písal, že máš asi prudivou ;-)
    ako som písal, v AMG performance cenníku neboli tie výkonné brzdy pre E63, ale pre E55 ano (za 3600 EUR bez DPH + montáž 900 EUR, čo je dobrá cena), tak z toho vychádzam. Videl som E63 brzdy a zdali sa mi iné ako moje. Druhá vec je, že počínajúc motormi 63 v AMG začali robiť inú politiku - príplatkové veci sa dali zvoliť už pri objednávaní auta ako Performance package, kde bol aj samosvor, a myslím aj brzdy.
    Každopádne, s brzdami je to jednoduché: rob s nimi čo chceš, ked začne svietiť červeným prehriate brzdy, treba chladiť. Ak to kamoš nesprasil tak len preto, že buď nejazdil na doraz, alebo poctivo chladil alebo má tie kompozity ktoré neunavíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 23.10.09  23:14

    « Re: ako to vlastne s tými kW a Nm je?

    skdd - koukal jsem na obrázky,začtu se do toho o víkendu,mám to v plánu a snad to alespoň částečně pochopím...ta moje fyzika
  • « 00 Reagovat !

    foto borovicka-pivo-ako-je-tu-zivo

    borovička pivo ako je tu živo 23.10.09  23:06

    « Re: ako to vlastne s tými kW a Nm je?

    prečítaj si to, je tam jasne napísané "načo je čo" :-)
    nezatracujú tam "krúťák" ale jasne pomenúvajú čo je dobre "pre nich", resp. pre použitie, ktoré tam popisujú
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 23.10.09  23:02

    « Re: ako to vlastne s tými kW a Nm je?

    skdd - tak to jsem si myslel,že ten ,,krouťák,,má větší váhu :-O ...trošku jsem se zmýlil....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:52

    « Re: Re: řidič

    jo to je klasika, kvuli takovým to mame my, co to chceme dělat profesionálně, těžké, protože pak automobilky a dealeří nechtějí pučovat nebo mají přísné podmínky. Bohužel, je to tady stále balkán. Co se týká motorů. je to každého volba, takže si na to člověk pak přijde sám zda-li se mu to líbí, nebo udělal chybu. K té technické vyspělosti - ono je to o tom, že ty benzinové motory dosáhly své dokonalosti již dávno, víceméně na nich není co inovovat, občas se vymění pár materiálů, vymyslí nový systém vstřikování, časování ventilů... ale nelze říci, že jsou zastarale, protoze v dusledku jsou skvostem a vrcholem automobiloveho prumyslu. Jinak Červín je jejich stálý klient >:D >:D závodník jeden >:D Me osobne zaujal motor 35D, to fakt jelo jako svin, ale jen do doby nez jsem zjistil, ze moje 330Ci jede skoro stejne a za nizsi spotrebu >:D ta 35d brala 14litru furt at na max nebo na min
  • « 00 Reagovat !

    foto borovicka-pivo-ako-je-tu-zivo

    borovička pivo ako je tu živo 23.10.09  22:49

    « Re: ako to vlastne s tými kW a Nm je?

    pre takých ako Ty stačí veriť napísanému a sledovať obrázky :-)
    edit: resp vyberám z textu, posledné dva odstavce, snáď sa páni z kapsu neurazia:
    Abychom však přece jen vyslovili na adresu točivého momentu motoru alespoň jedno pozitivum, uveďme alespoň jeden důvod, proč se jím konstruktéři musí v určitých fázích návrhu zabývat. Jde o dimenzování a pevnostní analýzy součástí podílejících se na trakci, neboť tato disciplína se bez znalosti velikosti vstupujícího momentu zatím neobejde. K ničemu jinému však točivý moment motoru jako hodnota sama o sobě neslouží.

    Snad se nám podařilo alespoň zčásti rozbít jeden z nejhloupějších a pro závodníky toužících po vítězství i nejnebezpečnějších mýtů motorsportu, sice mýtus „potřeby pořádnýho krouťáku“ a věřme, že návrháři trakcí pro jakýkoliv typ motoristické disciplíny (tedy, vyjma ploché dráhy a bezrychlostních strojů) budou závěry zde vyslovené přinejmenším respektovat J.
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 23.10.09  22:47

    « Re: ako to vlastne s tými kW a Nm je?

    skdd - tak já měl s fyzikou přímo neskutečné problémy takže jdu z kola ven :-(
  • 00 Reagovat !

    foto borovicka-pivo-ako-je-tu-zivo

    borovička pivo ako je tu živo 23.10.09  22:42

    « ako to vlastne s tými kW a Nm je?

    doporučujem túto sériu článkov:
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]

    Kto dával na fyzike pozor a pochopí o čom sa pán(i) z kapsu bavia tak určite príde na to ako to je :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 23.10.09  22:28

    « Re: Re: řidič

    Aha tak to jsem to asi blbě pochopil já, já jsem totiž reagoval na to jak si říkal že se poroučelo i to porsche které má o 220 resp. 180 koní víc. Ale v porovnání s 130i challenge JE to sériové auto. Já ty auta viděl v Brně na tom srazu sportovních nesmyslů, jezdí v tom i ten "milionář" Červín.

    Jasně, že z hlediska komplexnosti porovnávání je benzín stále jedničkou, ale z hlediska účinnosti je to bohužel naopak. Diesly jsou mnohem techniky vyspělejší než současný benzíny. Jasně můžem tu debatovat značka od značky, ale je to prostě z 95% tak. Za posledních 10 let automobilky investovaly velkou část času a peněž do vývoje dieslů a benzíny opomíjejí, protože v nich chybně někteří již nevidí potenciál.

    K mému autu ještě, z hlediska zábavy/ provozních nákladů mi to splňuje na 100% a to bylo pro mě prvořadé, věřte mi, že kdyby bylo za stejné peníze 125i tak bych do něj šel protože je to 6ti válec, má zvuk a pár lehkejma úpravama se dostanete na úroveň 130i, protože z velký části je to stejný motor.

    Jo ještě k těm "novinářům" >:D :D. Kamarád dělá v autopalace spořilov, novináři si půjčili EVO a auto jim za 3 dny po víkendu vrátili se spálenou spojkou, gumama na hadry, o brzdách nemluvím, totálně rozházenou geometrií a lehce nabourané, což se pokusili skrýt někde u nějakého franty v garáží asi... Když čtu některý testy v časopisech tak vážně zírám...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:15

    « Re: Re: řidič

    to ja jsem prave clovek prekypující entuziazmem a v automobilovém světě jdu do všeho na plno >:D Ale na druhou stranu zkusenosti se silnýma zadokolkama sem nabral na okreskach, ktere jsou mnohdy mnohem nebezpecnejsi nez okruh. Tam mi to prijde takový relax kdy se clovek muze soustredit na zdokonalovani atd
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:10

    « Re: Re: řidič

    5 aut? No je to mozne, viem o istom nemenovanom platku v CR, ktory rozbili dve auta rovno naraz :-) :-)
    Zurnalista by sakra mal vediet jazdit, ale fakt to nie je pravidlom, skor opak. Nevedia, nemaju ani ziadne vlastne auto, ziadne nadsenie.. proste praca, napisat par clankov a basta :-(

    Ked si nebol moc krkat na okruhu, tym lepsie. Ja som zacal len tento rok a takto mi to teda nejde. A to 130i zavodneho by som sa mozno aj celkom bal sadnut :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:06

    « Re: Re: řidič

    nene tohle bylo po druhy na okruhu celkove :-) vlastni auto tam nechci brat a testovaci vozy nam automobilky zakazuji brat na okruh ;-\ jinak diky za pochvalu, ja vzdy myslel, ze automobilovy zurnalista musi umet ridit, ale je pravda, ze jen v BMW ČR se letos novinářům podařilo rozsekat 5 aut
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:06

    « Re: Re: řidič

    nene tohle bylo po druhy na okruhu celkove :-) vlastni auto tam nechci brat a testovaci vozy nam automobilky zakazuji brat na okruh ;-\ jinak diky za pochvalu, ja vzdy myslel, ze automobilovy zurnalista musi umet ridit, ale je pravda, ze v jen v BMW ČR se letos novinářům podařilo rozsekat 5 aut
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:05

    « Re: Re: řidič

    martin: 120i BMW dost flaka, 4valcove benzinaky atmo im nikdy az tak nesli (tam je proste majster honda). A kvoli oblube nafty sa radsej vrhli do 20d.
    Stejne pri dobrom soferovi by som si na okruhu vsadil na 120i vs. 120d, obe v seri...
    Potom uz 330i vs. 330d a podobne... tam to nie je ziadna kravina, 330i je proste o triedu rychlejsie, prave na okruhu... mnichovske benzinove atmo R6 su proste lahodka, mnam mnam

    a len posledny krat, nic proti dieslom. V podstate som to skor len zacal na ilustraciu navazania sa do jpora... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  22:02

    « Re: Re: řidič

    iba druhykrat v brne? Slusne :-) Ze to auto nie je tvoje, to som pochopil.
    Ale na okruhoch "celkovo" si sa asi uz zastavil viacejkrat, nie? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.09  21:58

    « Re: Re: řidič

    jel jsem v tom podruhe ;-) a po druhé sem byl také na okruhu v brně :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…