Mercedes-Benz E (jpor (RSKa))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
jpor (RSKa) 06.07.08 00:34
« Re: E55 AMG
Aj ja som myslel nové Camaro a nový Challenger ;-)
Boxster lebo je kabrio a ak nie kabrio, tak nejaký pekelný stroj, no a ZR1 už má vybrúsenú ovládateľnosť, aj keď asi tam stále sú tie listové perá na zadnej náprave...to sú všetko len také sny, ktorými si robím radosť...
Vôbec sa nemusia splniť, ale v princípe môžu aj okamžite...len by to chcelo garáž na min. 3 autá, a tá bude tak za rok. -
"-- skrytý --" 05.07.08 13:31
« Re: E55 AMG
Flipe,
mám JEEP GC 4.7 V8, který mi žere 20 litrů ve městě a to když jezdím pomalu a nešlapu na plyn. SRT-8 bude žrát více, tak 24-25.
U takového auta mi spotřeba vadit nebude. Koneckonců třeba nebudu jezdit kvůli každé blbosti do města a občas využiju i MHD. -
"-- skrytý --" 05.07.08 12:28
« Re: E55 AMG
Mně japonci nic neříkají...pro mě to jsou auta nezajímavá.
Německá auta jsou mnohem přitažlivější, ale i v nich se necítím nejlíp. Když mi bylo 18, tak kromě JEEPu jsem používal další auta, zejména kvůli lepší spotřebě a tak jsem cca půl roku jezdil tímto céčkem: [odkaz]
Bylo celkem fajn, plná možná výbava včetně Command, atd...ale bylo malé a v zimě nepoužitelné..nenadchlo mě.
Pak jsem dalších cca půl roku jezdíl tímto MLkem:
[odkaz]
Když jsem s ním jezdil, tak jich v ČR bylo jenom pár, takže jsem se cítil jako "king", auto mělo plnou výbavu, ale stále jsem věděl, že tomu něco chybí, teď už to vím, bylo to auto bez charakteru.
Audi A5 je pro mě mnohem lepší auto než výše uvedená, a to ve všech směrech....má charakter a celkově na mě působí lépe. Ale i přesto stále vím, že to není ono.
Takže v mém případě jedině americká auta jsou řešením a je mi jedno, že Mercedes má lepší kvalitu materiálů, BMW lepší podvozek a Audi lepší spolehlivost. Nikdy zase nebudou mít to, co mají ameriky.....to je jako životní styl, pohoda, radost z jízdy, z auta..... -
"-- skrytý --" 05.07.08 10:14
« Re: E55 AMG
Zatím stručné info o motoru není, bude mí větší výkon, krouťák i objem, někde jsem slyšel, že to bude 6.4L, ale myslím si, že to bude mít nad 7 litrů.
Nissan GT-R bych nechtěl a to NIKDY, mě je jedno, že je rychlý a že jede dobře, je to stejně blbej Nissan a to znamená japonský sporťák.
Jpore, já mluvím o novém Camaru a novém Challengeru......nechci ty staré šunky z šedesátých let. >:D Ty jsou náročné na každodenní provoz.......
Moc nerozumím tomu, jak se můžeš rozhodovat mezi slabším kabrioletem (Boxter S) a extrémním supersortem (Corvette ZR1) -
LuboshGT (RS Kaa) 05.07.08 09:27
« Re: E55 AMG
V jednej diskusii sme uz rozoberali, ze jedno z najlepsich druhych aut je zrejme Nissan GT-R, teda pokial to mysli clovek s jazdenim vazne. Ale samozrejme, vsetky ostatne o ktorych tu hovorite su velmi, velmi fajn. A napr Challenger alebo Camaro... tych bude v CR a SR predpokladam len zopar. -
"-- skrytý --" 05.07.08 00:49
« Re: E55 AMG
Ano, zvažuju JEEP SRT-8, který se objeví s novým motorem za cca 2 roky. Také se mi velmi zamlouvá Dodge Challenger SRT-8.
Třetí a poslední auto je nové Camaro, ale o něm toho moc nevím.
Až budu mít najeto na A5tce přes 100 tisíc....= cca 2.5 roku, tak se podívám právě po těchto autech. -
"-- skrytý --" 05.07.08 00:35
« Re: E55 AMG
Já jsem s výkonem spokojený, auto je návykové a zrychlení je skvělé. Je mi jedno, že to není benzín, ale TDI. Je tak tichý, že auto je pro mě ideální společník na dlouhé cestování, je tak usporný, že je radost jezdit na výlety i hodně daleko a nakonec je tak dobrý, že i S5 mi přestává dávat smysl.
335i je rychlejší auto, bezpochyby, ale srovnání 3.0TDI vs 3.5i Twin-Turbo je špatné, nejbližší konkurent pro mě je v současné době BMW 535d nebo 335d. Před úpravou 535d byla rychlejší, ale po úpravě už naopak, což je z mého hlediska velký úspěch.
Moje příští auto bude mít osmiválec a na pr.deli bude mít napsáno SRT-8, za to se ručím. :-) -
"-- skrytý --" 05.07.08 00:09
« Re: E55 AMG
Martine1,
chtěl jsem říct, že krouťák mám celý k dispozici odspodu...za špatné vyjádření se omlouvám, ale zátah při akceleraci mi nepolevuje až do 4300 otáček...to začíná červené pole, je tam cítit stejný zátah přes celou škálu otáček...tak jsem to mysle.
Nějak jsem to napsal špatně, ale celý točivý moment rozhodně přes celou škálu k dispozici nemám, to by muselo být opravdu jedinečné auto. :-) -
jpor (RSKa) 05.07.08 00:06
« Re: E55 AMG
Plochú krivku točivého momentu majú turbomotory, ktoré sú poddimenzované, teda majú potenciál na výrazne vyšší výkon, takže pri otáčkach, kde by "prirodzene" už točivý moment klesal, sa zvyšuje tlak turba aby sa dosiahlo jeho "neklesanie". To majú hlavne benziňáky, natlakované na relatívne nízke plniace tlaky 0,5 - 1,0 baru. Turbodiesle toto nemajú preto, lebo sú nadupané už od výroby a majú tlaky 2,5 - 2,8 baru. Tam už tá rezerva nie je tak výrazná, resp. sa nepoužije na vyrovnanie krivky, ale na jej posunutie hore ako celku, Takže si v princípe zachovávajú typický TDI priebeh toč. momentu. Aj preto sa mi zdá zvláštne že by mal 3.0 TDI 600 Nm od 1500 po 4500. Nehovorím, že to nie je možné, ale moc si to neviem predstaviť - jedine tak čiplý twin-turbo od BMW alebo ekvivalent, kde je možnosť narábať s oboma turbami a ošetriť tak vysoké aj nízke otáčky. Týmto neodmietam Mateo tvoje tvrdenie, len mi to moc hlava nebere.
Pri A5 sa hodne diskutovalo, že ofiko údaj 5,9 z 0 na 100 je hodne optimistický, reál tak 6,4 takže s čipom 5,9 je OK. A rozdiel sekundy v oblasti 4,5 - 5,5 sekundy je dosť výrazný, ide o 20% rozdiel.
Pri R8 by som čakal, že pocitovo ale hlavne reálne bude rýchlejšia ako AMG - jednak kvôli pohonu Quattro pri šprinte, kde AMG ľahko pretáča zadnými a potom celkovo kvôli pomeru výkon/váha a aj ofiko údaj 0-100 za 4,2 kde má AMG 4,5.
Pocitové zrýchlenie je ale podľa mojich skúseností trochu nevyspytateľná vec, zdá sa že záleží okrem charakteristiky motoru aj od veľkosti a konštrukcie auta, sedačiek... -
MarTin1 04.07.08 13:40
« Re: E55 AMG
?? počkej, chceš mi říct, že u dieslu máš 3000-3500 otáček konstantní krouták 600Nm? Máš diagram? Tomu se mi nechce věřit, kdyby si měl benzín s turbem tak neřeknu popel ale u dízlu? Mám taky čiplej dízl a rozhodně nemám furt těch 612. To je špičková hodnota.
V tom vašem "závodění" asi takhle: A5 s 3.0 TDI rychlejc nepojede kvůli zpřevodování, v úpravách MTM a ABT je všude i po čipu napsaná stejná hodnota 0-100 a to 5.9s. Tyhle čísla ti jedině pomůžou při pružném zrychlení na zařazenej kvalt. Dyť si vem tu 335i, má vo dost menší krouťák ale co jsem z toho videa viděl tak si neměl šanci ani jednou, prostě jemu to jede 5000 otáček stejně, kdežto u dízlu jen 2000-2500. Shodou okolností s CLS63AMG jsem se projel taky (díky SRAME) a je to kouř, je jasný že R8, ikdyž je o x set kg lehčí tak jí 200Nm chybí a 100 koní. 63 je prostě motor jako h****o. Jedinou vadu co ten motor má je spotřeba, ale už jsem mnohokrát slyšel od srama dosti neuvěřitelná čísla ( 11 litrů a podobně takže když se chce tak to jde a né zrovna pomalou jízdou ). -
"-- skrytý --" 04.07.08 13:07
« Re: E55 AMG
Takhle Jpore,
ten krouťák 600NM mám k dispozici hned odspodu až k červeným otáčkám to je cca 4500, čili po celé škále otáček. Celkově A5ka má výkonu dost ve všech otáčkách, takže to asi sehrálo důležitou roli.
Audi R8 měla pociťově lepší zrychlení, ale ve sprintu byla pomalejší než 63AMG, ale asi rozumím co tím myslíš.
Jinak při ideální řazení po čipu by i A5 měla mít zrychlení 5.5-5.9 vteřin, což je o sekundu horší než daná auta, spíše zde pak hraje roli třeba už 0-160, které já mám za 13 vteřin, zatímco AMG tuším za těch 11...to už je rozdíl....
Ale pociťově prd.....když koukáš na rychloměr, tak to je sakra velký rozdíl. :yes:
Ale já nevím, jaký máš rozpočet.