Mercedes-Benz E (jpor (RSKa))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Vette 05.03.09 14:52
« Re: prodejce
toto mi spravil predajca v Toyote v BA. Bol som na konkterny cas dohodnuty, ze si pridem vysusat obe verzie motorov 150 aj 180 koni. Ked som tam prisiel, povedal ze aut anie su k dispozici. Otocil som sa a uz tam viac nepojdem. Odtial som isiel pramo k inemu predajcovy, ktory uz vedel ako sa k zakaznikom spravat. -
krakatit 05.03.09 13:51
« prodejce
tak sem hovoril s prodejcem a rikal ze to auto taha ve vyjetych kolejich... a je jedno jaky tam sou gumy... prej... ma na tom prave ty gumy, ktery tady popisujes ze ti zacali tahat - Pirelli... jinak prodejce primo Mercedes to nema na znackach, vedel ze prijedem se na auto podivat a chtel nas presvedcit ke koupi vozu i bez zkusebni jizdy, prej nekdo z firmy odjel se znackama a zkusebku si neriskne, kur*a co to je za debilni pristup, co kdybych jel z Aše, tak se jako podivam na auto a bez projeti to koupim nebo co, proste se musim ject podivat znova... takovej prodejce to je fakt dobry... -
MadLi 05.03.09 12:43
« Re: Nove Ecko a E-coupe v Mercedese v BA -dnes 4.3.2009
Mozem povrdit ze limuzina vyzera oproti coupe ako chudobny pribuzny, coupe vyzera ako mala CLa, avsak dravsie :-) Je tu samozrejme vidiet obrovsky pokrok oproti predoslej generacii. To Ecko bolo cierne s ciernou kozou co nieje moja oblubena kombinacia zato vsak coupe s tou zelenkavou metalizou a bledym interierom vyzeralo fakt krasne a luxusne. Ale asi by som ajtak zvolil cierne a bledy interier >:D -
jpor (RSKa) 05.03.09 02:03
« Re: Nove Ecko a E-coupe v Mercedese v BA -dnes 4.3.2009
No tak to je nááádhera >:D >:D >:D :yes:
To kupé vyzeralo aj na ofiko fotkách lepšie ako sedan, ale až o toľko zase nie. No ale z týchto je to o 1,5 triedy lepšie.
Čakám na AMG 6.3 biturbo po facelifte >:-[] :-!
Dík za fotky :yes: -
MadLi 04.03.09 22:19
« Nove Ecko a E-coupe v Mercedese v BA -dnes 4.3.2009
Ahojte,
takze po dlhsej odmlke sa opet ozivam. Chcem sa pochvalit s novym ulovkom. Dnes sme boli s MLou v servise pretoze nam nieco odislo v motore a motor isiel len v servisnom rezime a nasa predajkyna co nas ma na starosti sa nas spytala ci by sme chceli vidiet nove Ecko a E coupe. Zevraj im ich omylom poslali z nemecka aj ked neviem ako sa "omylom" takto auta posielaju. Aj ked je pravda ze podla mna nemaju co robit v BA kedze vcera boli len na premiere v Zeneve. V kazdom pripade su obidve krasne a hlavne E coupe je neskutocne. Skoda ze so mal len chvilu na zoznamenie, inak u E coupe rozhoduje ci budu dole led diody alebo tie hmlovky to ze ci su tam bixenony alebo nie, inak je zaujimave to e coupe je v plnej palbe ale nema bixenony :-) tu su fotky, fotene len z mobilu:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
jpor (RSKa) 04.03.09 18:06
« Re: Re
ááále kdeže, to bolo SLK.
ALE:
1.) motor 55 AMG - štandard atmosféra 367 koní
2.) v úprave Kleemann 540 koní >:-[]
3.) v princípe JE TO MOTOR SLR ale atmosférická verzia.
Kleeman vie tieto 55ky dostať až na 640 koní, ale s pôvodným Lysholmovým kompresorom od AMG (dosahuje kompresiu už vo vlastných závitoch). Kleemannov vlastný kompresor je asi Rootsov kompresor, ktorý má menšiu účinnosť a nie je vhodný na vyššie tlaky (dosahuje kompresiu až v sacom potrubí nárazom hnaného vzduchu na vlnu spätného prúdenia vzduchu od motora).
V princípe by iste šlo zabudovať doň motor 55 AMG Kompressor a poladiť ho tým Kleemannom na výkon SLR-ka. ALe neviem ako by to zniesla 7G-tronic prevodovka. Predtým mali 55-ky 5stupňovú odolnú AMG prevodovku na 1000 Nm, tak možno zohnať túto staršiu verziu a tú vydupať :-! -
jpor (RSKa) 04.03.09 17:59
« Re: Ne tak ledajaký Éčko
priznám sa bez mučenia, že som žiadne spomalenie u seba nepocítil. Asi mám šťastie ale na diaľnici aj mimo nej jazdím ako predtým, občas ešte rýchlejšie a nič >:-[] >:D Ani tie policajné autá nie a nie stretnúť, fakt.
Pár takých "rýchlych" jedincov občas stretnem, tak pozorujem, ako sa snažia. Ale má to jeden nedostatok: keď vyrazím vpred, nevidím ako sa dotyčný tvári 8-s >:D Ale som si istý, že niektorí sa divili teda...
A ďakujem za Vaše priania, dobre to padne. A nech sa aj Vám darí aspoň tak ako si prajete ;-) :yes: -
Armin Tamzarian 04.03.09 17:29
« Ne tak ledajaký Éčko
Zdravím vás,
Mercedes Éčko téhle generace sám o sobě je nádherné auto. Ale AMGčko co vlastníte vy je něco božího :-) .
Idea naprvní pohled jen lehce exteriérově upravené limuzíny s brutálním výkonem pod kapotou mě vždycky fascinovala, už třeba jen proto když na silnici potkáte nějakého "závoďáka" v běžném autě (nebudu jmenovat konkrétně abych se někoho nedotkl a rovněž neházel majitele těch a těch aut do jednoho pytle), který si takříkajíc chce to éčko "dát" už jen proto že to je mercedes ( a to na zádi ani nemáte ty zázračná písmenka a čísla :-) ), a vy jen s naprostou lehkostí přidáte plyn a onomu závodníkovi zmizíte v dáli že se nebude stačit divit co to sakra bylo :-) .
Líbí se mi i další vozy co prezentujete (zejména to Céčko co jste koupil otci - :yes: za model a :yes: za ten čin, ale to jsme si už řekli včera :-) )
Mějte se, ať se vám daří :yes:
Vilda
PS: Pocítil jste nějakou změnu vašeho jízdního stylu od té doby co u vás začaly (i?) platit nová pravidla silničního provozu? Když jsem byl na Slovensku minulý týden tak při cestě tam a domů jsem viděl víc policejních aut na silnicích než u nás za měsíc :-) -
jpor (RSKa) 26.02.09 00:02
« Re: chování vozu
vyložene zlé a nerovné cesty sú na comfort v pohode, prenáša sa pekne cez ne - až na skutočne veľké a "zlé" diery. Do takej jednej som vbehol a vďaka nízkoprofilovej pneu to odniesol skrivený disk. Jeho foto je teraz titulným obrázkom, vidno tam deformovanú časť (vpravo hore je sploštený). Inak je podvozok naozaj komfortný a dobre odhlučnený, odskakovanie absolútne nehrozí.
To auto kolaje nepozná, fakt. na letných Conti SportContact2 245/265 ani na zimných Dunlop WS M3 245 som žiadne koľaje neregistroval. Po výmene za Pirelli Zero Rosso sa to trochu zmenilo, hlavne keď silne zrýchľujem sa mäkké Pirellky chytajú všetkého možného vrátane bočných stien koľají a potom ich MIERNE cítiť. ALE pred 10 rokmi som skúšal BMW 750Li s pneu neznámej šírky a TO ŤAHALO jaxviňa, to som predtým ani potom nezažil. Koľají sa báť nemusíš, za volant fakt neťahá ani trochu. -
krakatit 25.02.09 20:19
« chování vozu
mohu se jeste zeptat jak se chova auto na vylozene spatnych silnicich ? Vymoly, vytluky, diry... Myslim pri nastaveni podvozku na comfort? A jak se auto s takovymi pneu vyporadava ve velkych kolejich od kamionu, taha silne za volant? Mel sem BMW
7 a tam na pneu 235 bylo citit citelne tahani za volant kdyz byly vyjete koleje... bylo to velmi neprijemne a proto me zajima jestli to dela u Ečka take.... diky -
jpor (RSKa) 24.02.09 21:06
« Re: servis AMG
Focus má komunikatívnejšie riadenie a subjektívne lepšiu odozvu na pohyb volantu. AMG akoby zlomok sekundy čakalo a potom zatočí. Menší cit v riadení tiež pôsobí dojmom, že nie je tak žiletkovo presné ako Focus. Osobne si myslím že je to následok komfortného charakteru podvozku. Ale na druhej strane je presnosť stále dostatočná a o tom, že AMG má lepší podvozok sa nemusíme baviť (za tie prachy...), aj keď je bez citu, sedí lepšie a veľa veľa znesie v zákrutách atd. -
jpor (RSKa) 24.02.09 21:02
« Re: servis AMG
motor je držák; v M3000 prvý motor majú na vážnejšej oprave až po 150000 km a to majiteľ na ňom šlapal furt 250 km/h. Oprava spočívala vo výmene kompresora, to je za cca 30000 CZK a nie je nutné objednať celok, je to na časti, čo je fajn.
Diferák neviem... -
jpor (RSKa) 24.02.09 00:06
« Re: dotaz AMG
AMG je v tomto velice podobne bežnej E-klasse, a tie z roku 2005 už majú dosť vychytané muchy, takže u mňa okrem vypadávajúcej navigácie (spôsobené občasným prepätím z alternátora, vyriešené jeho výmenou v záruke) nebolo nič iného.
Akurát u AMG treba dať bacha na 2 veci:
- AMG doporučuje olej Mobil 1 0W-40 a bežný "vidiecky" dealer tam môže liať aj Shell Helix v presvedčení že "to stačí" (aj keď v princípe motor sa tým asi nepoškodí ak sa s ním v kuse nezávodí)
- pri prehriatí bŕzd treba určite CHLADIŤ kotúče plynulou jazdou aspoň 10-15 minút kým nezmizne červené varovanie z displeja. V opačnom prípade popraskajú kotúče a výmena je za cca 12000 Sk = 400 EUR.
K tomu oleju - ja som trval na jeho výmene po prvých 1500 a 10000 km. Neviem či je to požadované aj v serviske, ale myslím že tieto motory si to zaslúžia. Ak je to v serviske onoho kusu vyznačené, tak to bude zrejme v dobrých rukách.
Takže suma sumárum: AMG 2005 považujem za viacmenej bezproblémový kus už s vychytanými chybami (na rozdiel od ročníkov 2002-2003), o nejakých vyložených záludnostiach neviem. Toto mi potvrdil aj kolega ktorý provozuje flotilu E-klasse v rámci podnikania (čau rišo...)
nechce nas v tom nechat project... ale tak blbe by to snad
neudelali....