Mercedes-Benz E (jpor (RSKa))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Brabus25 08.05.09 13:21
« Re: C220 cdi
Samozřejmě kompressorovou, jiná v E nebyla ;-) Já jsem napsal, že to E skutečnou rychlost hodně maskuje, takže mi to jako obrovský rozdíl nepřišlo. A navíc, už mám trošku posunutá měřítka vnímání rychlosti, protože se mi zdá C320CDI celkem dost pomalé, ale když přesednu do běžnějších aut s menším výkonem, tak se mi zdá, že to auto prakticky stojí :-) Faktická rychlost E55 se s C nedá moc srovnávat, to vím a taky proto ji chci.
Každopádně, než se pro E55 rozhodnu, tak se v ní musím ještě trochu víc projet a hlavně i řídit. Ale pocit ze zvuku i auta jako takového byl hoodně cool :-) -
"-- skrytý --" 08.05.09 00:00
« Re: C220 cdi
hlavne to bolo tym, ze v 320 cdi dostanes silny kopanec v nizskych otackach,proste ta sila je brutalna uz chvilu po volnobehu ale hned za chvilu konci, proste je to diesel, ktory robi hlavne subjektivny pocit zo zrychlenia, ale keby ste sa isli pomerat, tak by si po par sekundach uz jporovu * ani nevidel. :-) -
Brabus25 07.05.09 23:30
« Re: C220 cdi
Zdravím a co takhle C320 CDI Avantgarde,2007,43tkm,černý,7st. automat, kůže, comand, adaptivní bixenony, 18" AMG kola, parkovací senzory, střešní okno, tažné zař., harman kardon, el. roletka atd. je tam toho hodně. Nové stálo skoro 1.7mil CZK. Nové pneu Pirelli P Zero Rosso, destičky, servis atd. Auto úplně bez problémů, byla jen výměna displeje comandu, protože tam byla nějaká čára. Úplná servisní historie. Cena asi 32.000e. Jinak nechci vypadat, že si tady dávám inzerát, ale teď nad tím, tak nějak přemýšlím, tak jsem to dal jako alternativu.
Jsem spokojenej, ale teď koukám trošku výš a to konkrétně, tak jako má jpor (kterého zdravím a moc mu děkuju a chválím tuto recenzi) na E 55 AMG.
Už jsem se i svezl, ale musím upřímně říct, že jsem byl trošku zklamaný co se týče hlavně pružného zrychlení atp. Seděl jsem jen vedle, ale i tak v porovnání právě s C320CDI mi to pocitově zas tak drasticky (jak jsem čekal) rychlejší nepřišlo. Ale to bude nejspíš tím, že éčko tu rychlost hodně maskuje.
Chtělo by to porovnat v reálu ;-) -
"-- skrytý --" 07.05.09 20:49
« Re: C220 cdi
takze dnesok nedopadol celkom podla mojich predstav, nestihol som pozriet mercedesa pre problemy ohladom mojej prace..bol som v KE ale nestihol som sa zastavit v motorcare, kedze som cele poobede stravil v sidle jednej nemenovanej poistovne, ktora mi odmieta preplatit mnou vykonanu pracu..nechavam to na pondelok alebo utorok, dufam ze ma nik nepredbehne >:D ale asi som sa uz rozhodol, pokial bude v stave ako pozadujem tak pojdem do toho..do karat mi hlavne hra ta predlzena FABRICKA zaruka o 4 roky a stav kilometrov. budem vas priebezne informovat. -
"-- skrytý --" 07.05.09 19:37
« Re: C220 cdi
ja by som to na tvojom mieste zobral radsej zo SR, mas tam obrovsku vyhodu, ze ked bude nejaky problem, tak to mas po ruke.
Ale fakt je ten, ze na SR si pytaju o dost viac ako v nemecku a to plati aj pre BMW, akurat audi predvadzacky su cenovo na tom podobne ako v Nemecku.
Je to, len na tebe, ci chces mat radsej rokom vyroby novsie auto, alebo starsie, podla mna je podstatne kolko ma to auto najazdene a v akom je stave.Predpokladam, ze ho nebudes chciet predat za rok, ale ze si ho nechas dlhsie a potom pri opatovnom predaji za 4 roky bude cena temer na chlp rovnaka, bude jedno ci je to rok vyroby 2007, alebo 2008, za auto dostanes rovnaku ciastku, to je holy fakt, najviac straca auto cenu prve dva roky a potom medzi 4 az 6 rokom pri premiovkach, nie je takmer ziadny rozdiel a je takmer jedno ci bude mat najazdene 100 tisic, alebo 160 tisic.
Cenu s nimi tazko zjednas, maximalne Ti daju zimne pneu+ elektrony. -
"-- skrytý --" 06.05.09 22:37
« Re: C220 cdi
dakujem za radu. V cene auta je aj predlzena zaruka o 4 roky ak sa nemylim, cize konecna zaruka na tento kus by mala byt do 11/2013. Aj preto sa tejto predvadzacky akosi bojim menej oproti nemeckej predvadzacke s dvojrocnou zarukou. A cenu by som z tych 28900 skusil zbyt na tych 28 ak sa bude dat, ak nie tak vazne nech aspon nieco prihodia >:-[] -
jmurjr (H22A7) 06.05.09 22:33
« Re: C220 cdi
ano, zaruka ano. ale servisna zmluva nie je takto platna. ta plati iba na slovensku a v niektorych ceskych MB servisoch. takisto ta zlava na pracu 30 percent je celkom prospesna. takze ak by sa podarilo znizit cenu o cca 1500-2000 eur, tak to je realny rozdiel medzi trojrocnym s rokom vyroby 07 a 08...
koniec-koncov, dnes ma uz ale netreba brat vazne, lebo pisem v polospanku a v polospanku upravujem fotky 8-s
No tak C320 CDI má zaujímavé zrýchlenie tak do 100 km/h ale ani do tej stovky a už vôbec nie po nej sa nedá porovnať s E55, fakt nie. Kopanec pri odpichu z miesta možno, ale nie potom. A nad 200 sa už len posúva ručička na tacho. E55 aj potom jasne a hravo zrýchľuje. A to hovorím ako vodič už nakalibrovaný na E55, ktorý jazdil celý deň 300 km na C320 CDI 4Matic. Odpich z miesta a nič viac.
Porovnať v reále...no podľa mňa nie je treba, výsledok je jasný. Ale E55 naozaj maskuje rýchlosť.
Akurát som dnes za volantom E55 premýšľal, že je to úchylné, kde všade (mimo diaľnice) sa s takým autom dá ísť rýchlosťami ako 170-200 km/h >:-[] >:-[] >:-[]
E55 AMG je aj W210 bez kompresoru - 367 koní, ako SLK55.
st3dy:
K C220 CDI - ja som predával v novembri 2007 (11/2007) moje bývalé C220 CDI W203, vyrobené 11/2004, mala 106.000 km a predal som ju za 659.000 Sk, pričom cena nového bola 1.252.000 Sk - výbava hodne chudobná. Kupec sa našiel rýchlo a bol spokojný a šťastný. Povedal som mu úplne všetko, aj ukázal fotky z jedného ťukanca, čo auto dostalo. Ešte o rok mi volal, či nechcem predať aj manželkino A180 CDI, evidentne mu auto slúži k radosti a páčila sa mu fér hra pri predaji. Mesiac výroby (koniec roku) mu nevadil, ani chudobná výbava. Auto si kupca nájde, neboj. Dilema bohaté Céčko alebo chudobné Éčko: no dnes by som MOŽNO volil to Éčko, je to o triedu inde. A z výbavy NAOZAJ potrebuješ len pár vecí: klíma (v základe), vyhrievané sedačky, parkovací asistent (oboje sa dá dokúpiť aj aftermarket). Xenóny sú fajn, ale s dobrým zrakom aj halogén je OK, ostatné je už len luxus, ktorý môžeš oželieť. A výhoda veľkého auta sa prejaví až na dlhých trasách nad 100 km a vo vysokých rýchlostiach nad 140 - tam je Éčko úplne v pohode oproti jemnej nervozitke Céčka.
Ale zase na Céčko mám slabosť, je to také vydarené auto, moje prvé vlastné (za vlastné peniaze) a bol som s ním moc spokojný. A jazdil som s ním 3 roky a stále som si pochvaľoval. A záruka / servis zdarma je naozaj dobrá vec - doporučujem!