Mercedes-Benz E (jpor (RSKa))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 12.05.09 12:18
« E 220CDI
st3dy ako píše jpor išiel by som radsej do tej éčky mam možno pre teba taku E 220 CDI Elegance Automat xenon navigacia [odkaz] auto je v stopercentnom stave nove 57850 eur.Rozhodol som ju predat ,lebo mi je zbytočna vo firme a uvažujem o novej E 350CDI.Cečko je menšie a je dost dynamicke E je viac na komfort a pri dlhych trasach určite pohodlnejšie.Ak by som volil na tvojom mieste auto z dovozu určite by som kupoval len priamo u dealera mercedesu -
"-- skrytý --" 12.05.09 09:07
« Re: C220 cdi
ja som sa tomu tiez cudoval, ze naco je to dobre, najskor som to videl v testoch na nemeckych strankach a potom som si to overoval u predajcov na SR a oni sami boli z toho mimo, ale potom mi zavolali spat a ze ano je to tak, ale fakt netusim na co je to dobre, mozno chceli tu 220 klasicku trosku vylepsit, lebo ta nepatri medzi bohvie ako vydareny motor a toto biturbo ma predsa sirsie pasmo pouzitelnych otacok a lepsie taha odspodu a taktiez lepsie taha tam vyzsie a podla prvych testov aj menej zerie, aj ked tomu moc nerozumiem, lebo to jedno turbo si musi vypytat nieco navyse.Dost ma prekvapil zrovnavaci test na autobilde, kde porovnavali E220CDI verzus E250CDI a vyhrala 220CDI, mala, len o chlp horsie parametre dynamiky, ale pisali, ze mala lepsiu suhru s 5 stupnovym automatom a ze bola tichsia ako ta 250CDI, ale co ma dost prekvapilo, ze 250CDI malo v teste o 0,2 litra mensiu spotrebu, no ale hlavne prehrala kvoli cene, ktoru ma o dost vyzsiu ako 220CDI.
Designovo je interier noveho E podobny s C, ale fakt, ked si to vsetko prehmatas a postlacas tlacitka, tak je to o triedu naozaj vyzsie. -
Rysguf. 12.05.09 08:19
« MB bude zdrazovat?
MB bude zdrazovat? >:D Teraz? Co tym sleduje? To by musela zdraziet aj konkurencia v premii, inak nerozumiem. Bud sa dohodli ako oligopol na navyseni cien, aby viac trhli aj v case krizy, ale ak nie a ostatni ostanu cenovo tam kde su, tak potom MB slapne vedla.
Teraz, ked v celej EU sa mina srotovne, tj. nastal velky "naraznik" - potencialny kupujuci, ktory by boli inak rozlozeni svojou kupou auta na dva, tri roky, alebo aj vobec, si vsetci kupili/zajednali auto behom 2-3 mesiacov. To az teraz nastane kriza, ked nebude mat kdo kupovat auta a fabriky musia ficat dalej, vyrabat na sklady, este viac ako doteraz.
A zeby MB napriek tomu zvysil ceny? :-) Alebo....Zeby to bolo kvoli chystanemu srotovnemu v USA? Nemci chcu polozit USA na lopatky? Chcu aby si kazdy american mohol dopriat so srotovnym MB s BlueEfficiency, ako eko auto :-) Zdvihnu ceny a este zarobia dobrym predajom? A Amici tym urobia to co v EU so srotovnym, velky naraznik kupujucich, v ich pripade najskor aut od japoncov a nemcov (image, (zostatkova) hodnota po problemoch amerik, ekologia) a americkych aut sa nikdo opat nechyti a padnu uplne na dno :-)
BRAWO MB >:D -
Brabus25 12.05.09 00:58
« Re: C220 cdi
ROBERTOO: tak stará masařka to vím, to je, ale minulá generace, takže jsem to nepočítal, ale ať máš radost: měl jsi pravdu ;-)
jpor: rychlost C32Ocdi není špatná (ale s E55AMG ji samozřejmě nesrovnávám), ale taky se kolikrát, až leknu když se podívám na tachometr, když na okresce kde jsou stromy si to frčím 180 - 200km/h a přitom si myslím, že jedu tak 130tkou a na dálnici je to tak kolem 230km/h. Jen mi to tam trvá trošku dýl :-(
To maskování rychlosti u E55AMG dělá fakt hodně, ale i tak se žádný velký kopanec nekonal. Vezl jsem se v autě, které je teď na prodej a asi tam není havarijko, tak se o něj ten chlapík, nejspíš bál a nejel úplně naplno, ikdyž jsem mu to potom říkal a rychly to bylo, ale ne, tak jak jsem čekal. Takže, až se svezu někde pořádně a budu i řídit, tak to teprve poznám ;-)
No, teď jsem koupil do firmy Subaru Impreza wrx sti upravenou pro skupinu N přímo na rally závody (sedan rv.2007), ještě jsem se ani nesvezl, ale počítam, že to celkem pojede :-) Jen škoda, že nemůže jezdit normálně po silnici :-( to, už bych možná E55AMG ani nechtěl.
st3dy: C je ve své třídě super auto, ale Ečko je prostě Ečko :-! a to srovnávám nové C a teď, už v podstatě staré E w211(promiň jpore ;-) ). Jen si sedni do C a pak do nového E a sám pocítíš ten rozdíl ;-) -
jpor (RSKa) 11.05.09 22:42
« Re: C220 cdi
maxo: to máš odkiaľ že nové E220 CDI je biturbo? To som nepostrehol že chystajú takúto zmenu. Prečo? Chcú si zjednotiť výrobu 220 a 250 CDI motorov? Alebo je to úspornejšie na emisie? Alebo...?
Inak čo sa týka porovnania C vs E, tak interiér mi príde veľmi podobný, ale neporovnával som detailne kvalitu materiálov. Odhlučnenie je jasná vec... -
"-- skrytý --" 11.05.09 19:51
« Re: C220 cdi
ahojte. dnesok dopadol este horsie ako stvrtok. ta predvadzacka sa ako napotvoru predala... :-( ohladom tej mercedesackej akcie, moj znamy z Presova mi zasle cenu 220-tky, zevraj mi vie urobit celkom zaujimavu cenu. som zvedavy. akurat sa mi nepacia posledne vyhlasenia mercedesu, podla ktorych sa maju zacat nove modely zdrazovat, cize asi som nuteny poponahlat sa. ked som dnes prisiel do KE, dobre ma tam nevystrelo ako som pocul ze v piatok si to auto niekto odniesol domov :-( -
"-- skrytý --" 11.05.09 14:04
« Re: C220 cdi
No rozdiel je hlavne preto, lebo nove E klasse 220 CDI je biturbo, kdezto predosly model bol, len s jednym turbom.Podla informacii by mali zacat davat postupne aj do C klasse biturbo, ale, kedy to este nevedia.Osobne ak by som si mal ja vybrat, bral by som radsej nove E aj za cenu chudobnejsej vybavy, pretoze je podstatne vacsie hlavne vnutornym priestorom a kufrom ani nehovorim, je kvalitnejsie vypracovane a ma kvalitnejsie materialy v interieri, v standarte lepsiu zakladnu vybavu a podstatne viac bezpecnostnych prvkov a v neposlednej rade super podvozok a super riadenie a oproti predoslej verzii je podstatne agilnejsie a obratnejsie so strmejsim a presnejsim riadenim a oproti C aj lepsim odhlucnenim diesela v interieri. -
jpor (RSKa) 10.05.09 23:21
« Re: C220 cdi
st3dy:
tak som popozeral web MB a technické údaje C220 CDi aj E220 CDI. Závery nasledovné:
- hmotnosť C s manuálom 1585, s automatom 1605, E iba automat 1735
- zrýchlenie: C man 8,5s - C aut 8,4s - E man 9,0s - E aut - 8,3s
- dôvod prečo E aut je rýchlejšie: motor v E220 CDI je silnejší, má točivý moment 400 Nm v rozmedzí 1400-2800 otáčok, kdežto v C220 CDI má len pri 2000 otáčok; to isté výkon 170 koní má C220 CDI pri 4200 otáčkach a E220 CDI v rozmedzí 3000-4200 otáčok.
A máš to s tou dynamikou... Veľký voz - so silnejším motorom, takže je to rovnaké, akurát dilema veľký koč so slabšou výbavou alebo "malé" agilné Céčko s luxusnou výbavou. Môžeš premýšľať...
Nakoniec - urob ako to cítiš. Budeš potom spokojnejší. Ak môžeš prebehni sa na Éčku... -
"-- skrytý --" 10.05.09 13:14
« Re: C220 cdi
jpor: no zajtra sa chystam pozriet tu predvadzacku z konca roka 2007, zaroven sa poinformujem o akcii, ktoru spustil mercedes. ako som uz raz povedal, C bude jazdit 50% mesto a dalsich 50% mimo mesta. cize E je mi asi fakt zbytocne. bojim sa hlavne tej dynamiky, predsa E je o poznanie tazsie a vacsie. je to uplne ina trieda. budem vas vsetkych informovat. drzte mi zajtra prsty >:-[] -
jpor (RSKa) 10.05.09 01:48
« Re: C220 cdi
ááále kdežééé >:D
Pekne cez net autovia.sk, pár fotos a bolo. Išlo o prevedenie leasingu, ostával už iba rok a na konci aj záverečná suma 20% z novej ceny, ale aj s odstupným atd. som predal ako som napísal (odstupné + ostávajúce splátky + ostávajúca záverečná suma = 659.000 Sk)
Nesťažujem sa... >:D :-! -
"-- skrytý --" 10.05.09 01:22
« Re: C220 cdi
j por tak to si predal velmi dobre, ja som mal tiez C220cdi kombi a totozny rok vyroby 11/2004 a najazdene malo 100 tisic a nove stalo takmer 1,5 miliona, predaval som ho v juni 2007 a dostal som za neho menej a to bolo v perfektnom stave.Ale Ty si ho urcite nepredaval priamo predajcovi MB ako ja. ;-)