New Fiat Bravo!
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
- Kedy tu už bude? 07.07.2007 21:32
- new bravo 10.07.2007 08:37
- Bravo fiat!!! 10.07.2007 16:37 Tommy100
- bravo X fabia 2 16.07.2007 00:00
- Bravo je doma.. 22.07.2007 20:35 stanleyyy
-
nove Bravo 22.07.2007 21:00
-
Re: nove Bravo 22.07.2007 21:12
Tommy100
-
Re: Re: nove Bravo 22.07.2007 21:24
stanleyyy
- Re: nove Bravo 22.07.2007 21:27 Tommy100
-
Re: Re: nove Bravo 22.07.2007 21:24
stanleyyy
- Re: nove Bravo 22.07.2007 21:23 stanleyyy
-
Re: nove Bravo 22.07.2007 21:12
Tommy100
- nic nie je perfektne 22.07.2007 22:28
- nic nie je perfektne 22.07.2007 22:54
- bravo podobne gp? asi nie 22.07.2007 23:08 stanleyyy
- test 23.07.2007 07:11 stanleyyy
- pridal som svoje Bravo na moje.auto.cz 01.08.2007 07:27 stanleyyy
- Bravo 15.09.2007 22:11 gtv6
- ahojte 24.11.2007 16:40 sportivo
- Bravooo!!! 01.01.2008 20:39 scooter_x (AlkoholixXx)
- Manuál 03.02.2008 16:59 scooter_x (AlkoholixXx)
- skusenost so spotrebou 02.03.2008 20:23
- problem s radiom 12.05.2008 18:01
- spotřeba? 13.05.2008 08:36
- To 18.05.2008 15:39
- a 25.05.2008 21:10
- Koupě v D 02.07.2008 23:03 novyclovek
- otázka 02.12.2008 21:10
- Spotreba 1.6 MultiJet 07.05.2009 23:59
- tlmic v haji 24.05.2009 16:28
-
"-- skrytý --" 07.07.2007 21:32
Kedy tu už bude?
Už kúpi konečne niekto nové Fiat Bravo a dá tu o ńom recenziu. Už sa naňho teším...! :-)-
"-- skrytý --" 07.07.2007 21:47
« Re: Kedy tu už bude?
Už jsem v něm seděl a jako majitele Stila mě zklamalo. Vnitřní prostor (vzadu) není lepší, ale horší. Vzadu je tento dojem umocněn šerem panujícím na zadní řadě sedadel díky nízkým oknům. Vpředu pohodlné, palubní deska hezká, posez nižší než ve Stilu 5D, ale žádné zapadnutí až na zem se nekoná. Možná i díky tomu si za sebe řidič průměrného vzrůstu pořádně nesedne. Horkým kandidátem na koupi pro mě Bravo není, ale věřím, že pro tradičního zákazníka Fiatu narozdíl od Stila ano.
-
-
"-- skrytý --" 10.07.2007 08:37
new bravo
Vzhled je proste nadcasovej vypada nadhene motorizace taky neni spatna.Interier je nadherny krasne do sebe zapada az na jednu vec zase tvrde plasty lehce ponicitelne .sem tam se vyskyne mekceny plast ale ne moc.Jinak s tim autem sem mel moznost svezt.je nadharne sedet jak na miste ridice tak na m. spolujezdce.pravda zadni okna jsou mensi ale to vyrovnava jizdni dojem vozu.Sam mam bravo r.v.2000 ale prvni generace motorizace 1.2 16V nikdy jsem proti tomu autu nemel jedinou pripominku az na neustale praskajici kliky dveri coz je slabina vsech fiatu brava\bravo ale nove bravo je velice pohodlne a hlavne krasny design karoserie a i pristrojove desky prekvapila me motorizace 1,4 16V turbo s vykonem 110kW a kroutakem tusim 230 Nm.Proste italove se predvedli a myslim si ze zadne poruchove vozy uz nebudou napr.brava\bravo motorizace 1,4 12V.ITALIANS CARS IS GOOD
-
Tommy100 10.07.2007 16:37
Bravo fiat!!!
Auto se mi velmi líbí, i kvalitně je to skok vpřed..jízdní vlastnosti taky nejsou špatný...ale prostor nic moc..proti mojí oktávce nic moc... :-(
a pozor..o nadčasovém designu můžeme mluvit za takových 5-6 let :-), taková fábia či oktávka je nadčasová, ale tohle??
Je to krásný autíčko....otázka jak se bude líbit za pár let :-)
ale jinak je to pěkný, bravo fiat :yes: -
"-- skrytý --" 16.07.2007 00:00
bravo X fabia 2
for Tommy.Chapu ze kazdy mame jine auto ale nezlob se name NEMUZES srpovnavat fabii a bravo nebo oktavii a bravo.PROC???
Fabia 1.generace 5 dver.,octavie 5 dver. BRAVO 3 DVERKO.Fabia a octavia 2.GEN zase 5 dver takze nic noveho bravo 2.GEN. 5 dver.
ZMENA!!!! fabia 1 a 2 stejne motory BRAVO 1 a 2 odlisne motory inovace 1,4 turbo a 1,9 multijet.takze zase ZMENA!!!!Dalsi fabie je ohrana 5 dverove mensi auto ktere ma jine predni svitilny pritom zadek vychazi z fabie 1 BRAVO uplne jina svetla jine linky jina konstrukce narozdil od predesleho 3 dver.hatchbacku ktery byl velice libivy.Fabie nei nadcasova je pouze pokryta kabatem ktery se tak na prvni dojem jevy ale opak je pravdou.to ze z 3 dver presli na 5 dver. je zmena a hlave rysy fiatu a fabie se nemohou srovnavat.kor treba pri bcnim pohledu kdy fabie jeste neni dotahla do stadia aerodynamiky predni casti a predniho okna jako NEW FIAT BRAVO.jen se na ty dve bocni fota koukni a poznas rozdil a to je nadcasovy a proto to nemuzes srovnat skoda auto neni spatna ale nemam rad model fabia 1. i 2. generace.fota zde:1 bravo , druha fabka
[odkaz]
[odkaz]
dale bravo 1.gen:
[odkaz]
a generace druhe:
[odkaz]
JASNA ZMENA UPLNE ODLISNE AUTO!!!!!!!
fabia 1.generace:
[odkaz]
generace 2. :
[odkaz]
jen novy kabat nic jineho tim bych ukoncil tuto debatu jelikoz je to forum pro nas a vlastni nazor proto se nestydim sem toto psat ro ty kteri by chteliodpovidat stylem a bravo je takovy a makovy a fabe je zase lepsi v tom a tom klidne piste ...jak uz jsem psal ja,nemam rad fabie a jen sem zde posuzoval nazor "tommyho",ktery jak vidom ma oblibenou znacku SKODA a ja jak je videt zase FIAT rpoto jsem dal par odkazu na fota aby byl videt rozdil mezi vozy.Vim ze stale mnoho lidi rika fiat fuj poruchovy vozy,ale verte ze kazda automobilka ma mela a mit bude obdobi ktere ji pohani a musi to napravit.proto se nad tim zamyslete a tobe tommy preji mnoho najetych kilometru s ktavou.Proste kazdy ma sve oblibene. :-) :-) :-)-
-
CtvrtSardel 21.07.2007 11:52
« Re: bravo X fabia 2
Fabie II teda fakt nadcasova neni, ale Fabie I je porad po tolika letech vcelku dobre koukatelna, nestarne vubec rychle, o tom svedci napr. i to, ze v GB si vRS kupovali az do posledni chvile ve velkem. FI mi uz ted prijde mnohem hezci nez FII, a rozhodne nadcasovejsi. Takovy Bravo I pro me teda zestarlo mnohem mnohem rychleji. V pripade Brava II bych si troufnul tvrdit, ze to bude spise naopak, ma uhrancive tvary, je fakt nadherny, tohle auto bude klenotem na silnicich jeste dlouha leta!
-
-
-
-
stanleyyy 22.07.2007 20:46
« Re: Re: Bravo je doma..
jasne, ze to je dobre.. ked chces nabalit baby :-)
Bravo sa vyraba uz pol roka, presiel som talianske diskusne fora a zatial nic vaznejsie... Auto si kupujem jednak z praktickych dovodov, jednak kvoli zabave a zazitkom z jazdy. A Bravo ma chytilo za srdce :) Takze teraz SX4rku musim predat, na 2 autach sa blbo jazdi-
-
-
-
stanleyyy 22.07.2007 21:26
« Re: Re: Bravo je doma..
dik, pevne verim, ze bude.. jazdil som kazdy den Ba-Vieden a spat, to je na mojej trase okolo 170km len tato jedna cesta. V SX4 som nemusel okrem pravidelnych kontrol menit nic, aj ziarovky sa menili na moju ziadost a to svietim stale. Dufam, ze aj Fiat pri Brave zdvihol poriadne kvalitu a ze to neboli len reci
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2007 21:00
nove Bravo
Kupovat novy model je blbost, mam to s vlastnej skusenost s GP. Ale ani polrok u fiata nic vyroby nic neznamena, su majitelia co kupili GP aj po 1.5roku vyroby a maju furt tie iste problemy.
:-(
Stanley, mohol by si nieco konkretne k tomu autu napisat, akceleracia, pruznost, motor, spotreba, funkcnost, spracovanie?atd. citam tu debatu na revue je strata casu, clovek sa tam nic zatial nedozvedel, mimochodom som zvedavy kedy budes predavat Bravo ze ti vrzga interier. Moje GP po 17tisic...
U Brava je predpoklad ze by to mohlo byt lepsie.-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tommy100 24.07.2007 22:53
« Re: nove Bravo
Jasně, je to tak...ale nedávno mě seřvali, že pravidla musí platit pro všechny a zatrhli mi soukromé jízdy, takže teď jezdím služebákem jen po okolí a když mám cestu 8-s
Jinak jsem měl předtím pět let felicii a stačila mi ;-\
Já nemám přidělený služební vůz, ale nejčastěji jezdím tak aby se to ztratilo, takže fabia HTP, Seat inca, a vyjímečně superb 2.8 :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
stanleyyy 22.07.2007 21:23
« Re: nove Bravo
Nemyslim, ze kupovat nove auto je blbost. Niekto to musi kupit, nie? Okrem toho pevne som veril informaciam s roznych zdrojov o novom Brave a celkom peknej kope predbeznych testov na talianskych forach. Auto som objednal 2 tyzdne pred SK premierou, doviezli ho az teraz, kedze bolo cele "custom made".
Bravo som kupil prave kvoli tomu, ze som chcel nevrzgajuce auto. Po testovani 13 aut nizsej strednej triedy mi nevrzgala jedine Kia Cee'd a zo 4 Brav, na ktorych som siel, ani jedno ( vratane mojho ). Dalsi kandidat v mojom vybere, Honda Civic 8g vrzgal v oboch pripadoch, na ktorych som sa viezol. Vsetko boli auta s asi 1000km na tachometri. Interier je velmi kvalitny, dobre licuje a ma vybornu povrchovu upravu. Vo vybave Sport ma lepsie materialy ako v zakladnej, nehovoriac o fantastickych sedackach.
Skusenosti po asi 1000 najazdenych km:
- motor je oproti mojej 100 konovej SX4 tzv "trhac asfaltu", vyborne akceleruje a tlaci do sedaciek
- do 2000 RPM vobec o motore nevediet, az potom sa naplno roztoci turbo a uz ho viac pocut, ma to vsak daleko od traktora od VW
- okolo 2500 RPM uz auto taha ako dive, ale aj pri 2000rpm ma 90% krutiaku
- spotreba pri dnesnej jazde Petrzalka-Pezinok a spat cestou cez Raciansku ulicu 5.8 ( na nove auto vyborne ), na dialnici pri 140 na tempomate 7.1 ( BA-TN a spat )
- podvozok velmi dobre tlmi nerovnosti, jazda aj pri 160km/h vyborna, kym som nepozrel na tachometer, ani som neveril, ze tak rychlo idem
- auto aj od 90km/h na sestke pekne zrychluje, bezne staci radit minimalne ( aj ked v zabehu radim viac, nech motor nezlenivie )-
-
stanleyyy 22.07.2007 21:28
« Re: Re: nove Bravo
zial, nedelam srandu.. bol som sam sokovany, ked vsetky dole uvedene auta, kazde s menej ako 1000km, vrzgali!!!
Bol som na celkom slusne kope testovacich jazd
- Honda Civic 8g benzin, 2 kusy
- Ford Focus 1.6 benzin
- Toyota Auris tusim 1.4, ta mala len 200km a vrzgala(!)
- Citroen C4 1.6 benzin
Bravo bolo v 4 pripadoch absolutne bez problemov.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2007 22:28
nic nie je perfektne
Nam na testovacom Brave Emotion 120k nafta vzadu nieco vrzgalo
Len tak mimochodom, auto sice vyzera lepsie ako GP, ale povedal by som ze vyrobne finty su rovnake, zaraza ma ako sa podobaju niektore veci z GP a Bravo, napr.zamok kufra.
Stravil som dost casu a neprisiel som na to odkial sa vrzganie siri, je to niekde v palubke, kaslem uz na to su aj horsie veci.-
stanleyyy 22.07.2007 22:36
« Re: nic nie je perfektne
co myslis pod vyrobnymi fintami? Zakladne principy spajania materialov maju aj tak vsetky automobilky rovnake. Materialy su ine ( lepsie ) ako v GP, plechy aj interier daleko lepsie licuje. Navyse ten pocit mohutnosti a tlmeneho zvuku zatvarajucich sa dveri budi dojem poctivej prace.
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2007 22:54
nic nie je perfektne
Povedal by som ze licovanie a pazvuky nie je to iste.
Staci aby ti niekde vyskocil nejaky klip a potom uvidis ten koncert pazvukov. Alebo drotik, hoci niekde v palubke alebo okennom airbagu.
Ja ked som patral strasne dlho odkial to moze ist a neprisiel som na to. A to som lezal v interieri, ruky mal v palubke zospodu, svietil baterkou, vselico som premazaval. Cim viac som skusal zistil som ze vrzga vsetko. Staci zatlacit na oblozenie dveri, autoradio, pristrojovku, plastove podbehy, atd.
Ja som o super kvalite stratil iluzie, ale mozno by som do fiata siel zasa. A budem sledovat teda Vase nazory.
Nemozem sa ubranit pocitu ze Bravo je len vacsie a kvalitnejsie spravene GP. Zda sa mi ku GP blizsie ako Stilo.
-
stanleyyy 22.07.2007 23:08
bravo podobne gp? asi nie
a cim je blizsie ku GP? tym, ze ma 80% spolocnych so Stilom?
4 mesiace som behal po showroomoch a skusal vsetko, co sa da v nizsej strednej kupit, okrem Audi a BMW, kedze nemecke auta nemusim. Nakoniec zostali 2 kandidati - Bravo a Civic a prave vrzganie rozhodlo.. civik ma s tym velke problemy, navyse robi problem to velke presklenie palubovky.-
"-- skrytý --" 23.07.2007 00:03
« Re: bravo podobne gp? asi nie
No neviem co ma tak spolocne so stilom ale jeho konstrukcia mi dost pripomina GP, pozri si to na eper cd cku kde je jeho konstrukcia.
Ale je to jedno, robili to podobne ako GP, a niektore suciastky, komponenty su GP podobne, byt tebou radsej by som si zelal aby spolahlivostne bolo blizsie k GP ako Stilu
A marketingove kecy tiez nemusim, ked sa trocha rozjazdis, potom napis co a ako. Mna uz veci ako vrzganie spojkoveho pedala ci sedacky vobec netankuje. nie je to totiz problem iba mojho kusu
:-)
Kde je to forum kde pisu skusenosti s Bravom, daj odkaz
Kupovat novy model je blbost, zistis sam. Ja keby som ho kupil o rok neskor mohol som byt straaasne spokojny-
stanleyyy 23.07.2007 07:05
« Re: bravo podobne gp? asi nie
ci je to blbost alebo nie, sa rozhodnem sam. Zatial si nepripadam ako nesvojpravny dement, ktory nevie posudit, kde investuje 756 000. SX4 som kupil relativne daleko skor, kedze SR bola prva krajina, kde sa zacala predavat a ziaden problem. Co sa tyka podobnosti s GP/ Stilom - keby si aspon troska vedel o historii Brava, nepisal by si to tu.. Bravo nema okrem Blue&Me a ineho znaku Fiat s GP vela spolocneho - podvozok, motory, interier, dizajnerske studio, ktore ho navrhovalo, to vsetko je ine. Nehovoriac o masivnom nasadeni simulacii a pocitacovych modelov, hod si prehliadaca [odkaz] pripadne si to daj cez nejaky translator, je tam vela informacii o vyvoji auta. Sedacky, ktore su v sportovom Brave sa nedaju s tym divnym umelym cudom, co je montovane v GP, porovnavat. Perfektny povrch ( semisova perforovana latka ), odlisna konstrukcia ( bedrova opierka, vyskovo nastavitelne obe sedacky, vyborne bocne vedenie ). Sam som mal GP sice len kratko ( z pozicovne na sluzobke ), ale rozdiel je priepastny. -
"-- skrytý --" 13.10.2007 16:44
« Re: Re: bravo podobne gp? asi nie
Musím se zastat spolehlivosti Stila. Měl jsem jako služební auto dobře vybavený MW 1.9 JTD a za dva a čtvrt roku jsem s ním najezdil téměř 100.000 km s minimálními problémy. Přitom žádný "důchodcovský" styl - buď jsem většinou spěchal nebo jel dost naložený. Ono ale u všech aut a - alespoň podle mě - u italských obzvláště, platí, že Ti vracejí, jak se k nim chováš. Dříve jsem měl 1. generaci Astry, o níž se tvrdí, jak je hrozně poruchová, a rovněž zhruba 100.000 km bez problémů. Auto je prostě skoro živé.
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 23.07.2007 08:35
« Re: test
iba to ze netreba slepo verit novinke [aka bude spolahlivost] a uz vobec nie niektorym servisom. Ja som v nom sedel a isiel aj 180, ale to je jedno.
-
stanleyyy 23.07.2007 09:14
« Re: test
Chvala bohu, ze som si auto objednal do vyroby. To musi pekne vyzerat, ked kde-kto jazdi 180 na testovacom aute, ktore je v zabehu... Ja slepo ziadnej novinke neverim, ziadne auto na trhu nie je dokonale a s tym,, ze sa moze vyskytnut nejaky problem, pocitam. Auto si kupujem aj kvoli radosti z jazdy a ten je umocneny faktom, ze skumam "pole neorane". Zatial po 5 dnoch a 960 km v pohode. A kvalitou spracovania a materialov na mile od GP vzdialene.
-
-
-
-
-
-
gtv6 15.09.2007 22:11
Bravo
Tak pánové, poraďte, kdo jaký máte ? Není ta 1.4 slabá ? Chci to koupit. -
scooter_x (AlkoholixXx) 01.01.2008 20:39
Bravooo!!!
Zdravím všechny. Taky by mě zajímalo, jak je to s motorem, jestli 1.4 16V není na tohle auto příliš slabá. Přemýšlím mezi 90k a 120k, tak jestli někdo vyzkoušel obojí, jestli mi může k tomu něco poradit. Druhá věc, která mě zajímá, jaké máte zkušenosti s různými prodejci FIAT, hlavně Praha a Střední čechy! Který byl ochotný, vyšel vstříc nebo naopak kterého fakt nebrat... Díky moc!-
gtv6 02.01.2008 22:28
« Re: Bravooo!!!
Přemýšel jsem stejně, ale došel jsem k názoru, že mám auto pro rodinu a bát se předjet tatru na okresce nemám za potřebí, kupuju 120, je to turbína a ten výkon bude určitě stačit. Rozdíl v ceně je 25 tisíc, což v tom množství peněz za celý auto je minimální a rozdíl ve výkonu je markantní. 120 HP dynamic je jasná volba :-). Jako prodejce preferuju Imofu.-
scooter_x (AlkoholixXx) 03.01.2008 19:21
« Re: Re: Bravooo!!!
120k v Dynamicu by byla jasná volba i pro mě, ale hraje u mě roli cenová hranice, tak uvidím. Proto se ptám jestli to má smysl investovat nebo jak se to vlastně má :-) Máš nějaký osobní zkušenosti s Imofou? Přístup, ochota, nabídka, cena,...? Já nemám s žádným FIATprodejcem, tak zjišťuju ;-)-
gtv6 03.01.2008 22:29
« Re: Bravooo!!!
120k má smysl ve chvíli pokud kupuješ auto pro rodinu, protože pokud budeš jezdit většinou sám tak ti atmosférická verze bude stačit, samozřejmně pokud jezdíš defenzivně a v rámci pravidel silničního provozu a roční kilometrový projezd nebude vysoký kup si atmosféru. Cena je 430 oproti 400, pokud bych si koupil pro sebe tak by mi to stačilo, ale pokud povezu ženu a dítě, chci mít pod pedálem víc. Osobní zkušenost s Imofou mám velmi dobrou, jsou tam lidé znalí a mají přehled, pokud budeš dělat velký dusno ( tzn. hrát hru zamilovaného zákazníka do brava a půjdeš za nimi párkrát na návštěvu) tak je určitrě ještě o několik procent srazíš dolů. Jinak Imofa má nejbližší vztahy s importérem.
-
-
-
-
scooter_x (AlkoholixXx) 03.02.2008 16:59
Manuál
Nemáte někdo k dispozici manuál na nové Bravo v elektronické podobě? Byl bych vám vděčen, díky! :-) -
"-- skrytý --" 02.03.2008 20:23
skusenost so spotrebou
nazdar bravaci ma niekto skusenost s prejdenim zo zimnych pneu. na letne ohladom spotreby, mal som zimne 205/55/16 spotreba na 40km jazdu 6.4 l a teraz na letných 225/45/17 na tu istu trasu 7.2 l ma niekto podobnu skusenost ci je to v niecom inom ? dakujem-
"-- skrytý --" 14.03.2008 11:43
« Re: skusenost so spotrebou
Záleží na tom Marsel jaké máž pneu. Já mám Bridgestone a zimní Michelin. Zimní užívám 195/65/15 a letní seriové 205/55/16. Micheliny mají citelně menší odpor, Brigestony jsou hlučnější, těžší a mají citelně větší odpor. Spotřebu městskou po Praze mám na 1,9 JTD 120 k. 6,9 - 7,1 litru. Každopádně vím že až Bridgestony sjedu tak jiné asi nebudou přesto že na mokru se jeví velmi dobře a na suchu jsou k neutržení. Na suchu to však umí kdejaká galuska. Hlučnost je ale značná.
-
"-- skrytý --" 12.05.2008 18:01
problem s radiom
poradte prosim, kupil som si subwoofer a zosilnovac a po zapojeni na original radio cez vystup na zosik, to proste nejde, cez ine radio zostava ide, chyba je v radiu ako keby ten vystup nebol funkcny alebo nebol zapojeny neviem ako nato, poradi dakto,
Cez zadne repro to stahovat nechcem to uz nen i ono, a dodavam ze ty amateri s Fiatu mi poradit nevedia -
"-- skrytý --" 13.05.2008 08:36
spotřeba?
6,7l u základní verze, jezdil ste někdo i za méně když ste ho šetřili?? lze to vůbec?-
"-- skrytý --" 02.12.2008 20:59
« Re: spotřeba?
ahoj, nepíšeš aký máš motor, ja mám 1,4 90k, a moja najnižšia spotreba bola cca 6,0l/100km. teraz už mi ale stúpla na 6,4, možno aj tým že som prezul na zimné gumy-
-
-
-
-
gtv6 14.06.2009 14:20
« Re: spotřeba?
Tak mám za sebou dovolenou v itálii, auto naložený po strop a "rakev" na střeše, 4 lidi v autě. Spotřeba 7,4 klima tam i zpět, rychlost v rámci limitů. Do kopců někdy musela i 4°, ale brzda jsem rozhodně nebyl. Před cestou jsem se dost bál, že to bude s 1.4 v dietě utrpení.
-
-
-
-
-
-
-
-
novyclovek 02.07.2008 23:03
Koupě v D
Zdravím uvažuji o koupi mého 1.auta při hledání různých ojetin jak v CZ tak v D jsem se podíval i po nových a na netu jsem objevil prodejce aut v D který nabízí bravo 1,4 t-jet 150 sport za nějakých cca 17000 Euro a GP za 1,4 t-jet 120 sport za cca 14000. Oba fiaty se mi docela líbí a navíc cena se zdá hodně slušná. Nevíte jak je to se záručním servisem Fiat při koupi v zahraničí? Mají nějakou Euro záruku nebo něco? Díky -
"-- skrytý --" 02.12.2008 21:10
otázka
ahojte chlapci, bravaci, mam otázku, neviete koľko by stálo turbo do auta mam iba atmosferu 1,4 -
"-- skrytý --" 24.05.2009 16:28
tlmic v haji
nazdar Bravaci, mam bomba spravu mam bravo 1,5roka najazdene 24000 km, a predny tlmic v haji, jednoducho vytiekol, ziadna jama z nicoho nic, a Fiat nato ze tlmic ako reklamaciu uznaju do 10 000 - 15 000 km ako vyrobnu chybu ale asi po 24000 km sa opotrebuje alebo ako si to mam vysvetlit, ma niekto podobnu skusenost?