Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 05.05.07 16:21
« Re: Re: Re: SKLAMANIE Z REDAKCIE AUTO.CZ
Nie umyslom, ale vychadza z podstaty rychleho a bezohladneho jazdenia. A zvysok je len o pravdepodobnosti a nahode.
Neviem ci v Cechach este poznate Langosa, byvaly federalny politik, bol u nas riaditelom Ustavu Pamati Naroda (odhalovanie komunistickych funkcionarov a ich cinov, STB, etc.). Mal nedavno smrtelnu nehodu, multikara s vleckou strku mu nedala prednost z bocnej. Uz na zaciatku bolo jasne, ze siel rychlo. Avsak sa zistili, ze vzhladom na to ze narazil aj do vlecky zozadu (tj mala dost casu cela vyjst na hlavnu cestu a pri tych vykonoch to neni v jednotkach sekund) to asi nebolo len nedanim prednosti a typek bol oslobodeny (zatial, bo politicke tlaky silneju).
Ale k pointe ... kto pracoval v jeho blizkosti, alebo ho niekedy sledoval pri jazde vedel, ze podla predpisov nejazdi. Bolo to len otazkou nahody kedy sa nieco take pritrafi. A aj sa pritrafilo.
A obdobne to je aj u Gumballu, kazda druha z tych doterajsich nehod mohla skocit zranenim nevinnych ludi. Staci len ten minulorocny RR Phantom, ak si videl video tak skoncil v protismere, stacilo aby tam slo nejake ine auto a nemalo by sancu. Len nahoda, ta ista ktora nepriala tej osadke golfu, urcila ze neslo. A v predoslych rocnikoch to nebolo ine ... -
martin.z 05.05.07 15:31
« vstřiky
Tak mě k těm mnohokrát diskutovaným problémům se vstřiky napadá jedna věc.
KOlega, kterej ma celkem přehled mi jednou vyprávěl o bolístce koncernovejch Tdi a to váhách vzduchu. Je to prej tak choulostivá součástka, že jí může zničit pouhej dotyk prstem. Údajně některé problémy s těmahle váhama jsou dané i nešetrným přístupem servisů, např. při výměně vzduchových filtrů pro sání. Pod filtrem, když se vyndá, bývá bordel, lístky, prach atd. a když se starý filtr nevyndá opatrně a nevysaje se to tam vysavačem tak se to může dostat do sání. A ta váha vzduchu je natolik citlivá, že ji tyhle mechanický nečistoty zničej..
Tak mě napadlo jestli třeba stejný fenomén nemůže hrát roli i s těma vstřikama u mondea.
Když se mění palivovej filtr, tak člověk rozpojuje hadičky z nichž jedna vede přímo do čerpadla. V pokynech k výměně přímo úvadějí, že musí být zachována čistota při práci i použitých hadříků apod, rozpojené hadičky do instalace nového filtru zacpat zátkami. Po instalaci nového filtru se filtr musí naplnit naftou, zase je otázka jakou a z jakého kanystru s buhvíjakými usazeninami ho plněj...
Zkrátka myslím, že nešetrnou manipulací v servisu při výměně palivového filtru taky můžou leccos napáchat a je jasné, že tihle mechanici nejsou žádní chirurgové v rukavičkách a hlavně tohle nejde nijak dokázat takže jim z takového lajdáctví neplyne žádné riziko..
-
martas2005 05.05.07 13:23
« Re: nosic
hele, co to ma spolecnyho se zarukou fakt nevim, ale v tom "2,5h servisu" tvrdili, ze se to musi strasne presne vymerit a pak ty diry udelat, a ze to musi delat oni kvuli zaruce, ze na to jsou predpisy Fordu. Ono, kdyz obchodnik (vysvetloval mi to prodejce) se zacne opirat o preddpisy, tak neco neni v poradku. Nicmene: nosic je namontovan :-) pro jistotu v servise Ford, za 1/2 hodiny vcetne sestaveni nosice, tj. 290 Kc. Takze u meho prodejce jsou fakt "umelci". Odjizdim na tyden, nastesti s koly na strese. Dalsi info tedy po tydnu a alespon 1000 km. -
Dylan McKay 05.05.07 12:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prvni predcasna gratulace
Ahoj Jar, co to povídáš, tady je právě kouzlo různých věkových kategorií! Stačí se podívat pod některé nicky. Věkový průměr tady bude okolo 30ti u majitelů aut, u anonymů bude průměr tak 15 let. O to by to bylo zajímavější setkání! ;-) -
fan.mj 05.05.07 11:37
« Spolahlivosť,...
Vo firme som mal najsilnejšiu trojku od BMW s paketom M ono jazdilo to super ale bola tam (okrem ineho) 4 krat menena prevodovka kazda za 200000 a ešte BMW X5 4,8 a boli nastriedačku v servise ono je pravda ,že sa na nich jazdilo hodne ale su to najvyššie zo svojej rady.. možno M3 by dopadla lepšie.Odvtedy BMW nekupujeme (teraz subaru) Ale chcel som sa spýtať či je spolahlivosť fakt bezproblemov ono E-čko nedopadlo oproti 3-trojke onič lepšie (v TUV) ale ako ste tu písali ono bude to AMG spolahlivejšie od ,,obyčajného'' e-čka vo veľa veciach sú iné ,vo veľa komponentoch Mercedes je v nemeckých automobilkách mojím favoritom potom ešte RS4 od Audi, A6 je zase nespolahliva ,nemam s tým skúsenosti riadim sa údajmi v testoch (ono nie vždy to je pravda)a bojím sa tej spolahlivosti.Teraz k hodnuteniu dávam 9b (subjektivne) pre mmna je totiždo dôležité 4x4 ,ktoré ma subaru bezpochyby jedno z najlepších. Viem ,že toto je auto určené na pohon zadných kôl verím že sa s tým dá zažiť zábava (to s mojou imprezou STi 2006 tiež). Nechcem to porovnávať s inou tridou a iným druhom auta je to môj názor. A ešte k tomu predbiehanu v zátačkach áno je to nebezpečné ale s neskúseným vodičom . Mám namysli mladých frajerov ,ktorým ocinko požičia silé auto a nemajú s tým skúsenosti. A čo mám robiť keď ide chlap s M5-ťkou a vždi na rovine pridá pochopitelne ma stratí a v zátačke dupne na brzdu a ide 60-tkou ale je to o skúsenostiach vodiča ,ktorý vie či si môže so svojím autom dovoliť a hlavne čo si on sám môže dovoliť... Vaše auto je ínač krásne a určite svezenie v ňom musí byť zážitok. Podľa mňa určite výborné auto.
Neskôr tu pridám aj Imprezu len s ňou músím prísť domou. -
Dylan McKay 05.05.07 10:12
« Re: Re: Re: Re: prvni predcasna gratulace
To samozřejmě záleží na nich... Já jsem rád, že se tu našlo hodně přátel. Viděl jsem Lanceho, Fabika, podle fotek vím jak vypadá Alenka (kočka!), a s dalšími se rád setkám. Chci poznat tebe dk, Jar, Mirastra, Marcaa... Nechci vyjmenovávat, ale nějaký sraz alespoň nachvilku někde na parkovišti by byl přínosem...