Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 06.05.07 03:12
« Re: 6 za 10
OAMTC vřele doporučuju všem. V Mostě je sice škola smyku taky, ale nedosahuje to takové úrovně jako tam. Musím říct, že jsme tam všichni jeli namistrovaní jak největší frajírci a už po první půlhodině jsme měli tak stažený půlky, že se nám nechtělo ani věřit.
Fakt je, že to tam občas ženou do extrémů, ale dobře tak. Vyzkoušíš věci co normálně ani nepoznáš a chováš se pak na silnici podle toho.
M-ko je jiná liga. Na tom autě je jiný skoro všechno a je uplně nádherný, ale je otázka nakolik jsou jeho přednosti opravdu k využití a nakolik je to technický skvost. V každém případě je to už podle mě trochu moc velký auto na tyhle parametry a pro pořádný zařádění udělá službu i levnější (menší, lehčí a ne tak "značkový") auto. Ale nebudu zapírat, že M6 je můj vysněný miláček :-). -
misoo 05.05.07 21:41
« 6 za 10
hmmm pjekne, spravna farba ! ;-) :yes: inac tu vodicovu sedacku si zaklopil dozadu koli foteniu, alebo jazdis neoprety ?? >:D robim si * ;-) auto inac jasnych 10b, motor parada - ten zvuk ! ten zvuk !! :-! skoda ze to neni M-ko, ale sestkove M-ko to je uz ina cena... takto si myslim ze radost z jazdy je takmer rovnaka, ale za podstatne lepsiu cenu ;-) :yes: tak nech sluzi. :yes: dobre postrehy z oamtc, tiez sa tam chystam ! ;-) -
neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 05.05.07 20:36
« Re: Re: Re: ZZpecial
Abych řekl pravdu tak jsem mezi...druhá odpověď v anketě :-) . Ale máš asi pravdu, že ten závod je ze své podstaty postaven na nelegální jízdě. Otázka je, zda to je opravdu závod (čas se neměří), zda všichni jedou nelegálně nebo zda jde pořadatelům o tu jízdu samotnou nebo o ty večírky a publicitu. -
"-- skrytý --" 05.05.07 18:43
« Re: Re: Re: Spotřeba. Děs co?
Frankfurt-Norimberk večer, tempomat na 180 občas někoho dojedeš, musíš přibrzdit potom tempomat sám zrychlí na 180 - spotřeba 22l.
V nové X5 jsem seděl, je to pěkné auto, cenově vychází zhruba stejně jako Q7. Zvařoval jsem pro a proti a vyšla mi lépe Q7. Věřím , že BMW lépe drží do zatáčky, je to o rok novější auto, atp. Ale, mě se z venku víc líbí Q7, BMW nemá vzduchové pružení( v ceníku je sice položka č.220-pneumatické odpružení cca 22 000 Kč, ale ani prodejce mi nebyl schopen potvrdit, jestli to je plnohodnotné pneumatické odpružení jako má Q7 a Toaureg nebo jenom pneumatické tlumiče,prý určitě nebude měnit světlou výšku...), má menší kufr, menší nádrž a nemusím čekat na dodání na konec roku. Navíc se vyrábí v USA a já raději podpořím ekonomiku EU (slováky). Nicméně se svým autem buď spokojený, sám jsem zvažoval, že si znovu koupím tentokrát vylepšeného Touarega. Ale manželce se líbí Q7 a já se už chtěl "dívat na něco jiného". -
Pekelná Micinka 05.05.07 17:36
« Re: Re: ZZpecial
Ne mimo Gumball třeba nejezdí jinak, ale také možná neženou tolik, nebo tak dlouho. Asi je to těma nálepkama. >:-[] Ne za jejich chování, ale za jejich účast. Nevím, jaký názor si na to měl včera... Když na leteckým dnu, kde se určitě taky piloti podepisují různý mustry, někomu rupne v bedně a udělá manévr o 100m jinde a přitom "spadne" a zabije nějaký diváky, tak je to jeho odpovědnost, nebo odpovědnost organizátora? Obou! -
"-- skrytý --" 05.05.07 17:01
« Re: Re: Re: Re: Re: SKLAMANIE Z REDAKCIE AUTO.CZ
Ked mi vadia triesky tak pri mojom stiepani si davam pozor, stiepam opatrne a pripadne sa vybavim tak aby to zmiernilo vyskyt triesok. A to iste aplikujem k okoliu, tj nenastavim sa tak ze miesto do mojej pojdu do susedovej zahrady.
Ak si sused bude vo svojej kolni stiepat drevo tak ze triesky sa budu zabodavat do stien, tak je to jeho problem. Ale ak zacnu lietat do mojej zahrady kde sa mi hraju deti tak to zacnem riesit. Ak si nepomozem sam, zavolam na to prostriedky ktore si platim z dani.
A co se ceny týče tak jasně. Mko stojí v základu 3,2 mil., ale tohle stálo nové lehce přes 3. Mko má v základu mnohem víc věcí, takže rozdíl je sice absolutně velký, ale relativně malý. U Mka by byl servis a provozní náklady mnohem brutálnější. I s tímhle se musíš smířit, že destičky jsou fuč za 20-30 tkm a kotouče jdou do ... po 50ti. A jeden přední kotouč stojí 8tis. jenom materiál. A to jsou to ty standardní brzdy, takže sice super, ale žádný supersport zázrak.
Dynamika je i u 645 (650) vynikající, navíc to můžeš ještě vyšťavit přepnutím do sportovního režimu (což využiju tak ve 3% případů). A to je pak trochu kotel :-)