Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 06.05.07 13:35
« Re: beZZ myšlenky ZZato se smajlíky
Poslední reakce: Kdybys nebyl lhář, tak bys věděl, že jsem všechno toto chování již několikrát odsoudil! Jenže to bys tu na mě nemohl dál nadávat, co? Jsi fakt hodně dutej a to jsi tu již x-krát dokázal. Nemáš o tom žádnou znalost, nevíš o tom zhola nic, ani si nepřečteš vyjádřené názory a stanoviska a hned tu obviňuješ. Jsi fakt nula a všichni, kdo si přečtou diskuze o GB3000, tak to musí vidět, ubohej lháři bez právního povědomí - KONEC -
"-- skrytý --" 06.05.07 13:26
« beZZ myšlenky ZZato se smajlíky
Je zajímavé, že jediný sprosťákem v celé diskuzi jsi jen ty. Ani desítkou smajlíků si pravdu na svou stranu nenakloníš. Jak jinak než vraždou bys označil "nehodu" v Makedonii? Vedlejší produkt nebo náhoda? Náhodou bylo, že si tento závod nevybral lidské oběti mnohem dřív. Viníci nehody svým jednáním, neposkytnutím pomoci a snahou uprchnout za hranice státu, prokázali, že jsou duševními mrzáky. Jejich zatvrZZelou obhajobou se degraduješ na jejich úroveň. Pokud Tě doma oslovují tím pěkným slovem na k..., dovol abych tě upozornil, že to není slušné slovo a do diskuze nepatří. -
"-- skrytý --" 06.05.07 13:19
« MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Je zde jeden základní rozdíl, milý pane. Neschopností jej pochopit o sobě říkáte mnohé. VC Brna se koná na UZAVŘENÉM okruhu a všichni účastníci závodu jsou přítomni DOBROVOLNĚ a všech rozik jsou si vědomi. Že nejste schopen pochopit zásadní rozdíl mezi závodem na uzavřeném okruhu a pořádáním závodů V PROVOZU, kterého se NEDOBROVOLNĚ účastní mnoho motoristů, je jen váš problém a pitomce bych si proto na vašem místě nechal na doma. Svědčí TO o vašem pokřiveném vnímání světa nebo o omezené inteligenci. Vyberte si sám. -
"-- skrytý --" 06.05.07 13:18
« Re: Re: BÍDA RÁDOBYINDIVIDUALISMU
Na toho chudáku už odmítám reagovat... prej vražda. Tak tím to završil. Takovou tupost jsem dlouho nečetl... začalo to měřením času na GB3000 a končí to vraždou důchodců... 8-s :no: :no: :no: :no: :no: to fakt nemá smysl se s takovým ko-ko-tem vůbec bavit ;-\ :no: -
"-- skrytý --" 06.05.07 12:27
« Re: ad:Vstřikování
2 Brázdič: tak tý nafty bych se fakt nebál! úplně v pohodě to tankuju do Corolly 1.4 D4D a mám najetu už >50.000km a jezdí jako drak! oni ty rádoby "značkové" pumpy jsou celkem o ho*ne (nedávno jsem mluvil s chlápkem co menežoval pár pump světový značky - prej v životě nic do nafty nepřidávali, tankovali jen to co jim přivezli - no flame!) ;-) -
"-- skrytý --" 06.05.07 11:49
« Re: Re: 6 za 10
OAMTC je opravdu skvělé, byl jsem v Saalfeldenu a přesně jak říkáš. Kdybys chtěl jet příště můžeš s námi (www.klubsportovnichaut.cz) nemáš sice M ale výkon máš dostatečný. Navíc jsme jen silná auta tak ten tréning je trochu přizpůsobený (oproti Passatům, atd.) a asi si to i víc užiješ. Pak třeba zkusíš ty možnosti svého auta i mimo tu dálnici :). Když tak koukni na RS4 jsou u ní fotky právě ze Saalfeldenu. Jinak se chci ještě zeptat na ty Měcholupy, řeším kam jezit, tak jaké jsou zkušenosti? -
"-- skrytý --" 06.05.07 11:21
« Re: xenony
Hmm tak to mě teda zajímá jak to bude s těmi xenony. Doufám, že ne jak to tady píšeš. Já osobně si myslím, že je to druhem, který tam je namontovaný, přece jen kdyby to takhle bylo i Mercedesu ML,S v BMW, aj. Tak to by bylo opravdu divné. Jeden náš známý má nové ML s bi-xenony a chválí je právě kvůli tomu, že vidí hlavně v noci hodně daleko. Ještě sem napíšu až to vyzkoušíme. -
lulipin 06.05.07 09:52
« servisy
není to asi pouze specialita ford servisů ale asi všude v autorizovaných servisech pracují vydřiduši. Já jsem byl předminulý týden dělat diagnostiku a vyměnu volnoběžného ventilu na escorta. Domluvili jsme se na částku 4300 Kč. Když jsem přišel za dvě hodiny div že po mě nechtěli 6500 Kč. Že prý museli měnit ještě jeden malý ventil a hadičku. Řikám jim, že to jsme si nedomluvili a proč mi jako nezavolali a že mám u sebe jen 5000 a basta. No najednou si vzpomněli že na ojeté auto mi dají 50% taxu za hodinu a na díly šla cena taky o 10% dolů a završili to tím, že místo 2 h práce daly do faktury 0,6 hodin (což by už více odpovídalo skutečně odvedené práci. A ejhle 5001,50 Kč. No byl jsem o mnoho spokojenější, když je člověk sám obchodník, tak tyhle jejih fígle odhlalí, ale já taky nemám vždycky náladu na handrkování. Důležité je taky dopředu vědět a říci jim, co tam mají udělat, aby viděli, že tomu člověk trochu rozumí a ví v čem je problém. Kdybych je sám před diagnostikou neupozornil co mají vyměnit, tak by mě potom jistě balamutili, že na tak starém autě toho našli více a částka za domnělé opravy by se jistě šplhala vysoko nad 10000 kč. :-( >:-[] -
"-- skrytý --" 06.05.07 03:23
« Re: 6 za 10
Jinak ještě k barvě - je nádherná, ale navýsost nepraktická. To auto prostě nesmí do normální myčky, protože by to na něm bylo hned vidět. Velmi rychle se špiní, resp. je na tom všechno vidět. Ale je prostě krásná, to souhlas :-).
A co se ceny týče tak jasně. Mko stojí v základu 3,2 mil., ale tohle stálo nové lehce přes 3. Mko má v základu mnohem víc věcí, takže rozdíl je sice absolutně velký, ale relativně malý. U Mka by byl servis a provozní náklady mnohem brutálnější. I s tímhle se musíš smířit, že destičky jsou fuč za 20-30 tkm a kotouče jdou do ... po 50ti. A jeden přední kotouč stojí 8tis. jenom materiál. A to jsou to ty standardní brzdy, takže sice super, ale žádný supersport zázrak.
Dynamika je i u 645 (650) vynikající, navíc to můžeš ještě vyšťavit přepnutím do sportovního režimu (což využiju tak ve 3% případů). A to je pak trochu kotel :-) -
"-- skrytý --" 06.05.07 03:12
« Re: 6 za 10
OAMTC vřele doporučuju všem. V Mostě je sice škola smyku taky, ale nedosahuje to takové úrovně jako tam. Musím říct, že jsme tam všichni jeli namistrovaní jak největší frajírci a už po první půlhodině jsme měli tak stažený půlky, že se nám nechtělo ani věřit.
Fakt je, že to tam občas ženou do extrémů, ale dobře tak. Vyzkoušíš věci co normálně ani nepoznáš a chováš se pak na silnici podle toho.
M-ko je jiná liga. Na tom autě je jiný skoro všechno a je uplně nádherný, ale je otázka nakolik jsou jeho přednosti opravdu k využití a nakolik je to technický skvost. V každém případě je to už podle mě trochu moc velký auto na tyhle parametry a pro pořádný zařádění udělá službu i levnější (menší, lehčí a ne tak "značkový") auto. Ale nebudu zapírat, že M6 je můj vysněný miláček :-). -
misoo 05.05.07 21:41
« 6 za 10
hmmm pjekne, spravna farba ! ;-) :yes: inac tu vodicovu sedacku si zaklopil dozadu koli foteniu, alebo jazdis neoprety ?? >:D robim si * ;-) auto inac jasnych 10b, motor parada - ten zvuk ! ten zvuk !! :-! skoda ze to neni M-ko, ale sestkove M-ko to je uz ina cena... takto si myslim ze radost z jazdy je takmer rovnaka, ale za podstatne lepsiu cenu ;-) :yes: tak nech sluzi. :yes: dobre postrehy z oamtc, tiez sa tam chystam ! ;-)











Akce:
Brno - závod motorek
Gumball - večírek,mejdan v daném městě
Doprava:
Brno - vlastním prostředkem zběsilým způsobem ohrožující ostatní účastníky silničního provozu.
Gumball - vlastním prostředkem zběsilým způsobem ohrožující ostatní účastníky silničního provozu.
A teď to hlavní! Tady se neporovnávají dodavatelé zábavy(závodnici vs číšníci) ale konzumenti.
A to jsou diváci- fanouščciMOTOGP vs účastnící Gumball.
Ti co jedou na MotoGP dělají to samé co jedou na večírek v rámci Gumball.
Tudíž pokud jste proti Gumballu a jste férový člověk, tak musíte být proti všem organizovaným akcím v motorismu na které jede víc dopravních prostředků než jede v rámci Gumball.