Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
David Kos 06.05.07 21:09
« Re: Dotaz
Zdravíčko, potahy pod plast jsem nasadil tím způsobem, že jsem sejmul přední kryt plastu pod sedadlem, abych měl dobrý prostor pro uchycení zezpod. Krajní jsem nechal na svém místě a stačilo skrz plast a sedák prostrčit ty šnůrky. A pak už to šlo docela samo. Nejvíc práce mě dalo prostrčit ty krajní šňůrky k uchycení potahu, pravě viz výše uvedeného prostoru. Přiznám se, při nasazování potahů jsem se řádně zapotil a vyžaduje to velkou dávku pevných nervů. (Potah byl nasazen cca za 1hod u jedné sedačky a u druhé už to šlo lépe) Ještě musím dodat, přední kryt pod sedačku pokud možno opatrně vyjmout, jsou tam zobáčky, které jsou náchylné k odlomení, zvlášť když se nasazujou zpět!!!! Takže radši s nasazováním přiliš nepospíchej, páč už jinak držet nikdy nebudou. Na dotaz jak se demontují ovládání výšky sedadel, ti neodpovím, protože tato fabka jimi není vybavena a co se týče sklonu, taky nemám potuchy, neboť nebylo třeba demontáž provádět. Měj se, s pozdravem: DÁDULKA. -
"-- skrytý --" 06.05.07 19:10
« Re: Re: Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Máš samozřejmě pravdu, od A(lbánie) až do Z(Z). Stále doufám, že se naše země zařadí po bok zemí, se kterými máme společných 1000 let minulosti, a společnost potažmo naše politické vedení se takovým excesům postaví. Tam bychom měli směřovat, nikoliv po bok kavkazského "národa", který Osmani nešťastně v rámci své vnitrostátní politiky přesunuli do Evropy. Za poslední dvě věty pak zasloužíš :yes: :yes: - jsou naprosto výstižné. -
mari 06.05.07 18:42
« Re: Re: Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
malcolme, jak sám vidíš, kdo chce v GB3000 nevinnou "lifestylovou" jízdu, bude ji tam vidět pořád. Vždyť přece riskování a nehody jsou běžnou součástí života na silnicích, a takto alespoň uvidíš pořádné bouráky a celebrity na silnicích, což se ti jinak nepoštěstí... Naštěstí existují ještě země, ve kterých má zdravý rozum alespoň teoretickou převahu, a ty se k tomuto staví jednoznačně a razantně. A pak jsou země, které v zoufalství vlastní bídy a v zájmu zviditelnění otevřou prezidentský palác pro tak "cennou" návštěvu. Možná by nabídli k dobru i korunovační klenoty- kdyby je vůbec měli... Pro nás tady je tahle debata alespoň malým upozorněním toho, že bezohlednost a sprostota může být považována za avantgardu. A takové riskování se pak vyplácí: hrozí jen minimální (spíše směšné) tresty a všeobecné uznání je zaručeno... -
"-- skrytý --" 06.05.07 17:36
« Re: Re: Re: Re: Re: W211 motor
Mno ono SL nemuzete srovnavat s E. Jel jsem v tom take, kdyz jsem byl Affalterbachu tak jsem si vyzkousel vsechna AMG ktera tam meli takze jsem mel docela dobry pojem o tom co kupuji.
Jenom uz kvuli hmotnosti a take karoseri tyto auta porovnavat nemuzete. Ecko je sedan a SL je roadster. A 65 a 63 AMG jsou samozrejme evolucne vys. V dobe kdy jsem ho kupoval 63 a 65 jeste ani neexistovali a nyni se 55 do vetsiny aut uz take nevyrabi. -
"-- skrytý --" 06.05.07 15:24
« Re: Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Ano, tuningový sraz spojený s ilegálním silničním závodem vnímám podobně jako GB. Nesouhlasím však s analogií GB - VC Brna. Zatímco účastníci GB ohrožují ostatní motoristy osobně a de facto už z podstaty věci, návštěvníci VC Brna, kteří případně způsobí nehodu (což se v poslední době tuším nestalo, pouze ucpali na několik hodin D1) a jsou analogií k davu, který u GB očumuje přijíždějící závodníky (klidně čtěte přijíždějící zúčastněné členy party). Samotní účastníci VC (závodníci) jistě v provozu nikoho neohrožují. Samozřejmě jsou i spojitosti, obě akce jsou pořádány za účelem zisku, ale to je myslím pro debatu nepodstatné. Morální i faktická podstata obou akcí je z mého úhlu pohledu jiná. Pořadatelé Gumballu prodávají zejména adrenalin z "ilegálního" závodu, samozřejmě ve spojení s exkluzivitou doprovodných akcí. Vzhledem k zúčastněným osobám je třeba "ilegalitu" doprovodit publicitou. Morální rozměr celého počínání je myslím zřejmý, snaha o zisk i za cenu případných "vedlejších" obětí, jak také dobře prokázali samotní pořadatelé GB svými postoji a zatloukáním po "nehodě" v Makedonii, které bylo zcela v souladu se zbabělým počínáním samotných viníků nehody. -
"-- skrytý --" 06.05.07 15:06
« Re: ad:Vstřikování
Na: Sedmispáč:
Dieselservisy velice dobře žijí z takových chytrolínů, jako jsi Ty a Brázdič.
Nikdo neříká, že se musí tankovat pouze u značkových čerpacích stanic, musí se ale tankovat dobrá nafta, a tu v (J)ZD rozhodně nemají, ani u řady stanic s podivnými názvy.
Jsem zvědav, co budeš říkat po předložení účtu na 4 vstřikovače a 40000 Kč. Myslíš že tyto peníze s 1,4D4D ušetříš? A skutečně jsi si koupil diesela proto, aby jsi ušetřené peníze investovat do servisu?
OK, tak třeba ano, pak ale prosím nenadávej jako to činí hromada hazardérů. -
neregistrovaný: "xxx" [84.42.159.XXX] 06.05.07 14:55
« Re: Re: Re: Re: W211 motor
asi nepozornost homologačního oddělení, jinak fakt nevím - jasně, jestli to má 350 nebo 368, to už nic neřeší, ale SL má snad o desetinu sekundy lepší zrychlení na 100 ;-)
5,5 K jsem zkoušel ve více typech aut, myslím, že je to ideálně brutální motor kombinovaný (díky automatu) se schopností denního používání a klidný, pohodový jízdy... v případě potřeby ale šlápnete na plyn a Porsche 911 se nestačí divit -
neregistrovaný: "Ford" [62.240.169.XXX] 06.05.07 14:55
« Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Já vašim myšlenkovým pochodům rozumým. Z vašeho pohledu je ta akce špatná protože se tam lidi hlásí aby mohli hromadně se stejně postiženýma blbnout na silnici.
A z mého pohledu je to úplně jedno, protože to samé se děje při každé hromadné akci. Motoristické obzvlášť. Každý víkend někdo nepřežije výlet na večírek díky prasácké jízdě. Pokud je špatný Gumball, jsou špatné všechny hromadné akce na které se jezdí individuálně.
-
"-- skrytý --" 06.05.07 14:33
« Re: Re: Re: 6 za 10
Určitě pojedu a za nabídku děkuju.
Do Měcholup jsem se dostal na doporučení přes známého co má dvě M3. Je to pidi servis - jedna dílna, tři kluci. Vypadá to strašně, skoro jsem měl poprvé strach to tam nechat, ale ty kluci jsou prostě machři. Za tu dobu tam přijeli dvě Mtrojky na ladění motoru na závody.
Maj kompletní elektroniku, jsou šikovný a vědi co dělaj. Takže se budu snažit jezdit hlavně tam. Jak mi udělají teď ty větší věci, hned napíšu zkušenosti. -
neregistrovaný: "malcolm" [82.100.0.XXX] 06.05.07 14:13
« Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Vy to nechápete, já nemám nic proti večírkům, dokonce ani proti závodům. Ale ať je to sraz tunerů škodáren nebo Gumball, myslím že závody patří na okruh, nikoliv do provozu. Nezlobte se, ale vidím jediný podstatný rozdíl. Zatímco např. u Vámi citované VC Brna je doprava diváků prostředkem k účasti, v případě Gumballu je jedním z aspektů a cílů účasti v této akci. O způsobu této "přepravy" účastníků GB nemá smysl polemizovat, zaslouží se všechny možné přídomky, ale ohleduplný mezi ně nepatří. PR úsilí pořadatelů akce na tom nic nemění. Faktem také zůstává, že samotné večírky konané v různých metropolích bývalého východního bloku by pořadatelé těžko prodali, kdyby jejich součástí nebyl prvek, který je PR pořadatelů označen falešně za "přesun". To je ovšem pouze hra se slovy a je pouze na konzumentech informací, zda toto pojetí přijmou. Docela mě v této spojitosti zaráží, že na tuto hru přistoupil i autor podepsaný Redakce auto.cz.









