Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 06.05.07 22:10
« Re: Re: Re: Re: hodnoceni 9b
To ani žádná speciální fabie nebyla. Byla to jenom mírně upravená 1,4ka se sportovním podvozkem, tlumičema, rámem a jiným výfukem. Jasně, že na startovní rovince nebo v táhlejších úsecích jsem měl navrh a dost, ale v první šikaně, ostré zatáčcce jsem neměl šanci.
Ono totiž to pseudosekvenční řazení je "chytrý" a některý věci ti nedovolí, takže když šlápneš na brzdu, tak v podstatě za zatáčkou začínáš motor vytáčet odspoda, takže se pořád rozjíždíš a tam ztrácíš. Zatímco fabka to projede pod plynem, s vytočeným motorem. A taky to je o tom, že svý auto nepošleš na okruhu do extrému :-))
Přeci jen tam hodně trpí všechno (brzdy, kotouče, ložiska, destičky) a o gumách nemluvím.....
Ale zase - na startovní rovince jsem já a kamarád s Porsche Boxter S byli už v první zatáčcce, když Fabie terpve přijížděla k ní a kluk s Mondeem sotva vyrazil ze starovacích bloků :-).
Ale chtít auto na okruh, koupím si BMW 130i nebo event. M3. To tam sedí víc.... -
David Kos 06.05.07 21:09
« Re: Dotaz
Zdravíčko, potahy pod plast jsem nasadil tím způsobem, že jsem sejmul přední kryt plastu pod sedadlem, abych měl dobrý prostor pro uchycení zezpod. Krajní jsem nechal na svém místě a stačilo skrz plast a sedák prostrčit ty šnůrky. A pak už to šlo docela samo. Nejvíc práce mě dalo prostrčit ty krajní šňůrky k uchycení potahu, pravě viz výše uvedeného prostoru. Přiznám se, při nasazování potahů jsem se řádně zapotil a vyžaduje to velkou dávku pevných nervů. (Potah byl nasazen cca za 1hod u jedné sedačky a u druhé už to šlo lépe) Ještě musím dodat, přední kryt pod sedačku pokud možno opatrně vyjmout, jsou tam zobáčky, které jsou náchylné k odlomení, zvlášť když se nasazujou zpět!!!! Takže radši s nasazováním přiliš nepospíchej, páč už jinak držet nikdy nebudou. Na dotaz jak se demontují ovládání výšky sedadel, ti neodpovím, protože tato fabka jimi není vybavena a co se týče sklonu, taky nemám potuchy, neboť nebylo třeba demontáž provádět. Měj se, s pozdravem: DÁDULKA. -
"-- skrytý --" 06.05.07 19:10
« Re: Re: Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Máš samozřejmě pravdu, od A(lbánie) až do Z(Z). Stále doufám, že se naše země zařadí po bok zemí, se kterými máme společných 1000 let minulosti, a společnost potažmo naše politické vedení se takovým excesům postaví. Tam bychom měli směřovat, nikoliv po bok kavkazského "národa", který Osmani nešťastně v rámci své vnitrostátní politiky přesunuli do Evropy. Za poslední dvě věty pak zasloužíš :yes: :yes: - jsou naprosto výstižné. -
mari 06.05.07 18:42
« Re: Re: Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
malcolme, jak sám vidíš, kdo chce v GB3000 nevinnou "lifestylovou" jízdu, bude ji tam vidět pořád. Vždyť přece riskování a nehody jsou běžnou součástí života na silnicích, a takto alespoň uvidíš pořádné bouráky a celebrity na silnicích, což se ti jinak nepoštěstí... Naštěstí existují ještě země, ve kterých má zdravý rozum alespoň teoretickou převahu, a ty se k tomuto staví jednoznačně a razantně. A pak jsou země, které v zoufalství vlastní bídy a v zájmu zviditelnění otevřou prezidentský palác pro tak "cennou" návštěvu. Možná by nabídli k dobru i korunovační klenoty- kdyby je vůbec měli... Pro nás tady je tahle debata alespoň malým upozorněním toho, že bezohlednost a sprostota může být považována za avantgardu. A takové riskování se pak vyplácí: hrozí jen minimální (spíše směšné) tresty a všeobecné uznání je zaručeno... -
"-- skrytý --" 06.05.07 17:36
« Re: Re: Re: Re: Re: W211 motor
Mno ono SL nemuzete srovnavat s E. Jel jsem v tom take, kdyz jsem byl Affalterbachu tak jsem si vyzkousel vsechna AMG ktera tam meli takze jsem mel docela dobry pojem o tom co kupuji.
Jenom uz kvuli hmotnosti a take karoseri tyto auta porovnavat nemuzete. Ecko je sedan a SL je roadster. A 65 a 63 AMG jsou samozrejme evolucne vys. V dobe kdy jsem ho kupoval 63 a 65 jeste ani neexistovali a nyni se 55 do vetsiny aut uz take nevyrabi. -
"-- skrytý --" 06.05.07 15:24
« Re: Re: Re: MÍCHÁTE JABLKA A HRUŠKY
Ano, tuningový sraz spojený s ilegálním silničním závodem vnímám podobně jako GB. Nesouhlasím však s analogií GB - VC Brna. Zatímco účastníci GB ohrožují ostatní motoristy osobně a de facto už z podstaty věci, návštěvníci VC Brna, kteří případně způsobí nehodu (což se v poslední době tuším nestalo, pouze ucpali na několik hodin D1) a jsou analogií k davu, který u GB očumuje přijíždějící závodníky (klidně čtěte přijíždějící zúčastněné členy party). Samotní účastníci VC (závodníci) jistě v provozu nikoho neohrožují. Samozřejmě jsou i spojitosti, obě akce jsou pořádány za účelem zisku, ale to je myslím pro debatu nepodstatné. Morální i faktická podstata obou akcí je z mého úhlu pohledu jiná. Pořadatelé Gumballu prodávají zejména adrenalin z "ilegálního" závodu, samozřejmě ve spojení s exkluzivitou doprovodných akcí. Vzhledem k zúčastněným osobám je třeba "ilegalitu" doprovodit publicitou. Morální rozměr celého počínání je myslím zřejmý, snaha o zisk i za cenu případných "vedlejších" obětí, jak také dobře prokázali samotní pořadatelé GB svými postoji a zatloukáním po "nehodě" v Makedonii, které bylo zcela v souladu se zbabělým počínáním samotných viníků nehody. -
"-- skrytý --" 06.05.07 15:06
« Re: ad:Vstřikování
Na: Sedmispáč:
Dieselservisy velice dobře žijí z takových chytrolínů, jako jsi Ty a Brázdič.
Nikdo neříká, že se musí tankovat pouze u značkových čerpacích stanic, musí se ale tankovat dobrá nafta, a tu v (J)ZD rozhodně nemají, ani u řady stanic s podivnými názvy.
Jsem zvědav, co budeš říkat po předložení účtu na 4 vstřikovače a 40000 Kč. Myslíš že tyto peníze s 1,4D4D ušetříš? A skutečně jsi si koupil diesela proto, aby jsi ušetřené peníze investovat do servisu?
OK, tak třeba ano, pak ale prosím nenadávej jako to činí hromada hazardérů.