Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 07.05.07 10:58
« Re: ad:Vstřikování
Sedmispáč:
Právě jsi se sám usvědčil. Poté, co jsi po mě opakoval "chytrolínek" a tudíž jsi to napsal správně, níže jsi se prozradil a napsal "...chtrolýnech..."
Pokud jsi schopen napsat něco takového, jsi 100% schpen jet natankovat do (J)ZD. To mi kamaráde nevymluvíš.
Mimochodem, značkové pumpy jsou mi ukradené. Já se snažím (zjevně neúspěšně) varovat lidi před jistými riziky, spojenými s tankováním u stanic s ne tou nejlepší pověstí. O nic jiného mi nešlo. Howgh. -
pepavasa 07.05.07 09:32
« Re: světlý vnitřek
No za ten zážitek, to stojí. Ten krásný prostor a pocit čistoty je příjemný. Říkáš, že se díváš do světlých interiérů cizých aut ..., to všechno jsou interiéry, které ty neopotřebováváš a neudržuješ :-) a neznáš jejich historii. Každopádně světlý interiér je pro slušné zacházení. Se zrcadlením v předním skle nemám problém, protože je extrémně skloněné, ty vidíš v čelním skle interiér?
P.S.
Potencionální nebezpečí: domácí mazlíček, dcerka, synek, vnouček, ... . ;-) -
Marko 07.05.07 09:28
« Re: Tři čtvrtě na dvě ráno...
Neviem ci sa da vytvorit skutocne "euroatlanticke" auto, tak aby bolo prijatelne aj pre Europu, aj pre USA. Na to aby sa vyraznejsie dokazali presadit tu, museli by vpodstate postavit auto podla europskych standardov. Problem je, ze Chrysler je relativne mala firma a stavat takto specificky model pre cudzi trh je pren asi financne neunosne./// Co sa tyka Crossfira, zdialem Tvoj nazor. Niektori hovoria, ze sa im pacil povodny concept-car, ale ja som tomu autu nerozumel uz od zaciatku. Ani designovo, ani tym, preco a ako vzniklo... Sebrig je katastrofa. To auto ma v sebe americke, azijske, aj europske prvky a spolu to vobec nefunguje. Vcera som ho u nas prvykrat videl na ulici, a je to fakt hroza. /// Dodge bude samostatny clanok (buduci tyzden) ;-) -
"-- skrytý --" 07.05.07 08:41
« Kategorie aut
Naprosto s tebou šviháku souhlasím s kategorizací jednotlivých vozidel a většina aut lze takto zařadit, ale Avantime zkrátka nejde. To je výjimečný vůz, i když jsem ho nikdy neřídil, neseděl v něm a na vlastní oči viděl také jen párkrát. A vybral sis krásnou barvu :yes:
Ten výfuk s dvojitou koncovkou tam byl standardně, nebo jsi dokupovával? Je božský :-) :yes: :yes:
Dávám 10 points. -
"-- skrytý --" 07.05.07 04:26
« Re: hodnoceni
Barva je otazka vkusu mne sa cierna vzdy pacila a na fotkach je auto spinave nakolko s nim aktivne jazdim :-)
Co sa tyka oplu nie je to uplne opel pretoze sa montoval vo fabrike Lotus cars vo velkej britanii z oplu ma jedine znaky, elektrony a motor a mozno dalsie malickosti ale aj keby nie ja osobne nemam predsudky voci ziadnej automobike takze mne to ze je to opel neprekaza :-) -
Pekelná Micinka 07.05.07 01:44
« Tři čtvrtě na dvě ráno...
Ale přečetl jsem to jedním vrzem. Kvalita článku jako vždy. :yes: Nevěděl jsem, že se Chrysler zmítal v problémech už od začátku. Domnívám se, že teď je drží od pádu na samé dno snad jen 300C a snad se jim povede i Voyager. Chtělo by to trochu víc odvahy a postavit "euroatlantické" auto, které by v US dokázalo zdatně konkurovat ve své třídě a v Evropě dokázalo ubrat část trhu např. Renaultu Espace. Crossfiru jsem taky nikdy nepřišel na chuť. Na těch fotkách nevypadá zle, ale nějak z něj naživo nic nevyzařuje. Sebring mě zklamal, ovšem to je asi mým pohledem na design, protože současné trendy, které se do něj také promítají mi nejsou úplně po chuti. Na dynamiku minulého modelu to nemá, "starý" Sebring Cabrio je občas vidět i tady a je to pěkný auto. A závěrem opět dotaz - jak je to s Dodge, resp. Viper? Kdy se chystá nový model? -
"-- skrytý --" 07.05.07 00:48
« Re: ad:Vstřikování
2 Petr T.: "chytrolínek" jseš spíš ty! nevím co tu pořád plácáš o JZD? tam si tankuj sám, tady se mluví o ČP stylu Globus, Makro, Hypernova - tam bych se nafty fakt nebál... ;-) tak si běž natočit k JZD a neplácej tu nesmysly! Na takovejch chtrolýnech jako ty, vydělávaj "Značkový" pumpy nejvíc! "placebo efekt" >:D -
-
"-- skrytý --" 06.05.07 22:10
« Re: Re: Re: Re: hodnoceni 9b
To ani žádná speciální fabie nebyla. Byla to jenom mírně upravená 1,4ka se sportovním podvozkem, tlumičema, rámem a jiným výfukem. Jasně, že na startovní rovince nebo v táhlejších úsecích jsem měl navrh a dost, ale v první šikaně, ostré zatáčcce jsem neměl šanci.
Ono totiž to pseudosekvenční řazení je "chytrý" a některý věci ti nedovolí, takže když šlápneš na brzdu, tak v podstatě za zatáčkou začínáš motor vytáčet odspoda, takže se pořád rozjíždíš a tam ztrácíš. Zatímco fabka to projede pod plynem, s vytočeným motorem. A taky to je o tom, že svý auto nepošleš na okruhu do extrému :-))
Přeci jen tam hodně trpí všechno (brzdy, kotouče, ložiska, destičky) a o gumách nemluvím.....
Ale zase - na startovní rovince jsem já a kamarád s Porsche Boxter S byli už v první zatáčcce, když Fabie terpve přijížděla k ní a kluk s Mondeem sotva vyrazil ze starovacích bloků :-).
Ale chtít auto na okruh, koupím si BMW 130i nebo event. M3. To tam sedí víc....










