Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 07.05.07 21:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To byla tedy diskuze....
Tak ty asi vážně nečteš co píšu >:D .
Já naprosto chápu tvoji lásku ke svému XJ a nemám proti němu nic. Je mi jedno kolik to auto stojí nebo stálo a kolik by si jich ten či onen mohl koupit. Repektuju kvalitu téměř rukodělné práce a image značky. Ale ty chápej, že tohle auto nemá šanci oslovit masu a že těžko může vyhrát proti něčemu takovýmu jako je tohle Lambo.
Jinak pro ilustraci: minulou středu jsem byl vydřenej z Mercedesu z roku 1952 v kabriu, kterých vyrobili 150 ks a se kterým jeho majitel normálně jezdí dodnes. Vše kromě koženého překryvu střechy bylo původní!!! Vedle přijel kamarád s novým ML AMG a kdybych si mohl vybrat, je jasný čím odjedu :-).
Ale objektivně zase musíš přiznat, že zrovna tohle Lambo je jiná liga a to jak jste se do něj pustili nebylo zcela fér.
Docela si říkám jak je možné, že ve 200 příspěvcích pod mým autem není jediné narčení z fake :-). -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zabít málo
Jsem kritik systému hodnocení, vytvořil zde atmosféru nezdravé soutěživosti, já už dlouho píšu, že mě ta hra na body nebaví ;-\ Auta by mohla být řazena abecedně a dělena do kategorií. Z příspěvků uživatele Ste2 cítím strach, že by mu můj "starý a levný" Jag mohl vzít místečko v top 10 :-) -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:44
« Re: MAXIMÁLKA
ano,já vím,že 200km/h není oficiální maximálka tohoto vozu,má jen 85koní,ale máme to vyfocené,opravdu,200km/h ,důkaz vám mohou dát dva moji přátelé (jeden z nich majitel Swiftu GTi tady na moje.auto) a skutečně to tam je,jen je pravda že to zahrnovalo asi i príhodný vítr,dlouhou rovinku na dálnicí a určitý stupěn klesání :-) nekecal bych,neblufoval,to ja nedělám :-) jinak doporučuji 1,9 DCi,protože dostanete skvělý rozsah krouťáku a spotřebu tak asi okolo těch 5ti litrů v kombinovaném cyklu,ale pokud si potrpíte na kultivovanost chodu,tak motor je trošku hlučnější :-) já osobně rád slyším při jízdě motor,lépe se tak s vozem zžiju :-) a jsem rád že se vyhnete základnímu provedení iteriéru,ten mám já a je to děsný v otázce kvality,zato vyšší stupně provedení jsou na úrovni německé konkurecne,nic nevrže -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zabít málo
Mě zajímají skutečné informace od skutečných majitelů či uživatelů aut. S takovou si tady kdokoliv vycucá z prstu jakékoliv autu s fotkama z netu (nebo čert ví odkud) a s trochu věrohodným popisem mu to tady budete baštit, to je začátek konce MOJE.AUTO :no: Myslel jsem, že je posláním těchto stránek prezentovat zkušenosti majitelů, zpravidla nikdo jiný než majitel není kompetentní auto z dlouhodobého hlediska objektivně hodnotit... -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zabít málo
A z čeho plyne, že MOJE.AUTO.CZ = rovná se prezentaci vozů jejichž jsem majitelem? Proč to nemůže být o mém služební autě, autě se kterým jezdím rok a mám ho půjčené nebo které je manželky?
Co je pro ostatní lepší, recenze od někoho jemuž auto patří a neví o něm nic a skoro s ním nejezdí nebo recenze od někoho kdo třeba jezdí v zajímavém služebáku a zná ho jako své boty. Čí recenze se bude líp číst a bude mít větší hodnotu? -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zabít málo
Přesně. Jenže jsou mezi námi tací, kteří si svým autem pořád musí něco dokazovat a XJ a Švihák to tady mají za soutěž o majitele nejlepšího vozu. Ale o tom to není. Já jsem rád za každou recenzi, která mě obohatí něčím čím se se nemohl obohatit vlastním prožitkem.
Třeba k tvému MB se jen tak nedostanu a uplně jsem to shltnul. A když pak tady někdo zveřejní takový relativní skvost jako Lambo, tak mě totálně znechutí čecháčkovství, které radši odepíše diskuzi zkoumáním toho zda je Roger majitel podle techničáku či nikoli.
Ale to je o něčem jiném. Dokud tady budou týpci pro které je umístění jejich vozu na žebříčku kruciálním problémem jejich života, tak nás ochraňuj Bůh :-)) -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To byla tedy diskuze....
Jag jsem trochu "tlačil" nahoru v dobách, kdy byl zakopaný úplně dole, Jag patří do top 20 :yes: A teď se do mě pusť, že je to starý krám v ceně fabie junior či ráfků na porsche...Takových příspěvků jsem už četl...Zapadneš tak do kategorie lidí, kteří Jaguarům vůbec nerozumí - pojmy jako tradice, image značky, duchovní hodnota auta jim nic neříkají, za vším vidí jenom prachy a nejmodernější techniku...Nechci a ani nebudu řešit hodnotu mého Jagu, je v top stavu, přeber si to sám. Jsou mi sympatičtí lidé, kteří nejdou s většinou (jen proto, že je něco new nebo in) a místo např. zánovní Octavie si koupí auto s duší, třeba právě Jaguar. :yes: -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem asi místní primitiv...
Sorry, ale buď ti to uniklo nebo lžeš a mě to už nebaví. PRÁVĚ ŠVIHÁK SEM TY PRACHY ZATÁH, on byl ten, který se divil proč majitel auta za X milionů má potřebu psát nějakou recenzi (za což já jsem Rogerovi vděčný). Podivil jsem se jak já, tak i Deadwood. Je to TRAPNY!!!
Auta jsou o pěnězích jenom pro hloupé lidi nebo snoby. Fakt fanda do aut je schopen diskutovat o Lambu, stejně jako o Civic Type R bez ohledu na počet milionů které tvoří hranici mezi těmito vozy.
Švihák tady uráží kde koho, nadává do mamrdů a o ostatních diskutujících se vyjadřuje hodně trapně až nechutně. Přitom z jeho příspěvků uplně čiší to, jak nelibě nese svoji neúčast v Topten (stejně jako ty) a jak hledáte důvod jak tohle Lambo "sundat".
Nemám problém s tvým XJ, ale je to auto do topten v masovém hlasování? V čem kromě image značky je tak skvělé. Opravdu čekáš, že se bude mase líbit jeho interiér a fanouškům jeho jízdní vlastnosti nebo že mu normální uživatel dá 10b za provozní náklady? -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zabít málo
Nechtel jsem se tedy pridavat do teto diskuse, ale myslim, ze ted uz se to neda vydrzet.
Zrejme si nekteri spletli jaky je smysl tlacitka FAKE.
I kdyby to nebylo jeho vlastni auto na ktere si vydelal svymi penezi tak co na tom kdyz vi jak to auto jezdi? Kdyz s nim ma zkusenosti o ktere se chce podelit s lidma kteri uvazuji o jeho koupi nebo kteri jenom sni o tom ze si ho jednou koupi, tak at je tedy prezentuje.
Je jedno jestli to je auto firemni, z autosalonu nebo od kamose, pokud v nem najel dostatecny pocet kilometru a vi o cem to auto je a ma nazor na to auto, tak necht ho vyslovi.
A ti co tady takova auta kritizuji tak at jsou radi, ze se muzou podivat alespon na obrazek!!!
Vetsina mistni komunity co tady tak vehementne zbroji proti "fakeum", a ted nerikam jenom toto Lambo, si proste jeste nevsimla ze i v CR se pohybuje stale vice luxusnich aut a proto stale vice lidi se neboji podelit o zkusenosti s temito auty.
Pred par lety bylo slozite dozvedet se o exotickych autech z prvni ruky, tak budme radi, ze se to stava opakem. -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To byla tedy diskuze....
A zase ty peníze. Naivně jsem se domníval, že tohle může být diskuze o autech. Alespoň se ukázalo kdo je tady vytáh jako první a jako druhý :-)
Chápu, že ti XJ splnilo tvůj sen, ale způsob jakým se prezentuješ působí spíš jako zhrzená ješitnost z toho, že nejsi v topten. A zkus se nad tím zamyslet než ukvapeně odpovíš. -
"-- skrytý --" 07.05.07 20:44
« Re: ad:Vstřikování
2 Petr T.: je je jej, to jsem zase narazil na "ychtyla" 8-s sem netušil, že vás v léčebně pouštěj na net :-) a mimochodem, diagnozy o tom, kam je kdo schopen jezdit tankovat si nech pro sebe. Taky nevím nic o tom, že by Globus/Makro/Hypernova jako ČP trpěly nějakou špatnou pověstí? Klidně si dál lej do svýho auta mletý piliny v aditivech, který jsi doporučoval už dříve a tankuj u "Šelky" :-) ENJOY!
P.S. a taky si to po sobě občas přečti - víš čeho jsi "schpen" ;-)