Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
neregistrovaný: "jenda" [83.240.1.XXX] 08.05.07 17:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A5
Zrovna nedáno jsem měl tu čest se sedmičkovým BMW. A zodpovědně tu můžu prohlásit, že nechápu lidi, co tvrdí něco o tom, že podvozek BMW je o míle napřed. Není. Panelová dálnice a vyšší rychlost v kombinaci se zadkem, to je docela dobrodružství. Naproti tomu quattro sedí jak přilepené a jízda je sice nudná, ale naprosto přesná a klidná. Zkoušeno na stejném úseku. Nehledě na to, že tady všichni děláte, jako by Audi neumělo zatáčet, což je naprostý nesmysl. -
neregistrovaný: "maty" [89.102.170.XXX] 08.05.07 16:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A5
zdravím,jak můžeš mluvit v souvislosti s BMW o neklidu podvozku,audi umí v konfrontaci s bmw pouze dopředu jakmile příjde zatáčka tak všichni co se svezli v obou značkách me musí dát za pravdu že bmw je dalekoooo lepší,nemluvě o šílený nudě v audi. -
Jirka 08.05.07 16:32
« A …
A taky chystáme reorganizaci fór a diskusí. Těch diskusí je v MotorCafé opravdu hodně - ale je to výsledek Vaší práce :-)
Zkrátka - dříve byly diskuse neaktivní po delší dobu odstaveny do archivu a pokud se do archivu nikdo nepodíval a nepřispěl do nich, tak tam prostě zůstaly a mnohdy pak vznikly "stejné" znova. Zkrátka koncept Archivu měl své stinné stránky. Zejména pak proto, že od určitého objemu už nebyl bývalý systém (PHPBB) schopen vůbec obsah archivu zobrazit a tak zůstávalo stále větší množství diskusí nedostupných. To byl také jeden z důvodů, proč došlo k přechodu na nový systém. Všechny diskuse jsou nyní zpět, ale najednou jde vidět, kolik jich vlastně za dobu provozu vzniklo. Jejich primární zobrazení je sice podle data posledního příspěvku (tedy obdobně, jako u minulé verze), ale je možné si prohlédnout i ta starší a možná právě i to mnohé vyděsilo - "kolik že toho je".
Zpět k avizované reorganizaci - plánujeme mimo jiné zavést třídění podle značek - každé značce (která se tady už řeší) založit fórum a do něj přesunout diskuse, které tam patří. Dnešní stav je stavem minulého fóra a pouze pár značek má svá fóra a ostatní jsou roztroušeny všude možně. Chvilku nám ale potrvá novou strukturu v rozumné podobě složit a pak také roztřídit diskuse, takže vezte, že se na tom pracuje, ale nebude to hotové hned.
PS: zmiňovaný Sting jsem také já. -
"-- skrytý --" 08.05.07 15:58
« Re: Re: otázka
přiznám se že mě Avantime odjakživa fascinoval,nedávno jsem vyštrachal časopis z r.2000 kde byly reklamy na starýho Passata nebo Peugeot 205 a pak byla dvoustránka věnována reklamě na Avantime,to je jak nebe a dudy,rozdíl a předstih své doby,fantastické :-)potkal jsem modrý Avantime 2x v Brně,a nedávno jsem si říkal že potkat na ulici VelSatis je rarita,uvědomuju si,že ho vídám jak v Olomouci,tak v Brně asi každý týden,ale Avantime jen 2x :-) škoda že naše Clio nebo Mégane nejsou tak vzácné,ale pravdou je,že né každé auto musí být stříbrná Fábie ;-) :yes: -
neregistrovaný: "007" [84.21.118.XXX] 08.05.07 15:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A5
i starý srdcovky nemění!!!Napsal jsem za předek!!! ;-) Bezpečnost???Takže vlastně musíš být pořád ve střehu!!!Odpočívat za volantem???Jedině ale při rychlé jízdě.Při pomalé já usínám.Takže BMW=radost s jízdy ;-) :yes: -
"-- skrytý --" 08.05.07 15:32
« Re: :-(
Zdravím Tommy :-) , jsem rád , že Tě tu vidím. Chodím sem už mnohem, mnohem méně, než bych chtěl. Spíš vždycky jenom mrknu co se už podařilo vyřešit.
No bohužel to jde pomaleji než bych si představoval, ale snad se to podaří.
Jinak jsem se přesunul na fórum autorevue, tam to aspoň všechno funguje. Tak Tě tam rád uvidím. Je tam i pár známých z motorcafe (IT, NiceOne). A ještě mrkni na www.skoda-auto.euweb.cz
-
"-- skrytý --" 08.05.07 14:42
« Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!
eda.nezbeda:
Ford nechce vystřílet všechnu munici hned na začátku, to se tak dělá. Vzpomeň si, kdy nastoupily u současného Mondea motory 2,2TDCi - v roce 2004, 4 roky po uvedení současného Mondea na trh. Taže kdo si počká, ten se dočká, motorů na začátek je dost. 4 diesely (max 103kW není špatná hodnota), 4 benzíny.
Osobně očekávám nejdříve nový motor 2,0TDCi 110kW na podzim a v budoucnosti to bude myslím nejoblíbenější verze. -
Ghostyx 08.05.07 14:38
« Re: Re: Re: Re: Re: A5
Souhlas... :yes: Rekl bych, ze Audi produkuje v soucasnosti auta (krome 3 rady), ktera jako balik vlastnosti z premiove trojky jsou nejlepsi... :yes: :yes: :yes: Napr. u BMW byt maji vynikajici podvozek, tak nemuzu stale prijit na jmeno strejdovi Banglovi jak sprznil u kazdeho noveho modelu (snad krome 1 a nove X5, kde jeho kycovite vize pri navrhovani uz asi krotili jini, ponekud strizlivejsi kolegove) interier... :-( -
"-- skrytý --" 08.05.07 14:08
« Re: Re: Re: Re: Re: ste2
"Demagogie - využívání zkreslených zjednodušených argumentů, působících zejména na city a předsudky, k ovlivňování jednotlivců a skupin"...Tohle je zbraň, kterou proti mě používáš, udělal jsi ze mě závistivce, jsi úplně vedle. :no: -
"-- skrytý --" 08.05.07 13:36
« Re: 4x4 turbo sport
Děkuju za pochvalu. Výměna pneu v Rakousku byl zážitek. Já to v recenzi ještě zkrátil. Pravda je, že jsem objel asi 5servisů a ve 4 z nich 6tku evidentně neservisovali a rozměr těchto gum ani neviděli.
Chytil jsem se až v tom největším přímo ve Vídni a nakonec to dopadlo dobře. A ty gumy byly levnější než v ČR :-). Jenom to mělo jeden háček. Pichnul jsem jednu. Jenže Dunlopy (zimní) nebyly a tak slíbili Bridgestony. Jenže to jsem musel koupit dvě. A když dvě, tak jsem se smířil, že 4, protože přece nebudu mít dvoje gumy na autě, že jo >:D
A tak jsem se utěšoval, že Bridgestony budou stejně dobrý jako ty Dunlopy, rozdýchával cenu 4gum a užíval večera ve Vídni. Ráno volali, abych ještě nejezdil, že mají s těma gumama problém. Tak jsem přijel až odpoledne a vidím - na autě nové Dunlopy :-)). Bridgestony jim nepřivezli, tak museli ty 4 sundat z nový 6tky. Kdyby to řekli rovnou, mohli sundat jenom jednu a ušetřil bych :-). Od té doby vím, že RFT je technologie která to zase někam posunula, ale dokud jich nebudou mít všude plný sklady je to k ničemu. Zlatá rezerva :-).
Jinak jet po 5ti proudé dálnici k Vídni v pravém pruhu 80, když tě předjížděj i kamiony chtělo fakt hodně sebeovládání :-). >:D
Co se toho Brisk auta týče, tak nebyla to fabie? Určitě dobrý počin na kterém si dokážeme naši šikovnost a jestli to Brisk skutečně využije, tak ať mu slouží. Mě vždycky potěší když se máme jako národ čím vytáhnout :-).
Tudor jsem viděl nějaký studie dva, tři roky zpět. Jako studie se mi to moc líbilo, ale chápu proč do toho Škoda nejde. Sportovní auto je i trochu o image a tu škodovka ještě nemá. Na to je doba 130tek a Favoritu ještě málo vzdálená a pořád Škodě chybí v portfoliu určité modelové řady, které by ji k výrobě Tudoru opravňovali. Ale nutno dodat, že Škoda si tu image získává velmi rychle svoji neskutečně kvalitní prací a hlavě čtením potřeb trhu. Nová Octavie nebo Roomster jsou auta, která skutečně obdivuji. Studie jejich nových vozů Yeti, Yoster (nebo jak je to správně :-)) ukazují, že ve Škodě pracují super lidi a myslím, že tak do 10ti let se něčeho takového jako Tudor dočkáme. Otázkou je a do toho nevidím - nakolik je to o uspokojení našeho národního ega a nakolik to může být výdělečný projekt. Ale třeba s Roomsterem Škoda ukázala svou odvahu. Já od ní čekám ještě nějaké větší rodinné auto podobné třeba Smaxu od Fordu a možná SUV. Uvidíme. -
"-- skrytý --" 08.05.07 13:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Krásný stroj....
Volvo je jedno z nejlepších aut jaké znám. A to moje auto geneze až k V70 čítala nemálo auto.
Jejich auta jsou maximálně dělaná pro lidi, jsou ergonomická, pohodlná, výkonná a bezpečná. A přitom ta nová Volva jsou levnější než ta starší. A 3 roky jsem do toho lil jenom naftu a olej a když se mi cca v 60tkm. rozbil tlumič, tak si v Auto Hase stoupl přejímací technik skoro do pozoru, omluvil se a vyměnili mi oba tlumiče zdarma. Prostě Volvo. Po mých zážitcích s Peugeotem to bylo něco.....
A taky bylo úžasné jezdit do servisu a vidět na odkládací ploše zakázkové listy od starších vozů a tam číst: počet najetých km 430tis., 600tis. apod. A pak si je na parkovišti hledal a nikde žádný šunky. Jenom stará krásná hranatá Volva.
Můj kamarád co dělal u Opla říkal, že u nich zkušený mechanik řekne co kterému modelu s jakým motorem v kolika km odejde :-)). Prostě nová auta už nejsou co bývala.... >:D