Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
David Kos 10.05.07 19:40
« Pěkné, až....
Zdravím, tvoje oktávka vypadá pěkně, hlavně to opravdu jemný krásný křídýlko na víku kufru, tam si ses opravdu skvěle trefil! Kola na tvém autě jsou in! Ale abych tě jen nechválil, tak jedine co mě oku na tvém autě nelahodí jsou jemné stříbrné mřížky, jak na chladiči tak na nárazníku tvého auta. Trochu škoda, ale jen ať je po tvém. Je vidět že se o auto dost dobře staráš, takže, přejdu k bodování. Za auto jež je lehce v tuningu se mi docela líbi(ačkoliv tuning mě k srdci nikdy nepřirostl), není takový přeplácaný a to je dobře! :yes: Dávám ti za auto 9b, nebýt těch mřížek chladiče a na nárazníku, klidně bych ti přidal bod. Za popis ti dám bohužel méně a to je škoda. Celkem ti hodnotím 8b. Měj se a ať se ti s oktávou dobře daří! S pozdravem: David. -
"-- skrytý --" 10.05.07 19:28
« Re: konečně bráška - hodnocení
Jirko díky. VSA (=ESP pro neHondaře) je užitečné, hlavně při jízdě na sněhu. Jde i vypnout. Palubák má jen pár funkcí a přepíná se kolíkem na budících - šílenost, člověk buď musí strčit ruku skrz volant nebo ji zkroutit okolo. Velmi vtipný je ukazatel okamžité spotřeby - není číselný, ale funguje na bázi sloupcového (teda spíš řádkového) grafu, čtverečky přibývají zleva doprava. Končí ale na dvacítce, takže při každé prudší akceleraci vyjíždí mimo rozsah 8-s -
GuitarsHero 10.05.07 19:22
« HODNOTENIE auta od inych uzivatelov
Neviem ako vy ostatni, ale mna by docela zaujimalo, ktori zivatel mi dal kolko bodov. Momentalne sa to da zistit len tak, ze budete prechadzat VSETKYCH uzivatelov a kontrolovat, ci vam dotycny dal alebo nedal body. To je sialene! Necakam, ze moja mazdenka bude dobijat prve priecky ale ak vam jeden hlas znizi body z 8.53 na 8.42 t.j. nejaky inzinier vam dal 1 alebo 2 bez toho aby napisal preco, to ma trosku zaujima. Skusme trosku potlacit na redakciu aby tuto vec pridali - bude to viac objektivne. -
David Kos 10.05.07 18:21
« Bodíky!
Zdarec bratře ze slovenska, škoda že nemáš obsháhlejší popis. Fotky a autíčko se mi líbí, docela si ho hýčkáš! ;-) Akorát mě se osobně nelíbí ty doplňky co jsi tam dal (neony), ale to je věc jen mého názoru. A vůbec ne repráky na zadním platě, ale tady nejde přeci o vzhled, nýbrž o kvalitní muziku. :yes: Určitě jsi neprohloupil, fabka s tímto motorem, sice s malým výkonem, ale poměrně živím, je víc než hodně spolehlivá. Dlouho ti vydrží. Dávám ti 8b. Hodně štastných dalších km! S pozdravem: David -
"-- skrytý --" 10.05.07 18:08
« Re: Re: Zkušenosti se 6-kou
porovnat urcite muzem, rad si poslechnu hlucnost a porovnam zavirani dveri, jestli je to jen muj prehnany pocit nebo jestli je mam v servisu vic bit a ty si muzes zkusit smg . Koukal jsem ze jsi zrejme taky z Prahy Kdyztak se ozvi na email omega@infonet.cz a domluvime se -
"-- skrytý --" 10.05.07 17:40
« Re: Zkušenosti se 6-kou
Ahoj, díky za super postřehy, můžeme zkonfrontovat.
Co se převodovky týče, tak s SMG je víc srandy a sportovna, o tom žádná. Mě vyhovuje ale ten automat, protože hodně času trávím ve městě, v kolonách apod. A taky si řekněme, že rád rychle zrychlím, ale že bych při těch kilometrech pořád někde blbnul :-).
Světla mě neskutečně štvou. U mě se to týká jenom předních, zadní v pohodě. Nechápu. Auto za tolik peněz... Zrovna u toho jsem čekal fakt kvalitu. No comment..
S dveřma tedy problém nemám, zavírání ani hluk, vše uplně v pohodě, možná fakt smůla na kus.
K I-Drive a navi. Navigace je jako taková špička, bohužel mapové podklady jsou použitelné až od poslední verze 07 a cena 10K za DVD, šílený. S i-drivem jsem se sžil skvěle, tenhle upravenej 4 směrovej je naprosto v pohodě. To co je třeba v 7 je ale fakt šílený. Když v tom jedu, rostu...
Interiér je věcí vkusu. Mě se to dřevo taky nelíbí, ale prostě sedačky musí být bílý :-). Pokojíček. Prostě jsem na to zatíženej. Hliník je super, ale už jsem našel kevlarovou alternativu.
Nejhezčí bmw je to určitě >:D -
"-- skrytý --" 10.05.07 15:33
« Zkušenosti se 6-kou
Moc hezky napsaný článek, pár postřehů navíc:
- nejlepší volba řazení u 6-ky je smg, automat je vynikající, ale -sportovní zážitek se seqencí je nesrovnatelný, je to možnost volby
Spojuje vyhody automatu a manualniho razeni, jedinou vyhodou klasicke automatiky je plynulejsi prechod mezi jednickou, dvojkou pri popojizdeni v kolone, ale to za tu trochu nepohodli stoji
- jízda ve škole smyku úžasný zážitek, je obrovský rozdíl mezi zapnutými systémy DSC,DTC a okamžikem kdy je člověk vypne. Pak už je to opravdu jen mezi řidičem a autem a je to úžasně zábavné (otázkou je dovolit si to na silnici-což se nedoporučuje)
- exterier nejhezci je cerna, je pravda ze prdelka by mohla byt mensi,
- interier je asi volbou vkusu každého, vínová kůže s leštěným hliníkem vypadá dle mého soudu nejlépe
- světla se opravdu potí nebo do nich tece, a to jak přední tak i zadní ;-\
- co je nepříjemné je hluk u dveri při rychlosti nad 200km/hod. I přes doladění v servisu je hluk nepříjemný, je to samozřejmě dáno bezrámovou konstrukcí, možná konkrétním vozem
- další nepříjemná věc je dovírání dveří - je třeba s nimi opravdu bouchnout, opět v servisu ladili, jediné co dokázali bylo, že se odřela kůže na obou dveřích a museli ji v záruce vyměnit - opět možná jen konkrétní zkušenost s daným vozem
- obecně je to auto za kterým se otočí každý ... chlap nikoliv ženská, takže na chytání děvčat spíše lepší kabriolet :-)
- 6-ka je vyborny kompromis mezi sportovnim zazitkem, vybavou a luxusem, pomerem ceny a image To auto neni ultimativni jako ferrari pro sport nebo jako mercedes pro luxus, ale nabizi prijemny mix pro kazdodenni pouziti
- Místa vzadu je tak... - víc než kde jinde v takovém typu auta, přesto když rodina hlasovala čím na dovolenou, vyhrála to Fabie
- I-drive je kapitola sama pro sebe, ale to se netyka jen 6-ky
- to same plati i pro navigaci NAVTEQ, aktualizace stoji 10 tisic 2x do roka a na Morave je Humpolec, pak dlouho nic... pak Brno
- servis neni nejlevnejsi, na druhou stranu Volkswagen na Jarove taky neni za pusinku, a toto auto fakt neni poruchovy
- zvuk motoru 6-ky a 535d se neda srovnat, kdo k tomu ma vztah vi o cem hovorim
- co se tyce ceny - cena ojete 6-ky je prizniva - okolo 50 procent porizovaci ceny i mene - i presto - je to velmi spatna investice pro budoucnost v porovnani s porsche a dalsimi
- na dalnici jednoznacne přijemne - je to typ auta, kteremu delaji ostatni automaticky misto, neni treba si vynucovat prostor (az na zavodniky v RS octaviich)
- pojisteni s leasingem skutecne okolo 50 (nekdo umi i bez leasingu), jinak pres 100
- zahradka neexistuje - coz je velka skoda - na porsche je - mozna jsou resenim magnety? (treba vyzkouset)
- idealni umisteni displeje s radiem, navigaci - na ocich a nesviti na nej slunicko
- stejne tak i ladeni stanic radia - ale to uz jsme u vyhod nejen 6-ky
- elektronicke systemy jsou opravdu mocne, na snehu to auto ustoji hodne, na to ze to je zadokolka tak se neni treba bat jezdit i v zime do hor
- co dodat? ze to je ZATIM NEJHEZCI BÁVO?
NO JE , prostě je (uvidime koncept CS)
-
dk.... 10.05.07 15:26
« Re: Re: Re: VÁŽENÍ I NEVÁŽENÍ KOLEGOVÉ Z MOJE.AUTO...
??? myslis ze se prispevku typu -ubohy XJ- apod. zbavis ??? ... muj osobni nazor je ze ne a ze to ted akorat podnecujes k tomu ze ti kazdy deb.l bude psat tyto nadpisy a prispevky, vis u nas v CR je dost zavistivych, ale pritom podelanych lidi, kteri kdyz muzou tak budou skodit, ale pouze jako anonym a kdyz se nahodou neco proflakne tak plati pro ne zapirat, zapirat, zapirat a z oci do oci se ti ani nepodivaji a natoz aby neco rekli...
Delej co myslis, ale nikoho neobvinuj, kdyz dostanes nizkou znamku od nekoho kdo si ji dokaze zduvodnit a napsat(napr. nema rad ang. auta, SUV,sportaky apod.) a je jedno jestli je to za dva nebo pet bodu... bud nastvany pouze na anonymy co boduji a ani nedokazi napsat proc!!!
jo abych nezapomel tak s temi osmi-dvanacti valci to bylo mysleno na tuto tridu aut a ne na jaguar..., i kdyz ten stary XK12 byl famozni... -
Special-line 10.05.07 15:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zachovalá
Já nejsem teda pro moc žádnej tuning. Maximálně nějaké vkusné úpravy třeba originálními díly.
No nízký...myslím že ani moc ne v Rapidu sem chvíli jezdil. (jako spolujezdec) Ale záleží na tom jak je kdo vysokej, fakt je že tam ty opěrky nejdou výškově seřizovat. Ale jsou to tužší a lepší sedačky než klasický 105tkový.
No to samý jak umě taky panelák a auto stojí venku ale u babičky ja placu dost a u přítelkyně je garáž s kanálem. -
"-- skrytý --" 10.05.07 15:07
« Re: Re: VÁŽENÍ I NEVÁŽENÍ KOLEGOVÉ Z MOJE.AUTO...
Ano rozumně jsi těch potenciálních 7b zdůvodnil, vesměs s tebou souhlasím, až na tu tezi o osmiválcích (ty se do Jagů začaly dávat v r. 98 a s pravým Jaguarem nemají nic společného, jedná se o V8 Ford), takže takovou sedmičku beru, a to myslím zcela vážně. Auto tady chci nechat kvůli lidem, pro které stojí za to auto tady publikovat (namátkou Zack, kudla, Ricardo, Švihák, nontec aj.), se systémem hodnocení ale nesouhlasím a hlasitě o tom dávám vědět i v hlavní diskuzi, nevím co mám více dělat. JSEM PRINCIPIÁLNĚ PROTI BODOVÁNÍ, ALE SOUČASNÝ SYSTÉM HLASOVÁNÍ (HRA NA BODY) MĚ NUTÍ BODY ŘEŠIT - NĚKDO ŘEŠÍ, NĚKDO NE...JÁ ANO. Přece neudělám radost fake-hajzlíkovi s Lambem, který mi dal z pomsty 1b. Wikinko tvojí jedničky se nebojím, nahraju to tu znovu aby tu nebyl hnůj v diskuzi, samozřejmě že ti ji vrátím ;-) Nikde není zákaz nahrát auto znovu kvůli pročištění diskuze. Klidně budu mít u Jaga rating 5.00, ale bez příspěvků v diskuzi typu "Ubohý XJ" - Wikinko nepleť se mi do rozhodování, jdi se raději proběhnout na vzduch, dlouhodobý pobyt u počítače ti nedělá dobře >:D -
Kolík80 10.05.07 14:50
« Re: Re: Re: Je to jak kdybych to napsal já
Tak to bych taky klidne zkusil... Navic co si budeme povidat pokud nekde nechas mega za auto a pak se chces projet jinym autem tak se k tobe bude prodejce chovat jinak nez k nejakymu "hejskovi", co se prijde podivat z ulice... ;-) To plati nejenom u aut... -
superkutil 10.05.07 14:29
« Přidány fotografie.
Tak jsem konečně něco nafotil. :-) Motor se zlepšil, auto je celkově bez závad až na drobnosti. Auto sedí dobře ale motor 2,2 je tahoun ne divoch. Je to auto pro poklidnou jízdu které hodně uveze. Po 3 měsících užívání bych se dnes rozhodl pro S-MAX 1.8TDCI. Výkon motoru 2,2 zase není až tak výrazný oproti 1,8 a 2,2 má hodně vysokou spotřebu. S-MAX více splňuje moje požadavky na auto a vožení kol se dá řešit nosičem na kouli a loď se dá také vozit za autem. Není tedy třeba nic dávat na střechu. Naopak variabilní prostor S-MAX a sezení výše je velmi příjemné. Také je S-MAX oproti Mondeu technicky vyspělejší, má více úložných prostor a lepší výbavu interiéru. -
neregistrovaný: "alexis" [213.235.83.XXX] 10.05.07 14:26
« Re: Re: Je to jak kdybych to napsal já
Vedoucí prodejny byl velmi dobrý kámoš mýho kámoše, který mě s ním seznámil, navíc ten vedoucí v době, kdy jsem tam kupoval první mitsubishi, byl začínající prodejce. Takže o mě velmi dobře věděl a stejně na to hodil loď. Bavil jsem s kámošem co prodává škodovky a ten jenom valil oči. Říkal, že kdyby on změnil původně dohodnutou cenu, tak by se to snažil osobně vysvětlit. Navíc věděli, že mě mají na lopatě, že auto chci koupit a nechají si mě utéct ke konkurenci. Dobře jim tak, každopádně na servis pojedu radši do Zlína, mají tam dokonce předváděčku poslední Evo, to jsem ještě neviděl.
Lambo tady svůj účel splnilo, zajistilo tomuto serveru ohromný traffic (např. 1500 lidí během 7.5.) z různých zemí, např. včera (Německo 8x, USA 6x, pak Panama, Rakousko, Francie, Irsko, Švajc, Bulharsko, Itálie, Saudská Arábie, Švédsko, Japonsko, Ukrajina, Chile a Austrálie) a podpořilo diskuzi (380 příspěvků). Navíc zde přibylo i pár fajn aut, který by sem nikdo jinak nedal. Prostě to byla mimo jiné skvělá reklama pro MOJE.AUTO.CZ.
Ještě něco, pokud máš XJ nějaký problém s hodnocením, zajdi si třeba k lékaři a nekaž ostatním zábavu.
Nadávky od ostatních uživatelů jako např. fabik a švihák L. akorát svědčí o jejich nedospělosti. Tohle je hra chlapi, JÁ jí vyhrál a tak to tak berte.
Přeji hezký den
Roger Fergusson