Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 10.05.07 23:44
« Re: ITS A GAME
Jojo, a ty jseš hroozně naivní ;-) . Ty o mně nevíš zhola nic, ale chtěl bych tě varovat před jednou věcí. Byl jsi to ty, kdo včera psal do diskuze pod Gallardem, tedy jsi zanechal svoje stopy a informace o sobě v počítadle. Takže bych tě chtěl varovat, dej si bacha aby se to neobrátilo proti tobě. Protože já tvojí IP mám >:D -
"-- skrytý --" 10.05.07 23:39
« Re: ITS A GAME
Dám ti jednu z mála dobrých rad tvého ubohého života. NIKDY se nepokoušej naštvat někoho o kom nic nevíš. Nevíš kde a pro koho jsem pracoval a taháš si tu triko. Právě teď, když si čteš tenhle příspěvek jsi připojený, že? Hmm, smůla smůlovatá chudáku... -
"-- skrytý --" 10.05.07 23:21
« tak
tomu říkám upřímný a pěkně kritický přístup...jj,znám spoustu lidí co je s VW group spokojencýh,ale taky spoustu,co jen stojí v garáži nebo v servisu...a proto máme Renaulty :-) s přístupem škodováckýho servisu mám taky nemilé zkušenosti,ale nejen se servisem...člověče,ještě že jsi to prodal,ať už máš teď cokoli,vsadím se že to bude nebe a dudy,já vždy říkal že VW group je kvalitní na povrchu,ale pod povrchem ne -
"-- skrytý --" 10.05.07 23:10
« Este k svetlam
Trochu neskoro, ale zareagujem na Ferina a denne svetla. Ide o to, ze Peu a Citron maju podsvietenie displejov ovladane cez BSI a reguluje sa stlacenim tlacidla, pricom tusim je tam 16 roznych stupnov, jednoducho to ovlada ten pocitac a je to taky ani coby "digitalny" potenciometer. Renault ale ma mechanicky potenciometer a tam riadiaca jednotka nema ako nim otocit. Preto aj mne na C5-ke funguju denne svetla a svetelny senzor uplne spolahlivo, vnutorne displeje su vzdy dobre citatelne a vonkajsie svetla svietia furt. Renaultik toto nevie (aj ked mohli by sa pochlapit a za denneho svetla preklenut ten mechanicky potenciometer tranzistorom a plnym napatim na ziarovky displejov, znacne by to pomohlo). No nic, kazde auticko ma svoje plusy aj minusy, ja by som napriklad ocenil presnost Meganackeho palubneho pocitaca... Moj totizto nezavisle od akychkolvek okolnosti ukazuje vzdy a presne o 4 deci lepsiu spotrebu ako skutocnost. Takisto by som si nechal transplantovat algoritmus automatickych stieracov a mensiu zavislost "znizovania sumu" radia pri zhorsenom prijme (tamtam vie o com hovorim a dokonca vie aj to zazracne slovo ako sa tento bazmeg feature vola). Mam totizto bud koncertnu miestnost s prekrasnym stereom a za zakrutou krute mono s orezanymi vyskami na hranici odhadom asi 4 kHz. A nic medzitym. Otravne ako svina! A ten cas, kym sa RDS spamata ze je zle... A iba jeden plan zvysovania hlasitosti od rychlosti auta, samozrejme uplne nevyhovujuci, furt mydlim dialkovym ovladanim... Ale zase pekny "fancy" potenciometer hlasitosti na radijku, nie tlacitecka. Co uz, nic nie je dokonale. -
"-- skrytý --" 10.05.07 23:08
« Re: Re: ITS A GAME
Ty sis kvůli tomu hajzlíkovi nevytrpěl tolik co já (od začátku jsem nahlas říkal nepopulární názor, že se jedná o fake, reakce na moji adresu byly často hrubé), tak ti to možná příjde zábavné...Já to vidím jako začátek konce moje.auto, faky jsou čím dál dokonalejší a já tady "policistu" dělat nebudu. Odhalení Lamba bylo pro mě věcí cti, kdo má čest, tomu musí aspoň trochu vadit, že z uživatelů moje.auto dělal Roger blbce - bral to jako on-line hru, to že poštval lidi proti mě a uškodil mi jaksi nikdo neřeší :-( -
"-- skrytý --" 10.05.07 23:01
« Re: ITS A GAME
dobre ty ¨... a ja to sezral,a tesil se na lambo v jesenici... >:D >:D >:D Nechapu ze se kvuli tomu nekdo nasira,ja se smeju,napul svoji naivite,napul tomu bordelu cos tu rozpotal...ne ze bych s tim uplne souhlasil,ale * to je,to se musi nechat.... -
"-- skrytý --" 10.05.07 22:50
« C5
Po 5-ich mesiacoch a 16 tisic km hlasim no problem (okrem otvarania samotneho skla 5-tych dveri, choroba vsetkych C5 break, ale kto to vlastne pouziva?). Spotreba od 5.5 do 6.5 podla toho, aku rychlost na tempomate zvolim na dialnici. Mesto potom okolo 7.
Co sa tyka spolahlivosti, prvy predfaceliftovy model C5 bol poruchovy az-az, boli to prve multiplexovane auta Citroenu. Faceliftnuty model je uz vychytany, vraj aj napriek dost vysokej vybave elektronikou je jeden z najspolahlivejsich sucasnych Citronov (kamarat je veduci servisu, mam to od neho). Pre tych, ktori sa radi vrtaju v detailoch poznamenam, ze okrem plechov a pruzenia je to crevami plnokrvna dvojicka Peugeotu 407.
PS: podla matuSovej sukromnej rady si doplatim predlzenu zaruku, uz jej ceny klesli z nebeskych sfer do rozumnejsich, rocne predlzenie okolo 12 tisic, dvojrocne okolo 30.
Osobne som stale spokojny, bola to dobra volba.
Edit: kukam, ze podpisy zo stareho fora zmizli, takze musim dodat, ze mam C5 break 1.6HDi, "Spagetka" -
"-- skrytý --" 10.05.07 22:30
« Re: ITS A GAME
Bezcharakterní Rogere/Stanislawe - zavři hubu a zmiz z mojí diskuze, to co jsi předvedl s Lambem je neomluvitelné. Měl jsi radost, když jsi dělal z lidí blbce? Jsem pyšný na to, že jsem tě odhalil právě já! Po tom, co všechno jsem si na svou adresu přečetl díky tvému zatracenému faku bych ti dal nejraději do držky :no: :no: :no: :no: :no: :no: -
"-- skrytý --" 10.05.07 22:25
« Re: cizi nazory jsou hnojem, protoze s nimi nesouhlasis?
Uč se raději na zítřejší test z vlastivědy a nezapleveluj mi diskuzi, ty chytráku >:D Sám níže píšeš, že jsi tady auto měl a stáhnul ho, protože si byl ukřivděn bodovacím systémem. Kašlu na tvoje názory, Jaguarům nerozumíš :-!