Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
misoo 11.05.07 10:37
« Re: babickyno.auto.cz
to je jasne ze skusenosti po 750km nie su take ako napr po 20.000, ale nejake urcite su. avsak xdrive podal informacii o aute celkom dost a urcite viac ako niektori co maju auto mozno aj cely zivot a do recenzie nenapisali takmer nic. vypovedaciu hodnotu si kazdy urci sam vzhladom na najazdene km, ktore ak su uvedene, tak neni o com. ak sa nemylim, tak ste tu kritizovali to ze mal auto pozicane a nie, ze o nom napisal malo alebo irelevantne informacie. v tomto si trochu protirecite nie ? ;-) -
"-- skrytý --" 11.05.07 08:58
« Re: Este k svetlam
Jo jasne - vie to :-)) "Stereo blend bazmeg feature" a je bohuzel obvykle i natvrdo zadratovana ve stereodekoderu - jakmile mu v tuneru pritomny S-metr rekne ze (si mysli) ze je slaba uroven prijimaneho signalu, dekoder nevaha a zacne na vyskach michat L/R dohromady cimz sice pravda snizi stereosum, ale hlavne tim nadela naprosto nepouzitelnou kvalitu poslechu, stereobaze se (temer) ztrati a prednes na vyskach to simuluje asi jak ze strednich vln (do 5kHz a smytec). Bohuzel na to je asi nejaka univerzalni norma (kdysi byla kvalitativni parametry pro autoprijimace nebo jak se to tehda v CR jmenovalo) ktera rika pri jake urovni to ma zapinat - a pochopitelne ze je to pro realnej poslech moc brzo (pro jeste stale pouzitelny signal se kterym by si stereodekoder poradil zrejme stale bez problemu), takze to pri jizde v realnym terenu plnym uniku a vykyvu v urovnich vic obtezuje jak se to furt zapina a se zpozdenim zas vypina. Puvodni myslenka aby to redukovalo neprijemny stereosum pri slabem signale je nahrazena druhou a to jeste horsi: ze to zku.vi poslech akusticky daleko vic :-)))) Sum tam ale fakt neni :-)))
Jo a renault ma opravdu riditelnou strmost pridavani s rychlosti (odvozenou z tachosignalu), ale muzou bejt auta ktery to bud maj natvrdo (jedna strmost a nastavena bud malo nebo moc - bych si tipnul :-)) anebo to maj z hlukovyho mikrofonu v kabine coz musi bejt teprve mazec !!!! :-))) Radio zacne hulakat kdykoli nekdo v aute promluvi a kdyz se prejede pres prejezd vyletej z repraku membrany :-)) -
"anonym" [195.177.83.XXX] 11.05.07 08:56
« Re: Hodnocení
..nedelal jsem to kvuli tomu, abych se dostal do TOP10, ale abych rozsiril povedomi o tomhle autu. Kdyz se auto ztrati z titulni stranky behem jednoho dne, moc lidi ho uz potom nenajde... Stejne se to nepovedlo. Za svym hodnocenim si stojim. Takhle se dozadovat zmeny hodnoceni ti prijde normalni? :no: -
"-- skrytý --" 11.05.07 08:34
« Re: Este k svetlam
neviem ci som spravne pochopil kapitolu o zvysovani hlasitosti od rychlosti auta. Aspon ja si mozem navolit strmost tej krivky zvysovania. Teda ak sa nepletiem. Ale myslem z nie. Moze zvysovat hlasitost razantnejsie alebo miernejsie. Urcite som sa s tym davno hral.
PP zase mne spotrebu skresluje tak do 2-3%, co je len 2dcl. Mas asi iny :-) -
marianek 11.05.07 08:30
« REVOLUCNI NAPADY vs. GM
Vazeni, SAAB byl vzdy revolunim vozem. SAAB je vuz, ktery vas chyti a uz zadny jiny vuz chtit nikdy nebudete. Genialni interier, zajimavy design a vyborne jizdni vlastnosti skombinovane se svetove nejlepsim turbo 4 valcem. Navic na silnici se za vama budou vzdy otacet. Muzete si byt jisti, ze na semaforech za vama nebude stat stejne auto. Takova pseudo-vernost ke znacce znama u majitelu nemeckych aut je v porovnani se SAABem k smichu. Ale bohuzel i takova znacka jako SAAB ma sve mouchy (spis mouchu) a tou je koncern, ke kteremu patri. Macecha GM je dobrym prikladem roztoce, ktery ho vycuca a pak opusti. Tento facelift mne pripada az prekvapive povedeny, skoda, ze je zatim garaz plna. Ale vypada to spis na to, ze se misto bude muset udelat. Skoda, ze nechteji postavit 9-3 v provedeni VIGGEN. -
neregistrovaný: "Méša" [83.240.1.XXX] 11.05.07 08:19
« babickyno.auto.cz
No jestli myslíš, že po 750 km a 3 dnech má recenze nějakou vypovídací hodnotu, pak je auto na svém místě. Já si myslím opak...to můžu zrecenzovat půl parkoviště. Jen čekám, kdy se objeví někdo, kdo to auto ani neřídil, jen ho s ním vezli...to bude teprve konec. ;-) -
"-- skrytý --" 11.05.07 00:34
« Re: Re: tak
současné Laguny jsou spolehlivostí propadák,to přiznávám,otevřeně a vím to,zas na druhou stranu,asi kus od kusu,známý koupil před 3mi lety novou Lagunu a lítá si po světě,spokojený jak želva...servis Renaultu je drahý,to beze sporu,ale servisují jako kde všude jinde,pokud přijedete s Hondou nebo VW že máte prasklej nárazník,nikdo se nebude trápit s tím ho lepit,kitovat,brousit a lakvoat,prostě vám tam dají nový...ale mluví ze mě osobní zkušenost...máme Mégana 2005 ,najeto 90 000 a bez problému,máme Clio 2005,najeto 60 000 a též bez problému :-)













Pokud jste tady poprvé po měsíci, pak vidíte novou podobu diskusí poprvé - staré fórum bylo vypnuto 8.4.07 a nové zapnuto 20.4.07 - a proto nevím jak Vás podoba nového fóra ovlivnila bez toho aniž jste ji viděl.
K chybějícím záležitostem:
- podpis je u nového typu účtu nahrazen položkami "Motto" a "Další informace" - obě položky se zobrazují v kartě uživatele, která se zobrazí při kliknutí na nick uživatele (jde o obecný princip zacházení s informacemi o registrovaných uživatelích na našem webu - jde o uživatele služeb celého webu - ne jen diskusí - a proto byla sjednocena forma jejich prezentace)
- datum registrace - je na zmiňované kartě
- uvedení posledniho přispěvatele - je vždy uvedeno po najetí myší nad datum posledního příspěvku (není uveden přímo kvůli přehlednosti)
- barevné rozlišení nových diskusí - není - zatím nejsou spuštěny žádné personalizované funkce (budou se objevovat později)