Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 11.05.07 11:22
« Re: Re: cizi nazory jsou hnojem, protoze s nimi nesouhlasis?
zesmesnujes se sam, kdybys nepsal takovy blaboly, rek bych, hezky auto, zeptal bych se na zkusenosti... ale na vykriky o top 20 se vazne neda nereagovat! >:D navic jsem k tobe slusnej a hezky ti vysvetluju, proc podle me Jag neni nic extra. takze preju hodne km bez problemu a zkus to nejak poresit se svym egem ;-) -
"-- skrytý --" 11.05.07 11:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: cizi nazory jsou hnojem, protoze s nimi nesouhlasis?
Já nikomu do zadnice bodováním ostatních aut nelezu. Samozřejmě, že je tady spousta lepších aut, nežli Jag, ty ale Jaguarům zřejmě nerozumíš, nesouhlasím s tvými výroky typu "technicky žádná sláva", "jízdní vlastnosti nic moc" apod. Nikdy jsi v Jagu nejel, kdyby byl můj Jag tak špatný, těžko by se s jinou motorizací udržel ve výrobě v této podobě až do konce r. 2002. Chceš mi to za každou cenu natřít, ale znalosti a zkušenosti s Jaguary prostě nemáš, vaříš z vody >:D -
Onyx 11.05.07 11:12
« Re: Re: Re: Hodnocení
Nezlob se, ale proste clovek, kterej nehodnoti v tomhle SVOJE auto, by podle me proste hodnotit nemel. Jakej ma smysl hodnotit auto nekoho jinyho? Mel jsem predtim jiny auta, ale hodnotim je, kdyz uz nejsou moje? Ne. Bud tak hodnej a prestan se do me navazet. Ja si na Tobe nic nelecim, nemam to za potrebi. Kdyby jo, zdrbnu ti to levou zadni, to dokaze kazdej, nemyslis? Diky za tvuj nazor, mas na nej pravo stejne jako kdokoliv jinej. Asi mame kazdej jinej nazor na to, k cemu tady moje.auto.cz je, ale uz ten nazev mluvi za sebe.. Je spis smutny, ze nedokazes muj nazor tolerovat a cejtis se ublizenej :no: . -
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 11.05.07 11:06
« Re: Re: Re: Re: Re: cizi nazory jsou hnojem, protoze s nimi nesouhlasis?
nestahnul jsem auto kvuli ukrivdeni z bodovani (bylo tusim seste, kdyz jsem ho stahoval), ale proto, ze nesouhlasim s timhle konceptem. Misto aby to podporovalo lidi, aby si vymenovali zkusenosti a rady, kazdej resi jen body a leze do zadku ostatnim, aby jich dostal vic. Kdyz se majitele na neco zeptas, neporadi ti, nepomuze...
a pak jsou tu takovi jako ty. kteri ztratili pojem o realite a vykrikuji, ze deset let starej jag je nejlepsi auto na svete a nesnese, kdyz to nekdo uvede na pravou miru >:D -
Dragon.001 11.05.07 10:59
« Re: Re: Hodnocení
Tehle sekce serveru by měla být o kvalitě recenze, fotek, auta...
A nemyslím si že 1 je objektivní. Je v tom evidentní záměr mě úmyslně poškodit. Pokud někdo dá 6, nebo 7 chápu. Nelí bí se mi auto, foky, recenze a zkušenosti jsou dobrý.
Pro to že si ale někdo musí kompenzovat svoje komplexy na jiných lidech mi vadí. Jestli máš mindrák z toho, že na nic lepšího nemáš, nebo vám to nešlape v posteli nevím, ale proč sakra si to vylejváš na mě?
Myslíš že mě dalo míň práce to napsat a nafotit než tobě? Nedalo.
A protože recenzi mám srovnatelnou a fotek víc než ty. A to je podle tvého metru hodnocení za 1. Tak já ti za to samý podle tvý stupnice nemůžu dát víc... :no: -
Jirka 11.05.07 10:50
« Re: skazit
Jsem jak jedním z majitelů, tak adminem webu auto.cz.
Pokud jste tady poprvé po měsíci, pak vidíte novou podobu diskusí poprvé - staré fórum bylo vypnuto 8.4.07 a nové zapnuto 20.4.07 - a proto nevím jak Vás podoba nového fóra ovlivnila bez toho aniž jste ji viděl.
K chybějícím záležitostem:
- podpis je u nového typu účtu nahrazen položkami "Motto" a "Další informace" - obě položky se zobrazují v kartě uživatele, která se zobrazí při kliknutí na nick uživatele (jde o obecný princip zacházení s informacemi o registrovaných uživatelích na našem webu - jde o uživatele služeb celého webu - ne jen diskusí - a proto byla sjednocena forma jejich prezentace)
- datum registrace - je na zmiňované kartě
- uvedení posledniho přispěvatele - je vždy uvedeno po najetí myší nad datum posledního příspěvku (není uveden přímo kvůli přehlednosti)
- barevné rozlišení nových diskusí - není - zatím nejsou spuštěny žádné personalizované funkce (budou se objevovat později) -
misoo 11.05.07 10:37
« Re: babickyno.auto.cz
to je jasne ze skusenosti po 750km nie su take ako napr po 20.000, ale nejake urcite su. avsak xdrive podal informacii o aute celkom dost a urcite viac ako niektori co maju auto mozno aj cely zivot a do recenzie nenapisali takmer nic. vypovedaciu hodnotu si kazdy urci sam vzhladom na najazdene km, ktore ak su uvedene, tak neni o com. ak sa nemylim, tak ste tu kritizovali to ze mal auto pozicane a nie, ze o nom napisal malo alebo irelevantne informacie. v tomto si trochu protirecite nie ? ;-) -
"-- skrytý --" 11.05.07 08:58
« Re: Este k svetlam
Jo jasne - vie to :-)) "Stereo blend bazmeg feature" a je bohuzel obvykle i natvrdo zadratovana ve stereodekoderu - jakmile mu v tuneru pritomny S-metr rekne ze (si mysli) ze je slaba uroven prijimaneho signalu, dekoder nevaha a zacne na vyskach michat L/R dohromady cimz sice pravda snizi stereosum, ale hlavne tim nadela naprosto nepouzitelnou kvalitu poslechu, stereobaze se (temer) ztrati a prednes na vyskach to simuluje asi jak ze strednich vln (do 5kHz a smytec). Bohuzel na to je asi nejaka univerzalni norma (kdysi byla kvalitativni parametry pro autoprijimace nebo jak se to tehda v CR jmenovalo) ktera rika pri jake urovni to ma zapinat - a pochopitelne ze je to pro realnej poslech moc brzo (pro jeste stale pouzitelny signal se kterym by si stereodekoder poradil zrejme stale bez problemu), takze to pri jizde v realnym terenu plnym uniku a vykyvu v urovnich vic obtezuje jak se to furt zapina a se zpozdenim zas vypina. Puvodni myslenka aby to redukovalo neprijemny stereosum pri slabem signale je nahrazena druhou a to jeste horsi: ze to zku.vi poslech akusticky daleko vic :-)))) Sum tam ale fakt neni :-)))
Jo a renault ma opravdu riditelnou strmost pridavani s rychlosti (odvozenou z tachosignalu), ale muzou bejt auta ktery to bud maj natvrdo (jedna strmost a nastavena bud malo nebo moc - bych si tipnul :-)) anebo to maj z hlukovyho mikrofonu v kabine coz musi bejt teprve mazec !!!! :-))) Radio zacne hulakat kdykoli nekdo v aute promluvi a kdyz se prejede pres prejezd vyletej z repraku membrany :-)) -
"anonym" [195.177.83.XXX] 11.05.07 08:56
« Re: Hodnocení
..nedelal jsem to kvuli tomu, abych se dostal do TOP10, ale abych rozsiril povedomi o tomhle autu. Kdyz se auto ztrati z titulni stranky behem jednoho dne, moc lidi ho uz potom nenajde... Stejne se to nepovedlo. Za svym hodnocenim si stojim. Takhle se dozadovat zmeny hodnoceni ti prijde normalni? :no: -
"-- skrytý --" 11.05.07 08:34
« Re: Este k svetlam
neviem ci som spravne pochopil kapitolu o zvysovani hlasitosti od rychlosti auta. Aspon ja si mozem navolit strmost tej krivky zvysovania. Teda ak sa nepletiem. Ale myslem z nie. Moze zvysovat hlasitost razantnejsie alebo miernejsie. Urcite som sa s tym davno hral.
PP zase mne spotrebu skresluje tak do 2-3%, co je len 2dcl. Mas asi iny :-) -
marianek 11.05.07 08:30
« REVOLUCNI NAPADY vs. GM
Vazeni, SAAB byl vzdy revolunim vozem. SAAB je vuz, ktery vas chyti a uz zadny jiny vuz chtit nikdy nebudete. Genialni interier, zajimavy design a vyborne jizdni vlastnosti skombinovane se svetove nejlepsim turbo 4 valcem. Navic na silnici se za vama budou vzdy otacet. Muzete si byt jisti, ze na semaforech za vama nebude stat stejne auto. Takova pseudo-vernost ke znacce znama u majitelu nemeckych aut je v porovnani se SAABem k smichu. Ale bohuzel i takova znacka jako SAAB ma sve mouchy (spis mouchu) a tou je koncern, ke kteremu patri. Macecha GM je dobrym prikladem roztoce, ktery ho vycuca a pak opusti. Tento facelift mne pripada az prekvapive povedeny, skoda, ze je zatim garaz plna. Ale vypada to spis na to, ze se misto bude muset udelat. Skoda, ze nechteji postavit 9-3 v provedeni VIGGEN. -
neregistrovaný: "Méša" [83.240.1.XXX] 11.05.07 08:19
« babickyno.auto.cz
No jestli myslíš, že po 750 km a 3 dnech má recenze nějakou vypovídací hodnotu, pak je auto na svém místě. Já si myslím opak...to můžu zrecenzovat půl parkoviště. Jen čekám, kdy se objeví někdo, kdo to auto ani neřídil, jen ho s ním vezli...to bude teprve konec. ;-)