Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
pilotpilot 15.05.07 23:27
« Re: Re: Re: Re: Re: navigace
To se vyplatí, tady v Evropě stojí 60CSx dvakrát tolik. Pokud si ji dovezeš, dá se doinstalovat i čeština :- )
O cenách momentálně už nemám přehled, vše jsem kupoval tady
[odkaz]
Ncm ty, alespoň některé mapy určitě pořídíš tady
[odkaz]
Pokud jde o hlasový výstup: možná někoho dokonce při řízení ruší...? 60ka mluvit neumí, ale zase jí nevadí voda - dokonce vydrží nějakou dobu pod hladinou, což jsem nezkoušel, ale v dešti na kole funguje v poho - a ani hrubé zacházení. Beru to tak, že něco za něco.
Naviguje tak, že dostatečně dlouho před křižovatkou, kde máš odbočit, dá zvukové znamení, a zobrazí křižovatku s naznačeným průjezdem, to samé zopakuje ještě jednou chvilku před křižovatkou a křižovatka už zůstane zobrazena na displeji, takže vidíš, zda ji projíždíš správně. Zobrazení je v podstatě v reálném čase - poloha je měřena každou vteřinu. Nijak to neomezuje v řízení, podíváš se na vteřinku na displej, jako bys kouknul třeba na přístrojovku. Pokud odbočíš špatně, trasu buď automaticky přepočte (pár vteřin) nebo vůbec nepřepočte nebo se zobrazí dotaz, zda má nebo nemá přepočítávat (každá z možností je volitelná).
Na kole ji používáme prakticky pokaždé (samozř. ne když jedu pro rohlíky), jednak víme, kde jsme, čas trasy celkem, čas jízdy, čas stání, průměrné rychlosti, okamžitou rychlost, nadmořskou výšku, za jak dlouho nabo zakolik km budeš v dalším postupném cíli (otočném bodě) nebo v cíli trasy,.......................
A taky umí, a to používám samozř nejraději, zaznamenávat projetou trasu, včetně dalších údajů - třeba výškových profilů, atd.(čili dá se používat i k trénování), takže v zimě, když se nejezdí nebo nelítá, se kochám. A o projeté trasy se můžu podělit s ostatními, nebo načerpat inspiraci, kam příště:
[odkaz]
No a poslední dotaz: možná to pro někoho je jen hračka, kterou po čase odloží, pro nás je to ale užitečná pomůcka, která usnadňuje pohyb po planetě. Jasně, že jsem jezdil bez navigace a šlo to, jsem taky ale po dálnici do Brna vyhlížel, kdy předjedu další auto, které dohoním. A po městě, které neznám, je navigace nedostižný pomocník - prostě si jen zadám přesně adresu, a dojedu "až před barák".
A tak, pokud jde o poslední dotaz, na ten si , pane, budeš muset odpovědět sám :- )
Není zač, užívej, pane! -
"-- skrytý --" 15.05.07 22:55
« Re: Re: Re: AR GT II.
ano ano ano....! Pujčil jsem na projíždku Alfu známému, velký automobilový fajnšmekr, co nemá problém s penězi. Řidil snad všechno a doma má slušnou sbírku skvostů, včetně těch nejprestižnějších značek(nemyslím BMW, MB...). A ten říkal, že alfička je nějaká líná, na to jak super má podvozek a o řízení mluvil jenom v superlativech. Gt mi dává subjektivně víc informací, než dokážu spracovat a to je jenom dobře, nutí mě to zapracovat na kvalitě svého řízení. Jde proti současnému trendu eliminovat chyby řidiče elektronickými systémy na úkor kvality komunikace s řidičem. Jinak 159 dobrá volba, ale chtěla by zhubnout. To je podle mě cesta, na kterou Alfa nikdy neměla jít...proti tradicím. Alfy vždy byly lehké a výkoné vozy s perfektními jízdními vlastnostmi. -
"-- skrytý --" 15.05.07 22:12
« BK -svetlo
Cao tv .Mám 1.6 hdi,pack,bežová metal.+tie veci čo máš ty,+cuv senz.vpredu,vzadu a už neviem čo ešte, Som z BA.Ty máš servis cez pol republiky ,odkiaľ si prosím ťa?To tretie brzdové svetlo mi svietilo tiež.Nakoľko mám garáž ,tak som to zistil na druhý deň.
Bol som v servise,tam sa technik tváril,ako by som si vymýšľal ,ale keď som nanho pozrel nasrdene,tak išiel pozrieť von k autu a dal mi za pravdu.Rada je jednoduchá:treba tam naletovať odpor(myslím ,že tak sa to volá-nie som elektrikár),aby sa prúd nevracal späť,inak to svetlo tleje.Nič vážne ,len to na novom aute naserie.No nie.Spojka je zvláštna.Prenášajú sa vybrácie na pedál to mi trochu vadí.Pri rozjazde musím trošku pridať plyn ,ale iba trošíčka inak to nejako zatrasie( minimálne),predtým som mal octáviu benzin a rozjazdy boli trochu iné.Diesel je iný.
Zatiaľ . -
Onyx 15.05.07 22:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení
Souhlasim s tou casti, ze by tu melo byt vic skupin. Bud by se nastavil filtr, do ktery by bylo konkretni auto zarazeno automaticky, nebo by se to muselo nechat na hodnotiteli samotnym. Mozna uz o tom redakce premysli a brzo nas prekvapi. Jak by asi takovy skupiny vypadaly? Sedany, kombiky, coupe, nebo naopak: Nove, 90th, 80th, 70th, oldies.. ? Uvidime. -
neregistrovaný: "lamak" [213.220.194.XXX] 15.05.07 22:01
« Re: Re: AR GT II.
zdravim, blahopreji k volbe. mel jsem tu samou, ale 3,2 V6. a byl jsem s ni moc spokojeny. koupil jsem ji kdyz mela najeto cca 30 tis a tedka v zime jsem ji prodal. s tim podvozkem mas velkou pravdu. je tvrdy jako skala, ale je velmi komunikativni. nezazil jsem jinou predokolku, ktera by mi davala tolik info. a trakce? ano obcas mi trhala doslova volant z ruky. proste nedala nic zadarmo. ale ta dravost bylo to, co jsem zral. jinak zvuk byl uzasny. a spotreba? no po meste tak 18 a mimo tak 13. nicmene stacilo polechtat a byl jsi na 20. :)
servis mas pravdu. starej se o ni. :) mozna ti obcas zavrzou predni ramena v zime. ale v servisu ti je promaznou a je klid. :) jinak mi casto praskala zarovka parkovacka. jinak spokojenost. ted mam 159 2,4 jtdm wagon.a to je o necem jinem. ale jsem spokojeny taktez. ale je to jina kategorie. to auto by potrebovalo tak 100 kg dolu :) ale zase mas z toho pocit tanku. to mu nikdo neupre. vzdyt je to tezky jak bmw5. mimochodem. jezdim i bmw m3 a to co je citit z predni napravy se neda, ale vubec nazvat jako komunikativni. proste je to dost umele a takove nemaste neslane. takze si ji alfinky vaz a nenechej se tady urazet nejakym chudakem co ma 320 d :). -
"-- skrytý --" 15.05.07 21:38
« Re: Tempomat
no vies, ked si predstavim, ze ja mam priemernu marzu cca 8% a zakaznik ma este tu drzost pytat si zlavu ako na vietnamskej trznici tak mam chut tych uzernikov v servisoch vrazdit 8-s to co pytaju za tempomat cennikovo je samozrejme lichva jak hovado no a repraky...fuj :no: -
Dragon.001 15.05.07 21:03
« Re: Re: Re: Re: Hodnocení
To je sice pravda, ale jak můžeš porovnávat 2 úplně odlišný auta. Pro člověka co nemá děti, nebo jsou už dospělý. Auto má jen pro svoje ježdění, pro zábavu, radost z jízdy, chce si občas zajet na okruh a nezáleží mu až tak na spotřebě je M3 skvělý auto. Kombík je mu na nic.
Zase ale 5 členné rodině, co jede na dovču k moři a má haldu kufrů je M3 k ničemu. A kombík s průměrnou spotřebou 5,5 litru nafty, kde se všichni pohodlně vejdou i s věcma na 14 dní je pro ně to nejlepší co může být.
Proto je můj názor takový, že dokud se zde nerozdělí auta na kategorie, kde budou soupeřit více či méně rovnocenní soupeři. M3 s Audi S4. Kombík s kombíkem. Tak tu není možné určit lepší auto. To tu můžu postavit vedle sebe rovnou Enzo a Tatru V3S.
A proto by tu zatím měla rozhodovat kvalita recenze a fotek. To jediné se tu dá prozatím objektivně porovnávat a rozhodnout, kdo je lepší ;-)
[odkaz]
Problem tej chaty je este v tom ze je to este aj terene a radlicu by som tam asi odtrhol ...
Nie je nejaka snehova freza ktora sa da namontovat nejako lahko na vozidlo pripadne odmontovat z vozidla?
Problem je este v tom ze v tak hlbokom snehu sa neda prejst ani na koni kon tam zapadol...
pripadne mozno by nebolo zle mat pri hlavnej ceste garaz v ktorej by bolo auto s frezou..
Neviete este niekto o nejakom rieseni este mi bolo odporucene volvo c303 ale neviem si realne predstavit na nom jazdit napriklad manzelku :-)