Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 11.05.07 23:22
« Re: Jen na okraj
mam Titanium a mel jsem jen predni koberecky - jsou gumove s fixaci (otocne fixacni uchyty - coz je dobre, kobercky drzi) s napisem Focus. Zadni se mi podarilo dokoupit neoriginal v barve vozu za 200 Kc.
Nevite nekdo jestli se da pomoci updatu softwaru dostat do palubniho pocitace okamzita spotreba? Novy FoFo pry uz ukazuje i okamzitou spotrebu. -
zezlik 11.05.07 23:07
« Re: Re: Já chci zrušit MOJE.AUTO.CZ!
Kolik takových řidičů, uživatelů na Moje.auto.cz máme? Minimum. Souhlasím s vámi, že na základě jedné jízdy nelze posoudit kvalitu auta, ale zároveň se ohrazuji proti tomu, aby se tady na základě jednoho případu (max. několika případů) házeli všechni do jednoho pytle. -
zezlik 11.05.07 23:00
« Re: Já chci zrušit MOJE.AUTO.CZ!
Dobrý večer, bohužel si začínám připadat, že házím hrách na zeď. S vámi "Šviháku" jsem si psal nesčetněkrát a vždy jsem se snažil vše vysvětlit. Ale neuběhne ani den a najdu od vás připomínku, že na něco kašleme apod. Je to absolutní nesmysl. Redakce na nic nekašle, procházíme všechna auta, sledujeme dění, ale nemůžeme se chovat, jak si možná představujete. Když se objeví auto, u něhož vzniklo podezření na Fake, oslovíme uživatele, který auto vložil, aby přidal takové informace a fotografie, které podezření vyvrátí. Pokud se tak nestane, auto na Moje.auto.cz končí. Také všichni uživatelé, kteří nepřidají fotografie nebo žádný či velmi krátký popis od nás dostanou zprávu. Nesedíme na zadku a netočíme palci. Co se týče hodnocení - je to podobné. Pokud někdo chce rozdávat samé jedničky, nemá šanci. Pokud ovšem někdo využívá celou škálu a mezi všemi známkami má jednu, dvě nebo pět jedniček, které rozdal z nějakého důvodu, co máme podle vás udělat? Kvůli třem jedničkám vymazat veškerá jeho hodnocení, třeba 100? Od spuštění služby vás posloucháme, přidáváme nové funkce, upravujeme stávající. Ale všechno marně. Všechno se točí kolem jediného - hodnocení. To jsme upravili tak, jak jste si přáli, dokonce i účelové založení auta neumožní jeho majiteli dávat body, ale stále málo. Hlasování nikdy neodráželo a neodráží názory redakce, ale názory čtenářů, takže trošku přestávám chápat, proč na nás stále útočíte a obviňujete nás z toho, že nic neděláme. Děláme, co můžeme. Eliminovali jsme nekalé živly, to bylo v zájmu nás všech a jsme rádi, že jste nám s tím pomohli, ale co dál? Máme trestat uživatele za jejich názory? Budeme mazat vulgarismy, budeme hlídat kvalitu recenzí, budeme sledovat hodnotitele...tak, jako to děláme nyní.Btw: kategorie budou, moderátoři zřejmě také. -
genie 11.05.07 22:47
« Re: Re: nadhera
Tak nic - uvedme nektera tvrzeni na spravnou uroven :) Karoserii dostal na starosti Karman a tech shodnych dilu je ponekud vice. Motor je opravdu evoluci Sierry, stejne jako mnoho jinych mechanickych dilu, nicmene podvozkova plosina je zesilena plosina "Escorta" - ve finale nema temer nic s Escortem spolecneho. Magnetti-Marelli motor management se pouzival jen u motoru s turbem T35, pozdejsi YBP s T25 uz pouzivaji podstatne horsi Ford EEC. Cosworth Engineering jinak majitele menil celkem casto, naposled v roce 2004, kdy ho prave Ford prodal... -
"-- skrytý --" 11.05.07 22:40
« Re: opět vstřikovače
lordmystic:
Já mám informaci z jiného zdroje o úplné opravitelnosti všech vstřikovačů common rail Delphi, to ale neznamená, že budou díly hned od začátku a na všechny vstřikovače. Asi to bude poměrně komplikované, Bosch rozjíždí opravu svých vstřikovačů již čtvrtým rokem a pořád nejsou všechny vstřikovače kompletně opravitelné. Takže tak bych si to vysvětloval já. Například jsem se dozvěděl že u vstřikovačů Denso 1. generace nikdy nebudou opravy možné. Takže lidi s Toyotami, Mazdami a Nissany mezi roky 1999 a 2004 mají smůlu. Od 2004 výše se budou opravovat podobně jako Bosch ale s kalibrací jako u Delphi. -
dk.... 11.05.07 22:37
« Re: Já chci zrušit MOJE.AUTO.CZ!
Svihaku, kdyz si nekdo mysli ze muze hodnotit auto po trech dnech zapujceni apod... tak se dostavame uplne nekam jinam a kazdy kdo hleda pomoc, radu pri koupi sveho auta by ji nemel hledat tady, ponevadz to tu za chvili bude pouze o autech pujcenych od autosalonu na vikend apod... to s tebou plne souhlasim! A VSICHNI KDO ZDE TAKOVE AUTO MAJI TAK BY MELI ZAPREMYSLET, JESTLI BY SI NECHALI OD TAKOVEHO CLOVEKA RADIT KDYZ SI BUDOU KUPOVAT SVE NOVE AUTO!!!!! to je jako hodnotit svou novou pritelkyni po tridenni znamosti, jestli je to holka na cely zivot... -
neregistrovaný: "magic11" [213.220.208.XXX] 11.05.07 22:33
« Re: nadhera
To je totální blbost, Coswort nemá s Escortem nic společného krom střechy, zadních dvěří, zadních lamp a klik. V žádném případě není postaven na základě Escorta, ale na zkrácené a upravené (hlavně tuhostně) podlahové plošině Sierry, z níž převzal nejen podélně uložený motor (Escort má motor napříč), ale i komplet transmise a konstrukci podvozku. To auto se sice jmenuje Escort, vypadá skoro jako Escort, ale je to principiálně Sierra 4x4 EvoII. Taky to auto nemá moc společného s Fordem, je to Cosworth (malá nezávislá motorárna, která v té době nepatřila Fordu, resp. pouze z nějakých cca 5 %). Escort Cosworth byl jedním z nejrozšířenějších a také velmi oblíbeným vozem sk. A8 světových i evropských rally, paradoxem ale zůstává, že s ním továrna neslavila ani jediný titul Mistra světa (pouze ve sk. N). Vydobil ale několik tutulů v mistrovství Evropy a v Asijsko-pacifickém poháru. Mimochodem - jeho motor je postaven na motormanagementu Weber-Magneti-Marelli IAW 4WP, který se v současné době na diagnostických školeních fy Bosch přednáší v kapitole "nejmodernější elektronické systémy ostatních výrobců". Nejmodernejší...vznikl v roce 1991 na bázi procáku Motorola 68040...