Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
-
dk.... 13.05.07 13:41
« Udelate anketu?
Zadnou anketu!!! proste at nekdo zodpovedny rozhodne a tak se to udela a basta!!! kouknete jak se tady hlasovalo v minulosti a jak to dopadlo, ted kazdy do toho zkousi mluvit co je nej...a co mame... ...na nas narod plati tvrda ruka a ne demokracie, proste poradna autorita a zadne remcani, komu se to nelibi at se sebere a zmizi nebo se proste podridi... ;-) :-! ;-) -
"-- skrytý --" 13.05.07 13:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj
Tak nějak to vidím, Linea bude prostě levnější nižší střední s horší technikou, aby přes nižší cenu neohrozila Bravo. Pozor na podobná jména, Idea je toto: [odkaz]
Sourozenec Opelu Meriva, docela hezký (jednu jsem dnes potkal), ale jeho prodeje v ČR importér zazdil až ho přestal dovážet. Brávo má víceméně stejné rozměry jako Stilo, ale je nižší a vevnitř je méně prostoru. Hlavně vzadu. To je daň za přitažlivé dynamické linie. ;-\
Roomsterem jsem jel (stejná motorizace) a na auto za skoro půl milionu je to bída a ostuda, co s tím konceptem provedli. Ze širokého rozumně vysokého úzký a vysoký. V černé vypadá jako kompaktní pohřebák (asi pro zvířátka). >:D Kdyby to alespoň bylo kvalitní, jak jsem naivně věřil do koupě Fabie. Je to ale stejný spotřebák jako ostatní konkurence... -
"-- skrytý --" 13.05.07 12:59
« Re: Re: Re: Re: Re: holka v texaskách
Máš pravdu na slabší motorce se ani nevyplatí mít oblečení na motorku? Pro boha co to je za pí*ovinu...né je to tvuj život a tvoje zdraví ale pokud ses už vyboural (osobně si myslím že každý na motorce by se měl aspon trochu vyválet aby si uvědomil jak to bolí a jak rychle se to stane) tak by si snad tohle nenapsal. Spadnout ošklivě se dá i na fichtlu...50kw motorka už jede dost na to aby si čehokoliv mohl litovat. Měj se...já bez hadrů na motorku už nelezu a to mam jen "30kw" endůro -
"-- skrytý --" 13.05.07 12:32
« co nutno obětovat pro BOSE
no na baterku jsem zatím nekoukal. Asi nebude v motoru, ale pod sedadly nebo v kufru. Jen kvůli tomu subwoofru nemoli dát do auta plnohodnotnou rezervu a je tam dojezdovka a ještě vyfouknutá . Musíš ji nejprve nafoukat kompresorem a pak namontovat. Jinak údajně po celé Evropě, na tohle funguje asistentní služba. Zavoláš jim a oni přijedou, kolo vymění a neplatíš nic. Tak nevím jestli jsi o tomhle slyšel ? -
"-- skrytý --" 13.05.07 12:14
« Re: Prvé postrehy a "dotyky"
Tak u nás je to skoro 30 tkč a to už je pro hodně lidí neakceptovatelné-jelikož přesahuje mag. hranici 300 tkč za malé auto. Navíc si myslím,že na ježdění tzv.kolem komína+1 za rok dovolená je 1.4 zbytečný přepych,pokud samo člověk překousne ty vibrace 3-válce na volnoběhu. Když ne ,dobře že je tu ohromný výběr jiných značek. :-)p.s. a to jsme se ještě nebavili o 1.2 44 kw- to už je cenově zase někde jinde. -
"-- skrytý --" 13.05.07 12:12
« Chip apod.
Ale no tak, Miro, pozri si tuna na fore mnozstvo prispevkov ohladom merania vykonu na stolici. Ja osobne som diskutoval s one-z(om) niekedy zaciatkom marca na tuto temu, myslim, ze nebolo k tomu viac co dodat. Zaver: ako si to naznacil aj sam, porovnavacie meranie, teda porovnanie "pred" a "po" da jednoznacne vysledky o tom, aky mal ten-ktory zasah vyznam. Avsak absolutnu hodnotu vykonu v zmysle tolko a tolko kilowatov na hriadeli motora od toho necakaj.
PS: ten link sa nezobrazil kompletny. -
"-- skrytý --" 13.05.07 11:47
« Re: znacky
ty martas..ja se dival na ty fotky a i do katalogu a podle me ty radia jsoou uplne stejne..je to porad CD6000...a stim signalem musim souhlasit..pri poslechu stanic signal vypadava a celkove je kvalita prijmu na prd..Ovsem nesouhlasim s tim ze je to jak pises blbym vysilanim..ano i to hraje roli ovsem, na moji Primere z r.2002 kde mam vlatni radio Pioneer a antena je stejna jako na FFII mam na stejnych trasach neporovnatelne lepsi kvalitu prijmu potazmo reprodukce stanic..Dost me to zamrzelo..Jo a mam zkusenost ze octavky na tom nejlepsim radiu maj taky pohodovy prijem...Skoda pro nas -
"-- skrytý --" 13.05.07 11:22
« Re: Re: Re: Nádhera....
Testací toto auto prošlo bez protekcí a testační komise mi tu renovaci pochválila a zařadili mě do A3, nijak sem to nemohl ovlivnit - auto už sem se všemi doplňky koupil. A pro upřesnění přikladám překlad technického kódu FIVA:
TYP A - STANDARD
Vozidlo bude zařazeno do typu Standard, pokud je ve stavu, jak bylo dodáváno výrobcem. Pro vozidla zařazená do skupiny 2,3 nebo 4 jsou povoleny jen drobné změny a použití příslušenství, které bylo v dané době na trhu.
Skupina 3 - VOZIDLO RESTAUROVANÉ
Vozidlo známého původu, celkově nebo částečně demontované, restaurované a znovu smontované. Povoleny jsou jen malé odchylky od výrobní dokumentace, jestliže původní díly nebo materiál již nejsou k dispozici. Je třeba užít původně vyrobených dílů, pokud jsou k dostupné. Tyto mohou být nahrazeny jinými díly stejných vlastností. Interiér, exteriér a celkový vnější vzhled musí být co nejblíže výrobní dokumentaci.
celý kód k dispozici na [odkaz] viz. Technický kód překlad MD 1.doc -
"-- skrytý --" 13.05.07 11:07
« Re: Re: Orgasmus
Ano i tuhle sem před rokem a půl našel na mobile.de a jel koupit do Berlína. Je jich tam v Německu ještě relativně dost, ale co teď jel kámoš taky pro jednu, tak až pátá v pořadí byla dobrá koupě, přecejenom už sou to starý auta a léta a předchozí majitelé se na nich většinou podepsali a málokdy úplně citlivě :-(
jinak ta moje by mohla být naprodej, ale jen fandovi, pokud bys měl zájem napiš... -
"-- skrytý --" 13.05.07 11:00
« Re: Re: Re: Re: Ahoj
Já si tuzenský auto asi taky nedopřeji.Jel jsem dokonce jako řidič v Roomsteru 1.4 16V a byl jsem velmi zklamán,motor žere,prostor ve předu minimální,noha dře o palubku,no na delší vzdálenost,hrůza.Fobie II bude to samí.Naše domácí značka nejen že je drahá,ale ještě ty auto stojí za h....!Krom teda OciII,ale věřím tomu že jí upraví aby vypadala stejně hnusně jako FobiiII.Takže myslíš Idea bude zatápět Ceedu?VW group ať se jde bodnout,jediná Audi a je mi moc líto že patří do tehle divné grupy.Doufám že jí Porsche stáhne pod sebe a nechá Grupu ve třech.Jseš si jistej že bude Bráva menší než Stilo,domnívám se že tendence automobilů je,že rostou