Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 03.05.07 15:43
« majiteli
nejdřív jsem váhal,zda je auto skutečné,ale už věřím,skvělá recenze,mile napsaná,skvělé fotky a v neposlední řade skvělé auto ;-) gratuluji k vlastnictví tohoto skvostu,odbornící motor nazývají jako "jeden z nejlepších kdy zkonstruovaných motorů" ,sic audi mě svou chladností nikdy nějak nechytily,tohle je prostě neskutečná paráda,užívejte si každý kilomter na cestách a každý zážitek na ní,a hodne štěstí :-) -
mrazik 03.05.07 14:17
« nadhera
No co dodat. Ja jako fanda Fordu Escort nemuzu reagovat jinak nez naprosta spice. Ono vetsinu cosii co clovek koupi je lepe rozebrat a dat po sroubecku dohromady, on se pak odmeni na silnici. Jinak to mensi turbo uz skutecne bylo z vyroby ? Ja na tento sen musim na chvili zapomenout, preci jen dve detske sedacky vzadu by vypadli divne :-) . Kdyby jsi cokoli potreboval, klidne se obrat, ale nase stranky o escortech urcite znas.
Jen pro zajimavost pro ostatni, Escort Cosworth vznikal z noveho hotoveho Escorta. Kompletne se odstrojil a zacalo se pekne od zacatku.
Je usmevne, jak takova ikona vyvolava v dnesni mladezi naprostou neuctu a podcenovani, zvlaste kdyz vidi podle nich tuzerske kridlo a tuzersky predni naraznik :-) a nekteri nechapou cenu takoveho auta v originale a dobrem stavu.
Neuvazujes o ctyrocku morette ?
Ja davam za 10, nemohu jinak a prijed nekdy na sraz. -
mrazik 03.05.07 13:38
« Re: Diagnostiku sám?
Jelikož se jedná o řídící jednotku EEC-IV tak stačí obyčejná led dioda a nechat si vyblikat chybové kódy - tady navod [odkaz] .
To funguje pouze u EEC-IV a do cca 95 roku. Od te doby se montoval OBD2 konektor a to umi precist pouze u Forda, protoze se jedna o hybrid - pouzili volne piny, takze neodpovida klasicke fordi diagnostice.
Pro ridici jednotku EEC-V funguje klasicka PWM diagnostika - navodu na netu je dost a programu taky.
U focuse si muzes udelat castecnou diagnostiku take sam a to na digitalnim pocitadle kilometru - [odkaz] -
cja 03.05.07 10:22
« Re: Výkon motoru.
Nevím mě to neduní. Kola vozím taky 4ks - dávám je dozadu na tažné. Zatím jsem problém neměl ani se spotřebou. Overboost tam snad je , ale myslím , že už při těch hodnotách což je 360 Nm to bude stěží poznat. Jediná pomoc postavit na stolici na Jarově a oni Ti to změří. Já taky ze záčátku po benzínu chvíli bojoval s rozsahem využitelných otáček, ale pak jsem si zvykl a nemám problém. Asi se tím moc zabýváš a myslím, že zbytečně. Zkus pujčit jinou 2,2 a poměř to subjektivně - jinak poradit neumím. A co se týče té 6 -ky dálnice v D a levý pruh a stále 200 - nevím v čem máš problém. A motor je v nejlepším, tak po 25 000 km - tak makej ať to najedeš a nemusíš se potom trápit. :-) -
superkutil 03.05.07 08:55
« Re: Výkon motoru.
To cia: Asi jsem se špatně vyjádřil. Nové Mondeo jsem kupoval právě kvůli motoru 2.2TDCI, protože jsem měl nabídku na S-MAX 1.8TDCI, ale právě menší výkon motoru 1.8TDCI v porovnání s vyšší hmotností vozu byl hlavním důvodem, proč jsem zvolil Mondeo 2.2TDCI ;-) Mám najeto teprve 6000km a motor se stále zlepšuje, ale po zkušenostech s Oktávkou 96kW nebo Megane 96kW (po chipu) mi zátah nad 3000ot u Mondea zdá malý (ty kola byly bez dětských sedaček). Včera jel s autem kamarád co má Lagunu 2.2 diesel a říkal, že má moje Mondeo větší zátah jak Laguna kolem 2000ot., ale potom rychle uvadne zatímco Laguna zrychluje až do 4000ot. Mondeo jezdí dobře po městě a do rychlostí, kdy se otáčky pohybují okolo 1800-2500ot., ale ve vyšších rychlostech, kdy točí motor na 6ku více jak 2500ot. nechce už zrychlovat. Když jsem jel s těma kolama, tak po přidání plynu motor jen více duněl, ale nezrychloval. Jen jsem chtěl vědět, než půjdu do servisu, zda je to normální a co můžu od motoru čekat. Taky mě překvapil velký turboefekt, vzhledem k tomu, že mám elektrické nastavování turba, tak když jedu kolem 2000ot a sešlápnu plyn na podlahu tak motor zabere se zpožděním cca 1,5-2sec. Je to normální? A jak je to s tím overboosterem? Dá se to poznat nebo je to marketingový tah? :-| Auto jsem bral na klidné dlouhé trasy s možností bezpečného předjíždění a pro tahání přívěsu a vožení kol, lyží a lodí na střeše. ;-) Proto mě mate chování vozu s koly na střeše. Je mi jasné, že staré Mondeo bylo o 150kg lehčí a proto s ním byl motor 1.8 schopný lépe cvičit, ale i přes vyšší hmotnost nového Mondea by měl být zátah výrazně lepší. :-)








