Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 03.05.07 17:11
« Re: 9?
Ja mam rovnake auto s rovnakym motorm, len po facelifte a dlhodobo po meste spotreba 9.4l!!! Je pravda, ze ked niekde brutalne zakvasim v zapche, tak je to 12. Spotrebu 9.4 mam ale s tym, ze si obcas vyotcim motor na 6000 otacok, alebo skoro po obmedzovac. Nie prilis casto, ale obcas hej. -
_dabel 03.05.07 16:36
« Re: 9?
Dlhodoba spotreba momentalne 8.65l - vsetko merane systemom plna-plna nadrz (viz. link na spritmonitor.de). 9l spapa pri tempomatovej jazde 160kmh - moje "oblubene tempo" cez Rakusko. Pri dodrziavani rychlostnych limitov nie je problem hlboko pod 8l. Na auto so 190k to povazujem za velmi prijatelnu spotrebu (osobne som pri kupe pocital skor s 10l a viac) -
"-- skrytý --" 03.05.07 15:43
« majiteli
nejdřív jsem váhal,zda je auto skutečné,ale už věřím,skvělá recenze,mile napsaná,skvělé fotky a v neposlední řade skvělé auto ;-) gratuluji k vlastnictví tohoto skvostu,odbornící motor nazývají jako "jeden z nejlepších kdy zkonstruovaných motorů" ,sic audi mě svou chladností nikdy nějak nechytily,tohle je prostě neskutečná paráda,užívejte si každý kilomter na cestách a každý zážitek na ní,a hodne štěstí :-) -
mrazik 03.05.07 14:17
« nadhera
No co dodat. Ja jako fanda Fordu Escort nemuzu reagovat jinak nez naprosta spice. Ono vetsinu cosii co clovek koupi je lepe rozebrat a dat po sroubecku dohromady, on se pak odmeni na silnici. Jinak to mensi turbo uz skutecne bylo z vyroby ? Ja na tento sen musim na chvili zapomenout, preci jen dve detske sedacky vzadu by vypadli divne :-) . Kdyby jsi cokoli potreboval, klidne se obrat, ale nase stranky o escortech urcite znas.
Jen pro zajimavost pro ostatni, Escort Cosworth vznikal z noveho hotoveho Escorta. Kompletne se odstrojil a zacalo se pekne od zacatku.
Je usmevne, jak takova ikona vyvolava v dnesni mladezi naprostou neuctu a podcenovani, zvlaste kdyz vidi podle nich tuzerske kridlo a tuzersky predni naraznik :-) a nekteri nechapou cenu takoveho auta v originale a dobrem stavu.
Neuvazujes o ctyrocku morette ?
Ja davam za 10, nemohu jinak a prijed nekdy na sraz. -
mrazik 03.05.07 13:38
« Re: Diagnostiku sám?
Jelikož se jedná o řídící jednotku EEC-IV tak stačí obyčejná led dioda a nechat si vyblikat chybové kódy - tady navod [odkaz] .
To funguje pouze u EEC-IV a do cca 95 roku. Od te doby se montoval OBD2 konektor a to umi precist pouze u Forda, protoze se jedna o hybrid - pouzili volne piny, takze neodpovida klasicke fordi diagnostice.
Pro ridici jednotku EEC-V funguje klasicka PWM diagnostika - navodu na netu je dost a programu taky.
U focuse si muzes udelat castecnou diagnostiku take sam a to na digitalnim pocitadle kilometru - [odkaz] -
cja 03.05.07 10:22
« Re: Výkon motoru.
Nevím mě to neduní. Kola vozím taky 4ks - dávám je dozadu na tažné. Zatím jsem problém neměl ani se spotřebou. Overboost tam snad je , ale myslím , že už při těch hodnotách což je 360 Nm to bude stěží poznat. Jediná pomoc postavit na stolici na Jarově a oni Ti to změří. Já taky ze záčátku po benzínu chvíli bojoval s rozsahem využitelných otáček, ale pak jsem si zvykl a nemám problém. Asi se tím moc zabýváš a myslím, že zbytečně. Zkus pujčit jinou 2,2 a poměř to subjektivně - jinak poradit neumím. A co se týče té 6 -ky dálnice v D a levý pruh a stále 200 - nevím v čem máš problém. A motor je v nejlepším, tak po 25 000 km - tak makej ať to najedeš a nemusíš se potom trápit. :-) -
superkutil 03.05.07 08:55
« Re: Výkon motoru.
To cia: Asi jsem se špatně vyjádřil. Nové Mondeo jsem kupoval právě kvůli motoru 2.2TDCI, protože jsem měl nabídku na S-MAX 1.8TDCI, ale právě menší výkon motoru 1.8TDCI v porovnání s vyšší hmotností vozu byl hlavním důvodem, proč jsem zvolil Mondeo 2.2TDCI ;-) Mám najeto teprve 6000km a motor se stále zlepšuje, ale po zkušenostech s Oktávkou 96kW nebo Megane 96kW (po chipu) mi zátah nad 3000ot u Mondea zdá malý (ty kola byly bez dětských sedaček). Včera jel s autem kamarád co má Lagunu 2.2 diesel a říkal, že má moje Mondeo větší zátah jak Laguna kolem 2000ot., ale potom rychle uvadne zatímco Laguna zrychluje až do 4000ot. Mondeo jezdí dobře po městě a do rychlostí, kdy se otáčky pohybují okolo 1800-2500ot., ale ve vyšších rychlostech, kdy točí motor na 6ku více jak 2500ot. nechce už zrychlovat. Když jsem jel s těma kolama, tak po přidání plynu motor jen více duněl, ale nezrychloval. Jen jsem chtěl vědět, než půjdu do servisu, zda je to normální a co můžu od motoru čekat. Taky mě překvapil velký turboefekt, vzhledem k tomu, že mám elektrické nastavování turba, tak když jedu kolem 2000ot a sešlápnu plyn na podlahu tak motor zabere se zpožděním cca 1,5-2sec. Je to normální? A jak je to s tím overboosterem? Dá se to poznat nebo je to marketingový tah? :-| Auto jsem bral na klidné dlouhé trasy s možností bezpečného předjíždění a pro tahání přívěsu a vožení kol, lyží a lodí na střeše. ;-) Proto mě mate chování vozu s koly na střeše. Je mi jasné, že staré Mondeo bylo o 150kg lehčí a proto s ním byl motor 1.8 schopný lépe cvičit, ale i přes vyšší hmotnost nového Mondea by měl být zátah výrazně lepší. :-)