Ztracené příspěvky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Připomínky k MotorCafé
-
"-- skrytý --" 04.05.07 12:42
« Re: tiez by som ho bral...v 1.6 16V
Ta jedna šestka od renaultu je fakt dobrej motor,samo o sobě 83Kw je slušnej výkon a má to ještě slušnou rezervu.Dá se bez větších problémů z něj dostat 100Kw a to bez nějakých velkých zásahů.Vřele doporučuji a když už tak meganeI 1.6 16V 79Kw,a ještě lépe MeganeII.Tam těch 135PS dostaneš. -
neregistrovaný: "yetti" [90.176.65.XXX] 04.05.07 12:41
« Re: Re: Re: Doba je taková.
napr nemecke auta maji uz vic nez deset let omezenou rychlost na 250...za chvili to bude vsude.. neni pravda, ze se vyrobci aut snazi docilit vyssi max.speed, ale chteji delat silnejsi auta - pruznejsi, lepsi zrychleni atd. napr BMW M3 - 420 koni, 11 litru spotreba..
naprosta vetsina vyrobcu nedela auta rychlejsi nez 250 km/h
jde o to, ze vyrobci sportovnich aut - a tech je fakt dost malo - chteji delat rychlejsi auta. ale hranice je myslim dosazena. jet pres 300 je uz dost sileny - nevim, kdo z vas uz 300 jel. nejrychlejsi seriova auta delaji 390, mozna 400 a to je daleko za hranici lidskych schopnosti. staci na to 9km rovinka - ale nesmi tam nikdo byt ani jet.
blazni v GB chteli jet pres cesko !!! ??? zkusili jste jet po D1 200? ja jo.. a fakt to moc nejde. -
Marko 04.05.07 12:35
« Re: Re: Tentokrat
Ano samozrejme...pre GB3000 plati globalne to, co pre akciu Redline na SK. Viem, ze skutocne uspesny okruh ludi tam nie je. Ti si uzivaju svoj vlastny svet, a nemaju potrebu exhibovat, pretoze laska k niekomu/niecomu je vo vnutri cloveka...nie v tom, ze potrebuje ukazat vsetkym naokolo, ze on ma Bentley (+ moze si dovolit "cokolvek").
/// Raz som nikde cital rozhovor s Karlom Schwarzenbergom. Ten tam povedal, ze je obrovsky rozdiel medzi uspesnymi ludmi a elitou naroda. A tragediou je, ze najviditelnejsi byvaju casto iba uspesni ludia, a elita casto zije nepoznana (dobrovolne, ci z donutenia). Ten rozhovor sa tykal predovsetkym uzemia byvalej CSFR... A mna mrzi, ze media a hlavne firmy (casto aj prestizne) nejdu cestou "elity" ale skor "uspechu". :-( -
Pekelná Micinka 04.05.07 12:35
« Re: Re: Re: Doba je taková.
Je to ten stejný Alessio? ;-) Však už jsme se sem tam o vlacích bavili. Nevěděl jsem, k čemu to rychle přirovnat. Ale možná jsem to měl napsat ještě jinak. Při stejném vedení trati jen s úpravami svršku (nebo i spodku) by prostě ty vlaky asi 300 neudělali. Je otázka, jak se na to díváš, jestli myslíš, zda by těch 300km/h nepomohlo dálkové dopravě, tzn. Pha-Brno, Pha-Ost, Plz-Ost, protože tam myslím, že by to uspořilo desítky minut, někde hodinu. Ale to se bavíme o přímém spoji bez jakýchkoliv, nebo jen s jednou, dvěma zastávkami. Pokud by šlo o ekonomii provozu a ziskovost, tak tam by byl problém. Domnívám se, že u nás mají rychlovlaky budoucnost, ale jen v rámci nějakého většího evropského celku. Vpodstatě jako tranzitní doprava, s tím, že si můžeš ve velkém městě taky "naskočit". Ale to sem teď nepatří. Jinak nemám pocit, že by se výrobci nějak hnali za vyššími rychlostmi. -
neregistrovaný: "Alessio" [217.11.241.XXX] 04.05.07 12:21
« Re: Re: Doba je taková.
Trošku jsi se dotkl problému rychlovlaků...to je na dlouhé povídání, i u nás by šlo jezdit 300km/h, ale pro koho? ryhlovlaky jako takové u nás nemají budoucnost...ale je to obecně složité téma pokrývající jeden semestr jednoho předmětu. Máš pravdu, že rychlost aut už asi stačí...ted aby si to přečetli i výrobci vozidel, kteří se honí stále za rychlejšími vozy... ;-) -
"-- skrytý --" 04.05.07 12:18
« Re: Výkon motoru.
Mně se to stalo u starého mondea r.v.98. Nefungovalo zamykani dalkovým, ale když sem to zamknul klíčem, tak to bylo ok. Problém byl v zámku ve dveřích řidiče, protože když se nezamče ten (jde to vidět na kličce ze vnitř na dveřích), tak se automaticky otevřou všechny dveře... -
Pekelná Micinka 04.05.07 12:17
« Re: Tentokrat
Bravůrně napsáno! Ano, jsou to jen lidé, co mají příliš peněz a příliš moc se nudí. Lidově řečeno už nevědí co by roupama dělali. Ještě doplním, že ti skuteční milovníci aut, opravdoví fandové z "horních deseti" a ti opravdu bohatí, se neúčastní. Z čehož jasně vyplývá kdo tam jezdí.. Párkrát jsem tam zahlédl nějakou modelku co znám, ale většinou jsou to ti, kteří si musí kupovat svou publicitu, protože jinak by se do médií nedostali. Je to v něčem podobné jako účastnit se "reality show". Když se to vezme kolem a kolem, je to jen lúza co se chce zviditelnit. Skoro mi je líto těch aut, že mají takové majitele. -
"-- skrytý --" 04.05.07 12:03
« tiez by som ho bral...v 1.6 16V
Velmi pekne auto...rezenzia skvela, fotky perfektne...9 bodov. Bod som ubral za absenciu druheho airbagu a ABS, ale inak super auticko...nech sluzi.
A poklona za dobru radu ohladne vyfuku, chystam sa taketo auto kupit, urcite si ten vyfuk zabezpecim...vdaka -
Pekelná Micinka 04.05.07 11:58
« Re: Doba je taková.
Ano, ale je ten problém tkví v tom, že tady je ten risk organizován a je veřejně deklarováno porušování pravidel. Vyhnáno do extrému je to stejné jako kdyby si někoho zabil, vidělo to třeba 50 lidí a nic by se nestalo, žádný postih, žádný soud, žádný rozsudek, žádný trest.
Pokud si vzpomínám, tak je v zákoně uvedeno, že je řidič povinen přizpůsobit rychlost stavu vozovky, dopravní situaci a (to tam možná není) i své kondici/zdravotnímu stavu. Pokud vím, tak u nás stavu vozovky rychlost některých GB neodpovídala, chování taky za volantem taky ne a co se týká momentálního zdravotního stavu, tak nemyslím, že by zrovna dvakrát odpovídal jízdě v takovém tempu na takovou vzdálenost. To že jsou auta čím dál rychlejší je spíš chyba, protože právě kvůli stavu silnic (u nás), kvalitám řidičů (všude) a chování řidičů (u nás) to vůbec neodpovídá. Navíc lidská reakce není rychlejší než před 20, 50, sty lety. Prostě člověk je bezpečně schopen zvládat jen určitou rychlost, což je ještě individuálně odlišné a pak už to sice lze, ale je to na úkor bezpečnosti a potřebuje k tomu zvláštní auta a vyhrazené tratě. Navíc to zvyšování už dále stejně asi u běžných aut nepůjde, protože se výrobci snaží snižovat spotřebu a tím se zastaví i zvyšování výkonu, potažmo max. rychlosti. Dobrým příkladem by mohla být železnice u nás. Rychlodráhy jako ve Francii jsou stěží možné protože naše krajina pro to nemá vhodné podmínky. Polovina tratí musela vést tunely, protože v tom počtu údolí atd. by rovná trať s velkým poloměrem zatáček nešla postavit. Proto se koupila Pendolina, protože se v zatáčce umí naklonit a při vyšších rychlostech nepůsobí na lidi tak velké přetížení a nepadají v uličce. Podobně to je u aut. Rychlost se nemůže zvyšovat kvůli pohodlí cestujících. Automobilový průmysl má nyní jiné mety, které musí pokořit, nikoliv rychlost u "spotřebních" aut. Motorkáři jsou kapitola sama pro sebe, ale i tak se nejedná o organizovaný závod o kterém se dopředu ví. Většina nehod motorek se stává z chyby a přecenění sil jednotlivce, než že by za provozu vyrazilo třeba 30 lidí na motorce a projíždělo se po dálnicích 230km/h. S ekonomikou to neudělá nic, protože to že budeme striktně dodržovat pravidla neznamená, že nechceme auto, které má pružné zrychlení a dobrej "tah", což činí např. předjíždění bezpečnější (samozřejmě když to má v rukou blb, tak je to celkem jedno). Takže výkon 50k opravdu nehrozí. Navíc, snad jednou se dočkáme trochu lepších silnic/dálnic, takže je možné, že bude víc jak 130.. A dva okruhy sice není moc, ale stejně tak si nemyslím, že by to třeba deset dalších napravilo. -
_dabel 04.05.07 11:39
« Re: Re: Re: Re: Re: 16'' disky na zimu
Neviem, zeby som mal zimaky s extra makkou bocnicou???
Inak elektrony mam na zimu 16" Dezent T (viz, tie fotky na pumpe), maju povrchovu upravu na zimu (udajne teda - kazdopadne tuto zimu si uzili soli celkom dost a su stale OK). Problemy zatial neboli ziadne. -
lazak. 04.05.07 11:08
« Re: Re: scenic
Tak nepřešel jsem z fábie nebo feldy, ale měl jsem vectru B a potom dvakrát scenic a ted mám grandscenic a musím říct že u mně vše sedí a lícuje jak má,nic nevrže a nevydává nějaké pazvuky,co se barev týče taky nepozoruji žádnou změnu a to je auto vyrobené v roce 2004.Motor 1.9DCI a opravdu bez jedíného problému asi jsem měl štěstí na kus nebo nevím,ale zatím co jsem měl Renault tak opravdu v pododě.Kdysi jsem si koupil novou oktávku 1.9SDI a tam se sralo snad všechno na co si člověk pomyslí nejvíc mně dorazilo když to nemělo najeto ani 30tis km a vysipal se katalizátor.Byl jsem rád když jsem ji po dvou rokách prodal a mělo to najeto 75000km.Co vím tak v 90tis se na ni rozsypala převodovka. -
"-- skrytý --" 04.05.07 10:29
« Re: Výkon motoru.
Slabá baterka ?? V ovladači ? V servisu měli hned jasno : vadný mechanismus zámku levých předních dveří. Údajně když to nezacvakne u všech dveří na 100% , tak to pro výstrahu znovu všechno otevře :-) Vzhledem k tomu, že nemám žádný akustický signál ( pípnutí) , tak si toho ale člověk nemusí všimnout, že jo........... Pravdou je, že já ten zámek nepoužiju jak je rok dlouhý, ale v servisu většinou otevítŕají a zavírají právě klíčem, tak jestli to bylo zatuhlé a pak se nějak zadrhlo....... V Octávce to dělal zámek pátých dveří, že když ho někdo jednou za půl roku použil na odemčení kufru klíčem, tak zůstal zaražený v té krajní poloze takže nejenom že zase odemkl, ale ještě pro jistotu spustil všechny okna :-)
Ale v servisu jsme se shodli, že otevřené Mondeo není žádný problém, a že pokud mám vzadu viditelně ten štítek TDCi, že se krádeže bát absolutně nemusím..... >:D >:D >:D
Pro Petra T . : podle mě to stejně budou vstřiky........... -










