Auto do 60000Kc pro mladeho kluka bez prijmu
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
- Auto do 60000Kc pro mladeho kluka bez prijmu 14.03.2007 09:37
- Bez nadpisu 14.03.2007 12:10
- VW motor? 14.03.2007 14:47
- Bez nadpisu 14.03.2007 15:41 Tommy100
- Bez nadpisu 14.03.2007 16:09
- Bez nadpisu 14.03.2007 16:15 Tommy100
- Bez nadpisu 14.03.2007 16:37
- Bez nadpisu 14.03.2007 16:38
- Bez nadpisu 14.03.2007 18:02
- Bez nadpisu 14.03.2007 18:45 eLzyx
- Bez nadpisu 14.03.2007 18:49
- Bez nadpisu 14.03.2007 18:54
- Bez nadpisu 14.03.2007 20:24 JOB
- Bez nadpisu 14.03.2007 20:43
- Bez nadpisu 14.03.2007 22:05 Holy125
- Bez nadpisu 14.03.2007 22:10
- Bez nadpisu 14.03.2007 22:11
- Bez nadpisu 14.03.2007 23:21 havci86
- Bez nadpisu 14.03.2007 23:49 Sprint
- Bez nadpisu 15.03.2007 06:47 Tommy100
- Bez nadpisu 15.03.2007 13:40
- Bez nadpisu 16.03.2007 13:15
- vyblbni se za málo peněz než budeš potřebovat kombíka... :-) 16.03.2007 17:06
- vyblbni se za málo peněz než budeš potřebovat kombíka... :-) 16.03.2007 17:21
- Bez nadpisu 17.03.2007 01:00
- Bez nadpisu 27.03.2007 18:24
-
"-- skrytý --" 14.03.2007 09:37
Auto do 60000Kc pro mladeho kluka bez prijmu
Zdravim potrebuju poradit jaky tip auta je pro 20ti leteho kluka nejidealnejsi do 60tis korun. Naroky jsou jen takove ze nemam na nejake velke opravy v hodnotach desitek tisic. Samozrejme chci aby auto trochu jelo takze obsah do 1.8 max. Diky moc -
"-- skrytý --" 14.03.2007 12:10
Bez nadpisu
-
"-- skrytý --" 14.03.2007 13:17
« Re:
Ta vypada dobre, ta Felicie, 100tkm je ok – jestli to sedi, a 1,6 VW_motor bude taky pro zacatecnika stacit myslim – byl by to tedy i muj Tipp.... ikdyz ve 20-ti clovek asi zrovna netihne k Felicii, ale spis k zahranicnimu vozu – ale byla by to jiste rozumna volba.
-
-
Tommy100 14.03.2007 15:41
Bez nadpisu
Sestys:ano je,původem z 1000MB a derniéru prožil až ve fabii v roce 2003 :-)
Jinak bych doporučoval spíše motor 1.3Mpi,o 1500kč nižší povinný ručení,levnější servis i díly :-!
Michal78:proč by ve 20 nemohl někdo opravdu chtít felicii???Pro mě ve 20 byla felicia sen >:D -
"-- skrytý --" 14.03.2007 16:09
Bez nadpisu
Já ji ve 20 měl a snil o pořádném autě. >:D Problémem bude rez a hlavně individuální stav kusu, ať už to bude jakékoliv auto. Rozhodně ne žádná monstra jako Sierry 2,0 nebo podobně, nemá peníze a u těch by dal jen za pojistku a benzín majlant. -
"-- skrytý --" 14.03.2007 16:37
Bez nadpisu
A co třeba ford escort?Szejně starý jako felda se dá taky sehnat kolem těch 60 táců a ve slušném stavu.Navíc myslím,že by mohl mít i lepší výbavu a lepší bezpečnost.Jelikož escortů se prodávají všude mraky tak mají nízké ceny. :D -
Bez nadpisu
A na co to auto chces? Na jezdeni do prace kazdej den 20km, nebo na jezdeni treba na kolej tydne 400km, nebo na machrovani pred holkama, nebo na cestu k mori ... A staci 3dver, nebo musi byt 5ti? Podle me bys mel premejslet nejdriv na tim k cemu auto chces a pak az jaky, strop je 60, ale za 60 je stejne dobra felicie jako swift cabrio - podle toho na co to chces? :) -
"-- skrytý --" 14.03.2007 18:02
Bez nadpisu
No asi takhle ja mel do ted Ford Fiesta 1,1 tu jsem strelil protoze to byl lenoch neuveritelnej. Ted mam Skodovku 120 jen tak nez neco sezenu. jezdeni bude spis prevazne po Plzni. Rodinu zatim neplanuju takze 3 dvere by sli. Premyslim uz hrozny mesice mezi autama: Honda civic, Mazda 323BA, Ford escort, VW golf3, Fiat Bravo. Vim ze pulka z toho jsou auta cenove trochu vis ale furt doufam ze sezenu neco z toho. Uz jsem mel pred sebou takovych nazoru ze mi jde z toho hlava kolem. Zaklad je aby se to moc nesralo a kdyz uz tak at to moc (desitky tisic) nestoji. -
eLzyx 14.03.2007 18:45
Bez nadpisu
Kdyžtak zkus do výběru zařadit i opel astra. S motorem 1.6 8V 55kW ... je celkem nenáročnej (třeba u něj nehrozí poškození motoru kvůli prasknutí rozvodů), v rámci možností je i úspornej, kastle je po roce 1993 pozink, takže tolik nerezne(kus od kusu), výbavu to taky má (ABS, Airbagy, klima ... ) -
Bez nadpisu
Escort je stara konstrukce vychazejici z roku 90 a hnije, kouknul bych se treba u Fiata. Nastupce Tipa je Bravo, Brava, Marea, za cenu do 60ti klacku sezenes 1,8ku v kombiku s klimou z roku 96 ci 97, a toto auto rozhodne nehnije, kazdej si vzpomene na reklamu z let 92 ktera bezela v TV na Tipo ci Tempru, s logem CELE POZINKOVANE ci dalsi pozinkovany aut z rad Francie Citroen ZX kombi v TD s kilimou z roku 95 a vyse ci benzina za mensi prachy do ceny cca 50 tis
Dobrej seznam napovi na tipcars.cz s kriteriema od roku 95 vejs, vybava klima s cenou do 60 tis. Urcite si vyberes, dale pak opet na tipcars najdes recenze ojetin ktere si vyberes -
Bez nadpisu
No tak do mesta bych vzal neco s malym obsahem, a malinky, aby e dobre parkovalo, moc to nezralo, a bylo to hbity .... Nevim no, ale nejaka fiesta, atd, by podle me byli idealni ... Golfa bych nebral - predrazeny. Ale je to tezky taky sem shanel levny auto, a skoncil jsem u Alfi Romeo 147, coz zere dost, a nahradni dily sou taky mastny ... ale kupoval jsem ocima a ne hlavou ... znova bych to auto nekoupil. -
JOB 14.03.2007 20:24
Bez nadpisu
eLzyx: Celkem souhlasím s tou astrou,ale tvrdit že od 1993 je pozinkovaná je při nejmenším odvážné >:D
Jinak mě celkem pobavil nadpis této diskuze >:D " pro kluka bez příjmu " ? a co s tím autem budeš dělat když nemáš příjem ? Na autě je spousta spotřebních dílů a to nepočítám pojištění a benzín. ;-)-
eLzyx 15.03.2007 09:14
« Re:
tvrdit že od 1993 je pozinkovaná je při nejmenším odvážné
mno já mám Astru rv 1993 a tam kde nebyl odřený lak až na plech, tak nerezne. Bohužel předchozí majitel na to trošku kašlal, takže sem tam rez je. Ale prahy, podběhy a další poměrně často kvetoucí místa ... tak ty mám v pohodě. Na to, že je to 14 let staré auto, co víc si přát.
Navíc když jsem ji naboural, tak pod odprýsknutým lakem bylo viděl, že je to pozink.
A co se týče oprav, tak když nebudu počítat opravu bouračky, tak jsem měnil akorát KO tlumiče za monroe reflex - 5000Kč, destičky + kotouče 3000Kč, těsnění víka ventilů a vany 800Kč, koncový díl výfuku 1000Kč(byl tam ještě původní), baterku 1500Kč(také původní), 2x rozvody po 5700Kč, oleje a filtry (cca 6000Kč), 1x sada zimních gum + disky(7000Kč), 1x jetá sada letních gum (2000Kč) ... ceny včetně práce v neaut. servisu.
A to za 3,5 roku provozu a 140 000km (nyní má cca 280 000km ... i když asi to bude mnohem víc)
Ceny sem píšu, aby tazatel měl alespoň trošku přehled co auto obnáší (plus měl by si připočíst pojistku, příp. dálniční známku, nějaké ty zbytečnosti - repro + rádio, nějaký parfém do auta a další blbiny)
Takže pokud auto do 60 000Kč, tak radši koupit něco za 40-45 000Kč a těch 15-20 si nechat jako rezervu na opravy a další výdaje související s provozem auta.
...kamarád koupil velice solidní mondeo rv 1996 1.8 16V za 20 000Kč, takže sehnat levný solidní auto se dá
-
-
"-- skrytý --" 14.03.2007 20:43
Bez nadpisu
Ach jo, to je zase diskuze. Ale k tématu. Kdybych neměl moc Kč, tak rozhodně nejdu do zahraničního auta, protože když se ti něco pose..., tak většinou budeš muset koupit originální díly a necháš tam několika měsíční kapesné. Takže Felicia je tou správnou volbou:
1. motor 1.3 MPi 50 kW - stačí a na pojistce něco ušetříš oproti 1,6 VW
2. starý nebo nový model - záleží na tobě
3. díly seženeš na každém rohu - značkový jsou levnější než u jiných vozidel a neznačkové jsou pak fakt jen za babku, A kdyby se něco fakt móóc podělalo (např. převodovka), tak na vrakáči seženeš taky za pár chechtáků.
4. snaž se koupit auto co s nejmenší korozí - já mám 97 combi (koupena jako nová, mám ji po našich) a slovo rez neznám.
Ve Felicii nejezdí jen důchodci, mně je 25 a jako důchodce si nepřipadám. >:D >:D
Koukni na stránky www.feliciaklub.cz a uvidíš, že to špatný auto není. -
Holy125 14.03.2007 22:05
Bez nadpisu
ehm, skodovka ma dily drazsi nez treba fiat, taky jich jezdi hodne a NEREZNOU ;-) -
havci86 14.03.2007 23:21
Bez nadpisu
No resim podobnej problem co ty. Ja mam teda ve vyberu mensi auta. Ale divam se po peugeotech (106,306) nebo renaultech (clio, twingo). Treba to twingo je dost individualni, nekomu se dost libi, nekomu zas presne naopak. Ale na to ze je tridverovy, tak si myslim ze toho nabizi hodne. Prostor je i tak velmi slusny. Navic s platenou strechou se z nej stava polokabrio :) -
Tommy100 15.03.2007 06:47
Bez nadpisu
Taky doporučuji felicii 1.3Mpi
A ty díly musíš srovnávat ve stejné skupině,buď srovnávám originál s originálem,nebo druhovýrobu nebo polský díl(třetivýroby >:D ) se srovnatelným,pak cenově vychází lépe felicia :roll:-
Saab 15.03.2007 07:34
« Re:
TommyEngelo:
Taky doporučuji felicii 1.3Mpi
A ty díly musíš srovnávat ve stejné skupině,buď srovnávám originál s originálem,nebo druhovýrobu nebo polský díl(třetivýroby ) se srovnatelným,pak cenově vychází lépe felicia
Nicméně jsou i vyjímky ;-)
Kapota:
Felicia (od 98) - 2.999,- Kč
Corolla - 2.345,- Kč
Brava - 2.488,- Kč
přední nárazník:
Felicia - 1.631,- Kč
Corolla - 1.124,- Kč
Brava - 1.474,- Kč
přední blatník:
Felicia - 780,- Kč
Corolla - 700,- Kč
Brava - 1.237,- Kč
Ceny jsou od Auto Kelly. Nicméně tohle jsou spíše vyjímky, většina dílů je levnější na Feldu, ale není to vždy.-
« Re: SAAB
Auto Kelly má příšerný aftermakety kde často ani neseděj díry. Na moje cháčko taky sotjí aftermaket přední kapota 2999,- Kč s DPH a přední blatník 999,- Kč.
Takže vlastně levná kára že?-
Saab 16.03.2007 09:10
« Re: Re: SAAB
R.Barrichello:
Auto Kelly má příšerný aftermakety kde často ani neseděj díry. Na moje cháčko taky sotjí aftermaket přední kapota 2999,- Kč s DPH a přední blatník 999,- Kč.
Takže vlastně levná kára že?
Takže vlastně taková americká Felicia ;-)
Navíc je Auto Kelly i dražší než konkurence.
Sem se právě kochal pohledem z okna na Chrysler 300C v černé metalíze. Nááádhera, to auto se jim povedlo a ta cena je taky super 1,5 melounu za osmiválec HEMI je super. Asi začnu šetřit :)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 15.03.2007 13:40
Bez nadpisu
Autem jezdim 3 roky skoro denne takze vim co auto obnasi za starosti. S tima samozrejme pocitam. Ted bych potreboval rady od jednotlivcu jake maji zkusenosti s ruznymi znackami aut atd. Potrebuju slyset ze Fordu se sype tuto a VW zase tamto. Samozrejme mam uz precteno tisice recenzi na ojeta auta a vim ze bude hlavne zalezet na kusu ale osobni zkusenost jednotlivce se nicemu nevyrovna......... -
Bez nadpisu
Reálně. V létě jsem nechával opravit corollu po bouračce - ceny:
přední nárazník - (1.124,- Kč ) 8 500 ,- origo, 7 200,- druhovýroba, 5000,-made in poland.
kapota - (2.345 ,- Kč) 6500,- origo, 4200,- druhovýroba, 3000,- made in poland
K cenám na autokelly - jsou lákavé, ale do té doby než ty díly skutečně potřebuješ - pak jso udodací doby kolem 3 měsíců, nebo pak přijdou díly které "trošinku" nepasují.... -
vyblbni se za málo peněz než budeš potřebovat kombíka... :-)
Kup si Suzuki Swift GTI z nějakého 95-6 roku kdy končila výroba. Vyblbneš se, jezdí to za pár kaček, posereš s tím většinu rádoby hothatchů, budeš potřebovat díly z 10% oproti felicii, takže tě ceny dílů trápit nemusí. Motor točí skoro 8, pojistka jak u feldy, sportovní sedáky v sérii, zrychlíš za 8,4s, při klidné jízdě jezdíš za 7 litrů. Potřebuje mladý člověk bez příjmu něco víc? Když tady má všechno instantní v jednom balíčku a vejde se do rozpočtu? (a koho v 18 zajímá kufr nebo místo na zadních sedačkách pokud tam zrovna nehodlá dívkám ukazovat svoji sbírku motýlků >:D ) -
vyblbni se za málo peněz než budeš potřebovat kombíka... :-)
Ještě mě napadla tato auta - Honda Civic VTI - ale s tímto rozpočtem tak starší, ale vynikající model ročníku 1991 a nebo Mitsu Colt 1.8GTI - dělalo se do 1994, vynikající spolehlivost (měl jsem), víceprvková zadní náprava (na tu dobu!) a z těch vozů co jsem psal jednoznačně nejmodernější interiér s vynikajícími a rozměrnými sedáky. Je taky největší z těchto aut a tedy nejprostornější. Ovšem má taky největší provozní nároky.-
« Re: vyblbni se za málo peněz než budeš potřebovat kombíka...
Jinak na Mitsu jsem měnil za 3 roky co jsem ho vlastnil a najel na něm 50tis. km (prodával jsem před rokem) pouze přední ložisko (1200,- Kč japonské značky Nissin). Tlumiče, které jsem měnil z vlastní vůle za sportovní nastavitelné Koni nepočítám. Bohužel už mám jen ty vynikající zkušenosti. A vůbec, ale vůbec na tom voze nebyla stopa koroze! A byl to ročník 1992! Trochu víc se jenom kroutila kastle - ale záleží s čím to člověk porovnává. Na poměry doby normál.
Bratr měl zmiňovaný Swift GTI a tam se krom vynucené výměny hlavy motoru (7000,- Kč - vrakoviště) protože nevyměnil rozvodový řemen, který praskl. Jinak opravy žádné. V každém případě vždy vyměnit rozvoďák! Motory DOHC jsou na to obvzlášť náchylné. Materiál včetně práce vyjde do 5000,- Kč.
-
-
"-- skrytý --" 17.03.2007 01:00
Bez nadpisu
Za rozumne penize by se dala sehnat treba i H. Lantra 1.8(93 kW) nebo 2.0(103 kW).