Motory FSI dobré nebo špatné???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
« Re:
Naprosto nechapu, ze u auta za 400tis premyslis o vysi povinneho ruceni. 2tisice jsou 0.5% z ceny a kvuli tomu si koupis slabsi motor. Pochopim jiny duvod, jsi poklidny ridic, auto nezatezujes,... At Ti slouzi k plne spokojenosti, preji spoustu bezproblemovych km. Koupil jsi dobre auto. -
"-- skrytý --" 27.02.07 17:24
« Re: Alessio a Mudler
Neboj, oni mě už mají očíhnutého. Jezdím tam totiž vždycky >:D . Protože jsem s nima spokojený. Taky mě nechají koukat na jejich práci, i kibicování stráví >:D .
Pro Mudlera: tajné to samozřejmě není. Je to servis Škoda Toman v Petřvaldě. Je to na hlavní cestě z Ostravy do Karviné. Vedle je autobazar, nejde to přehlédnout.
Ten 2.0 bych bral taky, už kvůli té šestky. V mojí Oktávce mi celkem chybí. :'-( -
Vašek M. 27.02.07 16:46
« Re: Re: Tommy
Dobrá zkušenost se hodí.. v kterém servise jsi byl, jestli to není tajné? Jsem totiž taky z Ostravy.. ;-)
Hele Tommy, já myslím, že na ten tvůj plánovaný nájezd je ta 1.6 OK. Škoda jen, že nemá šestku..
PS: já bych se taky na longlife a prodloužené intervaly vybodl. -
"-- skrytý --" 27.02.07 16:20
« Re: Tommy
Proč 2.0? Je to jen můj subjektivní názor. U mě by totiž měla 1.6 stejnou reálnou spotřebu jako 2.0. Jezdím totiž rád svižně ale zároveň nerad trápím motor. ;-) ale jestli nejsi zrovna nějaký závodnický typ tak ti určitě bude stačit i 1.6 FSI. Jestli by byly 1.6 i 2.0 za stejnou nebo podobnou cenu tak bych povinné ručení neřešil.
Já mám rád výkonnější motory vůbec, protože často jezdím s plným autem a výkonová rezerva se vždycky hodí.
Ale jak říkám, jestli ti stačí 1.6 tak podle mě budeš určitě spokojený. Přeju mnoho šťastných kilometrů! ;-)
Něco mimo téma:
Dneska jsem byl v servisu Škoda. Když jsem o víkendu myl letní kola, objevil jsem v jedné pneu rezavý trčící hřebík. Přijel jsem tam zrovna o polední pauze (nevěděl jsem jestli to odpoledne stihnu). Myslel jsem že si budu muset počkat až mechanici dojí, ale hned se mě ujal vedoucí, zavolal mechanika a ten se na to šel podívat. Vytáhl hřebík, celou gumu ještě zkontroloval, našel v ní střep, potřel to nějakým sajrajtem, asi aby zjistil jestli z toho uniká vzduch. Naštěstí to bylo OK (neproniklo to až dovnitř, jen to bylo zabodnuté), ale co mě nejvíc překvapilo bylo to, že za to nikdo nic nechtěl a ještě mi zanesl kolo do kufru. Tak jsem mu dal aspoň na cigára, za ochotu. Takže díky hoši! :D -
« Bez nadpisu
argument, že je longlife špatný proto, protože vydrží dvakrát více nějak nechápu :roll: Jinak prohlídku vozu (stav brzd, náplní atd.) zvládne každý během několika málo minut, na to se snad nemusí do servisu. principielně nevidím v longlife oleji problém, protože se nejedná o pevný interval, ale o proměnlivý, kdy palubní počítač včas informuje o nutnosti vyměnit olej, max. však po 30kkm. -
"-- skrytý --" 27.02.07 09:03
« Bez nadpisu
Ahoj
Já mám asi rok a pul nově koupenou O2 1.6 FSI liftback a co se týče motoru, tak si nemůžu stěžovat. Mám zatím najeto pouze 23 000km a problem žádny nebyl. Mám longlife prodloužený interval na 30 000km a olej jsem zatím ani kapku nedolivál a úbytek oleje na měrce je tak 2 mm maximálně! Takže skoro nic a tudíž teďka v dubnu pujdu na výměnu po 30 000km. Jinak delši dobu už zvažuju, že bych přešel na pevný 15000km interval výmény oleje, ale zatím jsem se nerozhodl, pač si myslím, že když řikají že to zvládne 30 000km s longlife, tak to musí zvladnout a nemůže se nic motoru stát. Benzín tam liju buď Agip N98, Slovnaft N98 a nebo Shell V Power Racing. N95 jsem taky zkoušel, ale motor se chová trošku méně kultivovaněji a jde hre do otáček a hlavně má s N95 vyšší spotřebu (cca o 0,6l/100km), tudíž N98 se ve výsledku vyplatí více. Dokonce na Shell V-P Racing jsem ujel trasu 1100 km na jednu nádrž! s N98 to je kolem 1000km a na N95 kolem 900km. Dlouhodobou pruměrnou spotřebu v létě mám 5,5 l/100km (dl. průměrná rychlost cca. 65km/h) Teď v zimě je to cca. 6,3 l/100km. Vše podle maxidotu, ale i ručně spoćítané (v excelu si vedu takovou malou knihu jízd a odchylka maxidotu od realu je 0,1l/100km - čily celkem hodně přesný)
Takže můj názor na FSI motory je ten, že jsou kvalitní, bezporuchové a ÚSPORNÉ!!!