Motory FSI dobré nebo špatné???
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Octavia
-
"-- skrytý --" 13.03.07 21:48
« motory FSI
Rád bych jen krátký příspěvek.
Jdu na parkovišti kolem nastartované O2 kombi uvnitř sedící majitel,podle zvuku,říkám si,že by u 2,0TDI ten zvuk motoru byl přece jen tlumenější?Projdu kolem a na zádi nápis FSI 4x4!!!
Prakticky vůbec se to v testech různých časopisů nepíše,ale ten zvuk na volnoběch...děs :-(
Omlouvám se fandům,že jsem si spletl benzín FSI s dieselem...,ale některé konkurenční diesely znějí měkčeji >:D -
« Bez nadpisu
před pár lety jsem viděl 20 let starý auto a mělo najeto 15000km. po většinu času tam měl konzarvační olej, běžný motorový měnil po každý jízdě (jezdil s ním jednou za rok na slovensko). nebylo to lambo jak by jste možná čekali ale žiguli. tomu říkám péče. výměna oleje po 15tkm je proti tomu rasovina >:D -
"-- skrytý --" 12.03.07 21:09
« Bez nadpisu
IT: Prepac, ale nechapem co pises. Mame VW Caddy 1.6 najazdenych 50 000 km a nezere ani kvapku oleja a chodi to na olej po 30 000 km. Tatko ma Renault Kangoo 1.4 80 000 km, 30 000 km intevaly vymeny oleja. Absolutne bez problemov, ziadny ubytok oleja nezaznamenany, nesvieti mazacia kontrolka. Jasne je lepsie vymenit olej skor. Ja mam Favorita, predpisane vymeny oleja po 10 000 km, a samozrejme by som spravil lepsie kebyze ho vymenim po 5 000 km, ale naco by som to robil? Pre dobry pocit? -
Jozef0351 09.03.07 12:47
« Re: Re: Re: 1.8TFSI
No Škoda má asi lepšie FSI motory ako VW lebo Octavie žerú len 6,5 - 7 l aj pri krátkych jazdách a po meste >:D V podstate ma to ale netrápi.
Touran už v ponuke s FSI nie je. Namiesto neho majú 1,4 TSI 140 k. Zdá sa to malý motor na dodávku ale papierovo vychádza lepšie ako 2,0 TDI, rozdiel v spotrebe iba 1,4 l a je o 85 tis. Sk lacnejší. Je to fakt zaujímavé. Veľa ľudí asi bude odrádzať ten nízky objem a možná poruchovosť. Ale ak vychytajú muchy a udržia cenu tak je to veľmi silná konkurencia TDI. V ponuke ho má už aj Jetta takže je možné že ho dostane aj Octavia. Lenže je to 1,4 a nie 1,8. -
"-- skrytý --" 08.03.07 22:25
« long-life
Ale no tak,long-life olej přece není o samotné prohlídce vozu po 15 neb 30 tis km, ta se dá vykázat,vynulovat comp a neprovést ji vůbec,ale o vlastnostech tohoto oleje. Proboha,to snad chápe každý. Doufám...Dnes a denně mne udivuje,jak lidé bezmezně věří údajům palubních počítačů.
Je snad evidentní,že vyměnit olej + filtr po 15 tis je asi o něčem jiném než po 30 tis, pokud připustím, že to servis skutečně udělal tak, jak naúčtoval.
Nicméně,kdo věří v zázračnost long life, přeji hodně štěstí a malé náklady na opravy. >:D
My chudí,co máme málo aut a po 3-4 letech je střídáme,měmíme po 15 tis.
Long life,který tam leje VW je vše,jen ne kvalitní mazací olej.Myslím,že o tom něco vím a zdaleka nejsem sám, ale je to každého věc.....Alespoň je více diskusí a servisy mají více zakázek,firmy na repas turba také prosperují,všichni jsou spokojeni.Jen majitelé nadávají,ale mají to,nač si zadělali.Zázraky se v technice nedějí. Dlouhodobá zkušenost.....Dobrou. -
Jozef0351 08.03.07 18:01
« Re: Re: Re: 1.8TFSI
Obávam sa že sa mýliš :!:
TSI je motor ktorý sa montuje do Golfa, neviem či aj inde, a je vybavený kompresorom aj turbom. Malý objem, nízka spotreba, vysoký výkon. Dokonca je podstatne lacnejší ako porovnateľné TDI. Obávam sa že to len testujú a preto má takú dobrú cenu. Preto som sa pýtal. Ak by Octavia 1,8 TSI mala byť za cenu 2,0 FSI, tzn. lacnejšia oproti TDI o 50 - 60 tis. Sk, bol by to asi koniec dieslovej éry vo VW. Samozrejme ak sa im ten motor osvedčí. -
Jozef0351 06.03.07 22:01
« Re: 1.8TFSI
Rexo rozhodni sa konečne či to bude FSI, TFSI alebo TSI. >:D Spomínaš všetky tri a každý je iný motor. Ak by to mal byť 1,8 TSI a cenovo by bol na úrovni 2.0 FSI tak by to bola z mojej strany jednoznačná voľba. Myslím že benzín by v prípade VW GROUP začal opäť nahrádzať naftu >:D Má to pre mňa jedinú chybu. Je to VW :'-( Neberte to ako pokus o flame >:D Ak je to s tou spotrebou FSI motorov naozaj pravda tak ako píšete, vyzerá to že VW má veľmi slušný benzínový motor už teraz. Potom už musím len dúfať že konkurencia sa pridá. >:D -
« 1.8TFSI
děkujeme za Váš email a k Vašemu dotazu sdělujeme, že jak jste se správně dočetl na našich internetových stránkách, bude v řádu několika měsíců rozšířena paleta motorů pro modelovou řadu Octavia o motor 1,8 FSI.
Výroba motoru 2,0 FSI pro modelovou řadu Octavia bude dále probíhat a ukončena bude nejdříve v průběhu příštího roku.
V případě dalších Vašich dotazů můžete kontaktovat naši bezplatnou informační linku Škoda.
Tak to vypadá, že tenhle motor rozšíří současnou nabídku. To, že nakonec 2.0 chtějí vyřadit úplně svědčí o tom, že moc prodejně úspěšný není.
Ty máš to stilo z 2006?