Audi A4 quattro vs. VW Passat 4motion (DO FIRMY!!)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.07  23:33

    « Bez nadpisu

    Vlastně to nejhorší jsem zapoměl, v 15 tis. v háji brzdové obložení a vzápětí se ukázalo proč - brzdové kotouče ve stavu ruského tankodromu (pravděpodobně zastudena slisované plechovky od sardinek, pouhým ohmatáním patrné hrboly na vnitřní straně v rozsahu 2-3 mm), kdo nezakusil neuvěří, ale nakonec se kotouče měnily prakticky u všech služebáků ve firmě a všude bylo to samé, auto btw blbě brzdilo no ale co by člověk nechtěl u auta za pouhý milion.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.03.07  23:20

    « Bez nadpisu

    Nového Passata nedoporučuji ani nepříteli. Za rok jsem najel cca 60 000 km a z této doby to v opravně stálo cca 5 měsíců!!!!, odešlá elektronika zapalování, odešlé turbo (2.0 TFSI), výměna katalyzátoru, odešlé těsnění u výfuk. potrubí, vadné seřizování natáčecích xenonů (4x opravováno a dodnes svítí do nebe, tedy protijedoucím do ksichtu), nefunkční stěrače (při velkém dešti, svolávají kvůli tomu všechny majitele, mě se to vysypalo na dálnici a musel jsem cca 4 hodiny čekat než přestane pršet), upadané dolní plastové kryty motoru atd. Je fakt, že část problémů asi jde za "specialisty" nejmenovaného pražského autorizivaného servisu (ten co má v názvu rychlá sportovní auta) protože pokaždé po nich najdu nejaké volně pohozené plastové kryty v motorovém prostoru, ulámané plastové držáky hadic, nedocvaklé spony, chybějící šrouby (tam kde má být na krytu šest šroubů tak najít tři je většinou známkou nejvyšší kvality a péče), jo holt služební auto to je zlatej důl (pro servis) ale také o zabití (pro řidiče). Takže kombinací nový Passat a tyto autorizované servisy považuji za vražednou, jo a na některé náhradní díly se čeká třeba 2 měsíce. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Alessio1

    Alessio1 05.03.07  13:37

    « Re: Haldex vs Torsen

    vpz: to jsi prosímtě vyčetl kde, o tom torsenu a hadexu
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.07  19:37

    « Haldex vs Torsen

    Najezdil jsem s obema typy mezinapravovych prevodovek pres 100 tis km. V beznem provozu se neda registrovat zasadni rozdil. Predevsim bych chtel rici, ze povesti o tom, jak v krizove situaci Haldex sepne a nakopne zadek auta je nesmysl. Vsechny auta teto tridy jsou vybavena vyspelym stabilizacnim systemem a pokud hrube neprekrocite fyzikalni meze, jedou jako po kolejich.
    V cem je rozdil v beznem provozu: Auto s Torsenem bere proti autu s Haldexem (stejny motor TDI96kW) asi o 0,4l/100km vice. U Torsenu se mi vice (na plocho) sjizdely zadni pneumatiky, nez predni, takze behem doby jejich zivota je bylo vhodne jednou navzajem prohodit.
    V cem je rozdil v hlubokem snehu a na zasnezenem ledu: Haldex je lepsi pro mezni pruchodnost terenem, Torsen je totiz mezinapravovy diferencial (byt do jiste miry samosvorny) a pokud je jedna naprava uplne odlehcena, neni na druhou schopen prenest dostatek vykonu. Nicmene v techto extremnich podminkach je obvykle limitujici spise svetla vyska vozu, nez trakcni schopnosti.
    Osobne bych tedy nemel s Haldexem problem. Mezi Passatem a Audi bych se rozhodoval z jinych hledisek. U manazerskeho vozu zalezi na osobnim naturelu a postaveni dotycne osoby a prevaznem zpusobu uzivani. Pochopitelne ani cenovy rozdil neni zanedbatelny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.07  18:48

    « Bez nadpisu

    Tu mas nieco o Passate [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.07  16:03

    « Bez nadpisu

    Tak, tady to teda jede....
    Na uvod - Nitron ma absolutni pravdu. Navic predchozi verze Passatu mela pohon Quattro jako A4 ka.
    Soucasny Passat je v podstate to same co Golf V.
    V zimnim provozu na snehu to pripojeni (Golf V, novy Passat) je neznatelne a to doslova.
    Kdo tvrdi opak keca a v zivote v tom nejel.
    Vyhody Audi A4:
    image, kvalita zpracovani, ovladani vozu, kultivovanost a pohon 4x4.
    Nyni maji nove A4 v zakladni vybave vyhodne pakety a jsou velke slevy(vybehovy model)
    Vyhody Passat:
    Uplne novy model, daleko vetsi prostor pro posadku. Jine vyhody nevidim.
    Quattro vs. 4 Motion:
    Quattro jede jako po kolejich, zvlaste znatelne treba na dalnicnich privadecich a to i za sucha. Quattro vas zde nuti doslova pridavat plyn a vychutnat si zatacku. U 4 Motion se nic podobneho nedeje. Naproti tomu ma Quattro vetsi spotrebu oproti 4motion.
    Osobne bych volil Audi 2.0TDI Quattro. Ovsem zadni cestujici by trpeli.
    Ja bych zase trpel v Passatu, zvlaste pri pomysleni ze jsem si mohl zvolit A4ku. osobne mi prijde novy Passat "odflaknuty".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.07  09:36

    « Bez nadpisu

    Pucmeloud: "Audi maji VZDY Haldex u modelu s pricne ulozenym motorem."
    Pucmeloud, ktore motory v A4 su montovane priecne?
    2.0 FSI a 3.2 FSI je pozdlzne:
    [odkaz]%20Avant&trim…
  • 00 Reagovat !

    foto Jozki

    Jozki 23.02.07  07:27

    « Bez nadpisu

    Aj podla stranky AUDI ma A4 system Torsen. Pozrel som si 1,8 Turbo 2,0 TFSI 2,0 TDI 140 aj 170 PS - vsetko 4 valce a vsetky maju Torsena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.07  02:11

    « Re:

    Spatne, dnesni modely Audi maji VZDY Haldex u modelu s pricne ulozenym motorem. Torsen se montuje pouze do modelu s podelne ulozenym motorem. NamontovatTorsen kpricne ulozenemu motoru je velmi komplikovane a drahe
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  22:57

    « Bez nadpisu

    aby nedoslo k nedorozumneni, ja to nekupuju ale mam za ukol jedno z nich doporucit, na zacatku sem to psal snad to tam najdete :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  16:52

    « Re:

    Tý jo, ten nás šéfuje...nejsi nějakej pohodlnej? My máme každý svou pravdu a jsme spokojení, ty si to chceš kupovat >:D >:D >:D !
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  15:46

    « Bez nadpisu

    taxe dohodnete :D
  • 00 Reagovat !

    foto nitrion

    nitrion 22.02.07  11:11

    « Bez nadpisu

    vsetky A4 maju torsen ,haldex ma iba A3, TT
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  18:35

    « Re:

    Ale A4 snad nemá jinak montované čtyřválce a víceválce, všechno je podélně?
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.07  18:10

    « Bez nadpisu

    Obe uvedena auta maji Haldex. Audi montuje Torsen jen u modelu s motorem ulozenym podelne, to jest sestivalce a vys. Passat puze a jen Haldex
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.07  15:47

    « Bez nadpisu

    ty údaje v testech bych nebral moc vážně, jednou je to měřeno tak podruhé zase onak. záleží jak je nastavitelné přední sedadlo. někde když ho dám až dozadu tak se nevejdu a někde ho až dozadu ani dát nemusím. třeba toyota rav má papírově slušné hodnoty ale když si posunu přední sedačku do zadu a zadní dopředu, abych měl tu deklarovanou velikost kufru tak mám mezeru na nohy asi 10cm což je málo i pro hubené dítě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Alessio1

    Alessio1 20.02.07  22:54

    « Re:

    kupi: běž se projet ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.07  22:41

    « Bez nadpisu

    re Hamounovič: argument ze passat je na 4km (nebo kolik to ma) okruhu o 1,5 (vteriny? :D) rychlejsi u me neobstoji protoze je mi to vcelku jedno :D
    re nitrion: nejsem si jistej ze legacy muze souperit v prestizi a konfortu s passatem nebo A4
    ja nevim no, koukal sem na tu A6ku a je o 500 000,- drazsi a to je sakra rozdil
    koukal sem na specifikaci prostoru pro nohy u passatu a A4 a neni tam teda zasadni rozdil [odkaz] vs. [odkaz] je tam technicky vzato jen 2cm navic a to uz tomu celkovymu prostoru moc nepomuze (610 i 630 je malo) ale libi se mi ze pro ridice je u audiny 1130 mm a jelikoz mam 2 metry tak to ocenim :D, ale zase prostoru pro hlavu na zadnich sedadlech je vice u passatu to se musi nechat...
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.07  20:25

    « Bez nadpisu

    Passat je o generaci novější, prostornější, podvozkově lepší, řeči o tom, že Audi je Audi neobstojí, stejný řidič se stejným motorem (TDI 103 kW) a se stejnými gumami je na okruhu v Mostě na suchu cca o 1,5 rychlejší s Passatem (i když má asi o 30-50 kg vyšší pohotovost, má kratší převody a v zatáčkách na limitu prostě dovolí o něco více), kdo nevěří ať si to jde vyzkoušet. Asi nová generace A4 bude zase podvozkově o kus dál a Passata překoná ale nyní je ještě pořád předražená vzhledem ke svému penzijnímu věku a mimo image nemůže nabídnout celkem nic. TDI je pro reprezentativní limuzínu těžký omyl ať již v A4 nebo v Passatu protože to je prostě traktor a ani přes velkou snahu o utlumení v obou vozech se absolutně nedá srovnat třeba s 2.0 TFSI (když už něco šetřivějšího) nebo 3.2 FSI. Samozřejmě, že nafta se do repre auta také hodí ale to nesmí být koncern, BMW, MB, Toyota, Honda, Mazda, Frantíci to se dá poslouchat, TDI nic jiného než úspornost nemůže nabídnout. :idea:
  • 00 Reagovat !

    foto nitrion

    nitrion 20.02.07  17:18

    « Bez nadpisu

    a co tak subaru legacy onedlho pride diesel motor, aj to by mohla byt varianta?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…