Kia CEE´D X Citroen C4
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 04.03.07 11:10
« Re:
OT:No jo,zázraky se dějí i dnes >:D
K věci: Jedině Ceeda :!:
Nemá konkurenci ani chybu,aby se to zkrátilo a aby někdo nezaložil,třeba v Itálii téma:Nový Fiat Brava nebo Ceed?
Nebo ve Švédsku:Volvo C30 nebo Ceed?
Nebo v Německu:nová Astra nebo Ceed?
Nebo CivicG8 - Ceed?- to v GB,když to tam vyrábějí.
Nebo Auris-Ceed?
Corolla sedan či kombi (ty nové,co přijdou)-Ceed
atd, do aleluja..... :D -
"-- skrytý --" 03.03.07 22:46
« Bez nadpisu
saco: dnes som bol na chate, sused si tiez kupil C4 1.6 16V. kombinovane 7,1, byva v PO a pracuje v KE, takze asi 50% mesto 50% dialnica + obcas na ruzin na chatu. mal by si ten svoj exemplar reklamovat.
inac dnes som po zime prvykrat skusil startnut svoju 15 rocnu suzuki GS 450, podotykam ze na zimu ani baterku nevyberam, stoji tam v mrazoch v garazi na chate, a skocila na prvu supu !!!!!! :!: :!: :!: -
"-- skrytý --" 01.03.07 08:00
« Re:
To tv: C4 1,6 16V
no neviem ale keď keksovi žere v meste 8l tak jednoducho niektoré kusy žerú normálne a niektoré /a podľa toho čo viem je ich dosť/ žerú ako žralok, pričom aj mne testovali motor a všetko je o.k.. Ja idem cez víkend na chatu - okresky sú tam síce stúpania , zákruty atď ale pod 8,5 l nemam šancu. -
"-- skrytý --" 28.02.07 19:39
« Bez nadpisu
tiez sa mi zda hlupost ze este stale by do C4iek montovali tie vadne zadne napravy. ale ako vravim, bucha to. a to otec presadol z golfa III s 300 tis. kilometrami, takze na rozne buchoty je relativne zvyknuty...
ale mozno si az prilis zvykol na sukromnu grand vitarku, v ktorej rozhodne ziadne buchoty nehrozia... -
"-- skrytý --" 28.02.07 18:22
« Bez nadpisu
Trochu mi nejde do hlavy, preco by pustili auto z tovarne s tou "vyrobnou chybou", ked o tom uz davnejsie vedia? Ved kesk (jeho otec) ma auto snad ani nie 2 tyzdne stare.
Inak na prvych C5-kach (pozor, nie C4-kach) boli naozaj hlucne zadne napravy, pridavali tam nejake zeleza a ine srandy (dalsie detaily bohuzial neviem, aj keby som velmi rad), dost to pomohlo, ale nie uplne.
Saco: ake to mas auto? Uz som zabudol.
Mne Spagetka zerie podla PP nieco medzi 6.6 az 7.1 v meste (KE), no treba k tomu pridat obligatne 4 deci o ktore uplne presne PP podmeriava v porovnani s tankovanim plna-plna. Teda v skutocnosti 7 az 7.5 litra. Na 1.5 tony zivej prazdnej vahy je to uplna spokojnost. Ved voci na polroka pozicanemu P306 s 1.8 benzinom je to takmer polovica :-) -
"-- skrytý --" 28.02.07 08:09
« Re:
to keks :otec sa uz inac dnes zacal stazovat na buchoty zo zadnej napravy pri prejazde priecnymi nerovnostami, potom som isiel s nim a naozaj, dost je to neprijemne, neviete mi niekto vysvetlit co je to za system "vlecne ramena" sa to tusim nazyva. viem ze od viacprvkovej napravy to ma daleko, ale predsa trochu menej hluku by to vydavat mohlo...
dnes to po meste zralo rovnych 8 L podla pp, asi 80 km iba v meste (kosice)
takze famy o vysokej spotrebe 1.6 16V su asi iba famy alebo neduh zopar zle zabehnutych kuskov... aj ked viem ze kosice s napr. prahou sa porovnavat neda, tam by to asi tych 10 zralo...
Zadná náprava bola výr. chyba, nejaké uchytenie tlmičov, v servise o tom vedia /Moldavská ul/, takže by to mali bez problémov v záruke vymeniť. No a tých 8 l v KE tak to mám dosť. Je síce pravda , že väčšinou chodim 3km do roboty a 3 km z roboty a pod. krátke jazdy čiže studený motor, ale o 8l môžem snívať /okolo 11 l - 12 l/. -
"-- skrytý --" 28.02.07 06:52
« Bez nadpisu
Neviem ako C4, ale za nie az tak davnych cias sa dalo k autu bez radia dokupit "priprava pre radio", co v reci Citroenu znamenalo, ze bola namontovana antena, kabel pripraveny v mieste, kde ma prist radio a taktiez boli potahane droty k repro, ale napr. na Berlingu len ku dverovym. K vyskovym na palubovke som si ich musel dotiahnut sam. Takze chod do Citroenu, spytaj sa, ci to ma alebo bude mat pripravu na radio a co to vsetko obnasa (vratane DO radia), aby si potom nebol prekvapeny, ze budes musiet rozvrtavat strechu a tahat kable, to by sa uz fakt neoplatilo... Ak si auto zadal do vyroby len nedavno, naisto sa to este bude dat zmenit, o to sa neboj.
PS: v priprave na radio nie su (nebyvaju) zahrnute repro, tie si taktiez musis kupit a domontit zvlast. -
"-- skrytý --" 27.02.07 22:07
« Bez nadpisu
otec sa uz inac dnes zacal stazovat na buchoty zo zadnej napravy pri prejazde priecnymi nerovnostami, potom som isiel s nim a naozaj, dost je to neprijemne, neviete mi niekto vysvetlit co je to za system "vlecne ramena" sa to tusim nazyva. viem ze od viacprvkovej napravy to ma daleko, ale predsa trochu menej hluku by to vydavat mohlo...
dnes to po meste zralo rovnych 8 L podla pp, asi 80 km iba v meste (kosice)
takze famy o vysokej spotrebe 1.6 16V su asi iba famy alebo neduh zopar zle zabehnutych kuskov... aj ked viem ze kosice s napr. prahou sa porovnavat neda, tam by to asi tych 10 zralo... -
« Bez nadpisu
No o výkon jde až naposled jezdil sem s fabkou 1.4, Kiou 1.6, Roverem 2.0TDi. Je to auto na pracu a na svezení dračit s tím nepotřebuju a kdybych měl silný auto tak bych stejně to nehrotil. Myslím že to bude jak fabka, pohodka s ni sem byl po výkonu spokojen. -
"-- skrytý --" 27.02.07 17:59
« Bez nadpisu
ovladanie radia na volante urcite bude, lebo multifunkcny volant aj s tempomatom je uz v zaklade. tak ako hovori tv, skor ako kupis radio presvedc sa ci bude kompatibilne s ovladanim na volante...
len by som trochu spochybnil tvoj vyber motorizacie, 1.6 16V je dost lenive, otec ju ma sice len tyzden a ma najazdene len 650 km, ale neverim ze dynamika sa nejak rapidne zmeni k lepsiemu. s 1.4 to musi byt dost zle... -
"-- skrytý --" 27.02.07 13:46
« Bez nadpisu
Gratulacia. K neoriginal radiu sa da kupit taka dajaka krabicka, ktora to dokaze urobit tak, ze sa da pouzivat aj originalne ovladanie v aute. Pisem to tak ako hotentot, ako keby som nevedel o co ide, ale v skutocnosti som s tym nerobil a neviem detaily, avsak na www.citroeny.cz je kazdu chvilu niekto s podobnou otazkou a k tomu su potom dost podrobne odpovede, skus tam. V kazdom pripade vsak nekupuj nic, kym si nepreveris, ze Ti to bude spolu fungovat.
Okrem toho este vyjadrujem trochu pochybnost, ci budes mat v aute vobec nejake DO radia, ked tam ziadne radio z vyroby nebudes mat. Neviem, ake su moznosti a kombinacie na tom pevnom strede volantu... Radsej si to zisti, lebo sa moze stat, ze pri predstave ostatnych komplikacii sa Ti nebude zdat tych 16 tisic az taka zavratna suma. Mimochodom, preco si to nejako neskusil zhandlovat, mozno by si dostal radio zadarmo alebo o zlavou...