Kia CEE´D X Citroen C4
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
7.2 nie je ziadna tragedia. ja mam na astre s 1.6 85 kW prvych 1000 km 7.1. pri predpisovej jazde sa, ale nenalozena kludne da stlacit pod 6 (a po zabehu tiez este predpokladam miernu korekciu smerom dole).
takze nakoniec mozno ani s tou pazravostou c4 1.6 to nebude az take strasne ako sa tu klebetilo. -
"-- skrytý --" 23.03.07 07:57
« Re:
To keks/ ja už mám C4 po záruke , no už kašlem na to teraz som bol v Bardejove a späť , celkom svižná jazda a priemer 7,2 l pričom do Prešova som neišiel cez diaľnicu, tak čo ja viem, to nie je až take strašné. Najviac mi dviha priemer mesto , kratke jazdy 2-3 km, 3 semafory a na tom useku priemer aj 13 l. -
"-- skrytý --" 22.03.07 16:27
« Bez nadpisu
tak co saco, uz ti spotreba klesla alebo si auto vratil? >:D
otec jazdi 50% mesto 50 % okresky za 7.2, zatial najazdenych 1.800 km
cee'd som uz konecne videl nazivo aj v ke, a dokonca uz viackrat :!:
velmi vydareny dizajn, ak su aj jeho jazdne vlastnosti take dobre tak by som ho pred napr. golfom urcite uprednostnil, aj ked neviem ci sa tie podvozky daju porovnavat... golf ho ma fakt dobry -
"-- skrytý --" 13.03.07 14:52
« Re:
Aktuální ceny do konce března 2007 jsou(ofic.ceny):
C5 Break - 497.000,-Kč -7 vaků,aut.klima,ESP-tahle cena mi připadne dost dobrá a neuvěřím,že Citroen je nefunkční křáp. Pár lidí kolem je má a ta auta jezdí, do servisu jen na prohlídky,což docela ujde.
Picasso1 - 377.900,- Kč - nemá asi klimu a ESP
PicassoC4(krátké)-479.900,- Kč - bez klimy?má ESP
GrandC4 Picasso - 499.900,- Kč - bez klimy?má ESP
To jen na téma,jestli to či ono, já nevím.... ani netuším, jaké jaké to má motory, asi 1,8 v benzínu je nejlevnější,nechce se mi dívat na jejich stránky...
Nicméně ceny jsou solidní hlavně C5 Break :!:
Co si vybavuji, Mazda 6 sedan s mech. klimou,6 x vaky,ABS atd. ta za nějakých 530 tis, bylo nejlevněji v této třídě, také 1,8 benzín, podobně najaká Laguna, tam podobná výbava.
Ceny jsou vč. DPH! ;-)
Mně vyšel zcela vybavený Ceed také někde kolem 470 tis-když srovnám s C5 Break,to jsou jiné třídy,zcela! Zase nevěřme, že Citroenu auta nejezdí. Jezdí a občas, jako každému, některé nejede. Nic víc. ;-)
Vypadá to,že konkurence nespí,neuvěřím,že kdokoliv jen tak,vyklidí prostor. To se nestane! Vydělá na tom zákazník,což je fajn,ne? -
"-- skrytý --" 11.03.07 18:08
« Bez nadpisu
No Picasso bol aj moj horuci kandidat, no do konca roka N1 nehrozilo a cena bola taktiez riadne nad ramec mojho rozpoctu pri vybave, aku som chcel. Moj vyber bol C4 s pilotovanou prevodovkou, C4 Picasso s alebo bez pilotovanej prevodovky alebo C5. Vsetko 1.6HDi, 80kW, odpocet DPH a muselo mat klimu. Dazdovy senzor a tempomat boli vitane, ale nie kriticke. Vyhrala zlata stredna cesta.
PP: dakujem za link. Pozeram, ze u vas medzirocne VW a Hyundai zaznamenal dost pokles a Citroen, Peugeot, Toyota, Suzuki a Ford narast. Renault a Skoda ostali cca na tom istom.
Aha, pozeram, ze zakaznici VW a Audi sa presunuli do N1. Pochopitelne... -
"-- skrytý --" 11.03.07 16:02
« Re:
tv: Jasné že viem, koľká bije >:-[] Pozrel som si nové krátke Picasso a veru to auto by som hrozne rád videl u seba v garáži. Obávam sa však, že cena bude niekde kúsok cez 700 fialových papierikov a to je mňa moc. V každom prípade sa ale teším na tento piatok, kedy sa konečne bude dať vyskúšať :-!
K tej podrobnej štatistike sa asi nedá len tak jednoducho dopracovať, pokiaľ viem, podrobnú majú k dispozícii len členovia ZAP či ZDA či ako sa tá "banda" volá. Hoď mi ale správu a pošlem ti to mailom ;-) -
"-- skrytý --" 11.03.07 11:54
« Bez nadpisu
hxigor: ano, rozumiem, ale ved ma poznas, vies, aky som zatazeny na dvojsipkovych :-) (esteze nemam na C6-ku). Inak ziadna sranda s tym parkovat. Musim si dat namontit original cuvacie senzory. Niezeby som nevedel parkovat, ale na tu dlzku sa to jednoducho neda odhadnut, najma ak auto, ku ktoremu sa snazim priparkovat, ma nizko kapotu a/alebo je prilis uzke a nevidno ho.
K tym predajom - celkovo ma udivuje prepad Renaultu, ved pred dvoma rokmi to bolo uplne o inom... No nic, zivot je zivot. Inak mozete niekto hodit link na zdroj tych info o predajnosti, celkom by ma to zaujimalo. -
"-- skrytý --" 11.03.07 11:43
« Re:
Tafi: Doplnam predaje
Getz = 32 ks
Yaris = 63 ks
Polo = 67 ks
Ibiza = 81 ks
C3 = 112 ks
Co sa tyka cisel, nejak mi nejde do hlavy uspech Ibizy a Swiftu. Takisto nechapem tie male pocty Clia - v porovnani ostatnych modelov, ktore prisli na trh spolu s nim (207, GP, Yaris).
Ta cena na tvoju Astru je slusna! Akosi vsak nie som zmiereny s jej dizajnom, najma interier sa mi zda moc prebakelitovany. Nova Corolla teda Auris ma nepresvedcil, v tom aute sa necitim dobre. Stilo uz nie je, Bravo este nie je (a takisto, nepaci sa). Focus som bol pozriet, vyzera fajn, ale za rozumne peniaze uz nic nemaju. Maju prist nejake vozy zaciatkom aprila, ale cena bude zasa vyssia. By ma zaujimalo preco, ked koruna posilnuje...
kesk: Zhodneme sa na tom, ze Suzuki ma dobre motory, ale tam to bohuzial konci. Swift je idealne auto pre mladych nevyburenych hormonov, ktory chcu mat super motor a ostatne vlastnosti auta ich absolutne nezaujimaju. Ten motor je naozaj fajn, co sa tyka vykonu. Potom nasleduju uz len same negativa - zerie aj travu okolo cesty (schvalne, skus sa spytat majitela toho Ignisu, ci je schopny dostat sa na papierovo deklarovanu spotrebu). Predna naprava Swiftu aj Ignisu sa od novoti sprava tak, ako na Fabii ktora ma vybity stabilizator. Suzuki ma problem aj s prevodovkami, vrzganie interieru ani nespominam. Ani sa ale niet co cudovat - auta od Suzuki sa na auta len hraju, je to take pozlatko. Zvonka vyzera ako auto, ale pod tym je to len atrapa. Viem co pisem, mame v rodine 2 Ignisy a 1 Swift. Auta stare od 0 do 2 rokov, vsetky maju tie iste zavady (pazravy a hlucny motor, problemova prevodovka...). Argument pre kupu Suzuki bol presne v podobnom duchu ako si pisal - "radsej si kupim japonske Suzuki, ako Fabiu, lebo Fabia je vraj *" :shock:
Ale dobre sa takyto ludia podpichuju pri roznych rodinnych stretnutiach, ze ako su spokojni s tymi japonskymi vozmi >:D >:D >:D
tv: Kolko ludi, tolko chuti - ja by som zasa nechcel pekac velkosti C5. Pekac neberiem ako nieco hanlive, volam takto vsetky velke auta :P -
"-- skrytý --" 11.03.07 10:38
« Bez nadpisu
no, tak mna to suzuki presvedcilo dost. obcas sa veziem aj v ignise so zakladnym motorom, a je to celkom v pohode, a za tu cenu, co by si viac chcel? zakladnu fabku? ze dhiky...
No, mam na mysli skor to, ze by som nechcel nic viac. Nic viac tej velkosti, presnejsie :-) -
« Bez nadpisu
to hxigor: tak tie cisla su celkom zaujimave. fabka je jasna, viac menej aj ten ignis, ale, hoc dusou talian, to punto ma milo prekvapkalo - 5 x tolko ako clia som necakal. a to tam nemas ani polo, dalsieho priameho konkurenta.
co sa tyka cien, tak po prichode kie vsetci konkurenti v ramci roznych akcii (az na skodu a vw) zisli s cenami na porovnatelnu (ked nie na nizsiu!) uroven. takze zaciatkom roka, ked som sa ja rozhodoval (zhanal som iba 1.6 benzin s klimou), sa dala c4 kupit za 500, stilo 500, corolla za 520 a focus 550. cee'd ex je doteraz za rovnakych 532. astru enjoy 1.6 twinport som zohnal za 540 a ma na rozdiel od cee'da aj auto klimu, motor po uprave cvvt 2007 ma 85 kW, inak to iste. v piatok si pre nu idem >:D >:D -
"-- skrytý --" 10.03.07 23:41
« Re:
tazko to k niecomu porovnat, ale na fotkach to urcite spoznas
super auticko, stryko ho ma, sice len ako prednokolku ale aj tak super
najvaznejsim konkurentom je napr. fusion, ktory ale neponuka 4x4, a SX4 4x4 sa zmesti aj do pol mega :!:
beha ich dost vela, napis ci si to spoznal...
[odkaz]
Zaujimali by ma spotreby inych majiteov- inak jedna vec- vela ludi na Citroena pinda, je torsku poruchovy, ale inak mal som predtym fabku a neda sa to proovnat...Viem ze ked som isiel prvy dlhu cestu, z fabky som bol zniceny, ale v C4 radost jazdit. je to kludne auto, nic na pretekanie, i ked podvozok sa tak sprava(aspon ten moj je dost tvrdy).
Najblizsiu cestu idem do Svajcu, tak trosku vyskusam na nemeckych dialniciach maxima...Vsak treba motor aj trochu vytocit...