1.6 benzin nad 100 k v nizsej strednej. ktory je najlepsi?

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  12:23

    « Bez nadpisu

    saco: To je celej argument? Nicméně to jsi mě dost zklamal...
    To, že VW a ještě mnoho dalších obmněňuje řady každý dva, tři roky o něčem značně vypovídá.
    Zajímavé je, jak se na jednu věc dá nahlížet ze dvou stran. O jednom 5 let vyráběném autu se řekne, že už má nejlepší roky za sebou a o druhém, že je už zajeté, má vychytané chyby, jak je to výhodná koupě atd atd. ;)ale proti gustu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  12:16

    « Re:

    Tak ako bolo napísané auto, ktoré sa vyrába od roku 2000 ma najlepšie roky dávno za sebou keby bolo ktovie ako dobré .
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.07  12:08

    « Bez nadpisu

    re:Rene
    ano, bohuzial (alebo bohuvdaka). aj vdaka nie prilis pozitivnych skusenostiach s jazdenymi, ktore som doteraz mal. nove dvojlitre v nizsej stredne su ina cenova skupina, tiez vyssia zakonna a teoreticky aj spotreba. na druhej strane mas vykonnostnu rezervu a peknu atmosferu, ktora ide odspodu. mne ale asi bohate postaci aj ta 1.6
    re: saco
    s tou spotrebou mas asi ciastocne pravdu. stale to ale trochu hreje pri srdci, ked sa mozes pochvalit (ako luf :-) ), ze jazdis dlhodobo, zivo za 7 ako ked musis priznat 8.5. s tym porovnanim by to az take subjektivne byt nemuselo. staci polozit na seba grafy priebehu krutiaceho momentu a vidis to. cakal som ale, ze viac majitelov napise, ze prave "ten moj" je pecka - tak ako luf. ta jeho charakteristika sa mi celkom pacila - pekny zatah odspodu, nizka spotreba, ziadne skapinanie nad 5000 rpm. az na to, ze ja asi renault nie (ak to bol renault - nesedi mi vykon 115 hp, renault ma 110). pre mna (a myslim, ze nie len pre mna) je pri rozhodovani vaha na motorizacii 30-40%. potom sa pozriem, aky to ma kabat, aku ma ten kabat vybavu a ci to stoji za tie peniaze. renault mi tam nezapada. vdaka ale za vsetky tipy. cloveku je to pri rozhodovani celkom dost napomocne. minimalne si pozrie, ci je to fakt tak?...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  11:52

    « Bez nadpisu

    Čím má 147 nejlepší roky za sebou? Dvojitejma lichoběžníkama v předu a multilinkem s Mcphearsonem vzadu?Torzní tuhostí karosérie?Nadprůměrně výkonejma a úspornejma(JTD) motorama? Možností mít samosvornej diferenciál Q2? Designem?Základní výbavou? Variabilitou interiéru?Právě naopak, o tomhle autu už se ví téměř všechno. Kupovat alfy brzo po uvedení na trh kolem r. 2000 byl risk, o tom žádná, teď je to ale přesně naopak (myslím nové kousky, 147, GT zvlášť). S těma 3* je to pravda, nemá cenu tu řešit co si mylsím o NCAP, pro vás je to pádný argument, dobrá. Na druhou stranu má 100% proti bočnímu nárazu a hlavně, obrovskou dávku aktivní bezpečnosti, která je minimálně stejně, ne-li více důležitější v běžném provozu než ta stále a dokola předhazovaná pasivní.
    Samozřejmě, je to stroj, tak je mnoho maličkostí, které mohou majitele potrápit, ale které auto je nemá? Mají je všechny, je u některých se to vyzdvihuje a považuje za znak špatně odvedené práce u jiných za běžnou spotřební věc...
    Nechci aby to působilo jako že alfa jenom alfa, to vůbec, i ostatní zde zmiňované vozy mají mnoho co nabídnout, ne všechny alfa oslovuje a nabízí jim co od auta očekávají, natož 147, jen jsem se pozastavil nad výrokem, že 147 má nejlepší roky za sebou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  11:41

    « Bez nadpisu

    nechtel jsem tim rict ze ma koupit 3,0 ale aby se vyhnul 1,4 a 1,6 a poohlidnul se alespon po 2,0.
    mimochodem ze to auto musi byt nove je podminka?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  11:03

    « Re: Silná 1.6

    Kupuješ auto za 600000, tak čo sa týka spotreby tých pár korún rozdiel na 100 km ťa asi nezrujnuje, to rovno môžeš tankovať na lacnejšej pumpe . Úplne presne sa všetky motory porovnať aj tak nedajú, spotreba záleži od každého vodiča, ako ťahá je tiež subjektívne atď. Je jasné že sú lepšie a horšie motory /ako som písal 1,6 v C4 nebrať pre reálne vys. spotrebu/ ale keď zoberieš napr. Focus 1,6 85 kW a napr. Ceed, Astru, Auris a pod. a tá skutočná priem . spotreba sa bude líšiť napr. o 0,5 l tak to aj tak nikdy nespoznáš, tak ako je jeden motor lepší v nižších otáčkach , druhý inde, takže je to dosť o ničom ešte porovnávať dokopy spotrebu , výkon v jednotlivých režimoch a pod. . To limach : ALfa 147 má už najlepšie roky dávno za sebou + 3 hviezdičky čo sa týka bezpečnosti , takže keď , tak už niečo novšie.
  • 00 Reagovat !

    foto limach

    limach 08.02.07  10:12

    « Silná 1.6

    to tafi: a co takhle Alfa 147 1.6TS 88kW (při plnění 95 oktany, s 98 okolo 90 kW). Vyzkoušel jsi? Těžko budeš hledat lepší 1.6... Spotřeba není zrovna výstavní záležitostí, ale při klidné jízdě se dostaneš pod 7 litrů, jel jsem i za 6,2, dálnice při 130 km za 7,5 při 160 9,5 při 200 16 litrů >:D Město mezi 10 a 12 podle provozu. A co teprve zvuk? Nechci se dotknout 1.6 v Ochcáfkách, které tady popisuje Martin, ale s výjimkou spotřeby... A pokud ti bude někdo psát o nespolehlivosti Twin Sparku ve 147, rád Ti doložím jaká je to pitomost na zkušenostech lidí, co tychle krasavice mají ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  10:08

    « THE BEST

    Papirove nejlepsi nepreplnovana 1.6 je v Kia Ceed 90kW a i slusnej tocak ma, ale jestli je to pravda ukaze cas a ma i variabilni casovani ventilu, jinak dobre taha 1,6 v octavii audi atd proste vw je to sice 8mi ventil ale krasne tahne odspodu coz je treba ve meste lepsi nez 16 ventil ktery se musi vytacet kdyz porovnam astru a focus ktere sem ridil tak to v audi A3 tahlo lepe je to ale muj dojem,zatim zdarec.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.07  09:19

    « Bez nadpisu

    pravda, pravda. 600 t. sk trojliter by mohla byt jedine volga, ak sa este robi :-) . samozrejme, za viem, ze malokto vie porovnat 1.6-ky v celej nizsej strednej. je ale kopec ludi, co ma dlhodobejsie skusenosti s minimalne dvomi - tromi modelmi. ich nazory ma zaujimaju. testovacia jazda je jedna vec. moze sa ale stat, ze mas uplne surove auto a tych 5 km, co ti daju je na komplexny obraz trochu malo.
    celkovo, co sa 1.4 -1.6 benzinu tyka, ja si napr. nemyslim je taka tragedia ohladne dynamiky. celkom pozitivnu, dlhodobejsiu skusenost mam s fabkou combi 1.4 16V 55kW. je to sice trochu lahsie auto, ako tie po ktorych pozeram, ale na to ze ten motor ma "len" 55kW s tym autom (pokial nie je moc nalozene) hybe celkom slusne, dialnicna maximalka 180, je tichy, spotreba v norme.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  08:20

    « Re:

    Rene celkem souhlas (až se divím >:D ), ale jedna maličkost tu přece jenom je, s větší motorizací než s 1,6 se do 600 tis.Sk asi těžko vejde.
    A ještě jedna maličkost jestli někdo jezdí převážně po městě tak by ho ten 3,0 sežral i z botama. Tak silnej motor do města není. Jestli jezdíš většinou dálky, dálnice, tak bych věřil, že tam máš i nižší spotřebu než já.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.07  07:49

    « Bez nadpisu

    obecne jakej je nejlepsi motor ti tady nikdo asi neporadi bo kazdej ma zkusenost jen s par motorama a ne s celou nizsi stredni tridou. takze jestli chystas nakup auta nezbyde ti nic jineho nez si sepsat kandidaty a venovat tomu den na zkusebni jizdy. pak si udelat sam svuj obrazek o tom ktery motor ti nejvice vyhovuje.
    jinak co se tyce objemu 1,4 1,6 atd ( upozornuju ze je to jen moje zkusenost a nazor na vec nikomu to nenutim) drive jsem si myslel jak usetrim jezdenim s malymy objemy ale omyl je pravdou. porad se to musi tocit aby to trosku jelo a ve finale se spotreba vysplha tak vysoko ze s 3,0 R6 jezdim s podobnou spotrebou a uplne jinou dynamikou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.02.07  07:41

    « Bez nadpisu

    reanult forum som necital a ani sa nechystam. myslim, ze na tej stranke sa vacsinou stazuju majitelia uplne novych aut, niektori z nich na pekny kopec zavad na uplne novom aute. ja nevravim, ze ich problemy treba generalizovat a riadit sa podla nich pri vybere auta (presne tak ako novinarske testy a tieto fora), ale je to jedna z veci, ktore ti tak nejak utkvia niekde vzadu v pamati. a poznas to, na kazdom sprochu...
    je ale pravda, ze ani na pristup servisov sa tam nespievaju oslavne ody...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.07  23:39

    « Bez nadpisu

    No, tafi, z Teba by Monk mal radost.
    Tu stranku ber s rezervou a o vylieceni nehovor. Este si tu kratko (sudim podla prispevkov) a neviem, ci si precital aspon nieco z toho, co tu bolo okolo Renaultov popisane. Jednoducho, tu na tomto fore Renaultu kvety nerastu. Pozri si cele forum Renaulta (tyzden citania) alebo ked nemas vela casu, tak napr. aspon topic Renault v sekcii "Ojeta auta" a urob si este jeden dojem. Bola tam hadka a nakoniec modla vsetkych Renaultovych kritizerov Tom69 utrel takmer vsetky argumenty dvoma vetami, z ktorych podstata bola, ze chyba nie je ani tak v Renaulte samotnom ako aute, ale najma v ludoch v servise a u importera... A tomu sa nevyhnes nikdy a nikde.
    Byt tak obdoby Toma69 s uplne inou znackou auta (napr. XY), nejakym pretrvavajucim problemom (kazda znacka ma nejaky), nekompetentnymi servisakmi neschopnymi ho vyriesit a ochotou vytvorit podobnu stranku, tak by si povedal, ze si vylieceny zo znacky XY. Tom69 nikdy nepovedal, ze by Renault bol horsi ako ine auta alebo ze by sa mu to inde nestalo (vid kocik... :'-( ) - sledujem jeho problemy od jeho prveho prispevku tuna - ale milionkrat povedal to, ze je sklamany z pristupu k vyrieseniu jeho problemu. Nejdem viac pisat a znovu otvarat siahodlhu temu, ale ak si schopny helikopteroveho pohladu, skus sa nad tym zamysliet...
    PS: nikto Ta nenuti Renaulta si kupovat, ak sa Ti nepaci, ale pytal si sa na motor a fakt si myslim, ze ten nema chybu
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.07  22:51

    « Bez nadpisu

    odhalil som ta luf. mas renaulta, vsak? :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.07  22:39

    « Bez nadpisu

    re: megane
    ta 1.6, co je v megane udajne patri k tomu najlepsiemu co z europy vzislo (koniec koncov turecko bude za chvilu tiez mozno v eu :-) ). z megana ma ale (okrem ceny) vyliecili aj spokojni majitelia na tejto na tejto stranke [odkaz] ja viem, ze vsetko netreba brat az tak smrtelne vazne, ze je kopa spokojnych vlastnikov, ale tam su fakt horory.
    a neodpustim si este jedno re: na lufa - co si myslel tym "Dobre motory rastu tam, kde by si ich mozno ani nehladal"? daj aspon nejake voditko. 1.6 sa totiz montuje aj do lacetti, do pathalie, lady kalina a tusim aj logana :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.02.07  22:06

    « Bez nadpisu

    Z 1.6tek se mi libila ta, ktera se davala do minule generace Meganu.
    Ktoru generaciu mas na mysli? Ak MR2002 a este zopar skorsich, tak tam boli tie 1.6ky ako su aj v terajsom Megane, kod K4M s variabilnou vackou. Poznam ten motor, je naozaj dobry a pyta si zhruba tolko, ako sa nizsie pisalo aj o inych 1.6-kach. Od 5.6 po 5.9 pri setrnej jazde, od 6.0 do 6.5 pri sviznejsej a ked som sa raz potreboval dostat z KE do Bohunic cez ZA (400km) za 4 hodiny, tak si to vzalo 6.9. Z Bohunic naspat cez BA a Oravu a Roznavu (okruzna jazda :-) ) som to pohodovou jazdou stiahol na vyslednych 5.9 na celkovej trase 1200km. Spotreby su podla PP aj podla tankovania plna-plna, tie dva udaje byvaju zhodne.
    Megane Grantour MR2005, Euro III.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.07  21:52

    « Bez nadpisu

    Z 1.6tek se mi libila ta, ktera se davala do minule generace Meganu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.07  21:52

    « Bez nadpisu

    ...napati...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.07  21:51

    « Bez nadpisu

    re:Vincentik
    80 (presnejsie 85 k 1.2 16V) punto I som mal tiez nejaky nejaky cas. mozem potvrdit, ze to bola dobra raketka (pokial sme nesli viac ako dvaja). v tych motoroch akurat odchadzali v zime alternatory a ten moj naviac mysteriozne z casu na cas odmietal startovat.
    ten note ma moc nebere, hoci nevravim, ze je to zle auto a vidim, ze si spokojny majitel. co mi na nom vadi je ten variabilny kufor (ak ho nechces posuvat aby si mal miesto pre toho tvojho kamosa), tak mas 280 l co je presne tolko ako si mal v punte. a ta zadna lavica fakt vyzera ako lavica (nechcem sklznut k lacnym vtipom a napisat trestna). almaru vidim ako klasickejsi hatchback, po akom prave idem. inak ale note dizajn v pohode a ten motor je udajne fakt spicka, takze vela stastnych km
    re:Samuraj
    ten Auris moze byt zaujimavy. Ked pozeras Andros Trophy, tak tam vsetkym natrhne *. Uvidime s akymi pridu cenami. Co sa ale newcomers tyka, tak za chvilu tu je aj nove Bravo.
    re: luf
    uf, tak to bol fakt mysteriozny priespevok. vsetci sme napaty ako v tej sutazi, kde pavelekova s kronerom hadaju povolania :-) . ja by som tipoval stilo mw, to ma ale len 105 k. je nejaka cena pre vitaza?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.07  20:58

    « Bez nadpisu

    Myslené 1.6 v autách nižšej strednej triedy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…