novinka 2,0 TDI opet "Houkani" po vymene turba
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re: Re: Re: vazne tu nema nikdo auto s 2,0 TDI? :)
Vazeni panove, po provedene vymene turba a najeti cca 500 km houka znovu. Jsem na mrtvici. Az si rikam, jestli mi nehouka v hlave. :-( Nicmene jsem zacal hledat na netu a nasel jsem na nemeckych strankach - tento problem resi vice uzivatelu. Pry to zpusobuje "Abgasrückführungsrohres", je tam i fotka toho dilu - [odkaz] - muzete se podivat a rict mi, co je to za dil v cestine? Diky -
« Re:
Ahoj, reklamace probehla, vymenili turbo, houkani sice uplne nezmizelo, ale vyrazne se snizila jeho hladina. Houkne si to jen v nizkejch otackach tak okolo 1700 a pak to hned zmizi. Tak doufam, ze to zustane na techto "houkacich" parametrech uz naporad :-) Asi to k tomu motoru proste patri. Co ty? Kdy vyrazis do servisu? -
"-- skrytý --" 21.02.07 18:57
« Bez nadpisu
Tak to je dobrý ten kousek propisky :-) jinak co se týče spotřeby - ze začátku potěšení, zkoušení atd..takže nebyl problém kolem 7-8 i víc, pak již trochu zklidnění..tak kolem 10tis.km, takže když jedu předpisově, tak jezdím kolem 5,6l, když dálnice s 90%, jezdím s tempomatem, spotřeba 5,9-6,1l, když bez, tak přes 6,5l se nedostanu, když dálnice SRN, jízda s průměrem 130km, tak přes 7l se nedostanu ani náhodou.Mám na tom 17" kola, komplet seat sport packet, sportovní podvozek seat, takže jsem maximálně spokojený, super to sedí na silnici, není to tvrdé, spotřeba dobrá, jezdím 80% dálnici. Když jsem kupoval Alteu, Leon ještě nebyl, je moc pěkný, kombinace černo-červený interiér je nádherná.Přemýšlel jsem o kolech 18", ale mám trochu obavy, jaká bude jída přes město po kostkách.. -
« Re:
Pristup me mile prekvapil. Clovek tam jde s tim, ze se mu budou snazit presvedcit o tom, ze to je normalni a hlavne aby nemuseli nic v zaruce opravovat. Na druhou stranu - oni maj prece kseft a vyrobce jim to zaplati tak by byli sami proti sobe.
Ja jsem krome turba jeste reklamoval cvakani ve ventilaci. Predstavte si, ze tam nasli nekde zapadlej kus propisky. Museli kvuli tomu rozebrat pristrojovou desku. Asi to tam spadlo nekomu jeste v tovarne ve Spanelsku. :) -
"-- skrytý --" 21.02.07 12:00
« Bez nadpisu
Ahoj, mám alteu s tím stejným motorem, zmíněný problém jsem neměl, ale měnil jsem hned po záruce váhu vzduchu, v 56 tis. km. Jak k tobě přistupovali v záruce? já byl mile překvapen, přestože mi to přestalo táhnout asi měsíc po záruce, zaplatil jsem jen 500 Kč jako spoluúčast a zbytek ceny za váhu mi neúčtovali. Byl to autorizovaný servis, perfektní spolupráce, žádný problém. To samé platí s Audi, tam taky není problém se zárukou či reklamací, ale co jsem si zažil s VW..to jsem prostě nepochopil, přesto, že je to koncern, raději nee..bavím se o pražském prodejci VW...jinak Altea jezdí super, mám najeto 71 tis. km, pouze výměna váhy, jinak vše ok. Měl jsem strach z plastů na přístrojovce, ale nic nevrže, tak doufám, že to tak bude i nadále. Tak držím palec a spoustu rychlých kilometrů. -
Ted 14.02.07 22:52
« Bez nadpisu
no zvuk blow off ventilu nema s houkanim nic spolecnyho... navic u vetsiny aut je vzduch z nej veden zpet do sani pred turbo, takze o zvuku by rec byt nemela. navic neodpovida situace... blow off upusti, kdyz po roztoceni turba ktere tlaci vzduch do motoru (napr vlivem poklesu otacek pri razeni) neni schopen motor ten vzduch pojmout. coz pri pomalych otackach a pomalem zrychlovani neni ten pripad. navic je to vzdy chvolkova zalezitost, neb turbo se prece jen zpomali a neni pohaneno spalinami... -
« aby bylo jasno...
V Turbo-motorech, ať už dieselech nebo benzínových se na omezení efektu tzv. turbo díry užívá blow-off ventil, který umožňuje turbu neztrácet otáčky, když je škrtící klapka zavřená (při řazení), při akceleraci nebo při nízkých obrátkách tím, že při určitém tlaku se otevře a přebytečný vzduch vypustí ven a protože tyhle ventily mají malý průřez, vzduch cez ně jede rychle (už při 1/10 rychlosti zvuku vznikají pískání a šelesty) a proto se ozývá nějaký zvuk, kterého výška i intenzita závisí od konstrukce blow-off ventílku a od systémového tlaku v sání(samozřejmě za turbem:-), který je zčásti určen i blow-off ventilem. -
« Huuuuu.....
Mam stejny problem (Oct. 2.0 tdi, 50000km). Byl jsem s tim v servise(2x), ale ani jednou mi zavadu(?) neodstranili... Je to zvlastni, tak do 2-3000 km to nedelalo(urcite). Neni to klasicky hviiiiiiizdavy zvuk turba, opravdu je to jakoby spis houkani, zvuk nizsi frekvence. Dela to hlavne pri studenem motoru pri nizkych otackach a mirnem zrychovani. Ze zahr. mot. to jiz neni tak vyrazne(ale nezmizi to). Lezlo mi to na nervy, ted se s tim smiril. Co mi zbylo... Jinak,az na zvuky, je 2.0tdi vybornej motor ;-)