Opel Vectra B
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
« Bez nadpisu
tak to máme asi uplně stejný auto RRAAFFe >:D ale ty lepší akorát jsem se někde na diskuzi dočetl že ty máš palubní počítač a aut.klimu to já ne akorát manuální klimu, vypolstrovanej celej interiér a okna v el jen vepředu a vyhřívaný zrdcátka v elektrice označení výbavy CD a stav km125tkm,ono se asi aji hodně podepíše na autě první majitel atd celkově jak se o ně staral a pokud na ně už ze začátku někdo kašlal jako že jen sedl a jel tak to udělá hodně.
Jiří Moudra:díky za radu ale známe většinu mechaniků raděj mění kus za kus než aby se s něčím drbali a naúčtují to zákazníkovi kdybych rozuměl elektronice tak bych se do toho zkusil pustit sám ale já jak něčemu vůůůbec nerozumím tak se tomu vyhýbám. :-) a když jse u tech chyb ještě tak v jakým stavu máte palubní displej rádia v přístrojovce myslým tím krystalky v něm? :D -
RRAAFF1 10.02.07 09:09
« Bez nadpisu
No za 2 měsíce jedu na výměnu oleje, tak se svého mechanika zeptám. Byl jsem tam v září na výměnu silenbloků zadní nápravy, o silentbloku motoru nic neříkal a prohlížel to úplně. Třeba mám vyjímečný kousek, i taková auto klima pracuje bez poruch (nemuselo se do ní šáhnout)
Auto je 6/1997, 147tkm. Uvidíme jak to bude dál. -
« Bez nadpisu
jj jak jsem psal asi jsem nejlíp nekápl ale nelituju Vectry a ten sinemblok věřím že máš taky rumplej protože to je prý tzv. nemoc Vecter 1.8 je to ten když otevřeš kapotu tak vlevo jako by pod čelním sklem ;-) nemáte někdo zkušenost s tažným na Vectru? chcu si je nechat namontit ale už teď se docela špatně odhaduje couvání skrz vysokej zadek auta tak nevím.není prostě moc dozadu vidět...je mě jasný že to je hlavně o zvyku. :roll: -
« Bez nadpisu
tak se z tématu problému u VeBe stalo téma Omega nebo Vectra :-( ale když už tak už já mám osobně VeBe a podle článků asi stejnou jako RRAAFF jak rok tak motor a dá se říc že jsu spokojenej akorát jsem asi nepadl na úplně bezchybnou no ale zase jsem kopoval starší auto, chyby...do 98 roku je kastle docela ještě náchylná na korozi to se mě projevuje na staně řidiče hlavně a pak v zimě už raděj nezatahulu roční brzdu ..zamrzají lanovody, od mechanika vím že hodně praskají pržiny což je taky můj problém, praská sinemblok na uchycení motoru a v neposlední řadě výfukové svody.V zimě pak docela často vynechává ABS to se projevuje tím že se rosvěcuje konrolka na přístrojovce.Problémy s dálkovým zamykáním, odcházejí motorky centrálu ve dveřích.Dál můj problém tapec ve střeše rezonuje a teď mě v poslední době podle Prvního důvodu tohoto tématu asi odešlo to čidlo vačky. Jinak kamoš měl Omegu tu 2.5 myslím a co to auto vydrželo to jsem čuměl ale taky se nevyhnul spostě oprav a nakonec když mu už podruhý praskla hlava tak se jí rachle zbyvil a to tak tak.a navíc měl vůbec problém zjistit nějakou závadu když mu rožla kontolka chyby v Oplu nebyli schopni mu říct co s tím je a objel prostě spoustu diagnostik a až v Boshu mu to zjistili ale před tím dal strašný peníze za to že mu nikde nic nezjistili.Jinak do teď o ní mloví jako o kočáru a navíc jel jsem s ním tou Omegou na Slovensko a co se týče konfortu pro cestující tak super a navíc taková výbava že jsem čuměl. Já osobně bych si zase koupil Vectru protože se mě aji co se týče disajnu líbý víc a celkově ta 1.8 16V je podle mě to nejlepší řešení 1.6 se podle mě neuveze má ju kamoš a ty větší obsahy prý jsou na tom hodně podobně jak 1.8 a mají akorát větší spotřebu a povinný ručení. -
Ted 09.02.07 11:42
« Bez nadpisu
ja jsem to pro sve potreby vyhodnotil jinak. me by vysel 330ci stejne draho, je to celkem bezproblemovej motor. prodavat ho budu doufam pred vymenou vstriku, prumerna spotreba (80%praha, jezdim dynamicky, kaslu na spotrebu, dle [odkaz] moje spotreba patri k nejvyssim)7.5 pres 8 to proste neleze at delam co delam a stale klesa... a proda se lip. navic je mene hlucnej nez benzin a o pruznosti nemusim vypravet. -
"-- skrytý --" 09.02.07 06:57
« Bez nadpisu
posco: nafta byla vyhodna pred par lety kdyz stala o 4kc min nez N95. v dnesni dobe je v mnoha pripadech N95 o par desitek haleru levnejsi nez nafta. Porizovaci cena naftaku je mnohem ´vyssi a jejich servis podstatne nakladnejsi tudiz se jejich vyhodnost vytraci. tot muj nazor -
RRAAFF1 08.02.07 16:19
« Bez nadpisu
Tak ono celkově je na moderních vznětových motorech víc věcí, který se můžou podělat (turbo, vstřiky, čerpadlo...)
Rene: Tak já mám tu starší (X18XE) a ta žere trošku víc, tak 7,5 v průměru a teď mám 9,2litru (ale 90% město, občas auto klima). Do itálie(2500km) s klimou jsem měl 7,3l. Max mám 12litrů-což byly minulý rok krátké popojížďky ve městě v mrazu.
Ten po faceliftu má kámoš a má taky zhruba 6,5litru. Ten motor je předělaný a podle výrobce má být spotřeba o 0,8litru nižší. -
Ted 08.02.07 16:14
« Bez nadpisu
jo, jeden tu psal zoufaly prispevky, ze mu 2.0 jezdi max 160... pak se dozvedel, ze to je zcela bezny u vetsiny techto aut... :)
taky hlasky o ridici jednotce cerpadla by me od koupe odradily. obecne me opel nepresvedcil naftovymi motory a proste bych se jim vyhnul, neb to za (pouze potencialni) usporu nakladu a mnohem vetsi prevdepodobnost problemu mysli nestoji -
"-- skrytý --" 08.02.07 16:11
« Bez nadpisu
koukam rraaff ma v podpisu 1,8 16v. ja ji mel taky bylo to B po tom decentnim faceliftu. pohodovou jizdou se s tim dalo jet za 6,5. kdyz jsem s tim jel jak prase tak jsem se pres 10 nedostal. bylo to velmi povedeny auto ktery jde sehnat za super peniz. ropu bych v tomhle pripade vubec neresil. -
RRAAFF1 08.02.07 15:56
« Bez nadpisu
No tak já bych asi nešel do žádný nafty (respektive zatím díky najetí tak 15tkm/rok max by se mi to nevyplatilo). Ovšem do Vectry by mi byla sympatická jen ta 2,2DTI. S tou 2,0DTI to nemusí být špatný, ale já bych ze starších naft Opel bral jen tu 2,2. Ani vlastně nevím kvůli čemu ostatní ne, už mě nějací znalci Oplů řekli, proč, že je 2,0 taky dobrý a že jsou spokojeni. Prostě nevím proč no
:D
Původně si to auto kupovali rodiče, bylo to tak trochu přes známého a mělo tenkrát 4,5roku a najeto 73tkm+serviska, kupováno v ČR, první majitel byl inženýr kolem 70let.
Ono výbavy jsou dost specifický, i taková CD může mít víc než CDX, to už prostě záleželo na prvním majiteli.
Jinak jezdím k jednomu výbornému mechanikovi z Náchoda, který opravuje různá auta, ale sám Vectru má a v Oplu dělal. Jezdí k němu hodně lidí z Opelclubu. S autem ani problémy nebyly, tlumiče stále původní, akorát stabilizátory, silenbloky(ty trpí na těch dírách hodně), páčka blinkrů,čidlo kliky a vačky, těsnění pod víkem ventilů, jinak běžná údržba(olej, filtr, svíčky...) Snad to bude i tak nadále. Měnil se ještě výfuk, což by bylo všude, přece jen to auto bude mít už 10let.
Zatím nerezne (meju to ručně často a leštím tak 4krát za rok+vystříkané dutiny).
Nikde mě zatím nenechalo (Itálie 2500Km, Lipsko 1000km, cesty po čechách...)