TOYOTA Land Cruiser 120 /127 KW model 2006
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 15.03.07 09:04
« TOYOTA Land Cruiser 120 /127 KW model 2006
Takže tento model TOYOTA Land Cruiser 120 /127 KW je vlastně poslední a pak už jen
Petr píše:
LC120 dostane za nástupce myslím LC140. Budou to rozdílná auta, nástupce LC120 je skutečně určen pro silnice,
Vlastně o ně bude zájem i když třeba na LC 140 cena bude zajímavější.
Mám ještě jeden dotaz.
Dostal jsem nabídku od jednoho prodejce,na ukázkové jízdy pro zákazníky se svojím LC.
Kolik si mám tak asi říci za 1/km ,máte někdo zkušenosti ?? -
"-- skrytý --" 14.03.07 19:21
« Re: Re: Re: Re: Re: V6 diesel a V8 diesel, Landcruiser 200
Karda Zebra:
S LC120 jsi rozhodně neprohloupil. Nezapomeň že LC200 je nástupcem LC100.
LC120 dostane za nástupce myslím LC140. Budou to rozdílná auta, nástupce LC120 je skutečně určen pro silnice, LC200 jako skutečný offroad s kterým se dá v pohodě jezdit i po silnici. -
"-- skrytý --" 14.03.07 19:18
« Re: Re: Re: Re: V6 diesel a V8 diesel, Landcruiser 200
matuS:
to je zatraceně hodně !!!!!!
Z 64000 prodaných Lexů přes 20 tisíc jeden model a jeden vznětový motor...
Porovnej kolik typů a kolik motorů je u Lexu k mání a že před tím žádný diesel neměli...
Toyotu to donutilo k vážnému zamyšlení. Hybridy jdou dál ale diesely nebudou odmítány jako dřív, protože jejich potenciál je v EU neskutečný. Taktéž Subaru plánuje prakticky zdvojnásobení prodejů s jedním dieselovým motorem !!!!! A jak je vidět, není to nereálné. -
"-- skrytý --" 14.03.07 08:41
« Re: Re: Re: Re: V6 diesel a V8 diesel, Landcruiser 200
Petr T.
Tak děkuji za odpověď a asi si počkáme,než se něco podrobnějšího ukáže.
Podle mne sice dělají nějaké změny proti konkurenci,jenže cena bude asi hodně vysoká a pro mnoho lidí nedostupná.Beru to podle sebe,kdyby nezlevnily LC 120 tak jsem si jí nekoupil. Uvažoval jsem o Suzuki Drand VITARA ta je za poloviční cenu ,ale sen o LC se nedá přespat.Udělal jsem investici a doufám že mne vydrží,nějakej pátek.Je to prostě auto trošku někde jinde a hezčí. Porovnat jsem to nestihnul,ale třeba se někdo najde a napíše jak je to ...
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) -
"-- skrytý --" 13.03.07 16:26
« Re: Re: V6 diesel a V8 diesel, Landcruiser 200
JARDA ZEBRA:
Na netu to nenajdeš. Dělám pro dodavatele Toyoty a tyto motory jsme viděli.
Informaci o Lexu s V6 nám neochotně sdělil na náš výslovný dotaz jeden z bossů Toyoty Europe. Lexus IS220D dělá v prodejích 34% všech prodaných Lexů v Evropě. Pro Toyotu je to další šok, ale zatím se s tím vyrovnávají dost dobře...
Myslím že V8 má být kladivo na Tuarega. Auto bude vypadat civilněji = rozuměj = silničněji než LC100.
Tvůj LC je ve skutečnosti LC120.
Posloupnost je následující:
LC100 (98-->07) -----> LC200 (07-->)
LC90 (95-->02) -----> LC120 (02-->) To je Tvůj Landcruiser
Pro zajímavost, v Austrálii již uvedli na trh nový LC70 (něco mezi pick-upem a terénním LC ale pracovní stroj, ne luxusní nářadíčko - s V8 common rail systémem.