Nissan Navara nebo Mitsu L200?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
- Nissan Navara nebo Mitsu L200? 26.01.2007 19:24
- Bez nadpisu 28.01.2007 19:41
- Bez nadpisu 30.01.2007 12:35
- díky za názory 01.02.2007 13:39
- Bez nadpisu 06.02.2007 17:28 Kolík80
- Zvýšení výkonu L200 06.02.2007 20:49
- Bez nadpisu 20.02.2007 12:20
- Bez nadpisu 21.02.2007 18:48
- NAVIGACE NISSAN NAVARA 21.02.2007 22:19
- Bez nadpisu 21.02.2007 22:21
- Bez nadpisu 22.02.2007 10:10
- Bez nadpisu 23.02.2007 18:56
- Velmi zajímavé 23.02.2007 23:07
- Bez nadpisu 25.02.2007 13:38
- Bez nadpisu 25.02.2007 15:14
- Bez nadpisu 25.02.2007 17:55
- dodací lhůt 04.03.2007 13:12
- Bez nadpisu 07.03.2007 13:51
- NAVARA 15.03.2007 16:30
- Bez nadpisu 15.03.2007 17:15
- NAVARA 15.03.2007 18:07
- NAVARA 16.03.2007 14:07
- NAVARA 16.03.2007 22:29
- :)) 17.03.2007 22:00
- :)) 18.03.2007 08:30
- :)) 18.03.2007 11:27
- BT 50 20.03.2007 19:10
- Bez nadpisu 21.03.2007 18:10
- výborné 21.03.2007 21:19
- dobré.. 21.03.2007 21:20
- Bez nadpisu 21.03.2007 21:27
- :)) 22.03.2007 06:55
- nemám 22.03.2007 06:59
- Bez nadpisu 22.03.2007 07:32
- :) 22.03.2007 07:35
- :)) 22.03.2007 10:02
- Bez nadpisu 22.03.2007 12:19
- proč? 22.03.2007 14:36
- Bez nadpisu 22.03.2007 14:52
- áha 22.03.2007 17:30
- Bez nadpisu 22.03.2007 19:13
- :D 22.03.2007 19:20
- Bez nadpisu 22.03.2007 19:55
- :D 23.03.2007 07:08
- Bez nadpisu 29.03.2007 17:21
- :)) 29.03.2007 17:52
- Bez nadpisu 03.04.2007 13:12
- Bez nadpisu 03.04.2007 13:13
- Bez nadpisu 05.04.2007 11:07
- Bez nadpisu 05.04.2007 12:34
- Bez nadpisu 06.04.2007 00:12
- Nissan Navara 06.04.2007 06:18
- Nissan Navara 06.04.2007 06:20
- nema medzinapravovy diferencial tak 4x4 na ceste a na snehu 06.04.2007 10:05
-
"-- skrytý --" 26.01.2007 19:24
Nissan Navara nebo Mitsu L200?
Prosím o radu. Chci si po?ídit pick up. Jeden z výše uvedených. Není to na podnikání, ale spln?ní si klukovského snu. Bydlíme na vesnici, takže ložná plocha se vždycky šikne-toho d?eva te? v lese atd.... Nemám praktickou zkušenost ani s jedním. Jedni ?íkají, že Mitsu má lepší trak?ní schopnosti, druzí zase, že Nissan a nad n?j není. M?lo by to být druhé auto v rodin?, takže ho bude sedlat i drahá ;-) , takže by m?lo být blbuvzdorné :*) , protože v tom bude vozit i malou. Uvítám každý smysluplný názor. Díky...-
nitrion 28.01.2007 18:42
« Re: Nissan Navara nebo Mitsu L200?
nisan ma lepsi motor ale zase mitsu male lepsi pohon 4x4 , lepsiu prejazdnost terenom a ked si u neho priplatis za balik od ralyartu v ktorom ti zvysia vykon motora a to vsetko v zaruke tak bude lepsi asi mitsu
ps:ale ja osobne by som bral nisan
-
-
"-- skrytý --" 28.01.2007 19:41
Bez nadpisu
Já osobn? jsem s pikapa ješt? ne?ídil. Jel jsem jako spolujezdec v M. Pajeru a N. Terrano ale to se nedá srovnávat s pikapy od stejných zna?ek >:D . Ale z t?chto dvou bych si vybral Nissana. Designov? mi p?ijde kultivovan?jší, u L200 se mi nelíbí ten p?echod mezi kabinou a korbou. Vypadá to naroubovan?. Jinak co jsem o t?hle dvou ?etl, tak jsou oba dva dobré volby. Myslím že tady už záleží jen na tom, který z prodejc? ti nabídne lepší podmínky, nebo který se ti víc líbí. Možná bych se zkusil poptat na n?jakém Off-road fóru nebo napsat do ?asopisu který se tyto auta specializuje, ur?it? by ti poradili.
Jinak takový klukovský sen mám taky, ale bude muset ješt? n?jakou dobu po?kat >:D
O rodinku bych se nebál ani v jednom p?ípad?. Kdyby se už náhodou n?co stalo, tak tyhle auta n?co vydrží. Je to p?ece jen po?ádný kus železa! -
"-- skrytý --" 30.01.2007 12:35
Bez nadpisu
mno, jazdne a vykonovo su podobne, jedno je lespie v tomto, druhe v hentom.
Ja hodim svoj poznatok, bol som okukovat obe auta v predajni, a vyskusal som sedenie a priestor vnich. Mam asi 187 cm a som stredn mohutny kolem pasu ;-) Obidva vozy maju podlahu vysoko a priestor pre vodica nieje idealny, ale predsa lepsie pohodlie bolo v nissane. Do L200 som sa skoro nebol schopny napasovat, manipulacia so sedadlom do najzasej polohy moc nepomohla, skratka na moje nohy nebol ten plac dostatocny. Ked tak na kratsie trate, par hodin cesty uz by bolo utrpne. V nissane to uz bolo predsa len akceptovatelnejsie. Vzadu malo miesta na nohy v oboch. Mozno sa to nezda s foto ale ja som musel vytocit nohy do uhla kde som oblapil sedadlo predomnou s oboch stran. Takze verdikt, zadne sedadla, pohodlne len pre nizsie postavi, kratsie nohy, deti, abo na kratke vzdialenosti.
Celkovo moj zaver, co sa tyka vnutorneho priestoru je lepsia volba Nissan. -
Kolík80 06.02.2007 17:28
Bez nadpisu
Takz mam takovz sen a na jare planuji nakup noveho vozu. Takze jsem obe dve auta projel... A nakonec pravdepodobne pujdu do Subaru, protoze mam jen jedno auto a at si rika kdo chce co chce, k osobakum to ty pickupy maji proste jeste daleko... Jinak moje poznatky k jednotlivym autum jsou takove:
Nissan
vetsi, tissi, pohodlnejsi, horsi pohon, rekl bych vice osobnejsi
Mitsubishi
presto ze ze zacatku vypadali sedacky lip sedi se v tom divne. Prislo mi to, ze mam kolena u brady. Nedovedu si predstavit, ze s tom pojedu Praha - Ostrava...
Motor je hlucnensi, ale musim rict, ze mi prisel docela sympaticky, proste mi nevadil, mam rad zvuk dieselu.
Lepsi pohon, parkoval jsem ho na takovej hrbol a i presto ze jsem v puli kopce zastavil znovu jsem se rozjel naprosto bez problemu.
Min. mista
Pri jizde pocit jak v nakladaku...
Rozhodne doporucuju obe dve projet. To co te chytne za srdce kup...-
"-- skrytý --" 06.02.2007 19:23
« Re:
Díky moc. Taky jsem je projel a je pravda, že Navara je o něco sympatičtější, ale překvapivě, když jsem měřil jak se mi sedí - tak Mitsu mělo o něco málo více místa vzadu. Z místa řidiče má lepší posaz Navara, ale co se pohonu týče tak je "blbuvzdornější" mitsu. Navíc má ESP a to hraje pro ni. Navara je krásná, ale taky do města dlouhá, jak týden před výplatou a s Mitsu se mi líp manévrovalo. Taky asi subjektivně jsem měl lepší pocit z přehledu před sebou u Mitsu. Takže je asi rozhodnuto.... ;-)
-
-
"-- skrytý --" 06.02.2007 20:49
Zvýšení výkonu L200
Jestli o tom ještě nevíš, u Mitsu si můžeš zakoupit za asi 30000 30kW navýšení výkonu a krouťáku, přímo od výrobce. Plně pokryto zárukou. V ten moment se stírá náskok Navary (která/ý je krásná/ý !!!) protože L200 je lehčí. -
Bez nadpisu
ja by som sa ešte možno obzrel aj po konkurencii tychto značiek. Tiež rozmýšľam o kúpe takéhoto auta a práve v týchto dňoch prišla na trh ďalšia novinka - Mazda BT 50. Čo sa týka exteriéru - je to taký stred medzi L200 a Navarou... Ale na interiér nemá ani jeden z nich... jednoducho pohodlný, všade veľa miesta, dokonca aj pohodlné sedačky čo sa nedá povedať o L200...
Ale ak by som sa mal rozhodovať medzi Mitsu a Nissanom... ťažká voľba. mne ako mladému sa viac páči L200... až na ten plastový interiér... -
"-- skrytý --" 21.02.2007 18:48
Bez nadpisu
Tiez som zacal pozerat po tomto type aut uz velmi davno a pride doba, ked si urcite terenneho pick upa zaobstaram...zatial si prechadzam moznosti a typy aut tejto triedy...nieje ich vela a neviem ci tu na cafe.auto je nejaka tema ohladom nich ale bol by som rad, ak by sa priaznivci a aj majitelia uz uvedenych model vyjadrili a podeli o svoje skusenosti. Mna zaujali aj dalsie co su na nasom trhu dostupne ako je a ISUZU D-MAX 4WD (ale hrozny plastovy interier) alebo aj Toyota Hilux, alebo spominana Mazda BT-50 ako aj jej surodenec novy Ford Ranger...velmi sa mi paci interier mazdy v tom kremovom prevedeni a s ciernym vonkajsim lakom.... ale krajsi dizajn pre mna ma navara, L200, alebo toyota...motoricky na tom bude asi najlepsie L200ka s tym chipom...to moze byt vyborne vozenie. Planujem si postupne vyskusat asi vsetky modely, tak ak uz niekto ma taketo poznavacie jazdy za sebou hodte ich sem, na co si dat pozor, na co sa zamerat a pod... -
"-- skrytý --" 21.02.2007 22:19
NAVIGACE NISSAN NAVARA
Prosím o radu funguje navigace v nissanu navara i v České Republice? :-( diky za odpověd jo a nemate někdo cenik přislušenstvi k tomu to autu?myslim tim kolik stoji trubkovy ra,kolik ten kryt harttrop nebo co..diky za odpověd.. :roll: :roll: -
Bez nadpisu
no mam za sebou dve jazdy s L200 a s Navarou. Co sa tyka terenu je jednoznacne lepsia v terene L200 a Navara zasa lepsia na ceste. Ma aj pohodlnejsi interier. Mne sa motor v L200 nezda slabsi ako v Navare, predsa L200 je ovela lahsia. ale na ceste je dost nervozna a sedadla aj interier su tak na kratke vzdialenosti... Zalezi na co bude clovek to auto pouzivat.. a hlavne na akom povrchu. Ja cakam na BT 50 -ku od Mazdy, pretoze Ford neplanuje dovoz noveho Rangera na Slovensko... Chcem si ju odskusat a potom sa rozhodnem. Pre mna je velmi dolezity interier, pretoze v tom aute stravim denne dost casu.. TAk aby ma po par hodinach v aute nebolel cely človek >:D :-) No a nakolko ho chcem aj vyuzivat ako auto do rodiny tak je interier prvorady. Ale to zalezi na vkuse kazdeho. -
"-- skrytý --" 23.02.2007 18:56
Bez nadpisu
Ford ma Rangera v ponuke aj na sk strankach...je tam aj cennik a tiez som ho z dialky videl v showrome...takze urcite sa dovaza...dnes som bol obzriet aj to ISUZU, predajca mi hovoril, ze vsetky vystavene vozidla su uz predane a do 2 tyzdnov by mali prist nove vozy 2007 po facelifte...hlavne novy cierny interier, ten povodny bol nechutne plastovy, tak som sam zvedavy ako bude vyzerat, inak z vonku maju prist tiez nejake zmeny a ma byt novy vykonnejsi motor, ale neviem ako je to so spolahlivostou tychto vozidiel...uz ste ho niekto skusal, motor by mal byt v pohode, ale co ostatne zalezitosti...?? -
"-- skrytý --" 23.02.2007 23:07
Velmi zajímavé
affinis:
Díky chlape, o tom jsem neměl ponětí.
Ti v ČR dělají všechno pro to, aby vypadali jako oficiální zástupci. Faktem je, že mají v nabídce i lehké náklaďáky "N" série.
Také autobusy Isuzu už v ČR prodávají (jiná firma).
Že by Isuzu zvyšovala aktivitu? -
"-- skrytý --" 04.03.2007 13:12
dodací lhůt
chcu se zeptat,jaká je doddací lhůta nissanu navara??Jak se to pohybuje???měsíc???? dva??dik za odpověd 8-s :roll:-
« Re: dodací lhůt
¨Dodací lhůty jsou různé, je o tohle auto zájem a tak počítej s cca 3 měsíci, pokud to auto nebude někde na skladě....Aspoň tak mi to řekl výrobce (ne dealer). Jinak nevím jak moc jsi se vozil v Navaře, ale docela mě třeba trhla spotřeba. Měl sem ji půjčenou na víkend a jezdil za 8,5 litru a to jsem ji nešetřil. V terénu - těžkém-pařezy,stoupání,průjezdy louží a blátem... spotřeba do 10litrů, to jde ne? Jinak navigace fungovala celkem dobře,chyběly zapadlé vesnice,ale každý rok je up-date DVD mapy.
-
-
"-- skrytý --" 15.03.2007 16:30
NAVARA
Tož napište sem ně co lidi o nissanu navara jakej je a tak..... skušenosti..spotřeba a tak..jeten motor dostatečně silný??na to že to auto má dvě tuny??? ..... utáhne v pohodě když za to zapřáhnu tři tuny(jak se píše v katalogu) utáhne to to auto v pohodě??? :shock: 8-s >:D Pořád se z tátou rozhodujem :shock: -
Bez nadpisu
tak neviem ako Navara ale starší Pick-up motor 2,5 L 98-kw ide ako guľa ma krásny zvuk je to proste nádhera jazdil som aj na L-200 ale z roku 1996 >:D mala najazdené 270 000-km a bol to už riadny šrot čomu sa ani nečudujem a najviac času som som strávil v Mazde B.Fighter najazdené ma okolo 90 000-bez poruchy proste super auto čo sa týka jazdy terénom tak na tom bola naj L-200 tak Nissan všetky auta sú firemne a nepoznajú nežne zaobchádzanie za najspolahlivejšie by som vyhlásil Nissan Pick-up a ešte sme malý v firme Opel Campo to bol tiež riadny nezmar ale ročník to bol okolo 1992 -
"-- skrytý --" 15.03.2007 18:07
NAVARA
takže když jela dobře ta starší verze..tak ta nová musí letět.....lidi tak pište pište...přece tady někdo ma navaru ne??Nebo aspon zkušenosti s ní.....chtěl bych vědět jak to jezdí ikdyž na týden jedu z otcem na testovačku..ale chci se otom autě dozvědět co nejvíc... je to spolehlivý auto??? jake mate skušenosti z prodejcem??atd... :shock: :)-
« Re: NAVARA
uz asi mesiac mame v rodine Navaru v takmer plnej vybave, teraz ma asi 2500 km, zatial super. Spotreba 10,5 L, dufam ze klesne, v lete sme mali jednu zabehnutu Navaru na 2 tyzdne a mala spotrebu cca 8-8,5 L. Na nasej Navare su vymenene tlmice, pruziny aj zadne pera /+5cm, znacky OME/. Aj koli tomu to je dost tvrde, trochu nepohodlne, kym je prazdne, ale ked je cca 200 kg na korbe, to je ine kafe. Mam na tom aj navijak, spodok komplet zakryty hlinnikovym plechom a tazne, zatial som na tom tahal asi 1 tonu a ani som to nejak necitil pri rozbehu. Motor je tahun, silu ma poriadnu, je aj tichy, akurat prevodovka nie je bohvieak presna, mozno by bol lepsi automat. Dalsia vec, co sa mi moc nepaci su bixenony, pri dialkovych to nesvieti bohvieako. Uvazujem o pridavnych dialkovych svetlach. Predny ram na tom zatial neni, mozno bude, ale udajne maju byt zakazane. Je to vobec pravda?
-
-
"-- skrytý --" 16.03.2007 14:07
NAVARA
máš tam aj GPS??? a to má bixenony??V ceníku se píše že to má normální světla ani xenony to nemá..... no nevím jak s tou automatickou převodovkou pověd dálší zkušenosti,vypiš výbavu.. dík :)) 8-s :shock: >:D >:D-
« Re: NAVARA
vybavu som zabudol : el. okna,zrkadla, vyhrievane predne sedacky, aut. klima, bixenon, tempomat, ovladanie radia na volante, dazdovy senzor, vnutorne zrkadlo s aut. clonou, central s ovladanim na kluci, ABS, uzavierka zad. dif., nezavisle kurenie, navijak, tazne zar., dufam, ze som nic nezabudol
:)
-
"-- skrytý --" 16.03.2007 22:29
NAVARA
doufám,že nám je tam prodejce taky přídá...k takovému autu. by to slušelo.....a myslíš že automat by byl lepší volba??? ale zase je to jenom 5ti kvalt ten automat tak nevím....... no každopádně..když si tím táhl tu tunu..tak s to skoro vubec necitil že zatím něco táhneš jo? >:D tak to je fakt silný auto... motor dostačující?? 8-s :shock: :D-
« Re: NAVARA
motor je na to auto akurat, sak 400 Nm neni malo. je na Tebe, naco to auto budes pouzivat, ked casto do terenu, asi ten manual je vhodnejsi, ale ked vacsinou po cestach, sem tam mesto, automat nemusi byt zla volba. sak treba vyskusat obe moznosti, Pathfinder budu mat urcite s automatom. Kua, inac jazdit s nim v meste pri tych rozmeroch je super, hlavne, ked treba parkovat >:D
-
-
"-- skrytý --" 17.03.2007 22:00
:))
prodejce říkal že to auto je zbran jo no těch 430 nm není málo no budeme ho využívat chce medoublecub a bude jezdít spíš na silnici a mírný terén akorát sem teda zvědavej jesli utáhne ty tři tuny nebo spíš lépe přes tři tuny.....co ty na to utáhne to v klidu??? co korba můžeš to třeba trošku přetížit????třeba o sto kilo??Nepraskne něco???hele pošli mi fotky tvojí navary. co sedačky sou pohodlné??Nebo trvdé /měkké jak se v nich sedí?
sorry že to je jak u výslechu ale musím prsotě vědět co nejvíc... >:D 8-s :shock: 8)-
« Re: :))
ked mienis tahat tak vela, tak potom sai ten manual bude lepsi, a utiahne to v poho, tomu ver. neviem ako seriovku, ale nase sa da zatazit poriadne, naposledy sme tam nalozili plnu korbu aj nieco nad velkych sutrov a v pohode, nic nepraskalo ;-) sedacky su dost dobre, ani makke, ani tvrde.
urobil som na tom cca 400 km vkuse a dalo sa vydrzat.
-
-
"-- skrytý --" 18.03.2007 08:30
:))
no já stím jezdit nebudu >:D na řidičák si ještě nějakýten pátek počkám... ještě dava a půl roku mě dělí od řodičáku..hmm tak to sem ráf že si stím v klidu poradí...:) ještě kdybi nám k tomu daly ty xenony :-( by byla paráda..co..a ty chceeš ještě pathfandra,jo? >:D taky nemusí být špatný aleten nissan patrol... to je auto :-) >:D bych si zase koupil já >:D 8-s :shock: 8) -
"-- skrytý --" 21.03.2007 21:27
Bez nadpisu
no motor je 6,4 TD s common rail. myslím že spotřeba může býti tak od 14 při hodně klidné jízdě až tak po 30 s plným knedlíkem naloženým autem a v soupravě ...
jinak uveze určitě 3500 vlek - na nájezdovou brzdu stejně nejde víc, kdyby se to předělalo na vzduch tak asi i víc ale je to zase pálka ... a uveze toho taky hooooodně -
"-- skrytý --" 22.03.2007 07:35
:)
je to výborný parýdní auto :-) jeto automat tak taky v pohodě kůže..má to všecko znáš rozměry? >:D musí být dlouhé.. 8-s :shock: :D -
"-- skrytý --" 03.04.2007 13:12
Bez nadpisu
Ahoj.Ziadnu Mazdu BT 50 nemozs najst preto,lebo len teraz prichadzaju prve kusy na Slovensko.
Dnes som si bol obzriet prvy kus v Bratislave v auto palace na panonskej
Vcera im ju doviezli.Este bola odstavena v sklade a zabalena :D.Je to verzia doublecab vybava CE seda metaliza.
Zatial som mal moznost hodnotit len podla kriterii na internete a recenzii
Ale nazivo je super.Nemam jej co vytknut.Vnutri dostatok priestoru aj na zadnych sedadlach( sice ziadna limuzina)ale nohami som prednu sedacku nevytlacal(mam vysku 185 cm) a pred kolenami som mal este 5-6 cm k sedacke. A aj priestoru nad hlavou bolo este dost.
Obaval som sa umiestnenia rucnej brdy(na pravej strane pod volantom)pretoze v jednej recenzii sa recenzent ztazoval na tazke nastupovanie a vystupovanie pri zatiahnutej rucnej brzde.
Ale obava sa nepotvrdila.Tiahlo je mimo a vobec nezavadzia.Maximalne niekomu kto by mal vysku 2m.Zistoval som od predajcu ako to vyzera s dalsimi kusmi,pripadne predvadzacim vozidlom,a potvrdil mi,ze budu ale az zaciatkom maja.Nakolko maju na predvadzanie objednane BT vo FULL vybave.Akurat na otazku preco ked je to identicke auto s novym rangerom ma ranger uvazdany prechodovy uhol 28* a mazda len 22* nevedel odpovedat.
Jedine co mi vedel povedat,ze mozno preto lebo ranger to moze udavat bez naslapnych prahov.
Dodanie noveho vozidla pokial bude na sklade(momentalne vraj este len naplnaju centralne sklady)trva 2 tyzdne.Pokial take auto ako chces nebude na sklade dodavka z tovarne trva 4 mesiace.
Zatial mi este nevedeli povedat ale cenu na prislusenstvo(plastova vlozka korby,hardtop,tazne zariadenie)To by ale do mesiaca uz mali vediet.-
« Re:
dakujem za odpoved. BT-50 uz mali pred par tyzdnami v Trencine, ale kym som sa spamatal, bola fuc :-) Tak som ju nestihol pozriet. Mali ju ale len vystavenu, jazdit sa na nej nedalo, este neboli technici na školení o tomto aute, tak nevedeli odblokovať zabezpečovacie systémy, tak sa nedala naštartovať :-)
Inak podla obrazkov interieru to vyzera asi najlepšie čo je v súčastnosti na trhu. Predsa len ked stravis v aute kazdy den zopar hodin tak chceš aby Ti nepovyskakovali vsetky plomby zo zubov :-) No a ked hovoris o svojich proporciach - ja aj s rodinou patríme medzi špuntov - do 175 cm tak tam budeme mať miesta ako v lietadle... Už aby tu boli predvadzačky a možeme to objednať. Navara je krasna, ale až príliš veľká a L200 zasa super moderná, aj dizajn sa mi páčí, len vo vnútri tie plasty sú katastrofa...
-
-
Bez nadpisu
Ahoj Navaru som skusal, celkom v pohode auto. No ale vies, ked mas "vysolit" za auto cez milion bez DPH, tak si chces vyskusat vsetko co je dostupne. No a ja budem castejsie na ceste ako v teréne a Navara do mesta je ako slon do porcelanu... Predsa len BT-50 je o 20 centakov kratsia... -
"-- skrytý --" 05.04.2007 12:34
Bez nadpisu
Mne sa od Nissanu pacila stara Navara pickup.Podla mna mali Nissanaci spravit len facelift a rozsirit vybavu.Ale ked sa rozhodli ist stylom "amerik"co uz. :-( Niekoho to urcite oslovi.
L200 je super a mal som ju vyhliadnute ako second auto keby sa mi nepacila BT 50.Mne sa nepacil ale dizajn,vnutri to este uslo a ten kopec eletroniky co do nej narvali. -
Bez nadpisu
Ahoj,
myslim ze L200 sa celkom podarila. Len mna stve ze po hodine sedenia vo vnutri ta bolí celý človek. má strašne makké sedadlá... aj farba vnútorných plastov sa nehodí k autu za tolko penazí... To je ale môj nazor, kazdemu sa nemusí pacit. Kupil si ju akurat moj kamos uz sme aj dobre poblbli na nej a je super. Ma ju v ciernej farbe, plnej palbe, zvonka nadhera a vnutri ako hrackarske autko. stacilo prejst mincou po palubovke a ostala tam smuha... A kym jej nenalozis na korbu aspon sto kíl tak ta vytrasie. - hlavne vzadu.
Preto ta BT50. Striedmy design, vnutri celkom ujde, vyzera plnohodnotnejsie auto. Ale ma zasa oproti L200 nevyhodu - nema medzinapravovy diferencial tak 4x4 na ceste a na snehu asi bude utrpenie... -
"-- skrytý --" 06.04.2007 06:18
Nissan Navara
Tak jsem byl u prodejce projet navaru a paráda ten motor to mě udivilo,nečekal jsem takovou sílu .Ten mohutný zátah při každém sebemenším pohlazení pedálu auto přidávalo a jelo jak drak 171koní a 403n. 8-s >:D m dělá s tím autem divy i když to auto má dvě tuny má šest převodových stupnů takže se dá jezdit svižně a ůsporně co jsem z toho vyták nejvíc 200 a ještě by to chtělo-nekecám prostě je to nejsilnější auto ve své třídě.Interiér je v pohodě dvouzonová klima...ovládání na volantu,prostě paráda už ji máme obědnanou pěkně v černé.Tak se těším..až dorazí,napíšu dálší zkušenosti -
"-- skrytý --" 06.04.2007 10:05
nema medzinapravovy diferencial tak 4x4 na ceste a na snehu
Ale na co ti je na suchej ceste 4x4?Ked nema medzi diff,tak priradi pohon v pomere 50:50 a je podmienka aby sa mohli kolesa preklznut.A v zime do aut zo zadnym nahonom sa nahadzuje par vriec s pieskom.(pri nosnosti tychto drobcov to ani nezbadas)Akurat ti zlepsi trakciu a komfort na zadnych sedadlach(podla nastavenia zadnej napravy)A tam kde by ti uz toto nepomohlo,pomoze zaradenie 4x4.V tomto je L200 lepsia,len keby som chcel naozaj permanentnu stvorkolku tak by som skorej volil toyotu Land Cruisera.
K Nissan Navare:to mas uplnu pravdu.Na okresnych cestach a dialnici sa citi ako ryba vo vode.A tam je kral.