Zmena vykonu z 1.2 47KW na 1.2 51 KW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
-
"-- skrytý --" 06.03.07 16:12
« Bez nadpisu
ja viem, tiez som mal 3 mesiace aj 3st. automat (vlastne ho este stale mam, len som ho uz takmer 2 roky nevidel, daroval som ho kamoske) bol to dodge aries 2.2, ze to islo slusne je silne slovo, ale islo to...
to len aby si si nemyslel ze neviem o com hovorim... -
« Re:
Dřív byly i 3 st. automaty a jezdilo to slušně. A 4st. se dělaly víc jak 30 let a nikdo si nestěžoval. Ovšem musely k tomu být odpovídající motory. Když k tomu evropští a asijští dobrodruzi začly montovat 1,2-1,6-ky, mno tak to nejelo a nikdy nepojede. Leda s turbem. HDM s motorem pod dva litry je ploužák...
Proto je tu řešení - CVT. Imho Caliber má právě CVT, jen tak pro srandu, to moc historické řešení není.... -
« Re: Pavel
Mohl sis vybrat CRD od VW. A na případné problémy si stěžovat u vW. Nebo sis mohl vybrat 2,4. (172 HP)
Ona i ta 2.0 má 158 HP, na auto velikosti a hmotnosti Caliberu bohatě stačí. Nutno si uvědomit že to není sporták a že motor se musí točit.
A zřejmě s s ním jezdil v USA vid? Takže si je nutno uvědomit že zámořské varianty sou poněkud odlišné od evropských verzí co se týče podvozku, brzd atd. -
"-- skrytý --" 06.03.07 09:01
« Bez nadpisu
Najel jsem s Caliber zhruba 1000 mil. Auto se mi z venku dost libilo. Male taky nebylo, uvnitr dost mista pro 4, i kufr dostatecny. S temi plasty uvnitr bych taky nemel zadny problem (i kdyz teda nic moc). Jizdni vlastnosti me ale zklamaly. Neumim to popsat, ale pri jizde jsem nemel dobry pocit. Kazdopadne motor byl na 2.0 hodne liny. Po navratu domu jsme poridili Golf se zakladnim motorem a jezdim s nim mnohem radeji nez tim Caliber. -
"-- skrytý --" 05.03.07 13:02
« Bez nadpisu
bari myslis to tak, ze v aute za 700 t Sk je normalne ze si tam nizsi clovek nenajde vhodnu poziciu?
ved sam pises ze caliber je male auto, a potom pises ze ak ma niekto 150 cm nema si kupovat auto tejto triedy.. neviem si v tomto americkom aute predstavit typicku americanku (150 cm a 150 kg), ta by si asi musela vybrat ci dociahne na volant, alebo na pedale... -
« Re: Kesk
Když má "kámoška" metr padesát, nemá si kupovat autot této třídy....
Jinak pro normální lidi auto se stavitelnou sedačkou - nechápu proč by neměli najít vhodnou pozici. Můžeš mi prosím říct, co máš proti exteriéru?
O interiéru byla řeč, povedený není a je účelový. Zase vydrží i hrubější zacházení.
CVT je vlastně bezestupňová, takže to taky není "pravej" automat