Zmena vykonu z 1.2 47KW na 1.2 51 KW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 21.02.07 18:29
« zblblý lid
Hezky s to napsal, jenže realita na tomto FORU je mnohdy zcela jiná. Zdá se mi ,že kdo má např. fabku je zde napadán ze všech stran a když vlastní náhodou HTP tak je ztracen zcela. Promin už to tu pozoruju delší dobu a nedalo se to vydržet, ale jinak nejsem žádný zarytý škodovkář, ikdyž poslední moje auto je škoda,měl jsem jich před tím 25, naposled rena
ulty,takže u fabie určitě neskončím.
Obecně ale nevidím žádný problém proč by češi neměli kupovat "české auta"když němci kupují německé, italové italské atd.pokud je kvalita srovnatelná tak no problem.Opravdu si myslíš že všichni co si koupí škodu jsou pitomci zblblí reklamou nebo přizdisráči co se bojí závistivých sousedů? já si to nemyslím a taky si nemyslím že bych v budoucnu někdy řešil proč si třeba Barri koupí Ferrari s 350 knebo 450 k, bohužel je spousta lidí co řeší proč si někdo koupí HTP, Tomy Engelo htp 40 kw apod.a o tom to je ;-) -
« Re:
No, já ale nepsal nic o problémech Fabie, a spolehlivost italských vozů, i když ted je výrazně, ale výrazně lepší než v 80. letech je známá. Třeba slavné boxery z Alfy, hihi. To byly super endžajny, všechna čest. Nebo slavný trbodiesel VM Motori, kvůli kterým nemá půlka lidí rádo Voygery a jeepy Cherokeee....
Jo ty známe dobře....Stejně jako antikorozní úpravu vozů 60-80. let.....:o)
Tady de o to že prostý lid, zblbý reklamou (sorry za upřímnost) se raduje z přiblejch 4 KW, místo aby si koupil něco jinýho....
Jenže vono to není in, vono je to nemoderní, člověk by se lišil. Takže si půjde koupit Fledu, zatímco Rover 25 stojí méně (nejsou an něj díly no), půjde si koupit ojetou O1, zatímco dalších 30 vozů jí strčí do kapsy i s navijákem (pro detailysty trvající na spotřebě jich bude kapku méně) atd.
Atd. Kdo se liší je prinejmenším blázen, podivnej člověk nebo to musel někde ukrást......
Na škodovku sou nejlevnější díly přece (nepravda č.1) , každej to umí spravit (od Fabie a O2 nepravda č.2); servis je na každým rohu (pokud si nekoupíte Subaru tak i na další značky a tam ho zas nepotřebujete) a sousedi mi nebudou závidět a nebudu se lišiit (ubohost č.1).
tolik mé shrnutí, poručím se. Připadá mi to jako debata tuzerů, kdy nacpou do pixly 40 litrů za spojlery a chipy, místo aby si místo chcíplýho golfu 1,6 (kdyby ho prodali a ušetřencýh 40 táců použili na nákup nové káry) koupili něco, co má o 100 kobyl víc, když jim jde o výkon.....
Jinak tě chápu, mě zas serou kecy o podvozku od škodovkářů, který tam maj kus trubky, myslej že sežraly šalamounov hov*o (s prominutím) a že jim to sedí jak okruhovej speciál :o)))) A S Fabií RS dělaj Supry a Celicy v levym jízdním pruhu za spotřeby 5,5 litru dehtu (čti nafty). Ovšem musej to vyprávět těm co šli ráno kolem stavebnim a omylem jim spadla na hlavu tvárnice.....
Pokud to myslí vážně jsou to pacienti a těm tvrdím že předjídžím F50 se spotřebou 8 litrů na tempomat. Ciao -
"-- skrytý --" 21.02.07 12:52
« 44 kw
Barri-zkus taky trochu kritiky přidat do jiných oddělení, nejen když se někdo baví o FABII. Co třeba navštívit kluky z fora FIAT GRANDE PUNTO? mrkni jaké tam mají problémy s novými auty- nezařadí zpátečku nebo 2 bez počítání zubů,vyměnujou baterky, startéry apod. potom ti možná ty 4kw nepřijdou tak směšné.p.s. neber to osobně, jen mně občas s... jak se furt někdo naváží do lidí co si nekoupí auto nad 100 kw. ;-) -
"-- skrytý --" 21.02.07 07:27
« Bez nadpisu
Dost casto sa mi stava, ze nestlacim na notebookovej klavesnici tlacidlo dost silno a potom je tam preklep. Druhykrat vsak to iste slovo uz bolo OK.
A po nemecky som uz dost pozabudal, takze naznac mi, co je ten Vorspruck. Myslim, ze to bude daco zaujimave, ale pockam si :-) -
"-- skrytý --" 20.02.07 22:37
« Bez nadpisu
Docela se bavim - resit, jestli vytunim 1.2 ze 40kw na 44
btw. mam taky 1.2, ale jeji vykon je 59kw - a nema turbo ani 4 ventily na valec
Tomu sa hovori Vorsprug durch Technik. Ale aby to bol aspon platonicky vorsprung, sekneme jeden valec a pridame vyvazovaciu hriadel. Vysledok je z rozumoveho hladiska otazny, z papieroveho neviditelny, z financneho podozrivy, z technickeho zarazajuci, ale z marketingoveho je to High Torque & Performance...
PS: mozem sa tesit na dalsi HTP flame? Uz davno tu nijaky nebol :-) -
Sranki 20.02.07 08:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No ak niekto vymeni olej az po 50tis km tak to tomu motoru fakt nemoze robit dobre. Ten predlzeny interval je max 2 rok alebo 30tis km ale moze nastat aj skor podla stylu jazdy. Uvidim kedy to zacne pytat servis.
Dnes som celkom poteseny sportebou. Cesta Prievidza-Trencin za 5.8l/100km a pritom som sa neflakal - 100-110km/h, obcas nejaka predbiehacka. Myslim, ze je to na auto, ktore ma 300km celkom fajn. -
"-- skrytý --" 19.02.07 23:01
« Re: Re: Re: Re: Re:
Nepochytají úplně všechno, díky tomu že jsou malé, tak zlepšení tam je. Folie se k tvojí oranžový metle hodí, u mě by to bylo vyhazování peněz... >:D A s těmi bagami jsi udělal dobře, kola si můžeš dokoupit kdykoliv a jen je přezuješ, ale dodělávat bagy by bylo o dost složitější a hlavně dražší ;-)
A zpět se vrátím k prodlouženému serv. intervalu. Moc chváli jsem na něj neslyšel. Motory mají snahu žrát tento olej, který není moc levný a i motoru moc neprospěješ, když v sobě má olejovou náplň daleko déle. Ale je to všechno co jsem většinou přečetl tady na foru, myslim že někdo psal, že měnili olej až kolem 50 tkm, ale klidně to nemusí být pravda!!! ;-)
Takže doufám, že jsem ti teď nezakzil radost :-) Zkus se když tak tady zeptat, jak moc to prospívá motoru ;-) -
Sranki 19.02.07 22:41
« Re: Re: Re: Re:
Ta tvoja vyzera tiež fajn, ale čistiť takú tmavú farbu by som nechcel ;-) preto som zvolil niečo svetlejšie. Čo sa týka tých zásteriek máš pravdu. Zadok je čistý a bok auta už chytá špinu. Na combíku má asi vačší účinok predná zásterka, pretože ten zadný previs je väčší ako na hatchbacku a nestrieka to až na okno. Takže tie zásterky sú celkom dobrý nápad, asi to pri najbližšej návšteve servisu poriešim (dúfam, že to tak skoro nebude - mám predĺžený servisný interval).
Tie čierne fólie na stĺpiku sú tuším originálne príslušnestvo a montovali to v servise (cena 1071,- Sk).
Ešte som uvažoval aj nad tými elektrónmi čo máš ty - to by vyzeralo skvelo - ale uprednostnil som bočné airbagy. Mal som na výber elektróny alebo airbagy zdrama. Len mi teraz spravili škrt cez rozpočet tým, že mi dali zimné gumy aj s diskami (teraz mám 2 sady na diskoch) ;-) Chcel som to urobiť tak, že túto chabú zimu už dotiahnem na letných, na jeseň by som kúpil elektrony a na plecháče dal zimné. Tož ale keď boli pri ponúkaní tých zimných pneu taký presvedčivý, že sa nedalo odolat (cena 0 Sk) :D -
"-- skrytý --" 19.02.07 22:04
« Re: Re: Re:
A ještě jsem si všiml, že máš zadní zástěrky, tak jestli můžu doporučit dej si i přední. Nebudeš mít pořád špinavý bok, spíše budeš, ale v daleko menší míře ;-) . Jsou hodně decentní, takže vzhled neutrpí, ale je pravda, že já mám tmavou zelenou a tam se ten černý plast schová asi lépe... No zkusit to můžeš, stojí pár stovek a aspoň trochu uchráníš lak před kamínky a nečistotami...