Zmena vykonu z 1.2 47KW na 1.2 51 KW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.07  09:25

    « amerika

    to R.Barrichello: Nemůžeš čekat,že lidi tady budou odvázaný z tvého kázání o nepřekonatelnosti amerik evropským šuntem.Zkus to opačně a začni v USA kázat o nesmyslnosti jejich objemů.Nevim,jak bys dopad,ale asi podobně jak tady.A hlavně v obou regionech je uplně rozdílný přístup k prioritám vlastností auta.V těchto končinách prostě budeš za něco zvláštního.
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 23.02.07  00:55

    « Bez nadpisu

    Tady ty auta mají v sobě něco nepopsatelnýho.
    Zvláštní kouzlo, který žádný dnešní auto nemůže nabídnout.
    Je to vůně let minulých, romantika...............
    Motory tohoto typu jsou super, při běžné jízdě cca. do 100km/h jedou prakticky na volnoběh a spotřeba je kolem 10l/100km, což není zlé.
    Můj sen je Cadillac de Ville sedan ročník 59. Ten je ale cenově někde úplně jinde.
    Myslíte si, že za těch 85000kč je to moc? Je to jedno z nejlevnějších, co jsem vůbec našel. Levnější už jsou téměř vraky.
    Je sice hezký, že v USA stojí 500 dolarů, ale tady je situace jiná.
    Kdyby někdo věděl kontakt na nějakého člověka, co se dovozem amerik zabývá, nechť napíše. >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  21:51

    « Re: Cadillac

    Peet: tak v tomhle ti moc neporadim, protože se mi auta tohoto střihu vůbec nelíbí. Jsem asi divnej, protože všechny co znám se jim hrozně líbí :-) Jediný co mi přijde hodně zajímavý, jsou ty motory, které se nemusejí točit a přesto produkují obrovský výkon a k tomu třeba třístupňová převodovka :-) Ale jinak mě láká úplně něco jiného, pořádně vyladěný benzin nejlépe do dvou litrů a k tomu manuál nebo sekvenci. Moc se mi líbí třeba astra opc, 2.0 T 177kw, mňam >:D Nebo mě hodně zaujal 1.4 TSI, který dokázali udělat už i ve verzi se 155kw :-O Taky mňam...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  21:49

    « Bez nadpisu

    Každopádně dneska vede Tommy "Fabku si ještě rok nechám" Engelo. >:D Tak snad bude pokoj od dvanáctistovky, co poráží HRAVĚ v pružnosti i čtrnáctistovky... Barri se třeba také změní, až si koupí pořádné auto. >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  21:40

    « Re: Cadillac

    m4lcolm: jj souhlas :-) Jednou píše Barri, že je HTP pomalé, když se zlepší zrychlení o 2 vteřiny na výsledných 16.5 u základní motorizace (teď se dostala někam doprostřed, jsou horší i lepší), tak zase napíše cit. "No jo, zrychlení, to je něco." Pružnost je u HTP velmi dobrá, spotřeba vcelku také a výdrž nemusí být půl milionu km, když je to auto spíše jen na krátké popojíždění... ;-) Jinak každý občas mění názory, ale na tobě (Barri) je vidět, že je vše lepší než škoda... Já možná vypadám jako zarytý příznivce škody, ale hned druhá automobilka je ford, který mám také hodně rád a ten pokud vim je americkej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  21:37

    « Bez nadpisu

    kuuu.rva to je fuckt pekneeee
    len trochu drahe, ale inac tuzil by som sa aj ja na niecom takom prevazat, tiez casto snivam o mojom '91 dodge dynasty 3.3 V6, ktore som mal pred 2 rokmi, proste take pohodlne zvezenie ako v starych amerikach uz dnes nezazijes v nicom, sedmicky sa mozu spolu s S klasse strcit...
    opytaj sa bariho na servis a pod., ale podla mna drahe diely na to nie su, ak su... a opravit to tiez nevie asi hocikto
    a este raz opakujem, trochu drahe sa mi to zda byt, v USA su mraky podobnych a stoja do 500 USD
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 22.02.07  20:58

    « Cadillac

    Vím, že to sem nepatří, ale zajímal by mě váš názor na toto auto.
    Myslíte si, že by stálo za těch 85000kč? Ameriky se mi vždycky líbily a tak mě nějak napadlo splnit si takový malý sen a nějakou koupit. >:D
    Semtam objet pár srazů a tak podobně. Chtěl bych o tomto autě také sehnat pár informací, tak pokud byste věděli o nějakém odkazu, budu jen rád.
    Díky
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  20:02

    « Bez nadpisu

    Tady je to ode zdi ke zdi... Tommy Tommy, ten super úsporný TSI motor je podle všeho (a všech) naopak docela uchlastanej, jakmile na to trochu šlápneš. Mrkni třeba na recenze na tomto serveru. A s tim HTP vs. 1,4... Dnes není apríl. ;-) :D
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 22.02.07  19:52

    « Bez nadpisu

    Barri,Barri...... >:D
    Napřed se podívej na nějaký info k HTP,kde hravě poráží v pružnosti i motory o objemu 1,4.
    Nechápu,proč by do octavie měli dávat šestiválec :shock:
    Ven si verzi 2.0FSI/110kw,která jede přes 200 a zrychlení má lehce nad 9s,to je málo??Ale pro tvou radost,mám informaci,že do modernizované octavie se počítá i se šestiválcem ;-)
    Proč dělat třeba právě TSI???Ukaž mi motor benzínový se 125kw,který je stejně úsporný a taky tak pružný jako TSI :roll:
    Šestiválec je dnes luxus,doba žádá zmenšování objemů motorů,stejný výkon a nižší spotřebu a hlavně emise :shock: (v poslední době velmi časté téma)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  17:37

    « Re:

    A kolik by jako ta 2,4 měla mít? 250 kobyl??? A 10 tis otáček? Děkuju, nechci ani zdarma...
    Dýzly sem netahej, v usa sou tak populární jako tady Volha.....
    Povídej se na roční % zastoupení dýzlů ze všech prodaných vozidel.
    Ano, Octavia má slavné FSI, kdy soudruzi z VW zkomibnovali doslova revoluční technologie, hotový výdobytek nových objevů - 40 let používané turbo a 55 let používaný mechanický kompersor typu Roots. Gratuluju. Ten dávaj v americe taky do lecčeho (verze označené Supercharged). Zkombinovat je to naštěstí chválobohu nenapadlo....
    Proč dělat kočkopsa a tahat z 2,0 250 koní, když to jde jednouše. Ale v evropě rádi šetřej železem a tak použijou pár elektonek no >:D
    Jejich boj. Turbo to je etalon životnosti, podívej se třeba na vozy Chrysler GS či Daytonu s turby Mitsubishi, to byla tak spolehlivá věc, že tam museli nacpat vlastní americké a nakonec to radši zrušili....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.07  14:42

    « Bez nadpisu

    no proste neskutocne, 2.4 VVT a 170 koni, no proste vrchol automobilizmu
    ten doterajsi 2.4 v PT cruiseri ma vraj tiez 150k, a ked ho porovnam s 1.8T, tak je to ako porovnavat bicykel so superbikom
    2.4 a 170 koni, to je hodnota ktoru ktorykolvek europsky alebo japonsky vyrobca ponuka v dieseli a pri polovicnej spotrebe, a spravidla aj pri nizsom objeme.
    v octavii by mal byt V6 :?: :!: octavia ziaden V6 nepotrebuje, pretoze uz 2.0 FSI dynamikou daleko prevysuje napriklad Fusion V6, pri spotrebe o tretinu nizsej. a stvorvalcovy Fusion (US) moze konkurovat 1.2 HTP, a myslim ze by dostal na *.
    a kazdy passat ktory som v amerike videl mal 2.0 TFSI, tak ako aj A4ky, a kedykolvek strcia tamojsiu konkurenciu americkych predpotopnych V6 do vrecka. tak sem neplet 2.5, ktory sa dava do jetty ako zaklad, aj tak v statoch kde je to povolene tak sa jetty predavaju v TDI...
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  13:01

    « Re:

    Možná sou měkčí, ale tím pádem ěkčí i pro všechny další, co tam ty hvězdičky dostávaj (tj evropa a japonsko).
    Caliber má necelejch 4,5 metru, nevím, jak by mohl žrát 25 ve městě, když má pouze 4-válce. 25 ve městě bere Hummer H2 s aerodynamikou šaktule od bot >:D To SRT má přeplnování, proto ty koně...
    25 nebere ani Lincoln TownCar 4,7 V8....Ten jezdí město za 17....okresky za 11-12
    Ad velikost: Po praze (centrum) nemá smysl jezdit vůbec ničím (použij MHD) a v ostatních městech a na sídlištích Prahy zaparkuješ v poho. Alespoň já zatím všude vždycky zaparkoval.
    Tyhle auta sou do roku 2007 už v řadě případů dělána na E85, to za A) a za B) pohádky o 25 litrech skončily v 70. létech...
    vyjma vyjímek jako Hummery, Ford Excursion, dodávky a veliké pickupy...
    Ostatní vozy mají spotřebu srovnatelnou s evropskou a japonskou konkurencí....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  11:44

    « Re: Caliber má 5 hvězdiček

    R.Barrichello?testy NHTSA jsou měkčí než Evropské.
    No a skutečně nevidím nic lepšího do našich přecpaných měst/kde i s miniautem je problém zaparkovat/ než tyhle krávy.
    Rovněž by jsem strašně rád popojížděl v ucpaném městě za nějakých 25 litrů-je to můj sen.Samozřejmě ročně o nějakých 50 000kč víc za benzín nikoho nerozháže.Jinak tyhle auta jsou dělané pro trochu jinou silniční síť než je u nás a taky jiné ceny benzinu než jsou u nás.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  10:40

    « Caliber má 5 hvězdiček

    v testu NHTSA - [odkaz]
    Stejně tak i pickup Dodge Dakota
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  09:44

    « Re:

    Jojo, představ si kesku že 2,4 ted bude s VVT a bude mít kolem 170 HP >:D
    Bude v Avengeru. A s 6-ti stupňovým automatem. Čéče to je tak nemoderní auto, že to udělá i Favorit :o)))
    2,7 V6 bude FlexFuel na E85, kterej tady v evropě krom severských států nikdo nemá....
    A cenu Passatu V6 je Charger V8, který má o mnoho koníků víc. Ale sou to nemodernía auta.
    Jako všechny ostatní, sice vrcholné verze maj všude kotouče, ESP,ABS, TCS atd.... Motory maj 200-450 Hp, ale sou to to obludy no. Toho Chargera s 400 Hp udělá i O1 1,4 vid :o)
    A ted bych prosil ještě tu o šípkové růžence, tu už sem dlouho neslyšel >:D >:D >:D >:D >:D
    Imho měl si kámoš koupit Caliber SRT 2,4 300 Hp, to by celá produkce škody koukala jen na ten zadní nárazník toho Caliberu, pro změnu....
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.07  09:35

    « Re: Tommy

    Tak to pro jednou vezme zas vážně jo.
    Základní motor u vozu typu Fabia (a zvláště verze kombi) by měla být minálně 1,4 tak 80 HP.
    Další alternativa tak 1,6. Pak bych viděl nějaký sprotovní model s 1,8 VVT. To by zcela stačilo. Pro sazumilný lid nějaké ty TDI.....
    Ne V6 bych fakt do Fábie necpal, nejsem šílenec, ovšem v Octavii by být mohla (jenže nebude, hihihi).
    No jo, zrychlení, to je něco. Co třeba výdrž motoru, pružnost, točivý moment, otáčky??? To už nikoho nezajímá? Asi néé. Hlavně že to zrychlí o sekundu a málo to žere. Hmm.
    Proč teda nezavedou pánové z VW FlexFuel motory, když jim de o spotřebu? Rozhodně je maj, v Jižní americe už je nabízí naprosto každý výrobce. Je sice fakt, že sou to 15 let staré verky, kapku překopané, ale co, místnímu trhu to stačí....
    Ale když se to tak dobře prodává, tak co bysme se snažili že. Dodáme pokrokový HTP s překopanou elektonikou, přidáme 4 Kw a bude zas hit. V USA nabídneme skvělou 2,5 v Passatu plnící nejnovější emisní normy, ovšem s výkonem, které měly 2,5 před 15 lety :o)))))
    On je časem jednou někdo doběhne, ztratili už prosperující trh pikapů, kteří zabrali jiní, časem ztratí i pozici v dalších segmentech...
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 22.02.07  06:59

    « Bez nadpisu

    vím že ve firmě měly první fabky,ročníky(2000,2001) nějaké problémy taky.Vrzání palubovky,závady el.oken......nicméne úkol splnily.
    Nynější fabky,přibližně od HTP(2002) jsou na tom o dost lépe,ta služebně nejstarší s najetými 145000km je v super stavu,žádné vrzání,vše v pohodě a to ji vůbec nešetřím,jezdím s tím pod plným plynem :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  23:15

    « Bez nadpisu

    Na ježdění po Praze a jednou měsičně na chatu stačí, krom vrzání a repro je vše opraveno. Vrzání přežije a rádio v autě nikdy neposlouchal. A kotouč jsem mu radikální léčbou rozhýbal během týdne, kdy mi přestříkávali Stilo ojeté klíčem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.07  23:10

    « Re: Re: Re:

    Peet: jj >:D Ale jestli je to vůbec k smíchu :?: >:D
    m4lcolm: a to jí táta chtěl :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 21.02.07  23:05

    « Re: Re:

    One-z: Než jsem koupil tohle, chtěl jsem 1.4 74kW taky zkusit, ale v okolí 100km žádná předváděčka nebyla. 8-s Dokonce ne ani v Praze !
    Myslel jsem, že kdyžtak vyzkouším i 2.0, ale to se všude divili ještě víc. :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…