Skusemosti so servismi Ford

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.08  16:54

    « Re: Uvidime

    Sam som prekvapeny, co som dostal ako nahradne auto. Je to Fofo mk2 1.6 74 kw. Je to totalna novota. Ked technik hlasil nejakej tetuse, ze ma najazdene 174, tak som si myslel, ze 174 tisic. Prd, Hovoril pravdu. To auto ma len 174 km. Teda teraz ma uz 243 km :-)

    Neplatil som nic, je to prenajom zadarmo. Som spokojny, takto si to predstavujem. Nahradne auto tej istej triedy, ktore nie je v dezolatnom stave. Teda moje nahradne este dokonca vonia novotou.

    Vidim, ze su tu dalsie prispevky, precitam si ich neskor, lebo uz musim ist prec.
  • « 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 18.02.08  16:18

    « Re: Uvidime

    to mas pravdu, mali mu hned v sobotu v asistencnej sluzbe povedat, ze ak mu opravu uznaju ako zarucnu, nech si nahradne auto pyta od nich...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.08  16:11

    « Re: Uvidime

    40% zlava pre zakaznikov ktorych auto je zaruke je odkedy sa pamatam...
    Otazka je, preco mu to nepovedali hned v asistencnej sluzbe, pripadne preco ho na as. sluzbu neodporucali v TT.
    Pravda ale je, ze nase slecny to mali vediet a klientovi tuto info posunut :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 18.02.08  15:53

    « Re: Uvidime

    nula: preco potom vcedulovi nepovedali v BA, ze nech zavola do asistencnej sluzby kde mu auto zicnu zadara ? 8-s
    PS: ta 40% zlava to odkedy plati ? mne o zlave z pozicania nikto nic nepovedal... mozno by sa mi to v tom pripade oplatilo ako sa vyvazat taxikmi...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.08  15:05

    « Re: Uvidime

    vcedula- mas narok na nahradne vozidlo od asistencnej sluzby. nie od Summit motors BA... ;-)
    My mame normalnu pozicovnu. Ak sa ti auto pokazi a chces ho od nas (a je tvoje auto v zaruke) mas narok na 40% zlavu. To je napriklad v Misoovom pripade- ked prisiel autom do servisu.
    Ak je vozidlo dotiahnute do servisu a je nepojazdne (a je v zaruke) mas narok na auto od as. sluzby.
    Tak to je, tak to funguje...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.08  13:47

    « Re: Uvidime

    Moje dnesne poznatky:

    volal som rano o 8:30 do servisu v TT. Dovolal som sa hned, o chvilu tam bol aj technik pri telefone. Auto tam uz bolo, mali sa na to pozriet cca o 9:00, potom mi zavolaju.

    Zavolali 11:30 (uz som chcel volat ja, ze co sa deje). Najdena chyba: pokazil sa hlavny spojkovy valec. Na sklade ho nemaju, musia ho objednat z Nemecka. Pride najskor v piatok, najneskor v pondelok. v BA ho tiez nemaju, lebo tam je vlastne hlavny sklad, kde to overoval. Tak vravim dobre, objednajte, nic ine mi nezostava.

    Pytal som sa na nahradne vozidlo. Povedal, ze mi ho daju. Navrhol som, ci by sa nedalo zo servisu z BA, lebo teraz som v BA, nie v Trnave. Vraj sa mam spytat tam a ked tam nebudu mat, tak mam zavolat spat do TT.

    Na 3x som sa dovolal do Summit Motors BA. Povedal som, ze sa mi cez weekend pokazilo auto, zostalo v Trnave v servise a chcem nahradne. A kedze som v BA, ci sa da pozicat od nich, zo Summitu.

    Odpoved: kolegyna, co to vybavuje, tu teraz nie je. A nebude tu cely den, az zajtra. Ona ma celu tu agendu na starosti a bez nej mi nevedia pozicat auto. Aj tak je to spoplatnena sluzba a nevie, ci je vobec nejake auto volne. Nevie mi teraz pomoct, az zajtra.

    Zavolal som do Trnavy, ze ci mi daju nahradne auto. Odpoved bola jasna: samozrejme, pridte si po nho, je to zadarmo.

    Tak to je teda naozaj sluzba na urovni. Myslel som si, ze v BA to bude v pohode, ze horsie to bude v TT. Ale zatial to je presne naopak...Pravdu povediac, z BA som sklamany...
  • « 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 18.02.08  11:25

    « Re: Uvidime

    moja skusenost s Ford Asistance : este tesne po kupe mi auto vypisalo chybu motora. obcas klesol vykon a motor sa divne choval. ale ist sa dalo. kontrolka bola z kategorie "cervenych" t.j. co najrychlejsie odstavit auto a zavolat servis. aj som tak urobil a zavolal do Ford Asistance. tam po konzultaciach so servisom povedali, ze mam prist s autom do servisu a nechat ho tam na opravu. nejako som sa tam dodrkotal a pytal som si nahradne auto. ved logicky za auto som zaplatil, no auto nemam (nie mojou chybou). bolo mi povedane, ze na nahradne auto nemam narok, pretoze mi auto do servisu neodtiahli, ale prislo samo. doteraz nechapem akou logikou to ma nieco spolocne s nahradnym autom, ale je to tak a je to tak aj napisane v podmienkach. takze asistencna sluzba "ako ma byt" ! :no: :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.08  21:52

    « Re: Uvidime

    Uprimnu sustrast, sucitim s tebou. Tiez som bol nuteny vyuzit Ford Asistance, z ktorej sa vlastne vyklula univerzalna asistencna sluzba autoklubu. Moju skusenost som popisal v predchadzajucich prispevkoch. Bohuzial, nasiel sa dalsi clovek okrem mna, ktory svojou skusenostou s nepojazdnym autom potvrdil moje slova o nedostatocnej servisnej podpore zo strany Fordu :-(

    Vcedula, drzim palce, informuj prosim o tom priebehu riesenia problemu - som zvedavy, ci pochodis s nahradnym autom (ja som nepochodil), a ze ci ti oznamia pricinu poruchy (ani s tym som nepochodil). Zelam pevne nervy, budes ich potrebovat ;-\

    Na zamyslenie - 24 hodinova servisna podpora vyjazdovym vozidlom u konkurencnej znacky existuje. A dokonca je zdarma, nielen v ramci zaruky, ale aj po nej, ak auto navstevuje autorizovany servis. Platia sa len nahradne diely a praca, vyjazd a eventualny odtah je bezplatny. A nezaujima ich, ci vase nove auto stalo 250tisic, alebo milion - postaraju sa o vas tak ci tak. U konkurencie to ide, tak preco sakra nie u Fordu??? Uz chapem slogan "Ford - Feel The Difference" :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.08  17:22

    « Uvidime

    Nula, nanestastie sa mi stala hrozna vec. V Trnave mi auto vypovedalo sluzbu. Takze mam teraz moznost na vlastnej kozi pocitit kvalitu servisov Ford. Viem, auto "zatial" nie je v Summite, ale cosi to napovie o servise Ford ako celku.

    Odisla mi spojka, pedal zostal makky. Stalo sa to v sobotu poobede. Takze jedine, co som mohol spravit, bolo zavolat Ford Euroservice. Dovolal som sa v pohode, vysvetlil som svoj problem. Zostal som ale prekvapeny, ked mi operator oznamil, ze mi mozu jedine zavolat odtahovku do servisu v Trnave. Spytal som sa, ci nemoze prist niekto sa na to pozriet, ze je to mozno banalita. Odpoved znela: nie. Teraz vo Forde nikto nie je, az v pondelok rano sa da nieco robit. Dokonca som sa dozvedel, ze on nie je priamo z Fordu, ze len moze zohnat odtahovku.

    Pritom citam v brozure pre Ford Euroservice: "Sme s Vami 24 hodin denne, 7 dni v tyzdni, 365 dni v roku". Dalsi citat: "Vdaka svoju zazemiu ... bude Ford Euroservice do jednej hodiny od zavolania pri Vas." Dalej: "V pripade poruchy sa Ford Euroservice postara, aby k Vam prislo servisne vozidlo a ak je to mozne, vase auto bude ihned na mieste spojazdene.".

    A teraz realita: ziadny Ford Euroservice som nestretol. Stretol som sa s operatorom, ktory nebol z Fordu. Vyjazdove vozidlo s technikom nebolo ziadne (vo Forde cez weekendy nikto nie je). Odtahoka samozrejme tiez nie je Ford, to mi je jeasne, to som ani necakal. Myslim, ze podobne by to fungovalo nie len v Trnave, ale aj v BA. To mi je jasne.

    Viem, ze chciet vyjazdoveho technika 24 hodin denne je narocna sluzba. Ale preco sa o tom pise v brozurkach Fordu ? Ludsky som to vedel pochopit v case, ked som telefonoval s operatorom. Ale teraz s odstupom casu to vnimam ako klamstvo. Jednoznacne nie je splnene to, co sa pise.

    A teraz sa este pozrime na kvalitu sluzieb. Dovolal som sa, pohoda, uplna spokojnost. Prisla odtahovka, auto odtiahla, uplna spokojnost. Ale. Odtiahli ho niekde do dvora, pretoze "teraz vo Forde nikto nie je". Vraj v pondelok ho odtiahnu zasa z dvora do Fordu.

    V tomto pripade nie som si isty, ako by to bolo v BA, dufam, ze tam by auto islo rovno na parkovisko Fordu, kde by bolo strazene.

    Co bude dalej ? To som naozaj zvedavi. Opakujem, nejde mi vytlacit spojka, spojkovy pedal je makky. Uvidime, ako dopadne moj prvy kontakt so servisom Ford. Zaroven ocakavam, ze ak oprava bude trvat dlhsie ako 1 den, ze dostanem nahradne vozidlo. A takisto ocakavam, ze pre nahradne auto nebudem musiet ist az do Trnavy, kedze byvam v BA.

    Preco ? Zaplatil som za auto tazke prachy. Pri predaji a v brozurkach som bol oboznameny so zarukou a sluzbami s tym spojenymi a ocakavam, ze to tak aj bude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.08  11:29

    « Re: Sorac za preklepy

    seagrey- ked sa mozes stazovat u V.S. preco "nezalobujes" za skvalitnenie sluzieb? ;-) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.08  11:28

    « Re: Sorac za preklepy

    O poctoch ludi, o mnozstve poskytovanych sluzieb (odtah, nahradne vozidlo a pod...) a si nema zmysel hovorit, lebo tie nijako nedokazeme ovplyvnit... Pravdepodobne... ;-\
    Co sa tyka pristupu... Nemyslim si, ze je to az take zle ako sa to tu prezentuje. Ked si vezmete mnozstvo zakaznikov ktori k nam chodia... nespokojnych je, dovolim si tvrdit, minimalne percento.
    A k posklodeniam.... Stalo sa, ze sme auto poskodili- a nie raz. Ale nikdy som nezazil, ze by sa to "ututlalo". A za tymto si stojim. Pokial vznikne poskodenie u nas- zakaznik o tom vie!
  • « 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 16.02.08  23:53

    « Re: Sorac za preklepy

    seagray: a co takto sa stazovat u H.F. ? >:D robim si srandu, teraz vazne ;-)
    myslim si, ze zakladny problem je v tom ako vravis: Summit je jediny Ford v BA a tak sa aj spravaju. vedenie a tym padom aj bezni zamestnanci vobec nemyslia na to aby bol zakaznik spokojny, lebo jednoducho NEMUSIA !! zakaznik vzdy pride ku nim a vzdy zaplati, naco sa zaoberat aj niecim inym ? myslim si, ze hlavny problem je v tom, ze tam je malo ludi a nestihaju. (co samozrejme nas zakaznikov vobec nemusi trapit) manazment jednoducho setri, nic viac nic menej... ak by ich tam bolo viac, mali by viac casu na premyslanie, telefonovanie, vysvetlovanie a logicke riesenie problemov. je to skoda a hlavne hanba manazmentu, ze pri nasej nezamestnanosti maju tento problem... ;-\

    tiez spomeniem pripad znameho - ma fabiu. bol na pravidelnej rocnej prehliadke, na ktoru ho samozrejme mesiac vopred telefonicky pozvali a tak isto mu volali aj den pred samotnou prehliadkou. zaniesol im auto, pekne mu vysvetlili co vsetko idu robit, on im vysvetlil co vsetko by chcel spravit navyse, vybral si olej atd. klasika, uplny standard ako ma byt. potom ho zaviezli do roboty a ked bolo vsetko hotove, ponho prisli a auto si vyzdvihol zvonku aj znutra umyte. vsetko na profesionalnej urovni, ziadne umele usmevy (tie inac neznasam, radsej nech mi niekto vynada do k... ale nech mi vie poradit!!) este raz pripomeniem: nema RR ale fabiu !!!

    nula: som rad ze si tu, konecne je diskusia aj trochu dialogom, nie len monologom. tiez si myslim, ze auto je normalna vec z "masa a kosti" tak ako napr. hriankovac a ked sa pokazi, tak to treba opravit a neopravi sa to samo a okamzite. avsak ked je nieco v zaruke a obzvlast auto ktore je velmi drahe a velmi potrebne, mala by byt garantovana aspon mobilita. cize ked sa mi pokazi auto, zavolam, pride technik, zobere moje auto do servisu, necha mi nahradne a ked bude opravene, tak zasa vymena. viem, znie to utopicky, ale logika nepusti, malo by to tak byt ! ved preco by som ja mal platit (symbolicky zjednodusim - za benzin do/zo servisu), ked sa auto nepokazilo mojou vinou ? samozrejme havarky atd su o inom. a zasa sme tam kde sme: malo ludi!
    osobne je mi to luto koli znacke ford, mam ju rad a jazdne vlastnosti za nic nevymenim, ale presne ako pise seagray na vlastnom pripade - prichadzaju tak o zakaznikov, pretoze ti sa uz nerozhoduju iba podla toho ake auto chcu, ale musia zohladnovat aj sluzby, ktore by mali byt pri vsetkych znackach rovnake, t.j. na idealnej urovni.

    ale chcel som o inom: co mne vadi, nie su cakacie doby, ani "neidealny stav", ale neserioznost !! napriklad ked taky servisak poskodi karoseriu neopatrnostou alebo blbou nahodou. OK, stane sa... pritom by stacilo obycajne: je mi luto, stalo sa toto a toto, objednali sme vas na najblizsi mozny termin, opravime. hotovo, vybavene. ale ked mi niekto do oci tvrdi, ze ten skrabanec tam bol pred odovzdanim do servisu, pritom to tak nie je, tak tu uz prestava vsetka sranda... tu uz nepomoze nic, je to o ludoch. na moje stastie poznam ludi, ktorym slovo serioznost aj nieco hovori ! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.08  18:51

    « Sorac za preklepy

    Ta hviezdicka na konci polo povodne napisane "dopr dele" (bez medzery).
    Este ma napadlo - pri prvom telefonate do servisu sa ma kludne servisny technik mohol spytat 2-3 otazky, na zaklade ktorych mohol usudit, ci vobec ma vyznam startovat auto cez kable, alebo nie. Lenze on ma mal absolutne na haku, kedze po 2 oznamovacich vetach telefon zlozil :no:

    Naozaj sa uz neskutocne tesim na tu prvu servisnu prehliadku. Povodne som chcel s autom ist niekde inde, uvazoval som dokonca o Viedni, ale pojdem predsalen do Summitu. Nie som zakerny a pomstychtivy, no cisto pre vase dobro sa pri akomkolvek naznaku najmensej nespokojnosti budem stazovat priamo u pana s inicialami V.S. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.08  18:47

    « Re: Skusemosti so servismi Ford

    Nula, ciastocne s tebou suhlasim, ale v niektorych veciach rozhodne nie:

    Ja som si kupil nove auto za 0,5mil Sk. Nove som si kupil preto, lebo to stare malo uz viac rokov, viac km a kedze chcem auto, na ktore sa mozem spolahnut, kupil som si nove, u ktoreho je mensia pravdepodobnost, ze sa pokazi. Znie to logicky, nie? Nove auto je v zaruke, a v pripade poruchy by som teda nemal zostat imobilny... Takze ano, cakam, ze v pripade najmensieho problemu s autom v zaruke, budem mat komu zavolat a spolahnut sa, ze nepojazdne auto bude spojazdnene a bude o mna postarane! Mna nemusi zaujimat, ci mate na to ludi, alebo nemate - ja chcem, aby moje NOVE AUTO V ZARUKE ZNOVA JAZDILO a nezaujima ma, kto bude musiet pohnut zadkom (obrazne povedane). Ja som zakaznik, vo vasom zaujme by malo byt splnenie mojej akejkolvek iracionalnej poziadavky - pritom som mal jedinu (a vobec nie iracionalnu) poziadavku, mat k dispozicii pojazdne auto...

    Naozaj si u niektorych firiem neuvedomili (a bohuzial aj v tvojej poslednej reakcii si to nepriamo napisal), ze nie zakaznici su tu pre vas, ale vy tu mate byt pre zakaznikov! Takyto pristup bol pochopitelny za komunistov, no v trhovom hospodarstve je neakceptovaleny zo strany zakaznika.


    Na zamyslenie:

    Preco som s popredajnymi sluzbami u skodovky nemal nikdy problem? A to som mal 2 Fabie v minulosti... Vzdy bol niekto, na koho som sa mohol spolahnut. Trebars ta prihoda s nepojazdnym autom na chate - zavolal som do servisu, kde som nikdy v zivote nebol a postarali sa o mna na urovni. Myslim, ze to bude tym, ze je tu nejakych 80-90 autorizovanych servisov a aby prezili, musia sa naozaj snazit. Ale ked tu ma Ford v celej republike dokopy 8 servisov, tak to aj vyzera na vasom pristupe! Ford ako znacka ma sklamala, tieto Focusy su prve a posledne Fordy, ktore skoncili v nasej garazi. Po doplateni leasingu (este 1 rok resp. 1,5 roka) obe auta idu z domu, a nech je Octavia predrazena ako chce, tak ju kupim. Pretoze viem, ze ked budem mat nejaky problem, mam sa na koho obratit a ten clovek (ktoremu trebars budem telefonovat prvykrat a v zivote som ho nevidel) ma neposle do *!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.08  17:10

    « Re: Skusemosti so servismi Ford

    :-) Cita si to u nas viac ludi... Lenze vacsinou prevlada nazor, ze snazit sa tu nieco vysvetlovat je aj tak "boj s veternymi mlynmi".
    Ja si zasa myslim, ze vy ako zakaznici si to tiez predstavujete inac ako to v skutocnosti cele funguje. Malokto je ochotny pripustit, ze jednoducho nie je mozne mu hned vyhoviet, ze tam stale niekto nemoze sediet, lebo ma dalsich 10 veci ktore musi vybavit. Ano naozaj musi!! Nie len prijimaci technik, alebo asistentka, alebo predajca ND... Kazdy z tychto ludi ma aj ine povinnosti ako sediet a cakat kym pride k nemu zakaznik. A zrovna ked nesedi 5 minut na svojom mieste pridu zakaznici, ktorych problem je najvacsi na svete -nove auto nestartuje- ako je nieco take vobec mozne?? a vy sa mu hned teraz nebudete venovat? To je strasna nehoraznost!!! A uplny vrchol- dnes nebude pojazdne?? Ako mam zit bez auta? ... To ze na ten den je objednanych dalsich 30 zakaznikov, ktori ocakavaju ze v dohodnuty cas maju auto hotove, to tohto cloveka nezaujima...
    V dnesnej dobe chce kazdy vsetko hned. Bohuzial, niektore veci nie su uskutocnitelne hned... Myslim si, ze u nas v servise chce kazdy maximalne pomoct klientovi- v ramci moznosti. Bohuzial, nie vzdy sa tieto moznosti zhoduju s predstavami zakaznika.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.08  16:59

    « Re: Pridam sa aj ja :-(

    Takze... urcite nie je prijemne, ked sa nove auto pokazi. To ze Ford nema na SR vyjazdovu sluzbu nie je problem Summit motors BA. To, ze si dostal k autu aj cislo na asistencnu sluzbu je tiez pravda a to ze cez telefon ti ziadny prijimaci tychnik neurci zavadu na aute je tiez pravda.
    Ked dovezies auto do servisu a nieco reklamujes- kolko si myslis, ze ma servis na vybavenie tvojho problemu? Zo zakona... Ja viem, ze to chces mat hned, ver ze aj servis to chce vybavit co najrychlejsie :-)
    To, ze je tam vacsinou jeden prijimaci technik a jeden predajca ND je zrejme pravda... Je to asi dosledok prechodu na dve smeny, ktory si vyziadalo kvantum zakaznikov a nehorazne cakacie doby... Zatial sa to asi personalne trosku "nedoladilo" :-(
    Z toho potom mozu pramenit aj "neprijemne" reakcie niektorych kolegov, za ktore sa aspon takto symbolicky ospravedlnujem :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.08  00:34

    « Re: Pridam sa aj ja :-(

    Tak ta skusenost so Summitom, ktora ma uplne dorazila :no:
    Jedneho pekneho zimneho vecera sme nas Focus zaparkovali vedla nasho druheho Focusu v garazi. Rano na druhy den vsak auto nestartuje! Ke moze byt zrada? Ze by baterka? Ale ved svetla svietit nezostali, auto bolo riadne zamknute, radio vypnute, v aute nie je ziadne handsfree ani ine zariadenie, ktore by mohlo vybijat baterku... Tak nasledoval telefonat do servisu, ze auto je nepojazdne, ze co s tym. Uz len vobec sa dovolat bol problem, nakoniec sa to podarilo tak, ze sme zavolali predajcu na mobil a ten odchytil prijimacieho technika a dal ho k telefonu - dovolat sa na pevnu linku resp cez spojovatelku bez sance, vzdal som to po nejakych 20 minutach. Servisny technik absolutne arogantny pristup, ze netusi co to moze byt, ze auto treba dotiahnut do servisu, ze niekde v dokladoch od auta je nejake cislo na asistencnu sluzbu a koniec, zlozeny telefon!
    Vcelku prekvapko, ze by som bol rozmaznany z pristupu servisu pri predoslom aute (Fabia)? Raz nam tiez nestartovalo auto po tyzdnovom pobyte na chate v Stiavnici, telefonat do servisu, do hodiny prislo vyjazdove vozidlo, mechanik zistil, ze nejake zvieratko rozhryzlo akysi kabel v motore - za dalsiu hodinu bol naspat aj s kablom a za 15 minut auto uz startovalo...
    Ale naspat k Fordu. Ze by teda naozaj baterka? OK, tak skusime nastartovat startovacimi kablami cez druhy Focus. Nic, motor tocil, ale nenaskocil. Tak teda telefonat do asistencnej sluzby, asi po 30 minutach, kedy nevedeli najst v systeme nase auto a handrkovania sa, ze budeme musiet odtah zaplatit sami, sa nakoniec podarilo dohodnut, ze OK poslu odtahovku. Odtahovka prisla za nejake 2 hodiny, dalsiu hodinu sme sa potrapili, kym sme auto na lane druhym autom vytiahli z podzemnej garaze, kedze odtahovka sa akosi dole nemestila. Hura okruzna jazda v ranajsej zapche cez mesto na Zlate Piesky. Auto odtahovka zlozila a uz bola aj fuc. Dalsich 30 minut sme cakali, kym sa odtahovak vrati, pretoze zabudol v aute nechat klucik. Auto teda odovzdane do servisu s tym, ze "auto nestartuje". Na moj dotaz, ze kedy by mohlo byt spojazdnene bola odpoved, ze momentalne su vsetci mechanici vytazeny, a ze to bude najskor zajtra. Hm, fajn. Na otazku na nahradne vozidlo sa mi usiel usmev, ze bohuzial, nie je ziadne k dispozicii. Tak teda auto nechane v servise, objednavka taxiku a odvoz domov. Na druhy den telefonat, ze auto uz je pojazdne, nech ho prideme vyzdvihnut, pretoze "ak by sa dalo co najskor, lebo nam tu zavadzia". Tak znova taxik, a pre auto do servisu. Najprv si odstat radu, pretoze ako obvykle k dispozicii len 1 prijimaci technik. Na otazku, kde bol teda problem s autom, som dostal zaujimavu odpoved "nemam predstavu, kolega mi to nenapisal. budte radi, ze auto uz funguje, dovi". V nemom uzase som si prevzal klucik, podpisal papier a fujazdil prec...
    Nula, tak teraz mi seriozne napis, ci toto je podla teba ten idealny pristup! Jedine stastie je, ze som velmi nekonfliktny typ , a taketo veci ma nerozhadzu. Ale uz sa tesim na prvu servisnu prehliadku, budem velmi neprijemny, ked nebudem spokojny! Som platiaci zakaznik, vasou ulohou je, aby som bol spokojny.
    Ceresnickou na torte su trebars aj objednacie lehoty - na domontaz parkasistenta, ktory som vybavoval druhy julovy tyzden, som dostal termin na posledny augustovy tyzden ("mame vsetko plne, ale skusim vas vsunut na 28.augusta, moze byt?")... Desim sa dopredu, ak sa stane nieco s autom, a znova bude treba navstivit servis. Pocul som naozaj zle chyry o vasom servise, ale ze to bude az take zle, som veru necakal!
    Nula, tvaris sa, ako keby sme ti my vsetci nespokojni zakaznici krivdili. Je ale zrejme, ze chyba nebude v nas zakaznikoch, co sa tu stazujeme - ale skor niekde u vas. Len by ma zaujimalo, co robi vas quality manager, ked zatial nie je stopy po ziadnom napravnom opatreni...
    Takze este raz - kym bude Summitacky servis fungovat stylom, akym funguje, budu stale nespokojny zakaznici! Co z toho, ze Ford vyrobi skvele auto, ked raz ten, ktory ho ma za ulohu udrzat v fungujucom stave sa tvari, ze su mu vsetci zakaznici na obtiaz...
    Netrpezlivo ocakavam tvoju reakciu ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.08  00:00

    « Pridam sa aj ja :-(

    Tak medzi kritikov bratislavskeho servisu sa veru musim pridat aj ja :no: Kupovali sme tam 2 Focusy (1x TrendX Wagon april07, stav tacho dnes 14tis km + 1x ChampionX 5D maj07, stav tacho dnes 11tis km; oba benziny 1.6). Este na jar a v lete, ked som bol z aut nadseny, som aj sledoval diskusiu a prispieval do nej. Bohuzial, nadsenie z aut opadlo a po skonceni lizingu oba vozy idu prec. Dovod? Nula, mozes si tipnut - absolutne KATASTROFALNY servis :no: :no: :no:
    Pristup servisnych technikov a personalu celkovo v style "co otravujes chujovinami" (sorry za vyraz)... Na oboch autach sa reklamovali vrzgajuce dverove tesnenia ("to nie je zavada, tie tesnenia su z gumy, guma sa takto sprava"), laktove opierky dorabane u vas v servise - obe vrzgaju, jedna z nich sa tento tyzden dokonca uplne rozpadla ("moc sa o tie opierky opierate"). Aj ked obe auta jazdia rovnake trasy, na tom 5D je asi o 0,7 litra vyssia spotreba, nez na tom wagone - podla vyjadrenia servisu "to je v ramci tolerancie, ziadne 2 motory nie su rovnake".
    Celkovo v Summite su predpredajne sluzby na urovni, predajca sa naozaj staral, ked sa auto vyberalo a kupovalo - ale po zinkasovani tazko zarobenych penazi su popredajne sluzby horsie, nez v tej najposlednejsej dedinskej garazovej dielni. Ci je to servis a prijimaci technici, alebo predaj nd - ako som uz pisal, styl "neotravuj s takymi sprostostami". Zvacsa je k dispozicii len 1 prijimaci technik, ktory vzdy ma neico dolezitejsie na praci, nez sa venovat zakaznikom. Takisto predaj ND, su tam sice 2 pracoviska, ale este som nevidel, aby obe aj fungovali.
    Proste Summit tazi z toho, ze je v meste jediny servis - vidiet to na vasom pristupe, a aj na cenach ci uz ND, alebo servisu (sorac, ale cenu 925 Sk za NH na auto kategorie Focusu povazujem za zlodejsku-najma v porovnani s urovnou ponukanych sluzieb!).
    Neviem, aka je max. dlzka prispevku, ale moju velmi zlu skusenost napisem do dalsieho prispevku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.08  20:56

    « Re: Skusemosti so servismi Ford

    Nula: nechcem teraz voci tebe utocit. Napisem to takto.

    Som rad, ze niekto z Fordu BA si cita to, co sa tu pise a ze sa aj nasiel niekto, kto sa dokonca prida do diskusie. Mas moznost ziskat nazory zakaznikov, ako vas servis vnimaju.

    Zaroven vsak musim napisat, ze vseobecne je Ford servis BA povazovany za velmi nespolahlivy. Bohuzial, je to tak. Zo vsetkych reakcii na vas servis, co som ja zaznamenal, bolo asi 10 negativnych, 1-2 take ako pisal zirafak (nic moc, ale spravili) a zatial len 1 pozitivnu (bol u vas len 1x). Bohuzial, je to tak. Treba si uvedomit, ze ludia vam prinasaju auta, do ktorych dali vsetky svoje peniaze pripadne si na ne pozicali. A preto si auta vazia a su citlivy na kazde ich poskodenie.

    Ja som kupoval svoje auto u vas na Zlatych Pieskoch. Aj som ho tam chcel servisovat. Dlho som bol presvedceny o tom, ze tam budem chodit na garancne kontroly a servis. Ale uz to tak nie je. Tolko negativnych skusenosti ako z vasho servisu sa neda prehliadnut. Nebudem riskovat a cakat, kym sa nieco stane aj mne.

    Pozri, nieco u vas asi nie je v poriadku. Nieco treba zmenit. Pokial sa to nezmeni, budes asi citat taketo prispevky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.08  20:25

    « Re: Skusemosti so servismi Ford

    Hmmm, zaujimave. Ak ale vyclenis cas pre ludi ktori by si pripadne v "surnom" pripade priplatili... a nikto taky sa ti nevyskytne. Aku robotu das mechanikom? Budes tam povedzme 5 hodin sediet a cakat ci sa nahodou niekomu nieco nepokazi??
    A aku "rezervu" si vyclenis na taketo pripady? 5 hodin denne, 10 hodin? Ak je to drobnost, urcite ta nikto zo servisu neposle do teplych krajin a ak je to zlozitejsie a tym aj casovo narocnejsie... Bohuzial, budes musiet pockat... alebo ist do ineho servisu a potom tu pisat aki su ludia v servise na Zlatych pieskoch neochotni ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…