Škoda Superb
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re:
Hm, nechápu s tím vespod huj.
Já narozdíl od jinej expertů spodek auta shnilej nemám, víš, ono to překvapivě ve spod nerezne, navíc to pravidelně před zimou stříkám. A z běžné produkce , která je na silnici vidět, se můžu srovnávat s 60%, neb 120, favority, feldy, fabie, octavie, Logany, BMW 3xx (té doby), golfy, Pride, Sephia, Leganza, Nubira, Getz, Matiz, 205,405 atd. (jmenuju to co nejčastěji vidim na silnicích) atd to strčí hravě do kapsy.
Jak říkám - do kopce mi ujede máloco z běžných aut této kategorie, takže výkon je poměrně dobrý, užitná hodnota pro mě skvělá (kombi nepotřebuju, nevim na co). Spotřeba odpovídající výkonu a velikosti vozu. Spokojenost. -
« Jistě
vyšší krouták, jenže taky záleží na odstupňování převodovky, což v případě VW a jeho Tiptronicu, mno nebudem si nic nalhávat, ale Tiptronic není ukázkový případ dobré převodovky....
Spotřeba je stejná (myslím reálná).
Já jezdím trasy 60 či 70% dálnice , zbytek město tak za 10,1-10,4. Okresky za 11,2-12,3 a čistě město 12,5-14.
Okresky a město však pouze na 3 (tj. ne na ovedrive, ten na tohle nepoužívám, only dálnice).
Sebring má navíc celohliníkový motor a proměnou délku sacího potrubí, což taky o něco snižuje spotřebu oproti Stratusu, pravda, má o 43 HP víc.....
Já kola nevozím a lyže jdou strčit do boxu, kterej se na to dát dá....
Jinak v pátek sem vezl dvě fošny o délce 185 cm a normálně se mi vešly (sice trochu našikmo) za přední sedadala (zadní sklopená) a doklapl sem kufr. A nemusim mít hatback :o) A ještě bylo tak 10 cm rezerva :D -
Tommy100 11.12.06 18:32
« Bez nadpisu
Taky si myslím že 7kw není dramatických.Navíc vyšší krouťák superbu to hravě dorovná,dále taky závisí na spotřebě,já s klidnou nohou na plynu jezdím těsně pod 10,mojim stylem brzda-plyn jezdím za 12,5l dlouhodobě.Také závisí na plochosti křivky točivého momentu......je toho zkrátka moc a né jen těch tvých 7kw. :? -
spitfire 11.12.06 18:04
« Re: Re: Spitfire
to R Barrichello: 2.7 a 2.8 považuju za srovnatelný objemy, 149 a 142 za srovnatelný výkony. Ten VW má navíc vyšší krouťák, to už jsi nějak zabudnul připomenout.
Před pár lety jsem si byl prohlídnout Sebringa, když jsem vybíral nový auto, nevypadalo to vůbec špatně, nakonec jsem šel od toho, protože se na něj (alespoň podle prodejce) nedá dát zahrádka. A já občas kola nebo lyže vozím. -
spitfire 08.12.06 09:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
to Mitsi: Takovéto vylepšení by asi vůbec nebylo špatné.
Chápu přesně, co máš ma mysli, ale narozíl od Tebe bych to neviděl až tak černě. Myslím, že konstruktéři nejenom v Česaně, ale i v jakékoli jiné automobilce, musí oželet spoustu vychytávek ani ne tak pro to, že je mateřský koncern dusí, jako spíš z důvodů omezeného ropočtu na vývoj. A nemomezený rozpočet dneska nemá nikdo. -
"-- skrytý --" 08.12.06 08:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
Přitom by stačilo tak málo: posunout sedák o cca 5 cm dopředu (i tak by tam na nohy zůstal přebytek prostoru) a současně toho využít k možnosti polohování opěradla. Tím by se hlavy zadních pasažérů dostaly kousek dopředu, kde už je místa na výšku dost. A v případě, že by si chtěl někdo odpočinout a opěradlo by si více sklopil, by to už také na výšku nevadilo, jelikož jeho více vpředu "sedící kyčle" vlastně "zkracují trup". Jenže to by VW asi musel povolit, což z pochopitelných důvodů bezpochyby nikdy neudělá...
A že mne tyhle "schválnosti" se.ou? Ano, se.ou, jelikož jsem taky patriot (byť se to možná nezdá)! Aneb: Škoda je příkladnou ukázkou toho, jak vcelku slušný výrobek zkazit "detaily". Zda to je či není záměr, na to nechť si každý odpoví sám. -
Jozef0351 08.12.06 08:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
No tak toto je ďalší "úlet". To je ako keby som tvrdil, že Superb treba porovnávať s Mercedosom A alepo Peugeotom 307.
Je to auto strednej triedy s predĺženým rázvorom. Vzadu som nesedel takže neviem posúdiť koľko je tam miesta na hlavu. Súhlasím že je to "šoférska limuzína" takže to miesto by tam mala mať. Ale npr. C6 ho tam tiež nemá a je to väčšie a luxusnejšie auto. -
spitfire 07.12.06 20:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
to Mitsi: Když hodnotím sezení vzadu v Superbu, nesrovnívím to s O1, ale třeba s S-Klassou nebo Peugeotem 607.
Za tu dobu, co jsem v životě strávil v autech, jsem, myslím, už poznal kde co, Škodovku mám proto, že mi tak nějak sedí. Jinak asi až takovej zaslepenec nebudu, onehdy jsem kupoval domů ještě jedno auto a Škodovka to nebyla.
P.S.: Zaslepenost není dobrá ani jedním směrem. -
"-- skrytý --" 07.12.06 20:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
A prave toto je hlavnim problemem vetsiny "skodovkaru": Nic lepsiho nevyzkouseli/neznaji, tak je pro ne ta jejich skodovka to nejlepsi, co muze existovat. Ale je to chapu - pred nejakymi 15 lety jsem take povazoval nemecke vozy za absolutne nedostizne. Dodnes se stydim za to, ze jsem tomu mohl verit...
A jestlize mi na skodovkach neco vadi, tak je to predevsim nedotazenost detailu. Pritom si rozhodne nemyslim, ze jde o projev neschopnosti "Cesany v MB", ale naopak o zamer materskeho koncernu - to aby nahodou nejaka skodovka nebyla lepsi, nez vyrobek nesouci emblem VW!
P.S.: Spitfire, prosim, neber to jako utok na svou osobu, ale jako obecne konstatovani opirajici se o prispevky zdejsich "priznivcu znacky". -
"-- skrytý --" 07.12.06 19:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
spitfire: Tak tohle uz vubec nechapu! Co je za "hledani chyb" na tom, ze muj syn si vzadu v Superbu proste pohodlne nesedne? A je snad moji chybou, ze kdyz nekdo konstruuje a vyrabi "soferskou limuzinu" (a nicim jinym Superb ostatne neni!), tak jaksi zapomene na to, ze by se predevsim vzadu take melo dat pohodlne sedet?