Škoda Superb
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
Ted 13.12.06 15:43
« Bez nadpisu
to Barri...:
s 60%, neb 120, favority, feldy, fabie, octavie, Logany, BMW 3xx (té doby), golfy, Pride, Sephia, Leganza, Nubira, Getz, Matiz, 205,405 atd. (jmenuju to co nejčastěji vidim na silnicích) atd to strčí hravě do kapsy.
vazne jedno z nejrychlejsich aut na silnici... zejmena kdyz to ma predpotopni ctyrstupnovej automat, na 100 zrychli za 9.5s a maximalka je 216... :D
jaky konkretne auta jsi mel na mysli???
superb 2.8 automat 9.4, max 232
o bmw 328 sem psat asi nebudu :D
experte, mel bys co delat s octavii 2.0TDI PD
:roll: -
Jozef0351 13.12.06 12:35
« Re:
Prečo nie šoférska limuzína? Síce lacná varianta ale podľa mňa to sedí. Nevidím jediný dvôvod prečo by som si mal kúpiť to auto pre seba ale keby som sa vozil vzadu alebo keď niekto chodí často na dlhé trasy plne obsadený ( 4 ľudia ) tak prečo nie za tie peniaze? Samozrejme nikoho s tým neohúriš a nedá sa to porovnávať s prémiovými značkami kde ide aj o imidž ale pre štátnu správu je podľa mňa to auto ako vyšité. Akurát že u nás sa musí hocijaký tajtrlík voziť min. v A6 za 2 mil. V Čechách sa na tom vozí bežne prezident aj vláda a nemyslím že by nejako trpeli. -
« Bez nadpisu
Mitsi to jsi napsal hezky - soferska limuzina >:D Osobne to vidim spis jako levnou platformu ze stareho Passatu navic jeste odvozenou od cinske prodlouzene mutace. Soferska limuzina.... >:D >:D Ja bych nazval spis jako vhodnejsi taxik nez dosud pouzivane feldy. -
« Re:
Hm, nechápu s tím vespod huj.
Já narozdíl od jinej expertů spodek auta shnilej nemám, víš, ono to překvapivě ve spod nerezne, navíc to pravidelně před zimou stříkám. A z běžné produkce , která je na silnici vidět, se můžu srovnávat s 60%, neb 120, favority, feldy, fabie, octavie, Logany, BMW 3xx (té doby), golfy, Pride, Sephia, Leganza, Nubira, Getz, Matiz, 205,405 atd. (jmenuju to co nejčastěji vidim na silnicích) atd to strčí hravě do kapsy.
Jak říkám - do kopce mi ujede máloco z běžných aut této kategorie, takže výkon je poměrně dobrý, užitná hodnota pro mě skvělá (kombi nepotřebuju, nevim na co). Spotřeba odpovídající výkonu a velikosti vozu. Spokojenost. -
« Jistě
vyšší krouták, jenže taky záleží na odstupňování převodovky, což v případě VW a jeho Tiptronicu, mno nebudem si nic nalhávat, ale Tiptronic není ukázkový případ dobré převodovky....
Spotřeba je stejná (myslím reálná).
Já jezdím trasy 60 či 70% dálnice , zbytek město tak za 10,1-10,4. Okresky za 11,2-12,3 a čistě město 12,5-14.
Okresky a město však pouze na 3 (tj. ne na ovedrive, ten na tohle nepoužívám, only dálnice).
Sebring má navíc celohliníkový motor a proměnou délku sacího potrubí, což taky o něco snižuje spotřebu oproti Stratusu, pravda, má o 43 HP víc.....
Já kola nevozím a lyže jdou strčit do boxu, kterej se na to dát dá....
Jinak v pátek sem vezl dvě fošny o délce 185 cm a normálně se mi vešly (sice trochu našikmo) za přední sedadala (zadní sklopená) a doklapl sem kufr. A nemusim mít hatback :o) A ještě bylo tak 10 cm rezerva :D -
Tommy100 11.12.06 18:32
« Bez nadpisu
Taky si myslím že 7kw není dramatických.Navíc vyšší krouťák superbu to hravě dorovná,dále taky závisí na spotřebě,já s klidnou nohou na plynu jezdím těsně pod 10,mojim stylem brzda-plyn jezdím za 12,5l dlouhodobě.Také závisí na plochosti křivky točivého momentu......je toho zkrátka moc a né jen těch tvých 7kw. :? -
spitfire 11.12.06 18:04
« Re: Re: Spitfire
to R Barrichello: 2.7 a 2.8 považuju za srovnatelný objemy, 149 a 142 za srovnatelný výkony. Ten VW má navíc vyšší krouťák, to už jsi nějak zabudnul připomenout.
Před pár lety jsem si byl prohlídnout Sebringa, když jsem vybíral nový auto, nevypadalo to vůbec špatně, nakonec jsem šel od toho, protože se na něj (alespoň podle prodejce) nedá dát zahrádka. A já občas kola nebo lyže vozím. -
spitfire 08.12.06 09:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
to Mitsi: Takovéto vylepšení by asi vůbec nebylo špatné.
Chápu přesně, co máš ma mysli, ale narozíl od Tebe bych to neviděl až tak černě. Myslím, že konstruktéři nejenom v Česaně, ale i v jakékoli jiné automobilce, musí oželet spoustu vychytávek ani ne tak pro to, že je mateřský koncern dusí, jako spíš z důvodů omezeného ropočtu na vývoj. A nemomezený rozpočet dneska nemá nikdo. -
"-- skrytý --" 08.12.06 08:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
Přitom by stačilo tak málo: posunout sedák o cca 5 cm dopředu (i tak by tam na nohy zůstal přebytek prostoru) a současně toho využít k možnosti polohování opěradla. Tím by se hlavy zadních pasažérů dostaly kousek dopředu, kde už je místa na výšku dost. A v případě, že by si chtěl někdo odpočinout a opěradlo by si více sklopil, by to už také na výšku nevadilo, jelikož jeho více vpředu "sedící kyčle" vlastně "zkracují trup". Jenže to by VW asi musel povolit, což z pochopitelných důvodů bezpochyby nikdy neudělá...
A že mne tyhle "schválnosti" se.ou? Ano, se.ou, jelikož jsem taky patriot (byť se to možná nezdá)! Aneb: Škoda je příkladnou ukázkou toho, jak vcelku slušný výrobek zkazit "detaily". Zda to je či není záměr, na to nechť si každý odpoví sám. -
Jozef0351 08.12.06 08:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Josef
No tak toto je ďalší "úlet". To je ako keby som tvrdil, že Superb treba porovnávať s Mercedosom A alepo Peugeotom 307.
Je to auto strednej triedy s predĺženým rázvorom. Vzadu som nesedel takže neviem posúdiť koľko je tam miesta na hlavu. Súhlasím že je to "šoférska limuzína" takže to miesto by tam mala mať. Ale npr. C6 ho tam tiež nemá a je to väčšie a luxusnejšie auto.
Imho, zrychlení z 0-100 za 10 s: kolik běžnejch aut to má? Fabie 1.2 HTP v kombiku s rodinou nabalenou na chatu si o tom může leda nechat zdát >:D A další řada podobnejch aut. Musíme též porovnáat s obdobnými vozy (tj atmosfér. motory s obsahem do 2.5) - neporvnávejte mi to s Audi S8 či BMW Mx. To je kapku jiná liga....
A přidejme fakt, že jak rychle tam průměrný ridič nasází rychlosti tak, aby doshál max zrychelní - tipuju tak 1,5 s -2 s navíc oproti papírovým hodnotám. Tak že milá vozidla mají reál zrychlení tak 13-17 s, hlavně v kopci dochází řadě aut dech, včetně tebou zmiňovaných ropných Oktávek. Sorry, ale ty fakt nemaj šanci, jediný co má šanci v kopci ze šade cars (generace 01; O2 není konkurence Stratusu neb to už se dávno nedělal) je 1.8 turbo a RS. Jinak vůbec nic!
A to ta 1.8 turbo bude mít co dělat......neb má tuším 150 HP, což je 10 kobyl méně.....
PD - to je páchne dechtem jo??? :D