Škoda Superb
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
Ted 14.12.06 17:13
« Bez nadpisu
325 v E46?? >:D ta se nevyrabela...
ja mam 330d a myslim, ze 7.2 a 242.... a dvojnasobnej kroutak... tos me fakt pobavil
jsi uopravdu tupej? nebo srovnavas porad jen dvoulitry s nizsim vykonem se svym 2.5???
navic tvoje zoufala snaha srovnavat se pouze s auty tveho roku vyroby... od te doby jsme se posunuli nekam jinam ;)
ale s favoritama se klidne dal srovnavej -
« Re:
Říkám to po páté - BMW 325 v naftě, předchozí generace než je ta současná....
Těch konkrétních aut bude dost. Co třeba Daewoo Leganza 2.0 (133 HP); orům spotřeba 9,3 či O1 2.0 115 HP (8,1 litru - nádherná hodnota na 4 vál ten výkon); Opel Vectra 2.0 (136 HP ; 8,6 l průměr) ; Nebo Mitsu Galant 2,5 V6 - má stejné honoty (163 HP 9.0 s manuálem).
Tohle všechno budou hotoví rychlíci a to maj manuál, hod tam 4 st automat a budeš an hroších číslech než mam já >:D
V6 z obyč. lidí má málodkod, neb to přeci nemůže živit, dyt by ho to sežralo a to ruení (že je stejný jak na ropnou 1,9 je nezajímá, ušetřej na spotřebě přeci, když na naftě už ne, ta už bude ted jen dražší než benzín) -
« Re:
Já taky Sratuse se Superbem nerovnávám. To bych mohl max s O1 a tam Stratus vede anc elý čáře, krom spotřeby, což je logické...
Konkurence Superbu je Sebring.
2000 BMW 325 je strej dýzl jo. No tak jo no....
Hm, 210 uměli jezdi auta už v 40. letech......Já sem s tim ještě nikdy 210 nejel, takže mě to vůbec netrápí.... A ani to nehdlám zkoušet.....
Ten vehikl halvně stojí dnes cca 80-150 tis. Což nádhera Superb nestojí ani omylem....
A halvně na něj nestojí přední blatník 990,- kč a kapota 3 tis. (ceny s DPH).
A mimochdem ten vehikl měl už v roce 1995 servisní interval an výměnu svíček 160 tis. Km, kolik má O1 1,8 Turbo??? Která v tý době nebyla ještě na světě....
Ten vehikl je vybaven řadou dílů z JAPAN, co se týče motoru a převodovky. Takový obdivovaní borci, hoši šikookí tady. Kdo má Hondu, toytu má etalon spolehlivosti.....
Tak si nějak protiřečíš -
Ted 14.12.06 16:45
« Bez nadpisu
jo tak ty mas stratuse s 2.5??, takze jeste horsi zrychleni... pokud se tvuj stratus vyrabel do 2000, nechapu jakej mas problem se srovnanim se superbem?? kde jsou ty vyhody tvyho motoru a tvyho automatu??? 112kw nebo 125kw?? to si snad delas srandu >:D to je raketa ve ctyrstupnovym automatu.
dyt ses mu tady posmival... srovnani se starym dieselem mimochodem 325td mel 115 koni, 325tds 143, s tim uz bys mel co delat...
tiptronic je sice mizernej, ale u auta s nizsim vykonem te dostane jak nic... ;) tak cemu se tu vysmivas??
na zrychleni te ma 1.6 A3, coz je zakladni model....opet nesrovnatelnej motor...
fabia RS je docela dobry auto, i kdyz uplne jiny nez tvoje...
kecy o momentalni spotrebe sem tahas proc?? chces snad porovnavat tu svoji proti 1.4???
rozumis vubec necemu, nebo se tu jen chces vytahovat na 120???
na 100 to mas pres 10 a maximalku 210??
moje stary CX25GTi delalo to samy za 11 a maximalka 205... r.v.87 ;)
takze az si zase budes brat do huby superb, tak si to precti a usad se, protoze tomu superbu ten tvuj vehicle nesaha po kotniky :D -
-
« Re: HUML
Oho, na stovku se řadí jednou jo. Jistě, ve Ferrari 355, to udělá na jedničku 80. Jinak ani omylem, chci vidět nějakou 1,4 co jede na dvojku stovku, to bude krásnej zvuk >:D >:D
A okamžitá spotřeba tak 14 litrů u té 1,4 :o)))
Superb se v 95 nevyráběl, to máš mylnou info a Stratus skončil zas v roce 2000 >:D
A motor je 2,5 V6, pro tvé info od fa Mitsubishi Motors....
Sebringa totiž nemám >:D
Fabia RS je pokus o motokáru za předraženou sumu >:D
Měl sem na mysli BMW 325 nafta, rok 2000 (+/-) - to se mě bezúspěšně snažilo předjet v tom kopci.... -
Ted 14.12.06 10:25
« Bez nadpisu
superb se v ty dobe vyrabel, ma nejpodobnejsi motor, ktery tady zesmesnujes a mizernej automat (porad lepsi nez ta tvoje plecka) a jeho dynamicke hodnoty jsou lepsi. pokud ses ovsem chtel srovnavat s fabii a 120... pak chapu a souhlasim... to je trida, se kterou se muzes merit :D
ale srovnavat motor 2.7 s 1.2.... to ses kabrnak
do fabie proste 2.8 V6 nedavaj a na tom si honis triko???
pro tvou informaci, na 100 zryhli pod 9 sekund skoro vsechno... audi A3 1.6, MB A 180i, fabie RS te rozseka na kousky
a vzal sis do huby BMW 3XX tak by me zajimalo jaky jsi mel na mysli :D
nikdo tady netaha z rukavu bmw M... ale srovnatelnej nebo klidne i mensi motor s 2.7 V6
tvoji poznamce o manualnim razeni a zrychleni horsim o 2s nebudu komentovat.... na 100 se radi jednou a i invalida to zvladne...
nejak ti dosla stava :) -
« Re: tommy
No jo, halvně těch 7.9, to je užásná hodnota že, oproti 11,1. Ušetřím 3,2 litru, tedy 83 korun na 100 km. Hmmm, to se vyplatí......
Nechceš udělat test? vim o jednom hezkym kopci jo, schválně kdo bude nahoře dřív. Z 0 (tj auto stojí) nahoru na kopec >:D
Tipuju že než tam hodíš trojku, budu o tři metry před >:D
Viz sem takhle v kopci nedávno vyprášil slavné BMW 325 v ropě, které bylo tak o 5 let mladší.....
Normálně na rovince apod. předjíždím máloco a nechávám všechny předjet, nebudu se s nima honit, ale když je pěknej kopeček, tak si ty dychtivé frajírky nalepené na nárazníku vychutnám, to se pak divěj. Sice mě přejdou na nejbližší rovince, aby nejeli za tím volem v tý plečce,ale v kopci jim to nejde >:D
V tom mém kopci mě ze všech pokusů předjel jediný vůz - MB E-klasse AMG, což je kapku jiná liga.....
Asi takhle....
Nejlepší byl frajer v Getzu, co mě chtěl přefrčet (ten kopec má dva pruhy v jednom směru, abych to upřesnil), tak sem polechtal plyn a zmizel ze zrcátek :D -
« Re: HUML
No jo, vono to má předpotopní 4.st automat, vono to totiž narozdíl od moderních rádoby pokorokovej pleček se 7. stupňovými automaty a motorem o obsahu tak 1.8 má nějakej výkon a krouták, takže tomu ten automat plně vyhovuje. Víš. On když je dostatečný výkon a toč. moment, tak to stačí. Překvapení co?
Imho, zrychlení z 0-100 za 10 s: kolik běžnejch aut to má? Fabie 1.2 HTP v kombiku s rodinou nabalenou na chatu si o tom může leda nechat zdát >:D A další řada podobnejch aut. Musíme též porovnáat s obdobnými vozy (tj atmosfér. motory s obsahem do 2.5) - neporvnávejte mi to s Audi S8 či BMW Mx. To je kapku jiná liga....
A přidejme fakt, že jak rychle tam průměrný ridič nasází rychlosti tak, aby doshál max zrychelní - tipuju tak 1,5 s -2 s navíc oproti papírovým hodnotám. Tak že milá vozidla mají reál zrychlení tak 13-17 s, hlavně v kopci dochází řadě aut dech, včetně tebou zmiňovaných ropných Oktávek. Sorry, ale ty fakt nemaj šanci, jediný co má šanci v kopci ze šade cars (generace 01; O2 není konkurence Stratusu neb to už se dávno nedělal) je 1.8 turbo a RS. Jinak vůbec nic!
A to ta 1.8 turbo bude mít co dělat......neb má tuším 150 HP, což je 10 kobyl méně.....
PD - to je páchne dechtem jo??? :D -
Ted 13.12.06 15:43
« Bez nadpisu
to Barri...:
s 60%, neb 120, favority, feldy, fabie, octavie, Logany, BMW 3xx (té doby), golfy, Pride, Sephia, Leganza, Nubira, Getz, Matiz, 205,405 atd. (jmenuju to co nejčastěji vidim na silnicích) atd to strčí hravě do kapsy.
vazne jedno z nejrychlejsich aut na silnici... zejmena kdyz to ma predpotopni ctyrstupnovej automat, na 100 zrychli za 9.5s a maximalka je 216... :D
jaky konkretne auta jsi mel na mysli???
superb 2.8 automat 9.4, max 232
o bmw 328 sem psat asi nebudu :D
experte, mel bys co delat s octavii 2.0TDI PD
:roll: -
Jozef0351 13.12.06 12:35
« Re:
Prečo nie šoférska limuzína? Síce lacná varianta ale podľa mňa to sedí. Nevidím jediný dvôvod prečo by som si mal kúpiť to auto pre seba ale keby som sa vozil vzadu alebo keď niekto chodí často na dlhé trasy plne obsadený ( 4 ľudia ) tak prečo nie za tie peniaze? Samozrejme nikoho s tým neohúriš a nedá sa to porovnávať s prémiovými značkami kde ide aj o imidž ale pre štátnu správu je podľa mňa to auto ako vyšité. Akurát že u nás sa musí hocijaký tajtrlík voziť min. v A6 za 2 mil. V Čechách sa na tom vozí bežne prezident aj vláda a nemyslím že by nejako trpeli. -
« Bez nadpisu
Mitsi to jsi napsal hezky - soferska limuzina >:D Osobne to vidim spis jako levnou platformu ze stareho Passatu navic jeste odvozenou od cinske prodlouzene mutace. Soferska limuzina.... >:D >:D Ja bych nazval spis jako vhodnejsi taxik nez dosud pouzivane feldy.