Škoda Superb
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re:
Jo to máš pravdu, o tom jestli to umí a nebojí se. Jako tuhle jeden pán v Nissanu Almera, co jel po okresce 70, asi se bál serpentin......
Já tem jel v klidu 90-kou a tak sem ho v půlce dojel no a jeli sme spanilou jízdu typu "kochám se" - předjet nebylo kudy.
Já obyčejně jezdim pomalu, ve vesnici či městě dodržuju 50-ku, ale na okresce 60-70 (pokud není důvodu) mínit nejezdim..... -
« Re:
Hm. Tak to byla asi 320. Prostě nějaká 3xx v dýzlu...
Hele, našel sem si doma katalog, jen tak mimochodem 1999 Audi A3 1,6 má tyto parametry: Zrychlení chlapče!!!! 11,0 s!!!!!; 101 HP a 7,6 prům spotřeba...
Takže mě bude těžko mít, když má zrychlení o 0,8 s horší a navíc v tom kopci nemá 4vál oproti 6-ti šanci....
Jen tak ze srandy sem listnul tím katalogem jo: moje příšerná obstarožní plečka s předpotopním automatem má lepší zrychlení než 65% všech dieslových verzi co v tom katalogu byly (sou tam krásné údaje, třeba 16,5 s jedné nejmenované značky (Mahindra to není, je to evropská, abys tee mě nepodezírali)) a lepší jak 40% všech benzínových....A to je katalog z roku 1999 (vč. modelového roku 2000).
Třeba namátkou co má zrychlení 11 a více sekund: Xantia 1,8 a 2.0; Xsara 1,8 ; A4 1.6....
pak další zajíamvé hodnoty: MB C 240T, se 170 HP má zrychlení 9,5 s, to je zázrak co!!! Slavný MB!!!!
Nebo japonská klasika Camry 2,2 za 10,4 s
Nebo Xedos 9 2,3 s 9,5 s a 210 HP!
Jinak nejsem typ co machruje na silnici, jen mi to občas nedá v tom kopci udělat bžuuum těm šílencům v nákupnímch taškách, co se lepí na nárazník.
Kdybych chtěl machrovat, koupím si Seville STS (zrychlení 6,8 s; 305 HP).
Já nejsem typ co předjíždí po plné čáre půl kilometru všechna auta a to poslední vezme odbočovacím pruhem do leva apak hodí myšku do pruhu rovně....
Ani nejezdim 180 v dešti, nepředjíždím v odstavnym pruhu, netroubim a neblikám na pomlaješí přede mnou.... Zároveň nikomu do odstavných pruhů neuhýbám - když chceš jet, přejed si tu plnou čáru....Já tě pouštět nemusím, to není moje povinnost!
Tolik k debatě o rychlosti. -
Ted 14.12.06 17:13
« Bez nadpisu
325 v E46?? >:D ta se nevyrabela...
ja mam 330d a myslim, ze 7.2 a 242.... a dvojnasobnej kroutak... tos me fakt pobavil
jsi uopravdu tupej? nebo srovnavas porad jen dvoulitry s nizsim vykonem se svym 2.5???
navic tvoje zoufala snaha srovnavat se pouze s auty tveho roku vyroby... od te doby jsme se posunuli nekam jinam ;)
ale s favoritama se klidne dal srovnavej -
« Re:
Říkám to po páté - BMW 325 v naftě, předchozí generace než je ta současná....
Těch konkrétních aut bude dost. Co třeba Daewoo Leganza 2.0 (133 HP); orům spotřeba 9,3 či O1 2.0 115 HP (8,1 litru - nádherná hodnota na 4 vál ten výkon); Opel Vectra 2.0 (136 HP ; 8,6 l průměr) ; Nebo Mitsu Galant 2,5 V6 - má stejné honoty (163 HP 9.0 s manuálem).
Tohle všechno budou hotoví rychlíci a to maj manuál, hod tam 4 st automat a budeš an hroších číslech než mam já >:D
V6 z obyč. lidí má málodkod, neb to přeci nemůže živit, dyt by ho to sežralo a to ruení (že je stejný jak na ropnou 1,9 je nezajímá, ušetřej na spotřebě přeci, když na naftě už ne, ta už bude ted jen dražší než benzín) -
« Re:
Já taky Sratuse se Superbem nerovnávám. To bych mohl max s O1 a tam Stratus vede anc elý čáře, krom spotřeby, což je logické...
Konkurence Superbu je Sebring.
2000 BMW 325 je strej dýzl jo. No tak jo no....
Hm, 210 uměli jezdi auta už v 40. letech......Já sem s tim ještě nikdy 210 nejel, takže mě to vůbec netrápí.... A ani to nehdlám zkoušet.....
Ten vehikl halvně stojí dnes cca 80-150 tis. Což nádhera Superb nestojí ani omylem....
A halvně na něj nestojí přední blatník 990,- kč a kapota 3 tis. (ceny s DPH).
A mimochdem ten vehikl měl už v roce 1995 servisní interval an výměnu svíček 160 tis. Km, kolik má O1 1,8 Turbo??? Která v tý době nebyla ještě na světě....
Ten vehikl je vybaven řadou dílů z JAPAN, co se týče motoru a převodovky. Takový obdivovaní borci, hoši šikookí tady. Kdo má Hondu, toytu má etalon spolehlivosti.....
Tak si nějak protiřečíš -
Ted 14.12.06 16:45
« Bez nadpisu
jo tak ty mas stratuse s 2.5??, takze jeste horsi zrychleni... pokud se tvuj stratus vyrabel do 2000, nechapu jakej mas problem se srovnanim se superbem?? kde jsou ty vyhody tvyho motoru a tvyho automatu??? 112kw nebo 125kw?? to si snad delas srandu >:D to je raketa ve ctyrstupnovym automatu.
dyt ses mu tady posmival... srovnani se starym dieselem mimochodem 325td mel 115 koni, 325tds 143, s tim uz bys mel co delat...
tiptronic je sice mizernej, ale u auta s nizsim vykonem te dostane jak nic... ;) tak cemu se tu vysmivas??
na zrychleni te ma 1.6 A3, coz je zakladni model....opet nesrovnatelnej motor...
fabia RS je docela dobry auto, i kdyz uplne jiny nez tvoje...
kecy o momentalni spotrebe sem tahas proc?? chces snad porovnavat tu svoji proti 1.4???
rozumis vubec necemu, nebo se tu jen chces vytahovat na 120???
na 100 to mas pres 10 a maximalku 210??
moje stary CX25GTi delalo to samy za 11 a maximalka 205... r.v.87 ;)
takze az si zase budes brat do huby superb, tak si to precti a usad se, protoze tomu superbu ten tvuj vehicle nesaha po kotniky :D -
-
« Re: HUML
Oho, na stovku se řadí jednou jo. Jistě, ve Ferrari 355, to udělá na jedničku 80. Jinak ani omylem, chci vidět nějakou 1,4 co jede na dvojku stovku, to bude krásnej zvuk >:D >:D
A okamžitá spotřeba tak 14 litrů u té 1,4 :o)))
Superb se v 95 nevyráběl, to máš mylnou info a Stratus skončil zas v roce 2000 >:D
A motor je 2,5 V6, pro tvé info od fa Mitsubishi Motors....
Sebringa totiž nemám >:D
Fabia RS je pokus o motokáru za předraženou sumu >:D
Měl sem na mysli BMW 325 nafta, rok 2000 (+/-) - to se mě bezúspěšně snažilo předjet v tom kopci.... -
Ted 14.12.06 10:25
« Bez nadpisu
superb se v ty dobe vyrabel, ma nejpodobnejsi motor, ktery tady zesmesnujes a mizernej automat (porad lepsi nez ta tvoje plecka) a jeho dynamicke hodnoty jsou lepsi. pokud ses ovsem chtel srovnavat s fabii a 120... pak chapu a souhlasim... to je trida, se kterou se muzes merit :D
ale srovnavat motor 2.7 s 1.2.... to ses kabrnak
do fabie proste 2.8 V6 nedavaj a na tom si honis triko???
pro tvou informaci, na 100 zryhli pod 9 sekund skoro vsechno... audi A3 1.6, MB A 180i, fabie RS te rozseka na kousky
a vzal sis do huby BMW 3XX tak by me zajimalo jaky jsi mel na mysli :D
nikdo tady netaha z rukavu bmw M... ale srovnatelnej nebo klidne i mensi motor s 2.7 V6
tvoji poznamce o manualnim razeni a zrychleni horsim o 2s nebudu komentovat.... na 100 se radi jednou a i invalida to zvladne...
nejak ti dosla stava :) -
« Re: tommy
No jo, halvně těch 7.9, to je užásná hodnota že, oproti 11,1. Ušetřím 3,2 litru, tedy 83 korun na 100 km. Hmmm, to se vyplatí......
Nechceš udělat test? vim o jednom hezkym kopci jo, schválně kdo bude nahoře dřív. Z 0 (tj auto stojí) nahoru na kopec >:D
Tipuju že než tam hodíš trojku, budu o tři metry před >:D
Viz sem takhle v kopci nedávno vyprášil slavné BMW 325 v ropě, které bylo tak o 5 let mladší.....
Normálně na rovince apod. předjíždím máloco a nechávám všechny předjet, nebudu se s nima honit, ale když je pěknej kopeček, tak si ty dychtivé frajírky nalepené na nárazníku vychutnám, to se pak divěj. Sice mě přejdou na nejbližší rovince, aby nejeli za tím volem v tý plečce,ale v kopci jim to nejde >:D
V tom mém kopci mě ze všech pokusů předjel jediný vůz - MB E-klasse AMG, což je kapku jiná liga.....
Asi takhle....
Nejlepší byl frajer v Getzu, co mě chtěl přefrčet (ten kopec má dva pruhy v jednom směru, abych to upřesnil), tak sem polechtal plyn a zmizel ze zrcátek :D
Z Asie pak byly většinou 3,0 V6 (krom bratrů od Mitsubishi), to už je je trochu jinde.....